Olen toivoton ristiseiskassa, lätkin vain kortteja pöytään ihan miten vaan sattuu sopimaan.
Jotain vinkkiä kiitos ...
Ristiseiska!
1
3126
Vastaukset
- :)
En mäkää nyt mikään maailman paras ole, mutta pari vinkkiä. Hyviä kortteja (kasit, seiskat, kutoset) kannattaa säästää. (jos niitä nyt on enemmän) Kun niitä on lyötävä pois niin kannattaa laittaa siinä järjestyksessä että sitä maata ensin mistä itellä on huonoimmat kortit. Pois sitten annetaan tietenkin ne viimeisimmäksi käyvät kortit. Sit kannattaa myös miettiä että jos itelläs on kaks peräkkäin käyvää korttia niin niistä ensimmäisen voi lyödä aika kivasti koska sitten muille ei tarjoudu lisää paikkoja mihin korttinsa laittaa. :P sit jos on käymässä vaikka 5 mutta ei sitä pienempiä kortteja ja akka mutta ei kunkkua, nii ehottomasti lyö akka. kun kaadat pinon ei jatkamahdollisuutta aina kannata käyttää esim. jos itellä vähän kortteja verrattuna muitten kortteihin ja niistä omista vaa pari käy nii kannattaa vähä säästää niitä (varsinkin jos on vaa pieni peliporukka) jollon välttyy kortin nostamiselta. :)
Ite oon pärjänny ihan kivasti taktiikalla ''pihtaa kortteja niin kaua kun on mahdollista''.
tsemppiä pelii ja kyllä aika nopeesti tulee tollaset iha ilmiselviks et mitä kannattaa laittaa enne mitä. harjotusta vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197