Sain pari viikkoa sitten kutsun polttareihin, joissa oli todella hyvä annos adrenaliinia. Alkuun vedettiin kahvit, ja sitten hypittiin porukalla n. 15m korkealla olevasta hallin ikkunasta muhkealle patjalle. Otti mahanpohjasta paremmin kuin viikinkilaiva! Ja polttarisankari oli mehuissaan. Lopuksi tuikattiin tuleva sulhanen tuleen ja annettin sammuttaa itsensä juoksemalla laiturilta mereen. Lopuksi sauna ja sitten kylille. Suosittelen "lämpimästi". Toiminta oli ammattimaista ja meininki letkeää. Todella hyvää oli myös, että koko porukka pystyi osallistumaan yhdessä. Tässä linkki järjestäjälle www.axnpolttarit.com
Polttarit Stadissa
Snusmumriken
1
736
Vastaukset
- nipsu24
Joo, kuulin kaverilta kanssa tuosta samasta sivusta
http://www.axnpolttarit.com/polttarit.html
katsoin stuntin referenssejä ja aika paljon on tehnyt ainakin.
Kaverilla edessä syyskuussa, täytyy kysellä vähän lisää tuolta.
Nipsu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882