Heippa,
Olen lähdössä vähän kiertelemään eurooppaa, koneella junilla ja lautoilla. ongelmana lautat...
tarkoituksena on mennä esim marseillesista korsikalle ja sieltä rooman lähelle civitavecciaan... internetistä löytyi vaikka millaisia reittejä mutta ongelmanani on etten omista luottokorttia en pysty etukäteen varailemaan lauttoja ja koska matka aikani on elokuu (ilmeisesti ruuhkaista aikaa etelä euroopassa)
kysynkin...
onko kenelläkään tietoa että onko lautat kuinka buukattuja etukäteen? onko mahdollista saada paikan päällä edellisenä päivänä liput??
olisi iiisooo apu jos joku osaisi kertoa minulle ensikäden tietoa.
kiitos etukäteen
lautalla etelä-ranskasta eteenpäin??
kokemuksia??
1
341
Vastaukset
- jos kiinnostaa
Ryanair lentää Marseillesta Sardiniaan (Cagliariin). Tänään ja huomenna on monelle lähdölle kampanja-hinta (5 euroa, ei veroja). Harkitse sitä (Visa Electron käy).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566