lisääntyneet rajusti kun näytöt ovat muuttuneet littunäytöiksi ja liitäntä DVI:ksi?
Meinaan kun takavuosina kuvaputkinäyttöjen ja VGA-liitännän aikana oli harvinaista että jollain olisi ollut ongelmia mutta nyt täällä ja aloittelijoiden palstalla on ihan vakivalitus että mitä mä teen kun laitan koneen päälle ja ruutu on vaan musta tai siinä lukee että "No signal"?
kuvittelenko vaan vai ovatko
2
264
Vastaukset
- en tiedä.
Näyttöjen keski-ikä on romahtanut, kun siirryttiin LCD-näyttöihin. Putkessa oli viime metreille asti aina jotakin kuvaa, tuskin kymmenen vuoden kuluttua monikaan nykynäytöistä on enää käytössä. Noh, nyt tulee jo noita ledejä, niistä ei taas ole kestävyyskokemiksia kenelläkään.
Ei taida liitännöissä olla vikaa.
Itseasiassa luulen,"No Signal" johtuu yleensä siitä, että kun laitetaan kone käyntiin, se kestää sen aikansa, näyttö on päällä melkein samantien ja kerkeää näyttämään, että koneelta ei tule vielä signaalia :DDDD
Lisäksi nuo nykyiset näytönohjaimet ovat varsin tehokkaita, muistiakin enemmän kuin muutaman vuoden takaisessa pelikoneessa, niissä voi olla ehkä myös omia lämmitysaikojaan tai muita omituisuuksiaan.
Jepjep, Sonyn putki, Matroxin ohjain ja VGA, ikinä ei mitään vikoja, hmmm kymmeneen vuoteen....- kestävyys tosiaan
on romahtanut.
Tyttäreni peruskoulun atk-luokassa on vielä 25 putkinäyttöä, hän on ahkera
luokan käyttäjä eikä muista että niissä ikinä olisi ollut ongelmia.
Itse olin viime vuonna atk-kurssilla kurssikeskuksessa jossa luokassa oli
12 modernia konetta lcd-näyttöineen.
Talven aikana miltei puolet näytöistä pimeni ja jouduttiin uusimaan, oli
kuulemma vielä takuu päällä, mutta oli siinä oma ruljanssinsa mistä äkkiä
löytyy oppilaalle varanäyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743355
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311951Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261318Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu641220Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965