Terve!
Meillä olisi tarkoitus hankkia jälkikoira.
Asumme maalla ja meillä on 13v lapsi.
Ja tahtoisimme hyvän koulutettavuuden omavaa koiraa.
Meillä olisi aikaa lenkittää paljon harjoitella mejää yms. (Unohtamatta peruskoulutusta.)Ja haluaisimme mahdollisiman vähä hoitoisen turkin ettei tarvitsisi joka päivä harjata turkkia. Koolla ei ole kauheasti väliä.
Kiitos jo etukäteen ehdotuksista !!
Jälkikoira
4
401
Vastaukset 4
- paljon...
Jäljestäviä rotuja on paljon, mutta itse ottaisin ehkä lyhytkarvaisen mäyräkoiran. Pelaavat hyvin molemmissa em. koe-/käyttömuodoissa ja ovat helppohoitoisia. Tosin se muu koulutettavuus (jos TOKOa tarkoitat) ei välttämättä ole parhaasta päästä.
Jälkivaliota ja VAHI-tuloksia löytyy rodun edustajilta runsaasti. - kettari
minusta hyvä olisi sileäkarvainenkettuterrieri.meillä on semmoinen.koiran pitää olla
lahjakas.kettuterrieri on lyhyt karvainen.olaan itse kilpailtu mejässä luolakokeessa
ja terrierin ja mäyräkoiran vesiriistakokessa.meillä olisi yksi narttu pentuvailla sijoituskotia.koiran emä on hyvä jäljellä. emä emä on 4 vesiriista 1 tulosta ja ruotsista
mejäkokeesta täydet pisteet soitele 0405744674 - kettari
minusta hyvä olisi sileäkarvainenkettuterrieri.meillä on semmoinen.koiran pitää olla
lahjakas.kettuterrieri on lyhyt karvainen.olaan itse kilpailtu mejässä luolakokeessa
ja terrierin ja mäyräkoiran vesiriistakokessa.meillä olisi yksi narttu pentuvailla sijoituskotia.koiran emä on hyvä jäljellä. emä emä on 4 vesiriista 1 tulosta ja ruotsista
mejäkokeesta täydet pisteet soitele 0405744674- vähän...
...siltä, että olisi tosiaan hyvä jos edes koira olisi lahjakas... ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3951572- 661016
- 861014
- 1361001
- 92940
- 94711
- 45691
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku127682Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634