Olkapäät peittäviä mistä

löytyy?

Mistä löytyy olkapäät peittäviä hihallisia, mielellään pitkähihaisia hääpukuja runsas valikoima? Pitäis kai nyt pitkähihaisiakin olla runsaasti, jos alusvaatemallisia yläosia on runsaasti sekä noita kietaisupyyhemallisia. Ei kertakaikkiaan, miten kyllästyttää katsella sellaisia valikoimia. On vielä ihmisiä, jotka haluavat mennä kirkkoon kuten sinne kuuluukin mennä.

Ja varmastikin on muitakin, joita kirkossa vihitään!

Miehillä on vielä ihan asialliset sulhaspuvut. Ei rintoja tai olkapäitä paljastavia ole vielä heille alettu kaupata.

7

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva O

      Valitettavasti taitaa pitkähihaisia pukuja saada vain ompeluttamalla.

      Minustakin on surkeaa, että kaikki myynnissä olevat morsiuspuvut näyttävät olevan ommellun samoilla kaavoilla (olkaimettomia, hihattomia, leveä helma).

      En olisi suurin surminkaan halunnut sellaisessa vihille. Anoppini on ompelija ja hän valmisti minulle kauniin pitkähihaisen silkkipuvun.

    • Hihakas

      Aika vähän niitä oli. Itse halusin nimenomaan pitkähihaisen puvun, jossa hihat olis samaa kangasta kuin muukin puku. Ei mitään liehukkaita siis. Yks löyty. Sen ostin. Nyt on ollu myynnissä, mutta talvimorsiametkin tuntuu haluavan hihattomia.

      • Taijankimalluskirjautumatomana

        ... laittakaa viestiä [email protected] niin kerron mielelläni lisää - kyllä pitkähihaisia, todella kauniita pukujakin löytyy. =)


    • Kari Mepten

      "Miehillä on vielä ihan asialliset sulhaspuvut" :) Hauska termi.

      Antaisin taivaspaikkani, kun pääsisin kokeilemaan morsiuspukua, mielellään olkapäät peittävää, koska ei ne niin nätit ole.

      Enkä hihojakaan panisi pahakseni, mutteivat ole pakolliset.

      Mitä leveämpi helma ja mitä prinsessamaisempi, sitä parempi.

      • Hihakas

        Jos joku täällä on kiinnostunu tuosta mainitsemastani hääpuvusta, niin voi laittaa sähköpostia [email protected] :)


    • Ota meihin yhteyttä niin etsimme yhdessä sinulle sopivan hääpuvun. Ellei mallistostamme löydy juuri sinulle sopivaa pukua voimme teettää haluamasi mallin.


      www.hääpuvut.fi toivottaa kaikki asiakkaat tervetulleiksi ystävällisen talon palveltavaksi. Mallistostamme löytyvät hääpuvut, juhlapuvut, iltapuvut sekä asusteet kaikkiin elämäsi tärkeimpiin juhliin. Voimme toimittaa juhlapukusi sinulle valmiiksi räätölöitynä antamiesi mittojesi mukaan. Voit valita myös pukusi värin vapaasti värikartastamme kaikkiin mittatilauspukuihin. Toimitamme kaikki mittatilaustuotteet vakiokoon hinnalla aina 15.2.2010 asti, joten pidä kiirettä ja tule suunnittelemaan kanssamme elämäsi juhlapuku osoitteessa www.hääpuvut.fi. Voit myös ottaa meihin suoraan yhteyttä [email protected]. Tervetuloa!

      • ap.löytänyt.

        olen jo ostanut edullisesti Tallinnasta puvun. Ja on säädyllinen, pitää vain lyhentää helmaa sekä lisätä mahdolliset hihat. Ei kuitenkaan ole nytkään liian avara tai liian paljastava, mutta hihat nyt vaan ovat kivemmat ja asiallisemmat. Sellaisen mallin satuin löytämään, johon helppo lisätä hihat. (eli sellainen malli, jossa jo yläosa ei ole millään nauhalla tai narulla ripustettu, vaan sananmukaisesti hihaton)

        Ja ei ollut kallis kuten Suomessa yleensä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      412
      4205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      235
      2078
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1540
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1029
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      131
      988
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      232
      967
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe