Elikkä kärsin reilu kuukausi sitten alavatsa kivuista ja menin lääkäriin,sieltä labraan ja otettiin valkovuoto näyte ja oli clue-soluja(?),eli emätintulehdus. Söin siihen lläkekuurin ja oireet helpotti..kuurin loputtua sain virtsatietulehduksen ja sain siihenkin läkkeet. Tämän jälkeen oireet palas..siis samat ku ennen emätintulehdusta,alavatsa kipuja siis. Tänään kävin papassa mutta tulokset kestää sen pari viikkoa..lekuri suositteli jotain emättimeen laitettavia maitohappobakteereja?onko kukaan kokeillut?..mietin vaan että voiko oireet johtua samasta tulehduksesta,eli oisko mahollista et lääkekuuri ei ois sitä parantanu..?vai voiko kyseessä olla joku muu?
emätintulehdus..
3
5279
Vastaukset
- lklklklk
Minkä lääkkeen söit? Flagylin? Maitohappobakteerit voivat kyllä auttaa lievässä bakteerien epätasapainossa ja ph:n tasoittamisessa oikeaan suuntaan. On hyvinkin mahdollista, että kuuri ei ole auttanut ja/tai että virtsatulehdukseen määrätyt lääkkeet ovat sekoittaneet kropan bakteerikannan ja siksi tulehdus uusi.
Hiukan kyllä hämää tuo oireesi, vatsakipu. Emätintulehduksessa oireina on useimmiten kirvely, runsas vuoto, haju,... ei toki aina ole noita kaikkia tai mitään noista, mutta vatsakipu ei tietääkseni kuulu emätintulehduksen oirekuvaan, tyypilliseen ainakaan.
Maitohappobakteereista tuskin on ainakaan haittaa. Itse olen käyttänyt mm. Gyno-Capseja. Minä olen tosin kärsinyt vaivasta, johon ei auta Flagylit, maitohappobakteerit eikä yhtään mikään, mutta sinulla tuskin on tällaisesta kyse... "Normaali vaiva" saattaa hyvässä lykyssä mennäkin maitohappobakteereilla.- alina_
Joo oli toi flagylin ja sit söin samalla antibiootin jonka nimee en nyt muista. Itse olen miettinyt samaa noiden oireiden suhteen..mutta alavatsa kivun takia menin alunperin lääkäriin ja siellä teki sisätutkimuksen,ei huomannut mitään erikoista ja sieltä passitti labraa valkovuoto testii ja se näytti sit tulehduksen. Outoa vaan jos ei ois tehonnu nimittäin poikaystäväni söi myös lääkekuurin jotta ei tartuta mua uudelleen. Mietin vaan oisko voinu olla sit joku toinenki mistä johtus vatsakivut :/ en kyllä tiiä sitte mikä.. Noita "perinteisiä " emätintulehduksen oireita ei ole ollut. Kesän alussa söin antibiootin poskiontelotulehdukseen ja sen seurauksena sain hiivatulehduksen,oisko se voinu vaikuttaa jotenki sit..?
- sama vastaaja
alina_ kirjoitti:
Joo oli toi flagylin ja sit söin samalla antibiootin jonka nimee en nyt muista. Itse olen miettinyt samaa noiden oireiden suhteen..mutta alavatsa kivun takia menin alunperin lääkäriin ja siellä teki sisätutkimuksen,ei huomannut mitään erikoista ja sieltä passitti labraa valkovuoto testii ja se näytti sit tulehduksen. Outoa vaan jos ei ois tehonnu nimittäin poikaystäväni söi myös lääkekuurin jotta ei tartuta mua uudelleen. Mietin vaan oisko voinu olla sit joku toinenki mistä johtus vatsakivut :/ en kyllä tiiä sitte mikä.. Noita "perinteisiä " emätintulehduksen oireita ei ole ollut. Kesän alussa söin antibiootin poskiontelotulehdukseen ja sen seurauksena sain hiivatulehduksen,oisko se voinu vaikuttaa jotenki sit..?
En ole lääkäri, mutta vatsakipu voi tietysti johtua monestakin asiasta. Millaista kipua se on? Pistävää vai menkkakipumaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758