olen rumin ihminen

tällä

planeetalla. kauhea akne ja se on ollut jo viimeiset kolme ja puolivuotta, mä en vaan jaksa enää, vituttaa niin paljon. tekis niin mieli joskus ottaa joku vitun puukko ja viiltää sillä mun kasvot aivan verille, en tiedä miksi mutta niin vain tekis mieli. jotenki mä inhoan itteäni, tuntuu että se ois mun syy että mulla on finnejä vaikka ei oo. mä hoidan mun ihoa ihan tunnollisesti, niitä vain silti tulee.
en viiitti oikein ihmisten ilmoilla kulkea edes ku olen kauhean ruma, itse tunto aivan perseestä ja ahistaa. sellaiset ihmiset ärsyttää joilla on vaan niinku yks tai kaksi finniä ja ne nostaa siitä hirveän metelin, joo tulkaa kattoon mun pärstää.

20

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minullapa ei ole finnin finniä, mutta olen silti takuuvarma, että olen rumempi kuin sinä! :D

      • taas olen

        nielä rumempi kuin sinä ja naama täynnä finnejä! Joten repikää siitä.


    • oiuyyuio

      Jos akne on paha niin siihen saa kyllä hoitoa.

      Sivuoireita kyllä voi tulla ja varmaan tuleekin mutta ne yleensä toimii.
      EI siis mitään clerasilia.

      Jos muuten käytät liikaa ihonhoito-aineita?
      Sekin voi lisätä aknea.

      Yksi tyyppi kerto miten hänellä oli niin paha akne että siitä tuli haavoja ja aamuisin heräsi siihen miten lakana oli juuttunut selkään kiinni.
      Hän sai lääkettä siihen ja kaikki sivuoireet päälle mutta akne loppui lopulta.

      Akne ei ole este.
      Oon monta tyttöä ja poikaa nähny yhes jos toisel on kunnolla aknea.

      • poika 14v

        mulla aknea ja sitte vielä julmettu patti päässä. oon suomen rumin 14v poika=D tuleva vanhapoika=D


    • aknesta kärsivä myös

      Oletko kokeillut apteekista ilman reseptiä saatavaa Brevoxyliä? Itselläni ainakin toimi kuin unelma (alussa tosin kuivatti ihoa, mutta finnit lähtivät). Jos sekin on tehoton, suosittelen muiden tavoin menemään ihotautilääkärin puheille. Itse olen sielläkin käynyt, mutta totesin kuitenkin tuon Brevoxylin omalle iholleni paremmaksi kuin erään toisen voiteen, jonka sain lääkärin kautta. Kosmetologi voisi myös auttaa. Monella ihmisellä on akne, eikä se loppujenlopuksi vaikuta ulkonäköön niin paljon. Itse ainakin katson ihmisessä kokonaisuutta, en ainoastaan sitä, onko pärstä täysin finnitön. (: Hyviä jatkoja!

      • aknesta kärsivä myös

        Kosteutus! Muista kosteuttaa ihoasi riittävästi, sillä liika kuivatuskin aiheuttaa finnejä. Itselläni on parhaaksi osoittautunut apteekista saatava Aqualan. Humektan oli myös käyttökelpoista!


      • asfasfasfasfasfasfasfasf

        Täällä yks vieläkin rumempi ja finnisempi lisää, ja olen kokeillut Brevoxyliä. Se sai alussa osan finneistä jotenkin kuivumaan sellaiseksi punoittavaksi läikäksi... eli se todella kuivattaa, se on sen tehtäväkin. Mutta sen takia en käytä säännöllisesti, eikä se auta.

        Jos saisin oikeasti puhtaan, siis finnittömän ihon, saattaisin edes hieman komistua. Se hyvä iho olisi sentään _jotain_. Kasvonpiirteilleni en voi mitään tehdä, ne vain pitää hyväksyä. Tietysti hiustyyliin, kulmakarvoihin jne. voi vaikuttaa, ja nekin voivat tehdä jo jonkinverran. Mutta


    • Hoida aknesi

      Mä tunnen joskus olevani maailman rumin ihminen. Joskus lyhyinä hetkinä, kun nään itteni nättinä, kohdistan katseeni jättimäiseen töpselinenään tai katson kuvottavan sairaan ällöttävää naamaani eri kulmasta, muistan taas, kuinka erittäin ruma olen.

      Jotkin asiat voi muuttaa mutta ei rumuutta... No, joo, ehkä jos jotain todella, todella kalliita leukkauksia... Jos asian voi muuttaa vähän helpommin, vaikkapa meikillä tai lääkekuurilla, niin ei kyseessä ole mielestäni rumuus, josta kannattas elämäniloaan menettää.

      Siihen akneen saa hoitoa. Jos sä tiiät, että sulla on akne, niin sun ei tartte pelätä, ettet saisi siihen hoitoa.

      Mä taas vain mietin, että mulla on joku hormonihäiriö, koska oon niin ruma. Mutta en ole varma, joten en rumuuteni takia kehtaa mennä lääkärille tai mihinkään. Huoh. Ja finnejäkin mulla on vain muutamia (kuitenkin enemmän ku nuorilla keskimäärin), ja tähän ei varmaan saa mitään hoitoja. Sit mul on kans niin ihania arpia, mutta ne ei mun rumuutta aiheuta, koska rumuuteni on aitoa... :'(

      Hoida ensin se akne, ehkä et sen jälkeen ole niin ruma... :D

    • alamaissa...............

      Tunnen itteni joskus niin rumaksi, läskiksi ja epämuodotuneeksi sonnaksi. Vaikkei minulla ei ole aknea, on pottu nenää, joka ei oikestaan niin pottua mutta on kutenkin ruma ja näytän aivan mummolta! Joskun aivan tosissaan haluaisin tehdä itsemurhan kun olen NIIN RUMA! Vaikken oikeasti ole aivan hirveä....

      Se on vaan niin että tämä nyky-yhteikunta laittaa ihmiset ja nuoret niin koviin ulkonäköpaineisiin! Pitää olla laiha, kaunis, hienot kasvon piirteet, siro vartalo ja kaikkea. Eli ollaan vähän niin kuin median uhreja. Ulkoinen kauneus on se ykkönen ja se sisäinen kauniimpi kauneus on nolla. Siispä itse panostan siihen sisimpään. Jos minua kävelisi vastaa miss universum 123432342332 joka olisi itsekäs, ärsyttävä ja niin itsekeskeinen, en sanoisi häntä kauniiksi.

    • voiiiiih

      eikä edes aika varmaankaan auta. Sua tullaan vielä hyljeksimään ulkonäkös takia.

    • ...

      vittu minä olen kaikista rumin. piste.

      • vieras92

        Mulla taas on kaikista pelottavimmat kasvot.


    • Ompas täällä paljon itsensä maailman rumimmaksi kokevia ihmisiä. Mäkin oon joskus miettiny et mikä se syy siihe voi olla, et oon maailman komein, söpöin ja vetovoimaisin poika/nuori mies. Pikkuhiljaa oon alkanu tajuumaa sen. Olen paras.

      • hghg

        Mullaki on ihan hirveen huono itsetunto naamani vuoksi.. Se on tosi finninen ja kaiken lisäksi ihan hirveen kiiltävä. Jotain noin tunnin päästä pesusta se on jo tosi kiiltävä ja rasvanen. Mulla on hirveen hankala tutustua kehenkään ihmiseen tai ylipäätään jutella kellekkään ihmiselle, kun musta tuntuu et ne vaa näkee mussa mun kauheen pärstän. Se on vaivannu mua jo neljä vuotta eikä sille oo mitä tehä. Musta ois vaa nii ihanaa olla normaalin näkönen ja nauttia elämästä ja tutustua uusiin tyyppeihin ja olla itsevarma. Mutta se ei varmasti tuu koskaan onnistumaan..


      • että olet paras

        sillä minäkin olen aivan paras ja minä tunnistan paraan ihmisen silloin ku sellaisen kohtaan, vaikkakin internetin kautta literaalisessa muodossa mutta kuitenkin.
        .


    • oonki

      niin ruma että se meneekin jo kauneuden puolelle! :D


      hih anteeks oon vähän väsyny.

      yritä jaksaa, älä missään nimessä tee itsellesi mitään!

      minkä ikänen oot? Itse olin nelosella kun akne alko. Ja arvaa millon mun vanhemmat tajus kuinka palasina olin? Sen jälkeen kun olin VIILLELLYT itteäni ja kun tämä ainaniinrauhallinenjatasapainoinen tyttönen sai niin hirveän itkukohtauksen ettei mitään rajaa! Mun OMAT vanhemmat tajus vasta sitten että joku oli pahasti vialla! Ja montakohan vuotta siihenkin meni...
      Enkä varmana anna sitä ikinä anteeks.


      Oo kiltti ja hommaa itselles aika ihotautilääkärille ja vaadi niin vahvaa lääkettä että kaikki lähtis pois. (Roa-kuuri?)
      Sun ei tarvi oikeesti kärsiä.
      Jaksamista!

    • hhhhjhiuhuh

      ite menisin kemialliseen ihokuorintaan. tietääkseni se poistaa äällimmäisen ihokerroksen eli haihduttaa varmaan myös akne arpia. kannattaa jutella jollekki hyvälle ihotauti lääkärille ja jutella erilaisist keinoist poistaa akne ja jos sillä ei oo hyvää vaihtoehtoo mene toiselle

    • tänne tuutte

      kitisemään kuinka rumia te ootte? Jos te ootte niin rumia ,että ette viitti edes ulkona käydä, niin te voisitte samantien juosta järveen.

    • Kokemusta on

      Pojallani oli paha akne ja vein hänet ihotautilääkärille.Saatiin Roaccutane-kuuri.Sitä olisi pitänyt syödä 4-6 kk, mutta meillä jäi se 3 kuukauteen kun maksa-arvot nousivat.Kolmessa kuukaudessa näpyt lähtivät eivätkä sen koommin ole takaisin tulleet. Lääkkeen sivuvaikutuksena oli ihon ja limakalvojen voimakas kuivuminen esim. silmät kuivuvat ja niitä täytyy kostuttaa koko ajan.Se on pieni hinta kauniista ihosta.............

    • Anonyymi

      et ole olen itse maailman rumin ihminen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe