Olen useamman päivän jo katsellut että meidän PETO TAPPAJA MURHAAJA KILLERI VAARALLINEN OTUS dobermannilla on hammaskiveä.Olen monta unetonta yötä viettänyt miettiessäni uskallanko ja VOINKO viedä TAPPAJAKOIRAN taas jälleen kerran raatelemaan sen oman eläinlääkäkärin jolta saa jäniksen korvan tai possun korvan aina hoidon päätyttyä nami nami.Mut siellä on se paska puntari en mee:).
KYLLÄ TAAS
2
290
Vastaukset
- nano nano
jos sul on luomu dobberi, niin ulkonäöllisesti tuskin pelottaa ketään, ees naapurin mummoo, jos sul on tyspistetty, niin sitte on eri asia...
- ......
:D Onkohan omistaja ottanut peniksen jatkeen koiran muodossa. Missä himputissa kaikki dopermannin omistajat asuvat kun koko ajan ovat valittamassa että "meijän dopsuli on niin kiltti mutta ihmiset pitävät vaarallisena ulkonäön takia jne."? Mummojen keskellä tahi jotain... ITSE OLET SEN OMISTAJA, JOLLOIN SINÄ ITSE LUOT SIITÄ KOIRASTA "VAARALLISEN PERSEENRAAPUTTIMEN". Älä valita vaan mene sinne eläinlääkäriin hammaskivan poistoon. Sen jälkeen niitä luota kehiin ja jos ei ehkäise tarpeeksi niin kananmakuista hammastanaa suuhun vuan ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802105
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461806- 1231523
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571317Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen731146- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27969- 15939