Olen useamman päivän jo katsellut että meidän PETO TAPPAJA MURHAAJA KILLERI VAARALLINEN OTUS dobermannilla on hammaskiveä.Olen monta unetonta yötä viettänyt miettiessäni uskallanko ja VOINKO viedä TAPPAJAKOIRAN taas jälleen kerran raatelemaan sen oman eläinlääkäkärin jolta saa jäniksen korvan tai possun korvan aina hoidon päätyttyä nami nami.Mut siellä on se paska puntari en mee:).
KYLLÄ TAAS
2
274
Vastaukset
- nano nano
jos sul on luomu dobberi, niin ulkonäöllisesti tuskin pelottaa ketään, ees naapurin mummoo, jos sul on tyspistetty, niin sitte on eri asia...
- ......
:D Onkohan omistaja ottanut peniksen jatkeen koiran muodossa. Missä himputissa kaikki dopermannin omistajat asuvat kun koko ajan ovat valittamassa että "meijän dopsuli on niin kiltti mutta ihmiset pitävät vaarallisena ulkonäön takia jne."? Mummojen keskellä tahi jotain... ITSE OLET SEN OMISTAJA, JOLLOIN SINÄ ITSE LUOT SIITÄ KOIRASTA "VAARALLISEN PERSEENRAAPUTTIMEN". Älä valita vaan mene sinne eläinlääkäriin hammaskivan poistoon. Sen jälkeen niitä luota kehiin ja jos ei ehkäise tarpeeksi niin kananmakuista hammastanaa suuhun vuan ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398