LEMMIKKITARVIKE TARVIKKEITA NETISSÄ?

iiduri

kertopaaka nettikauppoja jossa myydään kaneille tavaroita

11

2473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ois pari

petnetstore.fi

lemmikkiexpress.fi

tassulandia.fi

• kani-ihminen

www.petmax.fi

• hyvä kauppa

www.harminfarmi.com/shop - liike löytyy siilinjärveltä ja nettikauppa osoitteesta www.harminfarmi.com/shop

• Hei!

ProChinchillas on chinchilloille suunnattu oma nettikauppa. Muillekkin jyrsijöille sopivaa tarviketta löytyy, esim. virikkeitä ja häkin sisustukseen paljon kaikenlaista.

www.prochinchillas.webs.com

• Nordic Ariel
        Hei! kirjoitti:

ProChinchillas on chinchilloille suunnattu oma nettikauppa. Muillekkin jyrsijöille sopivaa tarviketta löytyy, esim. virikkeitä ja häkin sisustukseen paljon kaikenlaista.

www.prochinchillas.webs.com

Nordic Ariel http://akvaariokorjaamo.fi/ kauppaa. Ennakkomaksu kyllä verkkopankkien kautta kelpaa, mutta EI pysty toimittamaan tavaraa, katteettomia lupauksia tyylliin loppuviikosta saan tavaran tukusta lähetän heti, tavaran toimittajani oli ratsastuskilpailussa ja ei siksi ole pystynyt lähettämään tavaraa minulle saat sen ylihuomenna jne jne. Lopulta ei vastaa enää yht. otto pyyntöihin, eikä suostu palauttamaan kauppasummaa.
        Asia on kuluttajasuoja-asiamiehen hoidossa.

• ...
        Nordic Ariel kirjoitti:

Nordic Ariel http://akvaariokorjaamo.fi/ kauppaa. Ennakkomaksu kyllä verkkopankkien kautta kelpaa, mutta EI pysty toimittamaan tavaraa, katteettomia lupauksia tyylliin loppuviikosta saan tavaran tukusta lähetän heti, tavaran toimittajani oli ratsastuskilpailussa ja ei siksi ole pystynyt lähettämään tavaraa minulle saat sen ylihuomenna jne jne. Lopulta ei vastaa enää yht. otto pyyntöihin, eikä suostu palauttamaan kauppasummaa.
        Asia on kuluttajasuoja-asiamiehen hoidossa.

Kannattaa myös varoa koiratuote.fi nettisivuja. Mitään tavaroita sieltä ei saa eikä myöskään rahojakaan takaisin. Googlettakaa niin tiedätte enemmän.

• lemmikki fani

www.petsfriendsshop.com on todella hyvin toimiva verkkokauppa ja edullinen.
      Toimitus nopeaa ja luotettavaa

• elukka3
    • 14+13

Itse tykkään eniten zooplussasta; luotettava, halpa ja toimituskulut ovat ilmaiset jos ostaa yli 49eurolla. Myös paljon valikoimaa. (: Aina tullut perille n. viikossa, ja kaikki on ollut mukana, eikä myöskään mikään ole ollut rikki.

• 5+8

^^^Jotenkin häiritsevää että tuolla sanotaan jyrsijöitä "tuotteiksi" .

Esim. uudet tuotteet: Gerbiili uros mix..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 54
      713
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      41
      684
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      644
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38