Miltä tuntuu uskikset ...

AdaFlink

... herätä hyvästä syvästä ahneen unesta ja huomata, että olette olleet osallisena rikollisessa toiminnassa?

Olette osaltanne auttaneet rikollisjärjestöjä prostitutiossa, huumerahojen pesussa, asekaupoissa yms. sellaisissa hankkeissa, mitä normaalijärjellä varustettu ihminen pitää halveksittavana.

Ihan vaan ahneuttanne olette aiheuttaneet monille ihmisille pahaa ja kärsimystä. Tuskin osaatte edes hävetä. Teillähän tunnetusti teko pyhittää keinot.

Voi olla pahasti multa sanottu, mutta sanoimpa nyt kuitenkin.

Ja mitaan ette voi...

53

1070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmisoikeudet

kaukana sun käsitys on todellisuudesta.

Muutenkin olen hieman hämmästynyt, että lähdet noinkin ala-arvoiseen kirjoittamiseen mukaan.

• on samaa

mieltä kirjailevan nautamummon kanssa?

Alkaa nautamummon jutut muistuttaa enemmän ja enemmän Cluson juttuja. Ellei heidän taustojaan tuntisi paremmin, niin tästähän voisi herkempi pahastua.

• AdaFlink

... pahalta konnasta tuntuu, kun joku uskaltaa sanoa totuuden päin naamaa.

Ja mitaan ette voi...

• hanke...

Onhan se selvä, että Winkkari oli rikollinen hanke. Se oli sentään ponzi. Siitä, että vain viidennes osallistujista on tehnyt rikosilmoituksen voi päätellä että aika moni ei syystä tai toisesta sitä halua tehdä. Moni heistä on varmasti yrittänyt pestä verottajalta pimitettyä tuloa.

• AdaFlink

... pitäis syyllistää kaikkia uskiksia. Opin vaan noissa WGI-kuvioissa sen, jotta kun Herran huoneen ovi suljettiin, niin uskis muuttuikin tyttökauppiaaksi. Pidin törkeenä sitä, että Herran sanaa saarnattiin, mutta "siviilissä" sitten heppu oli, mikä oli.

Tässä mallia:

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/5345183/28411233

Ja mitaan ette voi...

• nautamummon
        hanke... kirjoitti:

Onhan se selvä, että Winkkari oli rikollinen hanke. Se oli sentään ponzi. Siitä, että vain viidennes osallistujista on tehnyt rikosilmoituksen voi päätellä että aika moni ei syystä tai toisesta sitä halua tehdä. Moni heistä on varmasti yrittänyt pestä verottajalta pimitettyä tuloa.

kanssa samaa mieltä ilmoittautui olevansa vasta yksi henkilö.

Sen lisäksi, että nautamummo on selvittänyt jo pyramidin arvoituksen, hän on kerryttänyt asemyynnit, aseiden salakuljetukset, huumeiden myynnit, lapsiprostituution, malarian ja verorikokset kaikki uskovaisten WinCapitalaisten piikkiin.

On se nautamummo aikamoinen epeli ja jos ei paremmin häntä ja Clusoa tuntisi, niin kuulostaisi asia tosi omituiselta. Tulee vaan pohtia mielessään, onko nautamummo vai Cluso enemmän sekaisin.

• AdaFlink
        nautamummon kirjoitti:

Sen lisäksi, että nautamummo on selvittänyt jo pyramidin arvoituksen, hän on kerryttänyt asemyynnit, aseiden salakuljetukset, huumeiden myynnit, lapsiprostituution, malarian ja verorikokset kaikki uskovaisten WinCapitalaisten piikkiin.

On se nautamummo aikamoinen epeli ja jos ei paremmin häntä ja Clusoa tuntisi, niin kuulostaisi asia tosi omituiselta. Tulee vaan pohtia mielessään, onko nautamummo vai Cluso enemmän sekaisin.

... sallittavana?

WinCapitassa pestiin rahaa. WinCapitan ansaintajärjestelmä oli hyvin otollinen pimeen rahan pesulle. Se suorastaan houkutteli alamaailmaa pesemään rahansa siellä.

Osa siitä rahasta, mikä pestiin puhtaaksi WinCapitassa/-clubissa on tullut ihmiskaupasta (lue; huorakauppa). Jos sun mielestä se on ihan OK, niin mun mielestä se ei sitä ole.

Voihan jokainen myydä tavaraansa markkinahinnoin. Jos on hyvä toosa, niin siitä vaan myymään. Tossa ihmiskaupassa vaan se tavaran omistaja ei sanele hintoja, vaan sen hinnan ja kohtelun sanelee se paskakasa sutenööri. Yleensä se ihmiskauppias on miespuolinen jolla itellään on haarojen välissä 10 eestä nahkaa ja yhteen vaan täytettä.

Ja mitaan ette voi...

• ei ole
        nautamummon kirjoitti:

ilmoittautuneita.

Ei kovin moni kannata nautamummon mielipiteitä.

Jos pitäisi veikata, onko foorumin pelle nautamummo vai Cluso, niin kyllä se alkaa silti olla Cluso.

• AdaFlink
        ei ole kirjoitti:

ilmoittautuneita.

Ei kovin moni kannata nautamummon mielipiteitä.

Jos pitäisi veikata, onko foorumin pelle nautamummo vai Cluso, niin kyllä se alkaa silti olla Cluso.

... forumin pelle-pysti jo parin vuoden ajan. Jos saan sen vielä kolmannen kerran, niin sääntöjen mukaan mä saan pystin omakseni ja kukaan ei sitä voi multa viedä..

Ja mitaan ette voi...

• pepukengille
        hanke... kirjoitti:

>Winkkari oli rikollinen
        Kirjoittanut: hanke... / Eilen / klo 10:04

Missäs oikeudessa se on tuomittu?

>Onhan se selvä, että Winkkari oli rikollinen hanke.

Eihän se ole alkuunkaan selvä asia??

>Se oli sentään ponzi.

Missäs oikeudessa se on ponziksi tuomittu???

>Moni heistä on varmasti yrittänyt pestä verottajalta pimitettyä tuloa.

Sinä varmasti hakkaat vaimoasi ja yrität pestä verijälkiä????

Sinä varmasti olet tyhmä????

• ..........v....
        AdaFlink kirjoitti:

... sallittavana?

WinCapitassa pestiin rahaa. WinCapitan ansaintajärjestelmä oli hyvin otollinen pimeen rahan pesulle. Se suorastaan houkutteli alamaailmaa pesemään rahansa siellä.

Osa siitä rahasta, mikä pestiin puhtaaksi WinCapitassa/-clubissa on tullut ihmiskaupasta (lue; huorakauppa). Jos sun mielestä se on ihan OK, niin mun mielestä se ei sitä ole.

Voihan jokainen myydä tavaraansa markkinahinnoin. Jos on hyvä toosa, niin siitä vaan myymään. Tossa ihmiskaupassa vaan se tavaran omistaja ei sanele hintoja, vaan sen hinnan ja kohtelun sanelee se paskakasa sutenööri. Yleensä se ihmiskauppias on miespuolinen jolla itellään on haarojen välissä 10 eestä nahkaa ja yhteen vaan täytettä.

Ja mitaan ette voi...

Jotta missä tuollainen totuus on tullut esille. Siis kun itse en ole kuullut mitään todistetta noista väitteistäsi, niin varmastikin osaat kertoa, että missä on asia käsitelty.

Ilmeisesti sulla on vedenpitävät todisteet, oikeuden tuomio ja summat tuosta ihmiskaupasta käydystä rahanpesusta liittyen wincapitaan.

• konnaksi?
        AdaFlink kirjoitti:

... pahalta konnasta tuntuu, kun joku uskaltaa sanoa totuuden päin naamaa.

Ja mitaan ette voi...

>... pahalta konnasta tuntuu, kun joku uskaltaa sanoa totuuden päin naamaa.

Miten minusta tuli yht'äkkiä konna 45-vuotiaana?

En omista rikosrekisteriä, jos nyt ei muutamaa liikennerikkomusta lasketa(ylinopeus)

Arvostan myös moraalisia periaatteita jopa kristinuskoa parhaimmillaan lähinnä lähimmäisen auttamisen ja kunnioittamisen suhteen.
        Pahin rikokseni on ehkä kansakoulun opettajan omenapuun sadon osittainen varastaminen, jonkan suhteen olen rangaistukseni kärsinyt, mutta muuten en todellakaan tunne itseäni vieläkään rikolliseksi.

Olen myös saanut aikaiseksi elämässäni kolme lasta, joille kaikille olen opettanut rehellisyyden periaatteita ja nyt näyttäisi, että ei ollenkaan pahalta näytä.

• on vähissä
        konnaksi? kirjoitti:

>... pahalta konnasta tuntuu, kun joku uskaltaa sanoa totuuden päin naamaa.

Miten minusta tuli yht'äkkiä konna 45-vuotiaana?

En omista rikosrekisteriä, jos nyt ei muutamaa liikennerikkomusta lasketa(ylinopeus)

Arvostan myös moraalisia periaatteita jopa kristinuskoa parhaimmillaan lähinnä lähimmäisen auttamisen ja kunnioittamisen suhteen.
        Pahin rikokseni on ehkä kansakoulun opettajan omenapuun sadon osittainen varastaminen, jonkan suhteen olen rangaistukseni kärsinyt, mutta muuten en todellakaan tunne itseäni vieläkään rikolliseksi.

Olen myös saanut aikaiseksi elämässäni kolme lasta, joille kaikille olen opettanut rehellisyyden periaatteita ja nyt näyttäisi, että ei ollenkaan pahalta näytä.

Minä sanoisin, että olet joko tyhmä, ahne tai moraaliton, tai jokin noiden yhdistelmä. Ei oikein muita vaihtoehtoja ole millä määrittää ponziin mukaan lähtenyttä henkilöä. Rikosrekisterin tulet piakkoin saamaan.

• POLIISIA?

Poliisin toimistako Ada puhuu. Ovat kyllä olleet kiitettävästi rikoksenTEKIJÖINÄ näissä edellä mainituissa. Tässä muutama esimerkki:

Poliisi mukana asekaupassa:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200809168277010_uu.shtml

Poliisi mukana rahanpesussa:

http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2009/02/miksi-poliisiministeri-vaikenee.html

Poliisi mukana alaikäisen raiskauksessa:

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Raiskaustuomio lieveni tuntuvasti Itä-Suomen hovioikeudessa/1135247311828

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8268913

• paskaan!

Luulisi, että KRP kohta antaa uuden tiedotteensa. Ellei KRP tiedota kohta, sille nauraa naurismaan aidatkin. Tosin, jos itse olisin KRP:n housuissa en tiedottaisi mitään, koska tuosta suosta on vaikea nousta. Nauru on vain pakko kestää, tiedotus on täysin epäonnistunut.

KRP:n pelastaa vain Hannun päästäminen oikeuteen.

EOK painaa päälle kuin herhiläinen, enää ei tiedotella ihan mitä sattuu. Paperit odottavat oikeusasiamiehen pöydällä.

• ollen, täytyy
        paskaan! kirjoitti:

Luulisi, että KRP kohta antaa uuden tiedotteensa. Ellei KRP tiedota kohta, sille nauraa naurismaan aidatkin. Tosin, jos itse olisin KRP:n housuissa en tiedottaisi mitään, koska tuosta suosta on vaikea nousta. Nauru on vain pakko kestää, tiedotus on täysin epäonnistunut.

EOK painaa päälle kuin herhiläinen, enää ei tiedotella ihan mitä sattuu. Paperit odottavat oikeusasiamiehen pöydällä.

Adalle nostaa hattua. On Ada kova vääntämään juttua jos minkälaista, mutta aina siellä on rehellinen usko, luulo tai tieto takana.
        Adaa on verrattu joskus Clusoon. Kuitenkin 100%:sti erillaiset tyypit on kyseessä.

Cluso edustaa sellaista otusta, joksi kukaan ei haluaisi samaistua. Cluso on epärehellinen, petturi Juudas Iskariot, ja käyttää "sekopäisyyttään" (jonkun opastamana?) hyväksi tässä leikissä Capita/KRP.
        Tässäkin asiassa vielä kelkka kääntyy, sillä tämä petturi 110%:sti ei koskaan ole pitänyt sitä mitä lupaa.

Uskon KRP:n siunanneen hänen tekemisensä, sillä niin usein tuo Jumalan nimeen 110%:sti vannova petturi 110%:sti, KRP:n mainitsee kirjoitustensa yhteydessä.
        Mainitsee KRP:stä henkilöitä nimeltä, ehkä itsetuntoaan kohentaakseen, mutta samalla paljastaa seurustelevansa heidän kanssaan. Mihinkähän tämäkin "petturin 110%:sti"leikki johtaa?

• Cluso627.
        ollen, täytyy kirjoitti:

Adalle nostaa hattua. On Ada kova vääntämään juttua jos minkälaista, mutta aina siellä on rehellinen usko, luulo tai tieto takana.
        Adaa on verrattu joskus Clusoon. Kuitenkin 100%:sti erillaiset tyypit on kyseessä.

Cluso edustaa sellaista otusta, joksi kukaan ei haluaisi samaistua. Cluso on epärehellinen, petturi Juudas Iskariot, ja käyttää "sekopäisyyttään" (jonkun opastamana?) hyväksi tässä leikissä Capita/KRP.
        Tässäkin asiassa vielä kelkka kääntyy, sillä tämä petturi 110%:sti ei koskaan ole pitänyt sitä mitä lupaa.

Uskon KRP:n siunanneen hänen tekemisensä, sillä niin usein tuo Jumalan nimeen 110%:sti vannova petturi 110%:sti, KRP:n mainitsee kirjoitustensa yhteydessä.
        Mainitsee KRP:stä henkilöitä nimeltä, ehkä itsetuntoaan kohentaakseen, mutta samalla paljastaa seurustelevansa heidän kanssaan. Mihinkähän tämäkin "petturin 110%:sti"leikki johtaa?

Voi teitä vittupäitä täydet jätkät narisee päivät pitkät täällä ja valittaa ja aatteelisen yhdistys tukee takana "hullua"? porukkaa.Tuija Brax sanoikin osuvasti,että tämä on kuin sikainfulenssia minusta tää on pahempi aikuiset "miehet"sekasin jostain hopelö Hannusta joo häntä kiduteetaan vaan nytkin ruoskat heiluu:)Pitää minun solvanta pienemmällä.!!Tai helvettikin jäätyy sen jälkeen! !!!

• vielä siitä
        Cluso627. kirjoitti:

Voi teitä vittupäitä täydet jätkät narisee päivät pitkät täällä ja valittaa ja aatteelisen yhdistys tukee takana "hullua"? porukkaa.Tuija Brax sanoikin osuvasti,että tämä on kuin sikainfulenssia minusta tää on pahempi aikuiset "miehet"sekasin jostain hopelö Hannusta joo häntä kiduteetaan vaan nytkin ruoskat heiluu:)Pitää minun solvanta pienemmällä.!!Tai helvettikin jäätyy sen jälkeen! !!!

miten luikertelit capitojen ystäviksi ?

kerro siitä kun postasit tänne ratan meilin capita on rehellinen, jonka jälkeen liittyi satoja uusia jäseniä .

kerro siitä, miten päätit postata jäsenten meilit tänne palstalle .

kerro miltä tuntuu kun illalla menet nukkumaan .

kerro miltä tuntuu aina kun katsot peiliin .

sairas saa olla mutta johtuuko kaikki "hulluutesi" sairaudestasi vai siitä että olisit hullu vaikka olisitkin terve .

• Cluso627.
        vielä siitä kirjoitti:

miten luikertelit capitojen ystäviksi ?

kerro siitä kun postasit tänne ratan meilin capita on rehellinen, jonka jälkeen liittyi satoja uusia jäseniä .

kerro siitä, miten päätit postata jäsenten meilit tänne palstalle .

kerro miltä tuntuu kun illalla menet nukkumaan .

kerro miltä tuntuu aina kun katsot peiliin .

sairas saa olla mutta johtuuko kaikki "hulluutesi" sairaudestasi vai siitä että olisit hullu vaikka olisitkin terve .

En minä luikerrellut vaan eräänä päivänä eräs JP otti e-mailiini yhteyttä ja sitten alko ottaan kaikki muutkin ja heitä on paljon!Minä en itse ottanu siis heihin yhteyttä he ottivat muhun yhteyttä aj jopa Tienauksenki mode kiitteli mua.
        En tiedän e-mailin postittamisesta mitään?Eikö sen ole tehnyt joku tienauslainen??
        ja posteja on paljon HYVIN suurten sponsorien ja nimeltään ja,puh ja ihan kaikki ne on tiedätte missä nen on ollut siellä jo parisen kuukautta.KRP.aTTEELLISELLEKKIN YHDISTYKSELLE POSTASIN E-MAILEJA,ETTÄ wINcAPITA ON HUIJAUS/PYRÄMIDI!Ja soitinki tälle Juntuselle ja kerroin,että se on pyrämidi hän sanoi isoon ääneen,että MITÄ!Minä vaan tarkastin silloin totuutta ja se on se mitä KRP kirjoittaa se on siis totuus.

Hyvältä tuntuu kun menen illalla nukkuun

ja kun katson peiliin näin treenatun kropan ja rusketuksen

sitä en tiedä mikä mistäkin johtuu sairas olen senhän jo kaikki tietää,mutta en ole hullu!

• paskaan! kirjoitti:

Itse taas uskon ettei poliisi ilmoita mitään aikoihin.
        Poliisilla on nyt sadoittain kuultavia jonossa hamaan tulevaisuuteen.

Ei ole mikään uutinen että kuulustelee ihmisiä.

• joo..
        sunlin kirjoitti:

Itse taas uskon ettei poliisi ilmoita mitään aikoihin.
        Poliisilla on nyt sadoittain kuultavia jonossa hamaan tulevaisuuteen.

Ei ole mikään uutinen että kuulustelee ihmisiä.

joo, mitä on tullu seurailtua juttuja niin kyllä nautamummolla on menny jutut kovin sekaviksi:)... ihan on ada nykyää cluson tasolla:):)..JA MITÄÄN EMME SILLE VOI..XDXD! ei järjen puhuminen hulluihin tehoa:)

• Win --
        joo.. kirjoitti:

joo, mitä on tullu seurailtua juttuja niin kyllä nautamummolla on menny jutut kovin sekaviksi:)... ihan on ada nykyää cluson tasolla:):)..JA MITÄÄN EMME SILLE VOI..XDXD! ei järjen puhuminen hulluihin tehoa:)

"ei järjen puhuminen hulluihin tehoa:)"
        Naulan kantaan.

• Ulosannissa
        joo.. kirjoitti:

Vai oletko "heh" mies vai mies ollenkaan. Kerropa ensin kuka ja mikä on "nautamummo?" Mainitse nyt yksi esimerkki sekavasta jutusta jonka joku "nautamummo"on kirjoittanut? Ulosanti on todella lahjakasta alkaa "heh" jatkuu "joo" sitten ei muuta kuin epämääräistä yksinkertaisen työttömän luuserin löpinää.

• on Ada Flink

"Olette osaltanne auttaneet rikollisjärjestöjä prostitutiossa, huumerahojen pesussa, asekaupoissa yms. sellaisissa hankkeissa, mitä normaalijärjellä varustettu ihminen pitää halveksittavana."

Onpa törkeä väite. Kuka tai mikä tämä Ada Flink on? Millä eväillä hän voi ja saa väittää tällaista?

• AdaFlink

... lehtiä. Esim. tässä on 17.6.2009 Hesarista poimittu pätkä:

""""Poliisi epäilee, että WinCapitaan on liittynyt myös huumekaupalla ja talousrikoksilla saatujen rahojen pesua. WinCapitaan tehtyjen sijoitusten kokonaismäärä on noin 100 miljoonaa euroa. """""

Melkosessa lapsen uskossa elät, jos et ole ymmärtänyt asiaa.

Ja mitaan ette voi...

• Rempataan
        AdaFlink kirjoitti:

... lehtiä. Esim. tässä on 17.6.2009 Hesarista poimittu pätkä:

""""Poliisi epäilee, että WinCapitaan on liittynyt myös huumekaupalla ja talousrikoksilla saatujen rahojen pesua. WinCapitaan tehtyjen sijoitusten kokonaismäärä on noin 100 miljoonaa euroa. """""

Melkosessa lapsen uskossa elät, jos et ole ymmärtänyt asiaa.

Ja mitaan ette voi...

Ontuva logiikka. Ei yksi tai muutama rikollinen jäsen tee koko klubista tai jäsenistöstä rikollista.

Oman logiikkasi mukaan, miltä sinusta tuntuu, kun olet tukemassa sotia ympäri maailmaa?

• AdaFlink
        Rempataan kirjoitti:

Ontuva logiikka. Ei yksi tai muutama rikollinen jäsen tee koko klubista tai jäsenistöstä rikollista.

Oman logiikkasi mukaan, miltä sinusta tuntuu, kun olet tukemassa sotia ympäri maailmaa?

... clubin jäsen on ollut joko tietäen tai tietämättömyyttään osallisena tukemassa noita mainitsemiani toimintoja. Ei se tee tekemättömäksi tekoa, jos joku sanoo; "en mä tienny".

Totuus on se, että clubin järjestelmä oli suorastaan tehty sellaiseksi, jotta esim. rahanpesu onnistuu.

Ja mitaan ette voi...

• adalla
        AdaFlink kirjoitti:

... clubin jäsen on ollut joko tietäen tai tietämättömyyttään osallisena tukemassa noita mainitsemiani toimintoja. Ei se tee tekemättömäksi tekoa, jos joku sanoo; "en mä tienny".

Totuus on se, että clubin järjestelmä oli suorastaan tehty sellaiseksi, jotta esim. rahanpesu onnistuu.

Ja mitaan ette voi...

Herää jo....

• AdaFlink
        adalla kirjoitti:

Herää jo....

... noin parin vuoden takaa olleita juttuja, jossa keskustelin pitkään ja hartaasti eräiden jäsenten kanssa clubin järjestelmän suomasta mahdollisuudesta pestä rahaa.

Ja mitaan ette voi...

• Nautamummo

syyllistää. Siis meinaat että kaikkien yli 10 000 jäsenen pitäisi tuntea syyllisyyttä, koska jäsenet ovat edesauttaneet rikosjärjestöjä?

Sä voit olla niin sekaisin!

Jaa, ja miltä tuntuu? Tosi hyvältä, joka päivä ollaan lähempänä oikeutta ja totuutta.

• Cluso627.

Kun tutkijat tulee lomalta ja kentiespä tämänvuoden puolella saadaan ensimmäinen saatanan-Wincapita juttu oikeuteen ja sitten kuuletta sen totuuden.
        saakohan eok jäseniltään kyytiä?Sen jälkeen.

• jotakin ohi.
        Cluso627. kirjoitti:

Kun tutkijat tulee lomalta ja kentiespä tämänvuoden puolella saadaan ensimmäinen saatanan-Wincapita juttu oikeuteen ja sitten kuuletta sen totuuden.
        saakohan eok jäseniltään kyytiä?Sen jälkeen.

Mikä onkaan Cluosolla syynä tuohon vihaan WinCapitaa ja jäseniä kohtaan?

Puhut saatanasta, mutta jumalan nimeen - mistä vihasi on peräisin?

• Cluso627.
        jotakin ohi. kirjoitti:

Mikä onkaan Cluosolla syynä tuohon vihaan WinCapitaa ja jäseniä kohtaan?

Puhut saatanasta, mutta jumalan nimeen - mistä vihasi on peräisin?

Jo niin paljon,että se riittää eiköhän Usasta tule kyselyjä eok;lle ne ei nimitääin tykkää jos jättää verot maksamatta en muista rangaistusasteikkoa,mutta se on PALJON suurempi kuin Suomessa ja jos ne sille päälle sattuu ne tutkii koko roskan ja Panaman on annettava tietoja ja F.B.I;sttä töitä tehdään 24 tuntia vuorokaudesta
        tätähän eräs jäsen jopa pyysi..Nyt saatte sitä asia on ilmoittettu sinne ne poijat menee e-maileistakin läpi niin,että kilahdus vaan kuuluu kirjoitnkohan mie sinne vagingossa,että tapaukseen liittyy rahanpesua,huumekauppaa ja mahdolisesti terrorismin rahoitusta?

• *henkilökohtainen
        Cluso627. kirjoitti:

Jo niin paljon,että se riittää eiköhän Usasta tule kyselyjä eok;lle ne ei nimitääin tykkää jos jättää verot maksamatta en muista rangaistusasteikkoa,mutta se on PALJON suurempi kuin Suomessa ja jos ne sille päälle sattuu ne tutkii koko roskan ja Panaman on annettava tietoja ja F.B.I;sttä töitä tehdään 24 tuntia vuorokaudesta
        tätähän eräs jäsen jopa pyysi..Nyt saatte sitä asia on ilmoittettu sinne ne poijat menee e-maileistakin läpi niin,että kilahdus vaan kuuluu kirjoitnkohan mie sinne vagingossa,että tapaukseen liittyy rahanpesua,huumekauppaa ja mahdolisesti terrorismin rahoitusta?

kosto?

Muistatko, miten murot solvasivat sinua? Muistatko, miten valehtelit kaikesta kaikille - aluksi muroille, sitten capitoille, sitten muroille, sitten...

Sä olet helposti vihattava mies. Tosi elämää jos viettäisi tuolla tavalla, niin olisi harvahampainen mies huonossa hapessa. Onneksi tämä on vain keskustelufoorumi. Täällä sinäkin voit olla FBI-agentti.

• Cluso627.
        *henkilökohtainen kirjoitti:

kosto?

Muistatko, miten murot solvasivat sinua? Muistatko, miten valehtelit kaikesta kaikille - aluksi muroille, sitten capitoille, sitten muroille, sitten...

Sä olet helposti vihattava mies. Tosi elämää jos viettäisi tuolla tavalla, niin olisi harvahampainen mies huonossa hapessa. Onneksi tämä on vain keskustelufoorumi. Täällä sinäkin voit olla FBI-agentti.

Eikä varmsinkaan herra Juntusta kohtaan hän on luonut niin aattelisen yhdistyksen
        minä en ole mikään agentti,muttako sairasta yllytetään voi sattua että eräänä päivä on kaikkien WinClub/WinCapitalaisten nimet blogissa ja sitä ei Uralinkaan poista.
        Te olette pilakknut mua ja mä muka syön huumeita yms.Minä syön minulle määrättyjä reseptillä olevia lääkkeitä josta jopa osa tarvitsi tänne Epsanjaan Scehen todistuksen Yliopistollisesta apteeksista.

• cluson äiti
        Cluso627. kirjoitti:

Eikä varmsinkaan herra Juntusta kohtaan hän on luonut niin aattelisen yhdistyksen
        minä en ole mikään agentti,muttako sairasta yllytetään voi sattua että eräänä päivä on kaikkien WinClub/WinCapitalaisten nimet blogissa ja sitä ei Uralinkaan poista.
        Te olette pilakknut mua ja mä muka syön huumeita yms.Minä syön minulle määrättyjä reseptillä olevia lääkkeitä josta jopa osa tarvitsi tänne Epsanjaan Scehen todistuksen Yliopistollisesta apteeksista.

anteeksi yhteiskunta kun synnytin sairaan äpärän ja jätin sen henkiin. en tee sitä toista kertaa.

• Cluso627.
        cluson äiti kirjoitti:

anteeksi yhteiskunta kun synnytin sairaan äpärän ja jätin sen henkiin. en tee sitä toista kertaa.

innostaa yhä enempi..No mä yritän saada ton hannun tonne jenkkien puolelle
        hän on rikkonut siellä monia eri lakeja.Mitä pikku Suomi siinä voi jos käsky tulee Usasta?Ei yhtään mitään!Sen verran Hannusta että se mies ei voi enää ikinä tehä busnesta ainakaan Panamassa.Eikä Usassa ja tuskinpa tuomion jäleen myöskään Suomessa.

• sun elämästä
        Cluso627. kirjoitti:

http://www.dvdplaza.fi/reviews/nayta.php?sid=1289

Fear and Loathing in Las Vegas

• cluso 110%
        Cluso627. kirjoitti:

innostaa yhä enempi..No mä yritän saada ton hannun tonne jenkkien puolelle
        hän on rikkonut siellä monia eri lakeja.Mitä pikku Suomi siinä voi jos käsky tulee Usasta?Ei yhtään mitään!Sen verran Hannusta että se mies ei voi enää ikinä tehä busnesta ainakaan Panamassa.Eikä Usassa ja tuskinpa tuomion jäleen myöskään Suomessa.

olet aikamoinen toisten auktoriteeteilla ratsastaja.

Antti, sinua ei kukaan hauku, eikä moiti, kun pysyt poissa täältä sotkemassa
        n. 10 000 - 14 000 ihmisen asioita.
        Itse ala-arvoisella käytökselläsi kerjäät arvosteluja koko ajan lisää.

• vaan WinCapitassa

Rovaniemen kaupunki arvostaa EOK:ta enemmän kuin Ada.

Ada ei arvosta oikein ketään paitsi itseään ja kapista oravaansa.

Pilipali-järjestö ei saisi lippuja näkyviin.

"Rovaniemen katukuvassa oli juhlan kunniaksi satoja "Elämä ei ole arpapeliä" julisteita ja oikeusturvajärjestön komeita liehuvia lippuja."

http://eok.fi/eok/index.php?option=com_content&task=view&id=266&Itemid=50

• Karrttsa

Olette osaltanne auttaneet rikollisjärjestöjä prostitutiossa, huumerahojen pesussa, asekaupoissa yms. sellaisissa hankkeissa, mitä normaalijärjellä varustettu ihminen pitää halveksittavana.

KKKKKKKK

Olenko ollut tuollaisessa mukana oikeasti? Eikös ole halveksuttavaa se, että sinä ilman todisteita väität tuollaista? Jos sijoitin 10000 euroa, niin paljonko meni huorille ja sutenööreille, paljonko huumeisiin ja paljonko aseisiin? Erikoinen väite miltään rekisteröidyltä kirjoittajalta. Sinähän olet sanonut, että kyse on rahankeräysrikoksesta, jossa rahat ottaa valtio ???????????

• rahasi

jo menivät kusettajille.

• niiille
        rahasi kirjoitti:

jo menivät kusettajille.

huorille menikään? Oliko sen arvoista, taisin olla juovuksissa?

• Kun pitää...

...viranomaisten salassa koettaa saada sovittua asia keskenään, ei puhettakaan että toimenpiteet kestäis päivänvaloa nimeksikään! Suosiolliset tuomarit on jo katsottu ja oikeutta on tarkoitus käydä etelä-suomessa... Mikä ihme tässä on niin salaista ja vaarallista että virkamiehet tekee mitä vain laittomuuksia estääkseen totuuden julki tulon...??? Kuinka kauan tätä pelleilyä on tarkoitus jatkaa?

Se on muuten sellainen tilanne että jos capita-tutkijat luulette saavanne tän homman lakaistua maton alle kaikessa hiljaisuudessa niin erehdytte saatanan pahasti...!!!

• luuleekaan???

"jos capita-tutkijat luulette saavanne tän homman lakaistua maton alle kaikessa hiljaisuudessa niin erehdytte saatanan pahasti...!!!"

Ei se tosiaan ihan helppoa tule olemaan.

10 000 jäsentä lähemmäs 100 000 vaikutuspiirissä.
        Mukana tuulipukuja ja liituraitoja.
        Peurungan kokouksessa lähemmäs 1000 jäsentä.
        Pitkäsen valtakirjalla 250 jäsentä.
        Eduskunnan oikeusasiamiehelle tehty jo valitus esitutkinnasta.

Maton alle ei mene asia ihan helposti.

Tässä asiassa ei kelpaa kuin yksi asia ja se on oikeus, joka kestää päivänvalon. Varkauden tapaus ei kestänyt päivänvaloa. Toivottavasti Savonlinnan tapaus tulee kestämään.

• ...maton...
        luuleekaan??? kirjoitti:

"jos capita-tutkijat luulette saavanne tän homman lakaistua maton alle kaikessa hiljaisuudessa niin erehdytte saatanan pahasti...!!!"

Ei se tosiaan ihan helppoa tule olemaan.

10 000 jäsentä lähemmäs 100 000 vaikutuspiirissä.
        Mukana tuulipukuja ja liituraitoja.
        Peurungan kokouksessa lähemmäs 1000 jäsentä.
        Pitkäsen valtakirjalla 250 jäsentä.
        Eduskunnan oikeusasiamiehelle tehty jo valitus esitutkinnasta.

Maton alle ei mene asia ihan helposti.

Tässä asiassa ei kelpaa kuin yksi asia ja se on oikeus, joka kestää päivänvalon. Varkauden tapaus ei kestänyt päivänvaloa. Toivottavasti Savonlinnan tapaus tulee kestämään.

...alle se ei mene, se pitää pitää mielessä loppuun asti että asiat pitää saada käsitellä julki niin ettei tartte enää arpoa suuntaan ei toiseen!
        Ja onko siitä oikeusasiamiehelle tehdystä valituksesta mitään hyötyä jos se ei johda mihinkään sen kummempaan...? Ei tää yhteiskunta kyl niin mätä voi olla ettei oikeutta saa miltään taholta.
        Ihmettelen vaan edelleen mikä tässä kaikessa on niin arkaluontoista ettei selvyyteen päästä tutkijoiden puolelta rehellisin keinoin? Tälläistä virkanomaistaholta tulevaa vedätystä en kyllä ikinä uskonut suomessa koskaan tapahtuvan...!!!

• robbotti
        ...maton... kirjoitti:

...alle se ei mene, se pitää pitää mielessä loppuun asti että asiat pitää saada käsitellä julki niin ettei tartte enää arpoa suuntaan ei toiseen!
        Ja onko siitä oikeusasiamiehelle tehdystä valituksesta mitään hyötyä jos se ei johda mihinkään sen kummempaan...? Ei tää yhteiskunta kyl niin mätä voi olla ettei oikeutta saa miltään taholta.
        Ihmettelen vaan edelleen mikä tässä kaikessa on niin arkaluontoista ettei selvyyteen päästä tutkijoiden puolelta rehellisin keinoin? Tälläistä virkanomaistaholta tulevaa vedätystä en kyllä ikinä uskonut suomessa koskaan tapahtuvan...!!!

Kakille tiedoksi että olen PARANTUNUT sikaviiruksesta ja jatkan kohta winglub treidausta täysin cpu voimin!!1

tv. Ystäväsi, ROBBOTTI

• jessespers
        ...maton... kirjoitti:

Onhan se harmi, ettei niin kehittynyttä oikeusvaltiota ole pystytty kehittämään, jossa myös rikolliset saisivat laillisesti pitää huijaamansa rahat ja rikosepäilyt olisivat ihmisoikeuksien vastaisia. Siinä on EOK:lle työsarkaa! Maksajan tuntuu jo löytäneen.

• sitten lisää.

Niin kauan kun ei ole mitään näyttöä puheiden taakse kannatta olla turpa rullalla.

Ps.
        Kukaan muu kuin Capituulot itse ei toivo, eikä halua, että homma lakaistaisiin maton alle.
        Kaikkein viimeksi KRP ja Suomen valtionsyyttäjänvirasto.
        Puhumattakaan niistä 2.250 jotka ovat tehneet kusetuspuljua vastaan rikosilmoituksen.

• ...pitää huomauttaa...
        jessespers kirjoitti:

Onhan se harmi, ettei niin kehittynyttä oikeusvaltiota ole pystytty kehittämään, jossa myös rikolliset saisivat laillisesti pitää huijaamansa rahat ja rikosepäilyt olisivat ihmisoikeuksien vastaisia. Siinä on EOK:lle työsarkaa! Maksajan tuntuu jo löytäneen.

...että jos kaikki oli huijausta niin eiköhän se aika ole jo mennyt missä ajassa KRP:in väitetyt todisteet huijauksesta olisi ollu syytä tuoda esiin. Kyllä se nyt vaan on selvää ettei KRP:lta löydy mitään näyttöä huijauksesta joten tutkintaa vaan jatketaan ja jatketaan, kenen valtuuttamana, siinäpä kysymys... Jossain on oltava viimeinen raja ja se alkaa olla jo käsillä... Ne kaikki, jotka yhtään ymmärtää mistä tässä capitassa on kyse, ymmärtää kyllä senkin että jotain perin kummallista on päässy tapahtumaan tutkijakunnan menettelytavoissa. Kummallisesti ne vaan kumoutuu kaikki väitteet huijauksesta...!!!

• rikosilmoitukset
        sitten lisää. kirjoitti:

Niin kauan kun ei ole mitään näyttöä puheiden taakse kannatta olla turpa rullalla.

Ps.
        Kukaan muu kuin Capituulot itse ei toivo, eikä halua, että homma lakaistaisiin maton alle.
        Puhumattakaan niistä 2.250 jotka ovat tehneet kusetuspuljua vastaan rikosilmoituksen.

ja tätä asiaa ei todellakaan kukaan lakaise mihinkään vaan jokaikinen kusettajamulkero tulee vastaamaan teoistaan ja palauttamaan rahat.

• tietoa.
        ...pitää huomauttaa... kirjoitti:

...että jos kaikki oli huijausta niin eiköhän se aika ole jo mennyt missä ajassa KRP:in väitetyt todisteet huijauksesta olisi ollu syytä tuoda esiin. Kyllä se nyt vaan on selvää ettei KRP:lta löydy mitään näyttöä huijauksesta joten tutkintaa vaan jatketaan ja jatketaan, kenen valtuuttamana, siinäpä kysymys... Jossain on oltava viimeinen raja ja se alkaa olla jo käsillä... Ne kaikki, jotka yhtään ymmärtää mistä tässä capitassa on kyse, ymmärtää kyllä senkin että jotain perin kummallista on päässy tapahtumaan tutkijakunnan menettelytavoissa. Kummallisesti ne vaan kumoutuu kaikki väitteet huijauksesta...!!!

missä on kumoutunut ja mitä.

• ...se vajaa 500...
        sitten lisää. kirjoitti:

Ps.

...rikosilmoa tai tutkintapyyntöä mikä on jo peruttu? Ja niin kauan kun sinulla ei ole näyttöä huijauksen puolesta niin samaa rulla-periaatetta kannattaa noudattaa sielläkin...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1622
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      35
      740
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      689
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe