Täällä Idän uskonnot -sivustolla vallitsee ihana rauha ja "yhteen hiileen puhaltamis -meininki". Vierailin juuri tuolla muilla uskontosivuilla ja siellä käydään aikalailla kiivasta taistoa ihmisten välillä ja jännitteet ovat käsinkosketeltavia.
Tämä havainto antaa jo viitteitä, että täällä jos missä olen sisäisen rauhan ja tasapainon saavuttamisen tiellä..
uskontosivujen vihamielisyys
4
575
Vastaukset
- Linkki:
www.harekrishnatemple.com
Tuossa on mm. yksi luku Krishnasta ja Kristuksesta, melkoisen ekumeenista luettavaa.- kokija
Hienoa että Prabhupadakin on oivaltanut että Kristus ja Krishna tarkoittavat samaa tietoisuutta. Muutenkin hänen auransa vaikuttaa oikein kirkkaalta ja positiiviselta.
- 10+
Minulla havainto, että ne idän uskontojen harjoittajat kiivastuvat nimenomaan kristittyjen kanssa keskustellessaan....
Lika barn leker best.- werpoäå
Pahinta sotaa näyttävät käyvän kristityt keskenään. Varsinkin noiden eri lahkojen palstoilla käydään niin uskomatonta törkysotaa, ettei heti juolahdakaan mieleen, että siellä keskustellaan uskonnosta. Niiden lukeminen on saanut minut tuntemaan suurta vastenmielisyyttä nimenomaan kristinuskon edustajia kohtaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368