Madonna loisti Tallinnassa

ladymady

Popin kuningatar Madonna esiintyi 4.elokuuta Tallinnassa yli 70 000 päiselle yleisölle. Vaikka Madonna itse aloitti pari tuntia suunniteltua myöhemmin, ei showta voi verrata mihinkään muuhun. Madonna otti lavan haltuun ja kommunikoi ihailtavasti yleisön kanssa sekä lauloi kaikki kappaleet itse.
Tanssiliikeiden ja laulun yhdistäminen ei ole tälle naiselle ylitsepääsemätöntä, kuten oli Suomessa esiintyneelle Briney Spearsille. Madonnan lisäksi lavalla nähtiin monia tanssijoita, laulajia ja soittajia. Madonnan loistokas konsertti jäi varmasti monien fanien ja muuten vain kiinnostuneiden mieleen. Konsertissa oli mukana myös Dj Paul Oakenfold, joka soitti musiikkia Madonnan lämppärinä sekä virallisissa afterparty bileissä Club Hollywoodissa.
Kaiken kaikkiaan suurkiitos Madonnalle onnistuneessta konsertista!

11

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cq

      siihen mitä telkkarissa tuli ei ole muutosta kuin joku michael jackson
      nuolenta eli kuva ja joku kundi vetää vähän tanssia.
      hyvinkin vaisu tunnelma oli laululavalla. ja ihan älytöntä,
      että valitetaan biislistasta joka kaikilla lipun ostaneilla tiedossa jo etukäteen.
      HS:n arvostelu just nappiin.
      Mutta toivotaan että suomessa käy toisin. Mutta miksi niin käy?
      madonna valmistellaan...

    • Samaa Mieltä

      Onnetonta koikkelehtimista ja muutenkin aika mitätöntä esittämistä. Luuska ei todellakaan osaa laulaa vaan ratsastaa maineellaan jonka on saanut jostakin syystä muualla esiintyessään. Kysyn vaan että mistä tämä kaikki into ja tohina? Onko teillä tyhmillä lipun ostaneilla todellakin noin kova into päästä rahoistanne? Hölmöjä ei kylvetä....

    • Mä olin oikeasti siellä

      Siis mitä?! oliko aloittaja paikalla katsomassa?
      tekstistä päätellen ei...itse olin eturivissä todistamassa että konsertti oli toki hyvä muttei mitenkään loistelias. Näyttävyydessä Britney voitti Madden 6-0.
      Mielestäni ainakin osa Madonnan laulusta tuli nauhalta, mielestäni välillä laulu kuului vaikkei Madonna laulanut.
      Myöskään kommunikointi yleisön kanssa ei ollut mitenkään ihailtavaa, sitä oli vähän ja se oli aika basiccia "c'mon Estonia!" Ei voi edes verrata esim. Bruce Springsteeniin tässä suhteessa.

      Siis joo, hieno show, paljon hyviä biisejä. Upeat tanssijat ja muuta hienoa rekvisiittaa. Madonna on upeassa kunnossa edelleen.
      Ja miten niin aloitti pari tuntia myöhässä?!
      Ihan ajallaanhan se aloitti, vähän ennen puolta kymmentä.

      • .....

        Eipä ollu Madonnan Tallinan konsertti mitenkään erikoinen. Aika vaisu oikeastaan. Toivottavasti Suomen konsertista tulee parempi.


    • Eka suur konserttini

      Itse tykkäsin Tallinan Laululavasta. Mukava puisto jossa katsomo nousi niin että takarivistäkin saattoi nähdä. Lava olisi saanut olla hieman korkeammalla.
      Menimme ajoissa ja istuimme nurmikolla aikamme kunnes porukkaa alkoi olemaan ympärillä niin paljon että oli pakko seistä. Sitä seisomista sitten riitti eikä lavalla tapahtunut mitään. Parin tunnin päästä alkoi Paul Oakenfold soittamaan. Hänen setistä tykkäsin. Mieleen jäi The World is Mine biisi.

      Tämän jälkeen oli taas lähes tunnin tauko. Porukkaa oli niin tiiviisti että onneksi ei tullut olutta juotua nurmikolla istuessa sillä vessasta samoille paikoille olisi ollut todella vaikea päästä.

      Madonna yritti porukkaa saada mukaan mutta pelkä DJ lämppärinä ei saanut porukkaa lämpimäksi ennen keikkaa. Madonna tuhahti että yrittäkää huutaa ensi kerralla paremmin..
      Itse tykkäsin showsta, valoista ja näyttöjen tuomasta lisäefektistä. 1,5h Madonna jaksoi heilua ja lopussa yleisökin alkoi heräämään.

      Madonna tekee ohjelmaansa pari biisiä aina sen maan mukaan missä esiintyy. Nyt oli viulun soittoa Venäjän tyyliin. Mielestäni se setti ei sovi Suomeen mutta mikä on se Suomalaisten kansanmusiikki kuten vaikka ABBA ruotsalaisille? Saa nähdä.
      Encorea ei tullut. Game over luki vain lopuksi.
      Pari känniääliötä heilui hieman liika mutta yksi iso mies siirsi heidät onneksi kauemmaksi. Ympärillä kuului puhuttavan Venäjää, Eestiä ja Suomea. Paljon oli Suomalaisia.
      Siideriä/olutta ja syötävää myytiin joka puolella. Olutta sai juoda missä vain.
      Paidat maksoi 400EEK eli 26eur mutta keikan loputtua niitä sai puoleen hintaan.
      Muovipulloja ei saanut viedä alueelle mutta niitä myytiin sielä kuitenkin. Kylteissä oli kuva että kameroitakaan ei saisi olla mutta kyllä niitä sielä riitti.
      4h seisoskelun lopuksi käveltiin 5km. Kävellen pääsi nopeammin kuin autolla.

      Ota Helsinkiin mukaan ilmapalloja niin on porukalla siinä seistessä jotain tekemistä niitä töniessä.
      Lisäksi jokin pieni led lamppu näyttää hyvältä jos niitä olisi kaikilla katsomossa. Toki kännykkä käy myös mutta itse olin niin tiiviisti ettei puhelinta olisi tehnyt mielipudottaa/hukata.

      • been there

        Virolaisyleisö oli järkyttävän passiivista, ihan hävetti! Näyttäkää nyt Madonnalle, kuinka Suomessa osataan bailata!!!

        Go Jätkäsaari!


      • jos
        been there kirjoitti:

        Virolaisyleisö oli järkyttävän passiivista, ihan hävetti! Näyttäkää nyt Madonnalle, kuinka Suomessa osataan bailata!!!

        Go Jätkäsaari!

        jätkäsaaressakin ihmiset vain töllää ja eivät ole mukana. tylsäähän se on esiintyä sellaiselle yleisölle, kaiken lisäksi madonna ei ole tottunut esiintymään valoisaan aikaan. konsertin alkaessa on valoisaa. ehkä täällä pohjoisessa ihmiset on töllääjä luontoisia.


      • .....

        "Madonna tekee ohjelmaansa pari biisiä aina sen maan mukaan missä esiintyy. Nyt oli viulun soittoa Venäjän tyyliin. Mielestäni se setti ei sovi Suomeen mutta mikä on se Suomalaisten kansanmusiikki kuten vaikka ABBA ruotsalaisille? Saa nähdä."

        Josko siellä Dude Islandissa sois vaikka satumaa-tanko sirmakalla räplättynä tai ehkä siellä joikhaa joku aslakiks tekeytyny?


    • Matona

      Mä olin tolla samalla keikalla, ja niin monet meistä odotti enemmän! Mulle ei riitä sekavat maailman parannusvideot ja pitkät playback biisit joita screeneiltä aina välillä esitettiin. Minusta kaikki ulkoinen oli OK, mutta hengetöntä sanon minä ! Kommunikointi yleisön kanssa oli mitä oli. Jos kommunikointi oli " Good evening Estonia, have you good feeling", ei se juuri kommunikointia ole, Aivan sama hänelle mitä yleisö ajatteli, oliko niillä hauskaa.Yhtään encorea ei esim kuultu.
      Kultti-faneille varmasti hyvä keikka, mutta ei se nyt mikään loisto keikka ollut. Harmi.
      Muuten puitteet oli hyvät, laululava ja järjestelyt.
      Hauskaa Jätkäsaaren keikkaa kaikille !
      PS. En ollut ekakertalainen, vaan nähnyt aika monta isoa keikkaa. Ja pidän edelleen Madonnan musiikista.

    • ladymady

      Toki Madonnan biiseillä on Madonnan itse laulamat taustat ja nehän tulee nauhalta, eihän hän voi kaikkia stemmoja kerrallaan laulaa. Ja se aloitus aika oli kyllä myöhäinen, koska lämppäri aloitti myöhemmin mitä oli ilmoitettu. Portit aukesivat myöhemmin kuin piti, joten se sai yleisön hieman kärttyiseksi tarkastusjonoissa, mutta kun he pääsivät sisään, se unohtui kylmien juomien lomassa.

      Vaikka Madonna onkin kiertänyt maailmaa, Viro oli hänelle ensimmäisen kerran ohjelmassa. Ei siis voi olla liian kriittinen suurenkaan tähden esiintymiselle. Todellakin se nainen on vain ihminen, kuten me rääväsuiset arvostelijat.

    • ladymady

      Toki Madonnan biiseillä on Madonnan itse laulamat taustat ja nehän tulee nauhalta, eihän hän voi kaikkia stemmoja kerrallaan laulaa. Ja se aloitus aika oli kyllä myöhäinen, koska lämppäri aloitti myöhemmin mitä oli ilmoitettu. Portit aukesivat myöhemmin kuin piti, joten se sai yleisön hieman kärttyiseksi tarkastusjonoissa, mutta kun he pääsivät sisään, se unohtui kylmien juomien lomassa.

      Vaikka Madonna onkin kiertänyt maailmaa, Viro oli hänelle ensimmäisen kerran ohjelmassa. Ei siis voi olla liian kriittinen suurenkaan tähden esiintymiselle. Todellakin se nainen on vain ihminen, kuten me rääväsuiset arvostelijat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe