Olen tässä näin loman loputtua yrittänyt soittaa Elisan asiakaspalveluun mutta jonoa tuntuu riittävän. Todella hupaisaa kun kolmantena päivänä peräkkäin ensimmäinen automaatin viesti on että "valitettavasti asiakaspalvelussa on tilapäistä ruuhkaa" - miten niin tilapäistä jos sitä on jatkunut jo kolme päivää.
Eilen sain sitten pitkän odottelun jälkeen jonkin vastaamaan mutta eihän hän tietentään voinut auttaa vaan olisi yhdistänyt laskutukseen. Paitsi että laskutukseen oli arviolta 25 min jono! No ruokatunti pukkasi päälle joten en jäänyt odottelemaan, olisi varmaan pitänyt kun nyt on jonoa jo tuolle ekalle kaverillekin.
Miten joku firma voi kutsua tälläistä toimintaa asiakaspalveluksi - kiusaamiselta tuo minusta vaikuttaa.
Elisan asiakaspalvelu(ako)?
3
590
Vastaukset
- asiakaspalvelussa?
Elisalla ollut ruuhkaa asiakaspalvelussa viimeiset 2 vuotta kun itse ollut kytkyvankina, tervetuloa jonoon!
- Onneksi on vielä vaihtoehtoja
ELISAn kiusaamispalvelussa on ruuhkaa piisannut koko elokuun ja ei yhtiöllä näköjään ole edes halua parantaa palvelua. Toivottavasti asiakkaat äänestävät jaloillaan, kuten meidän perhe ja ystävät.
Kehoitankin aloittamaan valtakunnallisen boikotin Elisaa vastaan surkean ja asiakkaita aliarvioivan puhelinpalvelun takia. Löytyisikö adressin aloittajaa? Samalla asiakaspalvelusta vastaavat ylemmät toimihenkilöt voisivat etsiä itselleen sopivampaa työtä esimerkiksi itärajan puolelta rajavalvonnasta tai miliisin palveluksesta.- dshödsfhdösghög
hoida asiakaspalvelun väen????? Taitavat olla lakossa............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399