Apua Kaivataan

pinna täynnä

Hei,osaisko joku neuvoa mitä pitäis tehdä kun tilanne on tämä: Mulla on 4 tipsua, narttuja kaikki ja 2 keskimmäistä on alkanu kaymään toistensa kimppuun aina kun joku tulee kotiin tai ollaan lähdössä lenkille ja tätä tapahtuu vain ja ainoastaan näissä tilanteissa ei esim. ruokaa antaessa tai herkkuja antaessa. Ja sitten kun tää tilanne on päällänsä niin siitä ei meinaa tulla loppua ollenkaan, ihan tosissaan ovat kumpikin toistensa kimpussa ja kumpikaan ei tunnu luovuttavan ja sitten kun se rähinä alkaa niin siihen mukaan menee nää toiset 2 tipsua ja sitte onkin varsinainen joukkotappelu.Sitten kun tilanne rauhoittuu ja päästään ulos asti ni se on noilla kahella semmmosta toistensa kyttäilyä ja kyräilyä eikä kulkemista meinaa tulla mitään.
Että olisko jollakin kokemusta tälläsestä tilanteesta, että mitä pitäis tehdä että saatais tää jotenkin loppumaan. Kiitos etukäteen!

2

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman kokenut

      Meillä oli kans kaksi narttu tipsua yhtä aikaa ja vaikka oli äiti ja tytär, niin silti tapeltiin "paikasta laumassa" niin pitkään sellasta jatku kunnes toinen ei enään vanhuuttaan pärjännyt ja joutu alistuun.. Sillon ei kans neuvoo siihen keksitty.

      Sellasta neuvoo nyt osais antaa että ottaa itse vahvan lauman johtaja roolin niin että koirat huomaa ettei paikka oo vapaana. Alistaa molemmat rähinän alkaessa toistensa nähden. Jotta molemmat huomaa kuka on lauman johtaja.

    • ----,,,,----

      sinun kannattaa todella tiukka kuri moiselle käytökselle. Omassa laumassani on tarkkajärjestys; koirista ylin on lauman vanhin ja junnu saa sapuskansa viimeisenä. Meillä penikka on välillä käynyt vanhusta ärsyttämään, mutta siihen on puututtu heti väliin menemällä, pentua moittimalla ja pois ajamalla.
      Ihmisen on tajuttava se asia että jos on monta koiraa, niin kannattaa yllä pitää lauman hierakiaa ikäjärjestyksessä eikä sietää yhtään poukkoilua nuorimmilta.
      Jos vastaavanlaisessa tilanteessa esimerkiksi lauman vanhin höykyttää nuorempaa ihan urakalla, niin siihen sitten puututaan kun menee liian pitkälle.

      Meillä välillä kun vanhus on sylissä ja siihen tulee joku nuorempi huomiota kerjää, niin yhdessä murrataan "alempiarvoinen" pois paikalta ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe