Jos koiranne alkaa puistossa nylkyttämään toista koiraa,miten sinä (nylkyttävän) koiran omistaja siihen reagoit?
Koiran nylkytys
5
651
Vastaukset
- koiran isäntä
Pyrin itsekin nylkyttämään toisen koiran emäntää
- parking
..mutta ei haittaa ja et ole moksiskaan jos emännän oma isäntä tulee ja vetää sua lättyyn??
- otan koiran pois toisen
päältä, jos ei tottele, jos silti jatkuu lähdemme puistosta, koska siellä kuuluu käyttäytyä ok, tilanne voi räjhtää yks-kaks jopa tilanteeseen kuulumattoman koiran kanssa ja SINÄ olet silloin maksumies. Kukaan ei halua omaa koiraansa nylkytettävän.
- atlatl
...ei aina ole seksuaalista,vaan nylkyttäjä katsoo olevansa ylempi.
Mutta joskus se kertoo liian korkeasta hormonitasapainosta ja voidaan korjata leikkaamalla koira.
Jos sitä tekee leikattu koira,on omistajan laumanjohtajan ominaisuudessa kielettävä se välittömästi. - *huligaani*
Ei todellakaan ole suvaittavaa...Omat koirani ei sitä tee, mutta hoito koirani harrasti tätä.
On todella epämielyttävää olla puistossa kun joku uros nylkyttää meijän narttua ja kun toi meijän tyttö ei oikeen osaa pitää puoliaan.
Useimmiten omistajat antavat olla, koska tilanne on jotenkin nolo eikä kehdata puuttua! Mutta olisi kaikille mukavampaa että ei antaisi oman koiransa käyttäytytä näin ja jos ei mene käsky perille ei tuo puistoon. yksinkertaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830