Tampere huomio!

-MiuMiu-

Hei,

Juuri Tampereelle muuttanut 26-v neitonen kaipailee täältä täysin vieraasta kaupungista uusia naispuolisia tuttavuuksia, mielellään iältään 24-30.

Toivon kaveria esimerkiksi kuntosalille, elokuviin, koti-iltoihin leffaa katsomaan tai lautapelejä pelailemaan, kaupungille, keikoille ja joskus baariinkin. Olen iloinen, vauhdikas ja sanavalmis tapaus, joka viihtyy ihmisten parissa. Tykkään lapsista, eläimistä, luonnosta, hyvistä kirjoista, leipomisesta ja matkustelusta. Toivotan kaikenlaiset uudet tuttavuudet tervetulleiksi.

Kerrothan mailiossasi niin otan yhteyttä. :)

9

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ketsu

      Heips,

      täällä juuri Treelle kotiutunut nuori naisihminen, joka olisi myös vailla uusia tuttavuuksia. :)

      Mailia voipi laittaa,
      [email protected].

    • saaris
    • crazycat79

      Tänne sais kans enemmän ku mielellään ottaa yhteyttä ja muutkin Tampereelta uusia tuttuja kaipaavat.

      [email protected]

      • riekale

        Täälläkin on yksi 27-vuotias nainen uusia kavereita vailla. Leffaan, lenkeille ja kaffittelemaan olis kiva saada seuraa, ja muutenkin. Tykkään Tampereesta mutta tykkäisin siitä vieläkin enemmän, jos olisi enemmän seuraa ympärillä. :)

        [email protected]


    • Moikka vaan

      Täällä on 28-v. nainen, tutustun mielelläni uusiin ihmisiin ja minusta kyllä saa seuraa menoon jos toiseenkin! Laittakaahan ihmiset viestiä! :)
      [email protected]

    • ystävätär

      olen avoliitossa oleva nuoren tytön äiti ja vailla varsinkin lautapeli seuraa. laita ihmeessä viestiä [email protected] niin katsotaan tulisiko meistä hyvät ystävät?

    • storm87

      täällä olis 22v pienen tytön äiti nokialta,
      ellen ole mielestäsi liian nuori ni laitappa viestiä tulemaan.
      os, [email protected]

    • kavereita kiitos:)

      Myös mulle saa kaikki ketkä kaipailee uutta ystävää elämäänsä, laittaa mailia. Oon juur muuttanut tänne ja kavereita ei pahemmin ole vielä. Oon 27wee ja asun avoliitossa...haluaisin tutustua rehellisiin ja luotettaviin ihmisiin, joitten kanssa vois vaikka lenkkeillä, kahvitella, kierrellä kirppareita ja välillä baaritellakin:) Ja kaikkee mitä nyt ystävät yleensä tekee. Joten mailia kaikki joita kiinnostaa tutustua:) [email protected]

    • :)

      Oon lähes 24-v Treella jo muutaman vuoden asustellut ja opiskellut naisihminen, kiinnostuksen kohteena kielet, matkustelu, kirjat ja kirjoittaminen, koirat ja eläimet kaikissa muodoissaan, kokkaaminen/leipominen jne. Samojen tyyppien kanssa oon pyörinyt koko täällä oleskeluni ajan, joten uusiin naamoihin syventyminen olisi vallan virkistävää. Ja pointtihan olisi tosiaan saada aikaan syvempiä ystävyyssuhteita kuin niitä "moikataan kun nähdään" -tapauksia, joita itsellä on jo liikaa yliopistolla.

      Kelpaisi siis saada uusia ihmisiä koti-illoiksi seuraksi leipomaan ja katsomaan leffaa, kahvilaan, keikoille (oma musamaku rock- ja metallipainotteista, mut paljon menee suodattimen läpi) ja baareilemaankin, vaikken pahinta baarikärpäslajia olekaan.

      Eli kaikki halukkaat saa kirjottaa :)

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      403
      7737
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      190
      5716
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2231
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1587
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1178
    8. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      8
      1071
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      959
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      902
    Aihe