Reality Killed the Video Star-levy julkaistaan 9. marraskuuta. Ensimmäinen single on Bodies... vaikka se on kyllä aiemmin sanonut, ettei aio julkaista sitä singlenä eikä edes albumilla...
9.11.2009
8
556
Vastaukset
- T.V
Kerro mistä luit ton? :D
- T.V
........ kirjoitti:
Hieno videokin vielä kaupan päälle meille faneille. :)
- ei pitänyt
alunperin tulla singleä (mikä on vaan hyvä, se viittaa siihen, että levyllä on vielä paljon parempiakin kappaleita) mutta tuottaja Trevor Horn oli "kiillottanut" sitä ja ne oli sitten todenneet, että mikä ettei, otetaanpa tää ensimmäiseks sinkuks. Video kuvataan tänään Los Angelesin erämaassa. Kyl mä luulen, että sen saa kuunnella siellä sen sivuilla jo ennen virallista julkasupäivää. Ainakin Trippingiä sai aikoinaan kuunnella jo jotain kuukautta ennen.
- T.V
Jaa jaa mielenkiintoista.
- T.V
T.V kirjoitti:
Jaa jaa mielenkiintoista.
Albumi saisi tulla aikaisemmin, kuin marraskuussa. Tietty levy-yhtiö ja Robbie Williams ovat katsoneet sen heille parhaaksi ajankohdaksi. Onhan joulukin aika lähellä.
- mukavalla tavalla
T.V kirjoitti:
Albumi saisi tulla aikaisemmin, kuin marraskuussa. Tietty levy-yhtiö ja Robbie Williams ovat katsoneet sen heille parhaaksi ajankohdaksi. Onhan joulukin aika lähellä.
sussiunakkoon kun vaan nyt rahapussi kestäisi kaiken tämän.
Olin Madonnan konsertissa ja sinne meni kaikki rahat.
Rahaa painetaan koko ajan lisää, ei sen puoleen.
Toivottavasti Rob ei ihan heti lähde kiertueelle tänne, sillä rahan kehrääminen vie taas aikaa. - se tuntuu
T.V kirjoitti:
tyhmältä, mutta veikkaan, että levyn toinen sinkku on mahtiballadi, jota yritetään saada joulun listaykköseksi. Englantilaisilla on joku pakkomielle joulun listaykkösestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149