TÄRKEÄÄ!!!

Suomalainen Mies

Moi!

Ollaan lähdössä autoreissulle jenkkeihin parin frendin kaa ja kyselisin näin suomalaisena että saako (saahan) autossa juoda alkoholipitoisia juomia ajon aikana (kuskia lukuunottamatta) ???

10

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autossa juoda alkoholia?

      On joka tapauksessa kielletty laissa Floridan osavaltiossa. Autossa ei saa olla avattuja alkoholiastioita = pulloja, tölkkejä viinilaatikoita jne. vaikka niistä ei kuski tai kukaan kyydissä muukaan joisi ja kaikilla olisi promilleja nolla.

      Eli ei kannata riskeerata reissua juomalla tai edes säilyttämällä avattuja pulloja tms. autossa. Pysähtykää välillä baariin, jotta matkalaisset saavat "pakolliset" alkoholiannoksensa.

      "Open Container Laws:

      * Prohibit both possession of any open alcoholic beverage container and consumption of any alcoholic beverage.
      * Cover the passenger area of any motor vehicle, including unlocked glove compartments and any other areas of the vehicle that are readily accessible to the driver or passengers while in their seats.
      * Apply to all open alcoholic beverage containers and all alcoholic beverages, including beer, wine, and spirits that contain one-half of one percent or more of alcohol by volume.
      * Apply to all vehicle occupants except for passengers of vehicles designed, maintained, or used primarily for the transportation of people for compensation or the living quarters of motor homes.
      * Apply to all vehicles on a public highway or the right-of-way of a public highway."

      • on

        ..elintärkeää ...mites oliko se vanha käytäntö se paperipussista juominen?


      • janoisia suomalaisia
        on kirjoitti:

        ..elintärkeää ...mites oliko se vanha käytäntö se paperipussista juominen?

        tulossa! Usko jo vahemmalla etta open liquor autossa on kielletty. Muista myos etta taalla ei pissita kaduille ja teidenvarsille sen kittaamisen jalkeen.
        Vai oletko tulossa tutustumaan paikalliseen oikeusjarjestelmaan? Olisikin hyva jos sheriffi antaisi sinulle asiaankuuluvan "attitude adjustment"in.


      • avattuun
        janoisia suomalaisia kirjoitti:

        tulossa! Usko jo vahemmalla etta open liquor autossa on kielletty. Muista myos etta taalla ei pissita kaduille ja teidenvarsille sen kittaamisen jalkeen.
        Vai oletko tulossa tutustumaan paikalliseen oikeusjarjestelmaan? Olisikin hyva jos sheriffi antaisi sinulle asiaankuuluvan "attitude adjustment"in.

        kaljapulloon kusta?


      • käy ämcee
        avattuun kirjoitti:

        kaljapulloon kusta?

        tonaltsista hakemassa kokiksen ja pyytää siihen paljon jäitä, pillin ja kannen. Sitten lorauttaa vähän sekaan vettä väkevämpää. Haisteleeko ne poliisit kaikki kupit vai miten tällaisesta voi jäädä kiinni.

        Entä jos on eilis illan pileiden jälkeen juonu vaan puolipulloa kossua niin eikö sitä saa tuua autoon? pitääkö se kaataa maahan vai jättää sitten vaan kaverin luokse vai miten sen saa kotia? Entä jos piilottaisi sen housuihin. tutkiiko ne sieltäkin.


      • kaataa vaikka
        käy ämcee kirjoitti:

        tonaltsista hakemassa kokiksen ja pyytää siihen paljon jäitä, pillin ja kannen. Sitten lorauttaa vähän sekaan vettä väkevämpää. Haisteleeko ne poliisit kaikki kupit vai miten tällaisesta voi jäädä kiinni.

        Entä jos on eilis illan pileiden jälkeen juonu vaan puolipulloa kossua niin eikö sitä saa tuua autoon? pitääkö se kaataa maahan vai jättää sitten vaan kaverin luokse vai miten sen saa kotia? Entä jos piilottaisi sen housuihin. tutkiiko ne sieltäkin.

        tuulilasinpesunestetankkiin. Siellä saat laillisesti kuljettaa alkoholia korkatussa säiliössä. Sitten vaan lapolla takaisin pulloon kotona.


      • lapolapo
        kaataa vaikka kirjoitti:

        tuulilasinpesunestetankkiin. Siellä saat laillisesti kuljettaa alkoholia korkatussa säiliössä. Sitten vaan lapolla takaisin pulloon kotona.

        Lasol...MMmmm


      • Anonyymi
        käy ämcee kirjoitti:

        tonaltsista hakemassa kokiksen ja pyytää siihen paljon jäitä, pillin ja kannen. Sitten lorauttaa vähän sekaan vettä väkevämpää. Haisteleeko ne poliisit kaikki kupit vai miten tällaisesta voi jäädä kiinni.

        Entä jos on eilis illan pileiden jälkeen juonu vaan puolipulloa kossua niin eikö sitä saa tuua autoon? pitääkö se kaataa maahan vai jättää sitten vaan kaverin luokse vai miten sen saa kotia? Entä jos piilottaisi sen housuihin. tutkiiko ne sieltäkin.

        Paksissa saa olla, ja farmarinkin takaosassa.


    • Anonyymi

      YHDYVALTAIN KANSALAISET ON PASKAJÄTELOISIA

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe