SIM-LUKITUKSEN POISTO -

ONKO MAHDOLLISTA?

OSTIN TUON NOKIA 6600 FOLDIN JA SONERALTA. KATSOIN VAIN MUISTA VERKKOKAUPOISTA JA HUOMASIN ETTÄ SE MALLI EI OLLUT SIM-LUKITTU, MUTT PERHANA, KUN AUKAISIN PAKETIN, SE OLI AVATTU (JA ILMEISESTI LAITETTU SIM-LUKITUS). HIUKAN KYRSI!
ONKO TUO SIM-LUKITUS NYT SITTEN NIIN KAUAN VOIMASSA KUN TUO PUHELIN PELAA JA JOS VAIKKA MYYN SEN, NIIN PITÄÄKÖ OSTAJANKIN OLLA SONERALLA TAI PITÄÄ SITÄ NIMENOMAISTA SAMAA SIM-KORTTIA?
TÄÄ ON VÄHÄN NIINKUN PAKKOAVIOLIITTO. EI MULLA SONERAA VASTAAN OO MITÄÄN, MUTT KYLLÄ MIELESTÄNI SIM-LUKITUS TÄYTYISI SAADA POISTETTUA VIIMEISTÄÄN SITTEN KUN KYTKYKAUPPA (ESIM 24 KK SOPIMUS ON LOPPUNUT).
MAIJA

4

5901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esim. Huutonetissä

mutta kai niitä nyt muuallakin on, mistä ne muuten huutonettiin ilmestyisi?
      Epäilen että niitä on operaattoreilla. On kuulemma ohut kortti, joka laitetaan sim-kortin alle. Tää mua just kenkutti, että täytyykö olla ikänsäloppu Soneralla.
      Olisin ostanut Saunalahdelta sen puhelimen, mutta siellä ei ollut sitä mallia.
      Niin ja pienet osamaksut oli se syy miksi tein kytkykaupan. Tää on tällaista hajasijoittelua: netti DNA:sta, puhelimet sieltä sun täältä. Mutta eipä vaan näy Express-nettikorttia kannettavaan missään. Sen ottaisin kun "Mokkula-sopimukseni" pian loppuu. Maija

• aaaaaaa12344

Sim-lukituksen saat pois, kun sopimus on umpeutunut, esim 12 tai 24kk. Osta huuto.net:istä sim-lukituksen poistokortti, niin puhelin pelaa silloin muillakin liittymillä. Sonera on ainut operaattori jonka puhelimissa ei toimi muiden sim-kortit...

• rohkea rokan syö.

vai toimiiko vai höläytettyjen uudelleen höläyttämisessä ?

en ostaisi, eli rahojani lisää tuhlaisi ja jopa puhelimen ohjelma lienee vaarassa?

• MMFFGG

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7528
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1050
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      933
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe