Lokakuun viimeisellä viikolla

shiva88

Olis muutamakin kysymys:

1) Onko ensi käden tietoa tämän ajankohdan sääolosuhteista? Olen menossa erääseen konserttiin joten oli millainen sää tahansa menen joka tapauksessa. Kokemuksia olisi kuitenkin kiva kuulla, ihan noin vaatevarustustenkin kannalta.

2) En tiedä kuinka monta päivää aion olla mutta onko tuona pyhäinpäivänä jotain tapahtumia? Onko Dublinissa (tai kaupungin ulkopuolella) esimerkiksi mahdollisuus mennä katsomaan risu-ukon polttamista?

3) En tiedä lähdenkö maaseudulle mutta hintatasosta voisi jotain kertoa ja millaiset kulkuyhteydet jos haluaa päästä niille vihreille nummille?

2

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wilmuska
    • Täti

Niin se on Irlannissa. Säät vaihtelevat paljon, mutta todennäköisesti sadetta on joka päivä. Lokakuussa lämpötila on yli kymmenen astetta. Varaudu hyvin käytännöllisin vaattein tuulta ja vettä vastaan. Tämä koskee koko varustusta. Irkut ovat suomalisille tuttuja tummiin pukeutuvia "renttahelkkuja" :) Jos sinulla on yksi päivä aikaa, mene bussiretkelle Wicklow tour hinta n. 25€, kesto n. 8h. Uskomattoman hauska ja tietävä bussikuski/opas.Näet vaivattomasti mm. vuoren, josta Quinnesin olut saa alkunsa. Junalla ei juuri kannata matkustaa, koska misemat peittyvät penkereisiin. Jos olet lyhyen aikaa, saat nähtävää paljon jo Dublinissa kävellessäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe