Olis muutamakin kysymys:
1) Onko ensi käden tietoa tämän ajankohdan sääolosuhteista? Olen menossa erääseen konserttiin joten oli millainen sää tahansa menen joka tapauksessa. Kokemuksia olisi kuitenkin kiva kuulla, ihan noin vaatevarustustenkin kannalta.
2) En tiedä kuinka monta päivää aion olla mutta onko tuona pyhäinpäivänä jotain tapahtumia? Onko Dublinissa (tai kaupungin ulkopuolella) esimerkiksi mahdollisuus mennä katsomaan risu-ukon polttamista?
3) En tiedä lähdenkö maaseudulle mutta hintatasosta voisi jotain kertoa ja millaiset kulkuyhteydet jos haluaa päästä niille vihreille nummille?
Lokakuun viimeisellä viikolla
2
668
Vastaukset
- Wilmuska
Sää on aivan arvoitus vielä itse kullekin, sen näkee kun siellä ollaan =D
http://www.discoverireland.ie/ - Täti
Niin se on Irlannissa. Säät vaihtelevat paljon, mutta todennäköisesti sadetta on joka päivä. Lokakuussa lämpötila on yli kymmenen astetta. Varaudu hyvin käytännöllisin vaattein tuulta ja vettä vastaan. Tämä koskee koko varustusta. Irkut ovat suomalisille tuttuja tummiin pukeutuvia "renttahelkkuja" :) Jos sinulla on yksi päivä aikaa, mene bussiretkelle Wicklow tour hinta n. 25€, kesto n. 8h. Uskomattoman hauska ja tietävä bussikuski/opas.Näet vaivattomasti mm. vuoren, josta Quinnesin olut saa alkunsa. Junalla ei juuri kannata matkustaa, koska misemat peittyvät penkereisiin. Jos olet lyhyen aikaa, saat nähtävää paljon jo Dublinissa kävellessäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882