Olin 2 kktta Keniassa reppuilemassa. Halvin lentoyhtiö on Turkish Airlines, meno-paluu 674 egee, ja nopein. Olin 11 tunnissa Nairobissa. Yksi koneen vaihto Istanbulissa.
Uhrasin kuukausia matkasuunnitelmaan tekoon etsimällä netistä majoituspaikkoja Keniasta. Sivuilla oli myös mielipiteitä majoituksesta ym joten valinta sujui suht nopeasti. Rokotuspuoli kannattaa hoitaa kunnolla ennen lähtöä. Viisumi maksoi 20 egee Jomo Kenyattan lentokentällä.
Visa electron ei toimi Keniassa vaikka pankki väitti sillä pärjäävän joten varmista että joku tuttu voi lähettää western union kautta rahaa jos tiukka paikka tulee. Paikka kunta riittää tiedoksi ja rahat on 15min noudettavissa.
Rosvoja on kaikkialla joten pidä vähän käteistä matkassa äläkä näyttele sitä liiemmälti. Siellä tapettiin mies vain 20 egen takia joten varovaisuus on valttia.
Keniassa on talvikausi toukokuusta elokuuhun mutta se vastaa suomen kesää.
Reppureissulla Keniassa
3
1310
Vastaukset 3
- pyry84
Electronilla voi kyllä nostaa rahaa pankeista, ainakin Nairobissa ja mun mielestä muuallakin. Olin siellä itse 2006 pari viikkoa ja kaveri pärjäsi siellä kaksi kuukautta electronilla.
- hakuna matata
Juuri kuukauden lomalta palailtu ja visa elektron toimi ainakin meillä joka automaatissa eli rahaa saa.
- 3kk
hakuna matata kirjoitti:
Juuri kuukauden lomalta palailtu ja visa elektron toimi ainakin meillä joka automaatissa eli rahaa saa.
Palasin juuri pidemmältä reissulta Keniasta ja Visa Electronilla pärjäsi. Jos joku automaatti ei toimi niin vierestä usein löytyy toinen josta saa rahaa. Majoitus löytyi aina helposti vasta paikan päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092290Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???25920- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha564823- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 60581