Nimmarin pyytäjä!

Ei voi olla totta...

Iltapäivälehden sivuilla luki, että Madonnan hotellin edustalle oli eilen kertynyt joukko faneja, ja ainakin tämä yksi oli saapunut sinne nimmarin toivossa.
Siis ei voi muuta kun nauraa. Luulisi hieman paremmin tuntevan Madonnan tyylin jos on tätä jo parikymmentä vuotta fanittanut. Madonna ei todellakaan tule hotellistaan kadulle tervehtimään ihmisiä ja jakelemaan nimikirjoituksia.
Hän on aina tiennyt olevansa reiluisti fanejaan korkeammalla eikä tietääkseni harrasta minkäänlaisia fanitapaamisia kuin ihan äärimmäisen harvoin.
Niin hyvin on jäänyt mieleen kohtaus In bed wih Madonna elokuvasta, jossa hän kuulee ihmisjoukon huutavan nimeään hotellihuoneen alapuolella, ja sanoo "vaikka oloni olisi kuinka paska, ne silti rakastavat minua" ja nauraa päälle. Kertoo aika paljon Madonnan tunteista fanejaan kohtaan...

Ja seitsemän uutisissa tuli juttua näistä Madonnan faneista, jotka ovat jo majoittautuneet Jätkäsaaaren portille. Siis yli vuorokautta aikaisemmin! En voi ymmärtää. Mä en ikinä menis kenenkään takia makoilemaan mihinkään asfalttikentälle yli vuorokaudeksi, vain siksi että näkisin Madonnan muutaman metrin päästä.
Olen menossa huomenna Madonnaa katsomaan ja mulla on B katsomon lippu. Mut lähden kohti Helsinkiä vasta joskus iltapäivän puolella ja veikkaan että viihdyn tarjoilualueella niin kauan kunnes konsertti alkaa...

3

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan normaalia

      Toimintaa että fanaattisimmat fanit jonottavat jo vuorokautta ennen keikan alkua portilla.
      Kyseessähän on maailman suosituin artisti.

      Ollessani vuonna 2006 Madonnan Lontoon keikalla.Niin ekat fanit olivat kuulemma tulleet portille jo kolme päivää ennen konsertin alkamista.
      Kyllä täällä Suomessa olisi vielä paljon parantamisen varaa kyseisen asian suhteen.

      • ............

        Eikö ihmisillä ole minkäänlaista itsekunnioitusta? Mä en ikinä suoraan sanottuna nöyrtyis kenenkään takia niin et makoilisin tuolla ulkosalla ja menisin sen jälkeen eturiviin puristumaan. Kyseessähän on kumminkin vain ihminen...
        Tykkään kovasti Madonnasta ja hänen musiikista. Aion huomenna nauttia hyvästä musiikista ja tunnelmasta. Ja todella toivon et paikalla on muitakin jotka ajattelee samoin! Et ei olis sellaista tunkemista, änkemistä ja puristumista! Vaan ihan fiksusti voi olla vaikka paljon porukkaa onkin paikalla.

        Hyvää konserttia kaikille!


    • Baron Blood

      Niin, ihmetyttää vaan tuo Madonnan käytös: ei halua näyttäytyä faneilleen ja suhtautuu avoimen vihamielisestikin.
      Sen verran ois tosiaan velkaa että olisi voinut näyttäytyä hotellinikkunassa edes pari minuuttia.
      Vaivaako Madonnaa jonkimoinen paranoia, jos vaivaa, niin mitä sitten täällä tekee?
      Jos muka pelkää suomalaisia, miksei jättänyt maatamme väliin?
      Kiertue päättyy Israeliin ja siellä sentään on todellisia uhkia enemmän kuin laki sallii, siellä onkin syytä käyttää väkivaltaisia turvakaarteja ja eristäytyä.
      On myös artisteja jotka ovat poikkeus säännöstä:Bruce Springsteenin bändityypit(ja Pomo itse) antavat mielellään nimmareita, samoin Metallican hanut, liikkuvat myös keikkakaupungeissaan ja tapaavat fanejaan.
      Lady GAGAn pizzatempaus oli mukava kädenojennus faneja ja yleisöä kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1918
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1476
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      986
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      956
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      929
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe