No mikähän täsä nyt sitte on. Wi-fi:llä olen kiinni omassa tukiasemassani ja kun menen media->video->Youtube, niin se kyllä lataa kaiken sisällön sinne ja niin pois päin. Mutta sitten kun jos yrittää videota alkaa kattomaan niin ei kuvaa näy eikä ääntä kuulu, mutta videpalkki kyllä liikkuu ikäänkuin video pyörisi kokoajan. Kyllä vituttaa kun ei toimi!
W995 ja Youtube ongelma
Ei toimi
1
396
Vastaukset
- Ei toimi
Vastaan itse tähän nyt, jos jotain muutakin vaivaa kyseinen asia. Ongelmana oli siis oma langaton modeemi. Modeemista pitäisi ilmeisesti reitittää tiettyjä portteja ohjaamaan liikenteen puhelimeen, jotta videot näkyvät. Porttien aukaisu ei kyllä itsessään poistanut ongelmaani, vaan modeemin asetuksista täytyi laittaa DMZ hostiksi puhelimeni ip. Nyt videot näkyvät. Tiedä sitten miten nuo videot toimivat julkisia wlaneja käytettäessä kun niitä asetuksiahan ei luonnollisesti pääse ronkkimaan. On kyllä hieman huono systeemi tämä tämmönen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662129
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142042- 1021469
- 1201423
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4581267- 751053
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä226794Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa355776