W995 ja Youtube ongelma

Ei toimi

No mikähän täsä nyt sitte on. Wi-fi:llä olen kiinni omassa tukiasemassani ja kun menen media->video->Youtube, niin se kyllä lataa kaiken sisällön sinne ja niin pois päin. Mutta sitten kun jos yrittää videota alkaa kattomaan niin ei kuvaa näy eikä ääntä kuulu, mutta videpalkki kyllä liikkuu ikäänkuin video pyörisi kokoajan. Kyllä vituttaa kun ei toimi!

1

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei toimi

      Vastaan itse tähän nyt, jos jotain muutakin vaivaa kyseinen asia. Ongelmana oli siis oma langaton modeemi. Modeemista pitäisi ilmeisesti reitittää tiettyjä portteja ohjaamaan liikenteen puhelimeen, jotta videot näkyvät. Porttien aukaisu ei kyllä itsessään poistanut ongelmaani, vaan modeemin asetuksista täytyi laittaa DMZ hostiksi puhelimeni ip. Nyt videot näkyvät. Tiedä sitten miten nuo videot toimivat julkisia wlaneja käytettäessä kun niitä asetuksiahan ei luonnollisesti pääse ronkkimaan. On kyllä hieman huono systeemi tämä tämmönen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe