japanilainen poikaystävä

tuulaj

18 vuotiaana olin lomalla japanissa 2 kuukautta. Tapasin siellä 19 vuotiaan nuoren nimeltä Jin. Hän puhui sujuvaa englantia, ja meillä synkkasi hyvin alusta lähtien. Hän oli kohtelias, hyvä huumorintaju ja kaiken lisäksi hän oli tosi komeakin. Olin ihan lääpälläni häneen. Me menimme syömään ja elokuviin, ja hän tietenkin tarjosi. Hän asui hotellini lähellä, joten näimme tosi usein. Yhtenä iltana kun menimme baariin, kumpikin olimme niin kännissä ettemme tajunneet yhtään mitään, joten aamulla heräsin hänen vierestään. Tiesimme molemmat mitä oli tapahtunut, vaikka se ei ollut tarkoituksellista. Hän pyysi minua tulemaan hänen luokseen asumaan väliaikaisesti. Minä tietenkin suostuin, joten lähdin hotellista ja peruin varaukseni sinne. Samalla hotelli luuli että peruin myös lentovaraukseni. Puhuimme monesti Jinin kanssa että mitä tapahtuisi kun lähtisin takaisin suomeen, mutta emme välittänyt siitä juuri silloin ollenkaan. Muutin sitten väliaikaisesti Jinin asuntoon asumaan. Kaikki sujui hyvin, ja aika kulki hyvin nopeasti. En tiennyt viellä että minun lentolippuni oli peruttu, joten oli lähtöpäivän aika. Ja olin lähdössä lentokentälle. Hyvästelin Jinin, ja hän lupasin että pidämme yhteyttä ja että hän tulisi käymään myös suomessa. Sitten lähdin lentokentälle ja Jin jäi hengailemaan kotiinsa. Olin hyvin surullinen matkalla lentokentälle. Kun olin lentokentällä, sain kuulla että lentoni on peruttu. Minulle ei tietenkään ollut paikkaa mihin mennä, joten ajattelin mennä takaisin Jinin luo koska ajattelin että voisin olla siellä vielä. Kun menin taksilla hänen asunnolleen, hänellä oli ovi auki, joten menin sisään ja ajattelin yllättää hänet. Sitten etsin häntä hetken, ja kuulin makuuhuoneesta ääniä. Aukaisin oven, ja hän oli naapurinsa kanssa siellä petipuuhissa. Suutuin hänelle ja minun oli pakko päästä pois, joten menin lähinpään hotelliin. Hän ahdisteli minua hetken ja koitti selittää, mutten halunnut kuulla yhtään tekosyitä. Siinä ei kestänyt kun kaksi tuntia kun hän oli jo kerennyt naapurinsa kanssa sänkyyn. Olin hyvin surullinen ja samaan aikaan vihainen. Halusin vain päästä mahdollisimman nopeasti takaisin suomeen. Lopulta pääsin koneeseen, ja menin istumaan paikalleni. Minulla oli hyvin huono olo, ja itkin. Viereeni tuli istumaan joku toinen japanilaispoika. Minusta tuntui hän voisi olla samanlainen kuin Jinkin, joten en alkanut puhumaan hänelle yhtään, vaan istuin ihan hiljaa paikallani. Mutta hän alkoi puhumaan minulle englantia. Hän oli hyvin kohtelias kuten Jin, ja oli tulossa suomeen lomamatkalle. Minusta tuntui että hän olisi minulle se oikea, joten tutustuin häneen paremmin, ja hän alkoi käydä suomessa minun luonani. Nyt olemme olleet Yamashitan kanssa yhdessä 3 vuotta, ja kaikki on sujunut ongelmitta. Vaikka asumme toisistamme kaukana, käymme toistemme luona säännöllisesti. Kaikki japanilaiset miehet eivät ole samanlaisia, eikä ylipäätäänsä kaikki ulkomaalaiset. Onko teillä samantapaisia kokemuksia ?

13

3257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskallatko luottaa?

      ettei hänkin peuhaa naapurinsa kanssa?
      Kovin ovat aasialaiset miehet vaaleiden naisten perään. Käyhän siellä japanissa muitakin suomalaisia ja muiden maiden naisia myös. Kyllä hänelle seuraa riittää.
      Sori en halua pahoittaa mieltäsi ja voi olla, että hän on yksi luotettavista mutta älä ihan järjettömästi ihastu häneen kuitenkaan. Pidä varuilta eräänlainen etäisyys tunteissasi häneen.
      Vaikka aasialaisilla miehillä on oman maansa nainen vaimonaan niin miten usein he tahtovat salasuhteen vaalean kaunottaren kanssa. Tietäisit vain kuinka ne kinuaa ja vonkaa, aasialaisvaimo on aivan yhdentekevä ainakin sillä hetkellä.
      Mutta voi olla, että kun hän sai sinut itselleen niin hän ei koskaan pettäisi sinua, onhan ihosi raikas ja vaalea!

    • tarina SATUA

      Hotelli ei peru kenenkään lentoja. Miten voisivatkaan jos lentolippu on sinulla ja ainakaan halppislippuja ei voi perua tai lähtöajankohtaa muuttaa.

      • mammatietää

        nih.


      • uskomattomia.,-
        mammatietää kirjoitti:

        nih.

        on se uskomaton tunne kun mies tuijottaa silmät vinossa samalla nylkyttäen.


    • huttua????????????

      Ei ole. Noin epäuskottavaa tarinaa en edes keksisi.

    • Ei mee läpi

      Mitäs paskaa sä täällä oikein jauhat..? Jin on muuten korealainen nimi.

    • Kaikonautti

      Ihan tollasta hyvää peruskoulun ainekirjotustasoa. Kantsii jatkaa kirjottamista.

    • peruskoulussa opetettu

      että se on Suomi ja Japani!!!!!

    • keskeltä takaa

      Nyyrkin tarinoita, EI MENE LÄPI ÄÄLIÖ 14 v ! Kukaan ei usko koko hommasta mitään, jäikö ylivilkkauspillesisi ottamatta ?

    • lentolippuko peruttiin

      No voi sua ressua mites se nyt noin pääsi käymään.

    • vituntyhmä

      keksi ensi kerralla parempi satu niin ehkä joku saattaisi uskoakin.

    • Jasmin.T

      Ite inhoan että muut loukkaa toisia, mutta tykkään tarinastasi ja uskon teidän olevan hyvä pari jne. Te muut ootte vaan kateellisia muille jotka tekevät parhaansa, että joku kiinnostuisi hänestä! Ite ette varmaankaan yritä tehdä silleen. Miettikää mitä sanotte toisillenne.... Tuleeko siitä hyvä mieli kun haukkuu toisia? Ei! Sydämeen jää kiusatulle iso musta reikä joka ei parannu hetkessä. ¬_¬

    • ghf45

      Miten niin "Kaikki japanilaiset miehet eivät ole samanlaisia" ? Japanilaiset miehet nimenomaan ovat kaikki samanlaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe