Riittääkö mainos- ja markkinointialalla töitä tällä hetkellä? Kuinka pitkälle alalla pötkii opistotasoisella markkinointikoulutukselle? Kiitän vastaajia.
Mainosala
3
467
Vastaukset
- Lehtitietojen
Ainakin se, mitä lehdissä ja netissä lukee, niin mainosala on yksi niistä aloista, jotka ovat todella sukeltaneet.
Eli työttömiä on paljon ja niistä vähistä avoimista työpaikoista saa todella taistella. - Pääsee
Kahvinkeittäjäksi sopii opistotutkinnolla.
- irtisanottu
Jos olet merkonomi, niitä on pilvin pimein.
Olen toista kertaa työtön, eka krt 90-luvulla, eli kenkää tulee herkästi alalla,
kun lama iskee Suomeen, näin se on. Tosin osa potkimisista on tehtyjä.
Eiväthän kotimarkkinat ole isosti sukeltaneet, viennistähän sen piti olla kiinni.
Lisääntyvä työttömien ja lomautettujen porukka kylläkin ostaa vähemmän,
niin minäkin.
Mainonnan ja markkinoinninhan kuvittelevat osaavansa lähes kaikki, jotka
ovat kouluja käyneet, jokaisella on ainakin mielipide, jos olet ammattilainen,
ei välttämättä arvosteta, kyllä aliarvostettua on, ainakin palkkauksessa.
Pakene parempiin hommiin, lähihoitajanakin tienaa paremmin.
Terv. 30 v alalla ollut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623