Mainosala

---

Riittääkö mainos- ja markkinointialalla töitä tällä hetkellä? Kuinka pitkälle alalla pötkii opistotasoisella markkinointikoulutukselle? Kiitän vastaajia.

3

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lehtitietojen

Ainakin se, mitä lehdissä ja netissä lukee, niin mainosala on yksi niistä aloista, jotka ovat todella sukeltaneet.
      Eli työttömiä on paljon ja niistä vähistä avoimista työpaikoista saa todella taistella.

• Pääsee

Kahvinkeittäjäksi sopii opistotutkinnolla.

• irtisanottu

Jos olet merkonomi, niitä on pilvin pimein.
      Olen toista kertaa työtön, eka krt 90-luvulla, eli kenkää tulee herkästi alalla,
      kun lama iskee Suomeen, näin se on. Tosin osa potkimisista on tehtyjä.
      Eiväthän kotimarkkinat ole isosti sukeltaneet, viennistähän sen piti olla kiinni.
      Lisääntyvä työttömien ja lomautettujen porukka kylläkin ostaa vähemmän,
      niin minäkin.
      Mainonnan ja markkinoinninhan kuvittelevat osaavansa lähes kaikki, jotka
      ovat kouluja käyneet, jokaisella on ainakin mielipide, jos olet ammattilainen,
      ei välttämättä arvosteta, kyllä aliarvostettua on, ainakin palkkauksessa.
      Pakene parempiin hommiin, lähihoitajanakin tienaa paremmin.
      Terv. 30 v alalla ollut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73