Halpa videokamera skeitti temppuihin

naaaaaam

Niin siis digivideokameraa tarvistsisin skeeittitemppujen kuvaamiiseen jotta vois tehä oman skeitti demon. En tiedä yhtään mitä kannattais alkaa ensimmäisenä kameran specseistä kattelemaan. Onko 20fps minkälaista kuvaa? Yhestä 100€ kamerasta löytyis. Mutta itse olen käsittänyt kun esim. rullalautailu temput on nopeita niin pitää olla hyvä fps että saa siitä hyvää kuvaa esim jos hidastan sen niin siitä ei tule semmoista kovin töks tökss kuvaa. Käytettynä varmaankin ostan muttasiis kantsiiko tuijottaa mpx vai fps vai mitä?

Tässä on nyt vain esimerkki ei mikään ostopäätös voisiko tällä kuvailla skeittailua?

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7725

jotai 5.2mpx ja 30fps PAINOTAN sen kameran ei tarvitse olla mikää pro. Mites ois vaikka tämmönen

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=110948329

9

2213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naaaaaam

Nyt löyty sopivan hintane tuntuu ihan hyvältä

Samsung VP D354

Aijaa.com - 4623830.jpg

tosta voi ladata pdf-tiedostona ohjekirjan

Käyttöohje SAMSUNG VP-D354 - Käyttöohjeet SAMSUNG VP-D354 - Suomi - Diplodocs

Kertokaa kantsisko ostaa saisin noin 70€

• naaaaaam

noissa specseissä lukee et "nauhanopeus: SP noin 18,83mm/s" voisko toi meinata niin ku FPS:sää

• jooooo
        naaaaaam kirjoitti:

noissa specseissä lukee et "nauhanopeus: SP noin 18,83mm/s" voisko toi meinata niin ku FPS:sää

Tuo Samsung ei ole kovin hyvä videokameroita tekemään, mutta saa tuollakin kohtalaista kuvaa.
        Nauhanopeus ei tarkoita fps:ää, se on kaikissa DV-naha kameroissa sama, samon fps 25 kuvaa sekunnissa.
        Jos haluat parempia hidastuksia, osta Sony HDR-HC7, sillä voi kuvata 240 fps nopeudella.
        Tässä näytevideoita.

http://www.youtube.com/results?search_query=Sonyn HC7 240fps&search_type=&aq=f

• naaaaaam
        jooooo kirjoitti:

Tuo Samsung ei ole kovin hyvä videokameroita tekemään, mutta saa tuollakin kohtalaista kuvaa.
        Nauhanopeus ei tarkoita fps:ää, se on kaikissa DV-naha kameroissa sama, samon fps 25 kuvaa sekunnissa.
        Jos haluat parempia hidastuksia, osta Sony HDR-HC7, sillä voi kuvata 240 fps nopeudella.
        Tässä näytevideoita.

http://www.youtube.com/results?search_query=Sonyn HC7 240fps&search_type=&aq=f

Niin tolla sonyllä on hidastus modi missä kuvataan pelkkää hidastusta? Mulla on kännykkä joka kuvaa 120fps hidastuksen et se riitää mainiosti. Mutta käyettynä tonkin ostaisin.

Haluisin vaan tietää et kun mulla on esim. tämmönen kännykkä ku lg ku990 niin siinä on 5mpx kamera ja voi kuvata vga tasosta videokuvaaa. Et oisko vaikka kuiteski tommonen samsungin vieokamera PAAAALJON parempi ku tää mun kännykkkä? Ku nyt pystyn jo kuvailee skede ihan hyvin.

Tässä on mun kännykällä kuvattu pätkä (en ole videossa) http://irc-galleria.net/view.php?nick=timperoo&image_id=108462407

Eli siis onisko toi samsungin 25fps videokuvaa kuvaava laite siis kevuesti esim kännyköitä ja digikameroita parempi? On mulla digikameraki ja tulee lähinnä yhtähyvää kuvaa ku kännykällä. Et jos haluun oikeesti kuvata jonku skeittidemon niin ostanko ton videokameran vai riittäiskö digikamera meinaan nyt ihan silleee et onko siis toi videokameran video huomattavasti laadukkaampaa kun mun joku canon ixux **** 7.1 mpx videokuva?

• on...
        naaaaaam kirjoitti:

Niin tolla sonyllä on hidastus modi missä kuvataan pelkkää hidastusta? Mulla on kännykkä joka kuvaa 120fps hidastuksen et se riitää mainiosti. Mutta käyettynä tonkin ostaisin.

Haluisin vaan tietää et kun mulla on esim. tämmönen kännykkä ku lg ku990 niin siinä on 5mpx kamera ja voi kuvata vga tasosta videokuvaaa. Et oisko vaikka kuiteski tommonen samsungin vieokamera PAAAALJON parempi ku tää mun kännykkkä? Ku nyt pystyn jo kuvailee skede ihan hyvin.

Tässä on mun kännykällä kuvattu pätkä (en ole videossa) http://irc-galleria.net/view.php?nick=timperoo&image_id=108462407

Eli siis onisko toi samsungin 25fps videokuvaa kuvaava laite siis kevuesti esim kännyköitä ja digikameroita parempi? On mulla digikameraki ja tulee lähinnä yhtähyvää kuvaa ku kännykällä. Et jos haluun oikeesti kuvata jonku skeittidemon niin ostanko ton videokameran vai riittäiskö digikamera meinaan nyt ihan silleee et onko siis toi videokameran video huomattavasti laadukkaampaa kun mun joku canon ixux **** 7.1 mpx videokuva?

Kyllä DV videokameran kuva päihittää kännykkä- ja stillkameran videot selvästi. Niissä on myös kuvanvakain ja parempi mikki.
        Myös oikean videokameran videoita on helppo siirtää tietokoneelle ja editoida näyttäviä videoita efektien kera.
        Jos löydä käytetyn Sony, Canon tai Panasonic merkkisen videokameran, se olisi parempi vaihtoehto, kuin Samsung.

PS. tuosta videosta huomasi

• naaaaaam
        on... kirjoitti:

Kyllä DV videokameran kuva päihittää kännykkä- ja stillkameran videot selvästi. Niissä on myös kuvanvakain ja parempi mikki.
        Myös oikean videokameran videoita on helppo siirtää tietokoneelle ja editoida näyttäviä videoita efektien kera.
        Jos löydä käytetyn Sony, Canon tai Panasonic merkkisen videokameran, se olisi parempi vaihtoehto, kuin Samsung.

PS. tuosta videosta huomasi

Joo tommosen Panasonic NV-GS27 kameran saisin kaverilta halvalla eihän tuo mikään huippu ole mutta mielestäni itselle riittävä. En siis osaa perustella specseistä onko se riittäväv vaan kattelin youtubesta videoita mitä on kuvattu tolla kameralla. Esim tässä ois yks skeitti video:

http://www.youtube.com/watch?v=TeTmpQQnNps

Ihan hyvältä tuo näyttää

• pro kuvaaja
      • aksu 95

• Kummisetä.

TOSI URPOJA OLETTE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1371
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1185
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      22
      1104
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1060
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1041
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      947
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      885
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      859
    Aihe