Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Halpa videokamera skeitti temppuihin

naaaaaam

Niin siis digivideokameraa tarvistsisin skeeittitemppujen kuvaamiiseen jotta vois tehä oman skeitti demon. En tiedä yhtään mitä kannattais alkaa ensimmäisenä kameran specseistä kattelemaan. Onko 20fps minkälaista kuvaa? Yhestä 100€ kamerasta löytyis. Mutta itse olen käsittänyt kun esim. rullalautailu temput on nopeita niin pitää olla hyvä fps että saa siitä hyvää kuvaa esim jos hidastan sen niin siitä ei tule semmoista kovin töks tökss kuvaa. Käytettynä varmaankin ostan muttasiis kantsiiko tuijottaa mpx vai fps vai mitä?

Tässä on nyt vain esimerkki ei mikään ostopäätös voisiko tällä kuvailla skeittailua?

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7725

jotai 5.2mpx ja 30fps PAINOTAN sen kameran ei tarvitse olla mikää pro. Mites ois vaikka tämmönen

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=110948329

9

2108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naaaaaam

      Nyt löyty sopivan hintane tuntuu ihan hyvältä

      Samsung VP D354

      Aijaa.com - 4623830.jpg

      tosta voi ladata pdf-tiedostona ohjekirjan

      Käyttöohje SAMSUNG VP-D354 - Käyttöohjeet SAMSUNG VP-D354 - Suomi - Diplodocs

      Kertokaa kantsisko ostaa saisin noin 70€

      • naaaaaam

        noissa specseissä lukee et "nauhanopeus: SP noin 18,83mm/s" voisko toi meinata niin ku FPS:sää


      • jooooo
        naaaaaam kirjoitti:

        noissa specseissä lukee et "nauhanopeus: SP noin 18,83mm/s" voisko toi meinata niin ku FPS:sää

        Tuo Samsung ei ole kovin hyvä videokameroita tekemään, mutta saa tuollakin kohtalaista kuvaa.
        Nauhanopeus ei tarkoita fps:ää, se on kaikissa DV-naha kameroissa sama, samon fps 25 kuvaa sekunnissa.
        Jos haluat parempia hidastuksia, osta Sony HDR-HC7, sillä voi kuvata 240 fps nopeudella.
        Tässä näytevideoita.


        http://www.youtube.com/results?search_query=Sonyn HC7 240fps&search_type=&aq=f


      • naaaaaam
        jooooo kirjoitti:

        Tuo Samsung ei ole kovin hyvä videokameroita tekemään, mutta saa tuollakin kohtalaista kuvaa.
        Nauhanopeus ei tarkoita fps:ää, se on kaikissa DV-naha kameroissa sama, samon fps 25 kuvaa sekunnissa.
        Jos haluat parempia hidastuksia, osta Sony HDR-HC7, sillä voi kuvata 240 fps nopeudella.
        Tässä näytevideoita.


        http://www.youtube.com/results?search_query=Sonyn HC7 240fps&search_type=&aq=f

        Niin tolla sonyllä on hidastus modi missä kuvataan pelkkää hidastusta? Mulla on kännykkä joka kuvaa 120fps hidastuksen et se riitää mainiosti. Mutta käyettynä tonkin ostaisin.

        Haluisin vaan tietää et kun mulla on esim. tämmönen kännykkä ku lg ku990 niin siinä on 5mpx kamera ja voi kuvata vga tasosta videokuvaaa. Et oisko vaikka kuiteski tommonen samsungin vieokamera PAAAALJON parempi ku tää mun kännykkkä? Ku nyt pystyn jo kuvailee skede ihan hyvin.

        Tässä on mun kännykällä kuvattu pätkä (en ole videossa) http://irc-galleria.net/view.php?nick=timperoo&image_id=108462407

        Eli siis onisko toi samsungin 25fps videokuvaa kuvaava laite siis kevuesti esim kännyköitä ja digikameroita parempi? On mulla digikameraki ja tulee lähinnä yhtähyvää kuvaa ku kännykällä. Et jos haluun oikeesti kuvata jonku skeittidemon niin ostanko ton videokameran vai riittäiskö digikamera meinaan nyt ihan silleee et onko siis toi videokameran video huomattavasti laadukkaampaa kun mun joku canon ixux **** 7.1 mpx videokuva?


      • on...
        naaaaaam kirjoitti:

        Niin tolla sonyllä on hidastus modi missä kuvataan pelkkää hidastusta? Mulla on kännykkä joka kuvaa 120fps hidastuksen et se riitää mainiosti. Mutta käyettynä tonkin ostaisin.

        Haluisin vaan tietää et kun mulla on esim. tämmönen kännykkä ku lg ku990 niin siinä on 5mpx kamera ja voi kuvata vga tasosta videokuvaaa. Et oisko vaikka kuiteski tommonen samsungin vieokamera PAAAALJON parempi ku tää mun kännykkkä? Ku nyt pystyn jo kuvailee skede ihan hyvin.

        Tässä on mun kännykällä kuvattu pätkä (en ole videossa) http://irc-galleria.net/view.php?nick=timperoo&image_id=108462407

        Eli siis onisko toi samsungin 25fps videokuvaa kuvaava laite siis kevuesti esim kännyköitä ja digikameroita parempi? On mulla digikameraki ja tulee lähinnä yhtähyvää kuvaa ku kännykällä. Et jos haluun oikeesti kuvata jonku skeittidemon niin ostanko ton videokameran vai riittäiskö digikamera meinaan nyt ihan silleee et onko siis toi videokameran video huomattavasti laadukkaampaa kun mun joku canon ixux **** 7.1 mpx videokuva?

        Kyllä DV videokameran kuva päihittää kännykkä- ja stillkameran videot selvästi. Niissä on myös kuvanvakain ja parempi mikki.
        Myös oikean videokameran videoita on helppo siirtää tietokoneelle ja editoida näyttäviä videoita efektien kera.
        Jos löydä käytetyn Sony, Canon tai Panasonic merkkisen videokameran, se olisi parempi vaihtoehto, kuin Samsung.

        PS. tuosta videosta huomasi


      • naaaaaam
        on... kirjoitti:

        Kyllä DV videokameran kuva päihittää kännykkä- ja stillkameran videot selvästi. Niissä on myös kuvanvakain ja parempi mikki.
        Myös oikean videokameran videoita on helppo siirtää tietokoneelle ja editoida näyttäviä videoita efektien kera.
        Jos löydä käytetyn Sony, Canon tai Panasonic merkkisen videokameran, se olisi parempi vaihtoehto, kuin Samsung.

        PS. tuosta videosta huomasi

        Joo tommosen Panasonic NV-GS27 kameran saisin kaverilta halvalla eihän tuo mikään huippu ole mutta mielestäni itselle riittävä. En siis osaa perustella specseistä onko se riittäväv vaan kattelin youtubesta videoita mitä on kuvattu tolla kameralla. Esim tässä ois yks skeitti video:

        http://www.youtube.com/watch?v=TeTmpQQnNps

        Ihan hyvältä tuo näyttää


    • pro kuvaaja
      • aksu 95

    • Kummisetä.

      TOSI URPOJA OLETTE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe