Rakennekynnet Kultahietikolta?

reissua odotellessa

Löytyyköhän kultahietikolta joku kauneushoitola tms. jossa uskaltaa käydä laitattamassa rakennekynnet? Lähinnä meinaan siis sitä työn jälkeä..

Varnassa varmaan noiden osalta saattaisi olla parempi tarjonta ja hinnatkin varmaan edullisemmat, mutta noin matkakumppania ajatellen, parempi ehkä hoitaa homma kultahietikolla :) Siihen kuluu kuitenkin sen verran sitä aikaa..

Toki jos reissussa laitattaa ne kynnet, joutuu ne varmaan suomessa poistattamaan kokonaan. Lähinnä pääsisi vaan halvemmalla testaamaan niitä ja sen jälkeen voisi harkita, onko ne niin ihanat, että niistä raaskii maksaa täällä suomessa niin paljon..

4

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • geelikynnet

      Kyllä hietikolla niitä paikkoja on ainakin suurenmpien hotellien yhteydessä. Mä laitatin Albenassa hotellimme kauneushoitolassa ja se kesti vajaa puolitoista tuntia ja makso 80 levaa. Tosin sitten heti kotona irtos yks kynsi kokonaan ja toisesta murtui osa, joten en ihan tyytyväinen kyllä ollut kestävyyteen ainakaan, eikä mulla edes jätetty niitä mitenkään kovin pitkiksi. Nyt olen hoidattanut ne täällä suomessa, tosin geeli on eriväristä kun siellä missä ne laitatin.
      Kokemuksena kuitenkin ihan mukava, suosittelen kuitenkin akryyli kynsiä ovat joustavammat.

      • reissua odotellessa

        Ei nuo kyllä sitten mitään ihan kauheen halpoja sielläkään oo.. 80 levaa, tän hetkisen kurssin (www.napsu.fi) mukaan hinta euroissa olis 40.956 EUR.

        Tohon ei tarvii enää kyllä kauhean paljoa laittaa, niin saa suomestakin. TOSIN, helpompi perustella itellesä reissussa tuhlailu kun taas kotona :)


      • reissua odotellessa
        reissua odotellessa kirjoitti:

        Ei nuo kyllä sitten mitään ihan kauheen halpoja sielläkään oo.. 80 levaa, tän hetkisen kurssin (www.napsu.fi) mukaan hinta euroissa olis 40.956 EUR.

        Tohon ei tarvii enää kyllä kauhean paljoa laittaa, niin saa suomestakin. TOSIN, helpompi perustella itellesä reissussa tuhlailu kun taas kotona :)

        Täytyy perua puheeni jossain määrin. Oon ilmeisesti vain sattunut kiinnittämään huomioni aikaisemmin erittäin hyviin tarjouksiin. Nyt kun googletin ja katselin uudestaan noita hintoja, niin onhan tuo kuitenkin aika paljon kalliimpaa.

        Lähimmässä paikassa maksaisi 75e, tosin se taitaa jo olla aika kova hinta - ettei ihan niin paljoa tartte kuitenkaan maksaa.. huoltokin oli 50-55e..


      • kynnet
        reissua odotellessa kirjoitti:

        Täytyy perua puheeni jossain määrin. Oon ilmeisesti vain sattunut kiinnittämään huomioni aikaisemmin erittäin hyviin tarjouksiin. Nyt kun googletin ja katselin uudestaan noita hintoja, niin onhan tuo kuitenkin aika paljon kalliimpaa.

        Lähimmässä paikassa maksaisi 75e, tosin se taitaa jo olla aika kova hinta - ettei ihan niin paljoa tartte kuitenkaan maksaa.. huoltokin oli 50-55e..

        Siellä missä mä käyn huollattamassa ni makso 30 ja uudet rakennekynnet 69e. Joten ei se täälläkään ihan maltaita maksa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      149
      6371
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3848
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe