Oletko huomannut
miten illat pimenevät
viilenevät ilmat
Sumua - jo monena yönä
Miten hellästi se koskettaakaan
ruohonkorren ihoa
kuin rakastaja
Hyväillen
Ja kuin aavistaen tulevaa
syksyisiä hallaöitä
Jättää lehdelle muiston
kirkkaimman helmen
Kyyneleen
Aamukaste
15
373
Vastaukset
- sumuisissa
ja kylmissä aamuissa on jotain taijanomaista
- Perusklooni
Tämä aika on minulle kovasti mieleistä!
Kiitos kommentista
- lindalinda1
on sellaista, mihin ei ihmiskäsi yllä milloinkaan.
Runosi ilmentää siitä niin paljon, niin paljon
että on vaikeaa löytää oikeita sanoja.
Herkkä kosketus, kuin tuulen suudelma iholla -
sumu, kaste ja kyyneleet.
Kertakaikkisen kaunis kuvaelma Pk, lukija
kiittää lukuelämyksestä.- Perusklooni
On aivan totta että parhainkaan käsi ei voi yltää luonnon kauneutta kuvaamaan... minäkin onneton vaan yritän =)
Kiitos Sinulle !
- Iltakaste*
joskin aihe Käytetyn oloinen.
Mutta Kaunis.- Perusklooni
Niinhän se tuppaa olemaan... Käytetty aihe.
Vaan kommenttisi oli tuore ja kannustava - Kiitos =)
- Lullaby
Todellakin sellainen liian "käytetyn" oloinen kaikessa kauneudessaankin. Koottu useista eri, jo liiankin moneen kertaan ja monessa runossa, esiintyneistä virkkeistä. Nuo lopun kolme viimeistä riviä suoraan kopioidut eräästä toisesta, toisella runosivustolla lukemastani runosta.
- Perusklooni
En ole pitänyt tapanani kopioida!
Toisella runosivulla on myös tämä sama runo ja sekin on minun käsialaani...
Kommentistasi kuitenkin kaunis kiitos =) - Lullaby
Perusklooni kirjoitti:
En ole pitänyt tapanani kopioida!
Toisella runosivulla on myös tämä sama runo ja sekin on minun käsialaani...
Kommentistasi kuitenkin kaunis kiitos =)... luin myös aivan toisen henkilön kirjoittaman... muutamin sanoin kirjoitetun runon, josta kopio sinun runosi lopussa. Näinhän se useinkin menee.
- Perusklooni
Lullaby kirjoitti:
... luin myös aivan toisen henkilön kirjoittaman... muutamin sanoin kirjoitetun runon, josta kopio sinun runosi lopussa. Näinhän se useinkin menee.
Olkoon sitten niin - mitäpä minä siihen sanomaan...
..Kaunista , kaunista...
*Jättää lehdelle muiston
kirkkaimman helmen
Kyyneleen*
Kiitos klooni vinks =)- Perusklooni
Tuosta kohdasta en taida voida ottaa kunniaa itselleni, kun tuo yläpuolinen kehtolaulu tuossa väittää mun kopioineen koko jutun...
Mutta kiitos =)
- Lämmin sydän
Utuisen taivaan pehmeys
Pakkasen purema ilmassa
- se lepää -
maiseman yllä
Utuisen taivaan pehmeys
-kuin siveltimen jälki -
talvipäivänä
Valkoinen untuvavaippa
- on kietonut-
puut pehmeään pukuunsa
Metsän asukki
- jättänyt-
jälkensä uuteen lumeen
Valkoinen kauneus
- se lumoaa-
luonnossa taapertajan- Perusklooni
Kiitos Lämmin sydän!
- Lämmin sydän
Perusklooni kirjoitti:
Kiitos Lämmin sydän!
Sinun runosi innoitti minut jo talven tunnelmiin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514