Norman ongelma

Huolestunut...

Koneen mukana tulleen Norman -ohjelman lisenssi pitäisi olla voimassa vielä vuoden. Noin kuukausi sitten se päivittyi joksikin toiseksi versioksi.

Nyt alapalkissa vilkkuu punainen rasti Norman-ohjelman päällä. Kun laittaa siihen hiiren, lukee " 'Norman Jeeves' ei ole käynnissä". Mikä on vikana? Kun yritän mennä Norman Security Suiteen, lukee "Odota -järjestelmää päivitetään, tai verkkoyhteyttä ei ole".

Ongelma on kestänyt liian pitkään ollakseen päivitysjuttu ja netti toimii kunnolla.

9

1651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

      Normanilta tuli päivitys vähän aikaa sitten ja ilman tätä päivitystä ainakin Vistan tietoturvakeskus ilmoitti ohjelman yhteensopivuusongelmasta. Tarkista, että koneen kello ja päiväys on oikein ja tee ohjelman päivitys napsauttamalla kuvaketta hiiren oikealla näppäimellä ja valitsemalla Internet Update.

    • jaamee

      Viime viikolla norman internet suite takkuili ja ilmoitteli olevansa poissa ja nyt on sitten tullut ilmoitusta: odottamaton virhe: zanda.exe. Virusturva ja netti toimii.
      Mistä oikein kyse?

    • höh pöh

      Itselleni tulee tuo sama "Odota -järjestelmää päivitetään, tai verkkoyhteyttä ei ole", enkä ole mistään löytänyt ratkaisua tuohon. :(

      Muuten Norman Security Suite toimii ihan hyvin kyllä. Pitäisi vain päästä nappaamaan yksi ohjelma karanteenista pois - Norman väittää sen olevan virus vaikkei ole.

      • pulassaaaa

        Minulla sama ongelma normanin kanssa. Heitää aina erään ohjelman karanteeniin vaikka olen ennenkin sitä käyttänyt, mutta nyt aloitti herjaamisen siitä. Miten pirussa saan tuon ohjelman taas toimimaan, koska ainakun avaan sen norman nakkaa karanteeniin (herjaa haittaohjelmasta) ja ohjelmaa ei voi käyttää?? Auttakaa joku viisaampi.

        Tuo uusi päivitys Norman Security suitesta teki ohjelmasta todella epäselvän, kun ei ole tietoa miten normanin saa lopettamaan tuon "normaalien" ohjelmien karanteeniin nakkelemisen...


      • pulassaaaa kirjoitti:

        Minulla sama ongelma normanin kanssa. Heitää aina erään ohjelman karanteeniin vaikka olen ennenkin sitä käyttänyt, mutta nyt aloitti herjaamisen siitä. Miten pirussa saan tuon ohjelman taas toimimaan, koska ainakun avaan sen norman nakkaa karanteeniin (herjaa haittaohjelmasta) ja ohjelmaa ei voi käyttää?? Auttakaa joku viisaampi.

        Tuo uusi päivitys Norman Security suitesta teki ohjelmasta todella epäselvän, kun ei ole tietoa miten normanin saa lopettamaan tuon "normaalien" ohjelmien karanteeniin nakkelemisen...

        ohitusluettoloon ohjelmat,mitä ette halua normannin tarkastavan.Sieltä se löytyy määrityksistä.


    • Heitänkö seinään...

      Mulla sama "jeeves" ongelma...ja nyt se vaikuttaa ilmeisesti muiden ohjelmien toimintaa...jumittuu..jumittuu...vittuuntuu...Aluksi auttoi, kun otti netistä virrat pois ja laittoi takaisin, mutta nyt ei auta sekään. Menee tunti, toistakin, ennen kuin voi tehdä koneen aukaisun jälkeen mitään...

    • vaihda toiseen

      vähän yli vuosi sitten. Siinä oli valmiina Norman. Vaikka kuinka päivitin, se vain ilmoitti että ei ole ajan tasalla. No, eipä huolta, minulla oli edellisessä koneessa Norton ja vaihdoin Normanin siihen. Ja hyvin on toiminut.

      • Norman security suit

        Minulla on ollut ongelmana silloin tällöin uusimman Norman security suiten kanssa:
        Antivirus & antispyware-kohdan tilaksi on ilmoitus puneisella: internet suojaus ei ole käynnissä.

        Päivitin vain kaikki tuotteen ja Antivirus & antispyware:n punainen palkki poistui.
        Ilmoitelkaa jo jolloin on ollut samanlaista ongelmaa ja tällä korjaantuu.
        Voi olla, että ohjelman päivämäärä ohjelmoinnissa on jotain vikaa.


    • korjaaaja

      Aukaise komentorivi ja kirjoita delnvc5, sitten aukeaa normannin korjaus ikkuna paina korjaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1635
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1067
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      830
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe