Kuinka moni muu on jäänyt "koukkuun" tälle palstalle lukemaan kauheita juttuja ja lopuksi ahdistuu totaalisesti? Huhhuh! Kiinnostaa vaan kaikki nää mutta haluaisi lopettaa lukemisen mutta ei sittenkään pysty.
Tän palstan lukijoille!
kysymys.........
2
551
Vastaukset
- E
Varmasti paljon ihmisiä, jotka lukevat kauheita juttuja sillä palstalla, eivät tunne mitään ahdistusta, vaan vain uteliaisuutta.
- tällöin siksi,
että olin itse onnettomuudessa liki viisi vuotta sitten.
Diagnoosin oireilleni sain vasta kolmen vuoden päästä. Tappelua ja taistelua lääkäreiden kanssa ja heillä keskenään.
Nytkään en ole työkuntoinen muistini vuoksi.
Jos vaan löydän jonkun teksteistä vastaavilla oireilla olevia ihmisiä niin koitan neuvoa eteenpäin.
Niskavammat ovat yleisiä ja niiden oireet saattavat tulla havaiutuiksi vasta muutaman kuukauden päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976