Niin, käsissä on E 520 jossa kiinni kittiobjektiivi 70-150. Miten saan kameran säädettyä täysin käsisäädettäväksi? Tarkennus on MF:llä mutta objektiivin säätörengasta pyörittäessä kamera ei tee yhtään mitään.
Kamera on kokeilussa ja pitäisi päättää jos pidän en vai en. Edellisena runkona Nikon D50. Osaako joku valaista?
E 520
pidänkö
2
724
Vastaukset
- Tarkennuksen
Säätörengasta saapi pyöritellä aika reilusti verrattuna noihin nikoneihin.
Tästä syystä käyttelen itse tuota af mf moodia käsin tarkentaessa. Autom. likimain kohdilleen ja käsin loput.- pidänkö
Juu huomasin että kuva tarkentuu kun säätörengasta vaan jaksaa pyöritellä, mutta kiitos vastauksestasi! Täytyy laittaa af mf ja kokeilla jos se sopisi paremmin käteen. Tosiaan kun on Nikoniin tottunut niin tuo pyörittely tuntuu jotenkin ihan käsittämättömältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561326Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731275Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311018Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830