halpoja lentoja?

australiaan ->

Mistä mahtais saada halpoja yhden suunnan lentoja australiaan? kattelin jotain netissä ja olivat esim. finnairilla ja blue1lla 2000e paikkeilla, meno paluu taas n. 1600e

19

1458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on halvempi,

      tietysti otat menopaluun!

    • A

      eBookersilta löysin omani. Lipun hinta on 500-1000 euroa. Mutta lippu pitää hankkia ajoissa jos halvalla haluaa päästä. Mielellään noin puoli vuotta ennen lähtöpäivää.

      • P Töpöhäntä

        Air Chinan meno-paluu oli maaliskuussa 2009 9006 kruunua!


    • kannattaa!

      Kannattaa tosiaan ottaa menopaluu. Jos et tiedä vielä paluupäivää, niin ota sellainen lippu, jossa paluu on avoin ja esim. vuoden verran voimassa niin saat muuttaa paluupäivää myöhemmin.

      Kannattaa katsoa lentoja esim. vertaa.fi:n tai expedian kautta, jos olet nuori niin Kilroylla saattaisi olla myös halpoja.

      Oma menopaluuni maksoi noin 1300e, vaikka lähtö osui joulusesonkiin, halvimmat "normaalihinnat" taitaa pyöriä vähän reilussa 1000e. Tarjoushintoja saattaa löytyä tuon allekin.

      Jos nyt kuitenkin haluat pelkän menon, niin koita katsella Aasian kautta meneviä lentoja. Tällöin joudut tietysti tekemään välilaskuja, mutta saattaa tulla halvemmaksi. Esim. Menolento Bangkokiin ja sieltä jatko jollain halpisyhtiöllä Ausseihin.

      • 1 välilasku vähintää

        Ja sul sit suorat lennot vai?? Meikäläinen voi ne lennot maksaa jotka on ilman välilaskuja Ausseihin!


      • MIR2
        1 välilasku vähintää kirjoitti:

        Ja sul sit suorat lennot vai?? Meikäläinen voi ne lennot maksaa jotka on ilman välilaskuja Ausseihin!

        Dubaihin jo pääsee suorilla lennoilla. Hiukan kun vielä saadaan lentosädettä pidemmäksi ja ergonomiaa lisättyä koneissa, esim Perth - Frankfurt/Lontoo alkaa olla realistinen.
        Matka-aika tosin on tuskaisen pitkä istua koneessa mutta teknisesti matka onnistuu kyllä...


    • 332e

      esim. raikulla lontooseen su 15.11 26e, ma 16.11 Airasialla Lontoosta Kuala lumpuriin 256e, ti 15.11 Airasialla Kuala Lumpurista Perthiin 50e. Tähän tietenkin sitten päälle syömiset ja matkalaukuista maksut erikseen. Lisäksi kaikki lennot yksi suuntaisia eli jos yksikään lento kusee niin sitten joutuu ostamaan uudet lennot itse eteenpäin eikä tuu mitään korvauksia. Mutta elämässä täytyy ottaa riskejä ja joskus se kannaattaakin ja varsinkin jos on aikaa, mutta ei rahaa..

      Raikun lentoaika on ikävä lontooseen kun on niin myöhään perillä jatkolentoja ajatellen eli joutuisi viettämään siellä vuorokauden.

    • aussit calling

      Moi!

      Kannattaa selvittää saako ausseihin ylipäätään mennä yhdensuuntaisella lennolla, muistaakseni vaativat että paluulippu on olemassa. Paluulipuksi kannattaa ottaa vaihto-oikeudellinen lippu, joka on vuoden voimassa.

      • A

        Tottakai saa mennä vai menolipulla. Esimerkiksi WH-viisumin yksi ehto on:

        "You should have a return or onward ticket or the funds for a fare to depart Australia."

        Eli joko lippu pois Australiasta tai tarpeeksi rahaa sen ostamiseen. Ja tämähän ei tarkoita että Suomeen asti pitää lentää, kunhan vain lähtee maasta.


      • bondi girl

        Moi

        Jotenkin ajauduin tähän keskusteluun ja ajattelin kommentoida. Itse olen nyt viidettä kertaa australiassa, ja tällä kerralla minulla on vain meno lippu. Minulla on työharjoittelu viisumi, eli ainakin sen kanssa toimii. Olen myös tavannut ihmisiä jotka on working holiday viisumin kanssa täällä, ja heillä oli vain meno lippu.


    • Rod Pokes
    • Googleta travelstar. Itse käytin sitä ja edestakainen lippu maksoin noin 1700 euroa Brisbaneen, sisälsi kaikki maksut, koska kentilla en tarvinnut mitään valuuttaa :)))
      Kaikki toimi ja oli kohillaan. Lento oli sillä kertaa Finnair Hel-HongKong ja Cathey Pasific siitä eteenpäin brisbaneen. HongKongkissa oli 5h vonotus. Takaisin tultiin vauhdikkasti kun oli vain kaksi tuntia HongKongissa. Tuo viisi tuntia oli hieman karmivat, kun ei heti näkynyt seuraavan lennon lähtöporttia.
      Nyt kokeilin huvikseni samaa lentoa finnairin sivuilla hintaa on päälle 200eur.

      • mutta mukava

        tuntui lippusi olevan. Itse olen yleensä lentänyt Ansterdamin, Lontoon tai Frankfurtin kautta ja matkaan on mennyt paljon enemmän kuin sinun. On se sen verran pitkä matka, että muutaman satasen säästö tuntuu mitättömältä. Muutaman tunnin säästö taas arvokkaalta.


    • Suuntana OZ

      Tänään ostin meno-paluun arean kautta toukokuulle 2010. Helsinki-Melbourne lennolle tuli hintaa alle 1000e/hlö.

      Lentoyhtiöinä mm. Qantas ja Finnair

      • fghtyd

        tryeryhy hgh


    • lennot australiaan

      Me ostettiin lennot Kilroy Travelsin kautta. Meno-paluu oli vähän päälle 1100 euroa.

      • jan8666

        Halvin lento minkä olen löytänyt on n. 640e AIR CHINA:lla. Itse olen matkustanut Cathay Pacific Finnair: hel-frankfurt-hong-syd.


      • g4445
        jan8666 kirjoitti:

        Halvin lento minkä olen löytänyt on n. 640e AIR CHINA:lla. Itse olen matkustanut Cathay Pacific Finnair: hel-frankfurt-hong-syd.

        www.supersavers.fi.. 653,77 AIR CHINA.. 734... 844E siis yhdensuuntainen ja kyllä pelkällä yhdensuuntaisella lipulla voi ausseihin matkustaa, ainankin luulisin niin. Jos on vain varaa ostaa tulolippu.


      • aussie-jack
        jan8666 kirjoitti:

        Halvin lento minkä olen löytänyt on n. 640e AIR CHINA:lla. Itse olen matkustanut Cathay Pacific Finnair: hel-frankfurt-hong-syd.

        täällä on hiukan tuota lääniä ja jos "must see Port Douglas" viisainta lentää Cairnsiin. Sisäiswet lennot karkeasti ottaen sata taalaa tunti, vaihtelee vuorokauden ajasta, jos koneet pysyvät ilmassa lentonopeus noin 900 km tunnissa. No harpilla vain välimatkat, luottokorttiin vähän saldoa niin tervetuloa.
        Early bird catch the worm!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1958
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      248
      1924
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1636
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1451
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1120
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      958
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      952
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      924
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      886
    Aihe