huonoin haulikkotyyppi

mehtäästäjänalku

Siinäpä kysymystä! Mikä on fooruminkäyttäjien mielestä huonoin haulikkotyyppi, ja miksi?

8

832

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä haulikkotyyppi

Yksipiippuinen kertalaukaushaulikko on tietty vähän rajoittunut, koska toisen panoksen lataaminen vie aikaa, mutta vähänpä sellaisia taitaa enää käytössä olla.

Minusta itselataava haulikko on "huono" metsällä siinä mielessä että se lataa aina seuraavan patruunan piippuun vaikka sellaista ei tarvitsisikaan ja heittelee hylsyt pitkin mäkeä minne sattuu.

• Minä en myöskään pidä itselataavista. Jokaiselle haulikkotyypille kyllä löytyy järkevää käyttöä ja jossain asiassa toinen on parempi kuin muut.

• Jussi.

Mun mielestä mulle sopii parhaiten rinnakkaispiippunen koska tykkään ampua rinnakkain lentäviä sorsia. Huonoin mun mielestä on yksipiippunen haulikko kun sillä vaan ammutaan yksinlentäviä sorsia, no tietty sitten päälekkäispiippunenkin on hyvä, mut harvoin sorsat kuitenkin lentää päälekkäin.
      Kävin eilen ampumaradalla jo kohdistamassa haulikkoni tulevaa sorsastusta varten, hiukan oli muuttunut viimevuodesta varmaan sen verran tärähtänyt jossain no nyt on kohdallaan kuitenkin.

• metsästäjä metsästä

Mielestäni rinnakkaispiippuinen pumppuhaulikko on hyvä ja kaveritkin on kateellisia.
        Saalista on tullut kiitettävästi joka kesäisillä metsästysreissuillani kainuuseen. Ko. ase soveltuu etenkin parijonossa lentävien oravien pyyntiin.

• mää...
    • vinosilmät huomataan

USA:n Vietnamin sodan aikaisissa salaisissa jokioperaatioissa käyttämä täysautomaattinen nuolipanoksia ("flesettejä") ampuva haulikko on siitä huono että sellaista ei tahdo mistään löytää.

• metso 1

Huonoin haulikko ja yleensä ase on se joka ei tapa vaikka kuinka monesti ampuu peräkkäin, siis puoliautomaatti joka on ampumataidottoman käsissä.

• metso 1

Huonoin ase on se mikä ei tapa vaikka kuinka monesti ampuis, siis puoliautomaatti joka on ampumataidottoman käsissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      300
      1050
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      61
      857
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      76
      835
    4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      69
      712
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      691
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      39
      668
    7. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      34
      577
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      43
      570
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      507
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      505
    Aihe