No niin

Madonnafani

Kotiuduin juuri Suomen ylivoimaisesti parhaalta keikalta.
Kyseessähän on tuo Madonnan Suomen keikka.
Nyt voi hyvillä mielin sanoa että Madonna on ainakin lavaesiintymisessä muita maailman artisteja valovuoden edellä.
Ei tarvitse enää kinata asiasta.Nyt se on nähty.
Osattiin sitä odottaakin Madonnalta mahtavaa showta.
Mutta Madonna ylitti kaikki odotukset.
Nyt nähtiin Suomen kaikien aikojen paras konsertti.
Ja pääosassa oli Madonna.

235

9145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • upeeta!

      En ole ikinä ollut näin hienolla keikalla! Todellakin kannatti maksaa lipusta niin suuri hinta. Get into the groove oli illan paras biisi! Ja ilma oli mitä mahtavin. Kotimatka tosin kesti niin pitkää etten oikeen voinut töihin mennä ajoissa!

      • Alanmies33

        Kuvitella että joku hölmö maksaa lipustaan 600 euroa vanhan akan takia.
        No, itse tein lipuilla lomarahat Australiaan. Sekä ostaja että minä tyytyväisiä :)


      • RattoMac3
        Alanmies33 kirjoitti:

        Kuvitella että joku hölmö maksaa lipustaan 600 euroa vanhan akan takia.
        No, itse tein lipuilla lomarahat Australiaan. Sekä ostaja että minä tyytyväisiä :)

        Ite olisin halunnut mennä, mut koska tänään lähden laivalle ja eilen oli töitä niin jätin väliin. harmittaa kyllä, kun varmaan oli hyvä keikka ja ainutlaatuinen suomessa tähän asti.

        50e sai lippuja madonnan keikalle huuto.netistä...kuka käskee ostaa lipun eturiviin XD


      • haluaisin,,,
        Alanmies33 kirjoitti:

        Kuvitella että joku hölmö maksaa lipustaan 600 euroa vanhan akan takia.
        No, itse tein lipuilla lomarahat Australiaan. Sekä ostaja että minä tyytyväisiä :)

        nähdä sinut 50v.vanhana ukkona :)kuis jalka nousee,oletko yhtä timmissä kunnossa,ikä ei ole kuin luku!Tuolla rahalla et ausseihin lennä!Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista!


      • sani112
        Alanmies33 kirjoitti:

        Kuvitella että joku hölmö maksaa lipustaan 600 euroa vanhan akan takia.
        No, itse tein lipuilla lomarahat Australiaan. Sekä ostaja että minä tyytyväisiä :)

        olen samaa mieltä kanssasi:)


      • Kanssasi.
        sani112 kirjoitti:

        olen samaa mieltä kanssasi:)

        Madonna on ainut pop tähti jonka tiedän nimeltä. Nyt jos alan miettiin jotaan muuta nimistä mega luokan tähtee ei tuu mitään nimee mieleen.


      • lainkaan kolkuta
        Alanmies33 kirjoitti:

        Kuvitella että joku hölmö maksaa lipustaan 600 euroa vanhan akan takia.
        No, itse tein lipuilla lomarahat Australiaan. Sekä ostaja että minä tyytyväisiä :)

        Rahat veks tyhimiltä vaan.

        Uskotko että aatelen usein, että nirri vain pois saunan takanana kaltaisltasiltasi mulkuilta. Pikkunihilisti "kaikkimulleheti" pikkuporvarin elkeitä esittäviltä loiselta.

        - Phyi -


      • no olisko
        Kanssasi. kirjoitti:

        Madonna on ainut pop tähti jonka tiedän nimeltä. Nyt jos alan miettiin jotaan muuta nimistä mega luokan tähtee ei tuu mitään nimee mieleen.

        Michael Jacksonkin on poptähti, aika kuuluisa... vaikkakin poismennyt :/

        mut madonna on hyvä, sitä on vaikea väittää vastaan. Itse en kuuntele madonnaa, ei oikein omanlaistani musiikkia, mutta ihmisenä on melko sisukas ja karismaattinen. Tuossa iässä tuossa kunnossa, täydet pisteet!!:)


      • On se
        lainkaan kolkuta kirjoitti:

        Rahat veks tyhimiltä vaan.

        Uskotko että aatelen usein, että nirri vain pois saunan takanana kaltaisltasiltasi mulkuilta. Pikkunihilisti "kaikkimulleheti" pikkuporvarin elkeitä esittäviltä loiselta.

        - Phyi -

        Että hyvää ei saa halvalla.Vai mitä?


      • Vertaista ei löydy
        no olisko kirjoitti:

        Michael Jacksonkin on poptähti, aika kuuluisa... vaikkakin poismennyt :/

        mut madonna on hyvä, sitä on vaikea väittää vastaan. Itse en kuuntele madonnaa, ei oikein omanlaistani musiikkia, mutta ihmisenä on melko sisukas ja karismaattinen. Tuossa iässä tuossa kunnossa, täydet pisteet!!:)

        Madonna ei pärjää laulutaidoillaan eikä karismallaan Jacksonille. Liian hento ääni ja miksattu, jotta pystyy ison keikan vetämään. Mutta erittäin onnistunut eilinen oli, vaikkakin samaa kaavaa....


      • ?????????????
        Vertaista ei löydy kirjoitti:

        Madonna ei pärjää laulutaidoillaan eikä karismallaan Jacksonille. Liian hento ääni ja miksattu, jotta pystyy ison keikan vetämään. Mutta erittäin onnistunut eilinen oli, vaikkakin samaa kaavaa....

        Madonnahan on maailman suosituin artisti.


      • prayer
        Vertaista ei löydy kirjoitti:

        Madonna ei pärjää laulutaidoillaan eikä karismallaan Jacksonille. Liian hento ääni ja miksattu, jotta pystyy ison keikan vetämään. Mutta erittäin onnistunut eilinen oli, vaikkakin samaa kaavaa....

        No Maikel on jo död,eli eipä sitä kannata sotkee Madonnan livekeikkaan mitenkään.
        Sama juttu et en keksi kyllä yhtään staraa,jota menis yhtä iso jengi kuunteleen.
        Keikka oli todella hyvä,ruoat ja juomapuoli pelas ja jäi hyvät fiilikset.Pitkän setin veti,sai koko rahan edestä!Omintakeinen italialainen naisääni ei miksailuja kaipaa;)


      • Hra Kämmen
        haluaisin,,, kirjoitti:

        nähdä sinut 50v.vanhana ukkona :)kuis jalka nousee,oletko yhtä timmissä kunnossa,ikä ei ole kuin luku!Tuolla rahalla et ausseihin lennä!Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista!

        On se aika ihme jos Australiaan mennään noin...

        Ihmiset ovat sopuleita.

        Minä olen jo yli 20v matkustanut väliä AUS - FIN.

        T: Mr Hand


      • seppokoo
        RattoMac3 kirjoitti:

        Ite olisin halunnut mennä, mut koska tänään lähden laivalle ja eilen oli töitä niin jätin väliin. harmittaa kyllä, kun varmaan oli hyvä keikka ja ainutlaatuinen suomessa tähän asti.

        50e sai lippuja madonnan keikalle huuto.netistä...kuka käskee ostaa lipun eturiviin XD

        portin lähettyviltä sai 2h ennen konsertin alkua lippuja 20-25eur.

        sen verran maksoin ja se oli ihan ookoo hinta c-lipusta. ja c-alueeltakin näkin ihan hyvin kun oli lavalta katsottuna suoraan sivussa. kyseiseen paikkaan pääsi vielä koko konsertin ajan vapaasti, kun ihmiset tunki kauas taaempien screenien taakse kentälle...


      • Hinta oli 6.8.09
        seppokoo kirjoitti:

        portin lähettyviltä sai 2h ennen konsertin alkua lippuja 20-25eur.

        sen verran maksoin ja se oli ihan ookoo hinta c-lipusta. ja c-alueeltakin näkin ihan hyvin kun oli lavalta katsottuna suoraan sivussa. kyseiseen paikkaan pääsi vielä koko konsertin ajan vapaasti, kun ihmiset tunki kauas taaempien screenien taakse kentälle...

        Jätkäsaaren portilla 150 euroa.
        Halpa hinta oli tuokin.
        Kyseessähän on sentään maailman suosituin artisti.
        A-katsomosta näki todella hyvin koko Madonnan shown.Ei tarvinnut mitään screenejä kyttäillä.


    • derkkeri

      Etkä yhtään kertaa Madonnan taustatiimiä, joka tekee 99,99 % showsta.

      Madonnan työhän on sitä, että tulee paikalle luksusautolla, heiluu pari tuntia lavalla aukoen suutaan taustanauhan tahtiin, ja poistuu paikalta luksusautolla luksushotelliin.

      Yhtä hyvin voisi sanoa, että Euroviisujen juontajat olivat rakentaneet tosi hienon shown ja heidän tekemänsä musiikki oli todella kivaa kuunneltavaa...

      • pitää yhtä

        tähän kyllä.toki onhan se hyvä jos on hyvä show ja maksaa mielestään kohtuullisesti harrastuksethan aina melkeen maksaa jotain.elämä on valintoja. paljonko esim, lauloi playpäkkinä ja stemmat nauhalta varmaan kuulosti ihan jees mut sellasethan moni muukin ois saanu aikaiseksi noilla lippuhinnoilla:)


      • paikanpäällä

        Tämä on sitä surkeata tekstiä mitä aika moni laukoo, syystä tuntemattomasta. Madonna lauloi eilen livenä, sen kuuli aivan selvästi. Hänen työnsä ei ole tulla pariksi tunniksi heilumaan lavalle vaan se on armotonta tytä johon hän osallistuu alusta alkaen. Tutustu taustoihin ennen kuin auot omaa läpeäsi. Taidat olla itse aika surkea tapaus. Reppana.


      • lauloi livenä mutta
        paikanpäällä kirjoitti:

        Tämä on sitä surkeata tekstiä mitä aika moni laukoo, syystä tuntemattomasta. Madonna lauloi eilen livenä, sen kuuli aivan selvästi. Hänen työnsä ei ole tulla pariksi tunniksi heilumaan lavalle vaan se on armotonta tytä johon hän osallistuu alusta alkaen. Tutustu taustoihin ennen kuin auot omaa läpeäsi. Taidat olla itse aika surkea tapaus. Reppana.

        valitettavasti sen kuuli, kaamea laulaja. Ihmeellistä kuulijakuntaa muuten oli paikalla, tuskin ovat usein keikoilla käyneet, kun soundit olivat melko heikot ja puuroutuivat etenkin alussa pahasti (A) niin kehuivat poislähtiessä että olipa hyvät soundit...ja tuo madonnan laulutekniikka...sopisi ehkä paremmin jollekin räplaulajalle. Oli paikoin joka myötähäpeää madonnaa kohtaan hänen laulutaidostaan mutta se kyllä hävisi äkkiä kun mietin että ihmiset maksavat tämän kuuntelemisesta hunajaa...terveisin sponsoroitu katsoja.


      • Hienoa silti

        Tiimi saa varmasti palkkansa siitä, että tekee työnsä hyvin. Mutta, ilman Madonnaa ei tiimi ole kuin tiimi. 85.000 ihmistä tuskin lähtisi paikan päälle pelkkää tiimiä ihastelemaan.

        Kyllä se on tähden karisma ja ainutlaatuisuus, mikä ihmisiä liikuttaa. Muistan 80-luvulla Live Aidin, jossa näin Madonnan eka kertaa. Jotain ihmeellistä siinä silloinkin jo oli. Ihan sama asia on joku Michael Jackson. Eihän hän ollut kummoinen laulajanakaan, mutta tähden karisma on se joka ihmisiä innostaa. Joku koulutettu taustalaulajakin voi olla taitavampi laulajana, mutta ei hänestä ole tähdeksi kun se tärkein puuttuu.

        Kyllä se Madonna on luksuksensa itse ansainnut näinä vuosina. Oma asiansa missä asuu. Kun kerran on varaa, niin mitä se kellekään kuuluu. Pitäisikö Madonnan mennä asumaan johonkin retkeilymajaan? Siitähän vasta poru noususi, että mitä se Madonna köyhäilee...julkisuustemppua? Asuisit varmaan sinäkin luksushotellissa ja ajelisit luksusautolla, jos sinulla olisi siihen varaa.


      • mä vaan
        paikanpäällä kirjoitti:

        Tämä on sitä surkeata tekstiä mitä aika moni laukoo, syystä tuntemattomasta. Madonna lauloi eilen livenä, sen kuuli aivan selvästi. Hänen työnsä ei ole tulla pariksi tunniksi heilumaan lavalle vaan se on armotonta tytä johon hän osallistuu alusta alkaen. Tutustu taustoihin ennen kuin auot omaa läpeäsi. Taidat olla itse aika surkea tapaus. Reppana.

        Madonna on jo kulahtanut mutta kovasti yrittää olla nuori, tosin huonolla menestyksellä. Nuo lippujen hinnat olivat ihan älyttömät, eipä näköjään taantuma vaivannut noita laatiessa...mistä sen kukaan tietää millainen Madonnan lauluääni todellisuudessa on ja onko hän laulanut playbackina. Miksaajat on sitä varten et ne varmistaa laulajan äänen kuulostavan hyvältä vaikka se olis todellisuudessa miten kaameaa tahansa. Ajatelkaas nyt, Paris Hiltoniakin pidetään hyvänä laulajana. Sallikaa mun nauraa.


      • Hyvin että

        Kuiinka tietämätön olet megatähdestä nimeltä Madonna.
        Sinun kannattaisi mennä joskus itse paikan päälle Madonnan keikalle.
        Niin silloin heti huomaisit kuinka väärässä oletkaan.


      • Ihan paikasta
        lauloi livenä mutta kirjoitti:

        valitettavasti sen kuuli, kaamea laulaja. Ihmeellistä kuulijakuntaa muuten oli paikalla, tuskin ovat usein keikoilla käyneet, kun soundit olivat melko heikot ja puuroutuivat etenkin alussa pahasti (A) niin kehuivat poislähtiessä että olipa hyvät soundit...ja tuo madonnan laulutekniikka...sopisi ehkä paremmin jollekin räplaulajalle. Oli paikoin joka myötähäpeää madonnaa kohtaan hänen laulutaidostaan mutta se kyllä hävisi äkkiä kun mietin että ihmiset maksavat tämän kuuntelemisesta hunajaa...terveisin sponsoroitu katsoja.

        Missä päin oli.Nimittäin nuo soundien laatu.
        Itse oli siinä miksauspöydän vieressä.Ja siihen kuulsto soundit tosi hyvältä.
        Kaveri kertoi kyllä soundin huonosta laadusta,Mutta hän olikin aivan alueen takakulmassa.


      • Olen kanssasi
        Hienoa silti kirjoitti:

        Tiimi saa varmasti palkkansa siitä, että tekee työnsä hyvin. Mutta, ilman Madonnaa ei tiimi ole kuin tiimi. 85.000 ihmistä tuskin lähtisi paikan päälle pelkkää tiimiä ihastelemaan.

        Kyllä se on tähden karisma ja ainutlaatuisuus, mikä ihmisiä liikuttaa. Muistan 80-luvulla Live Aidin, jossa näin Madonnan eka kertaa. Jotain ihmeellistä siinä silloinkin jo oli. Ihan sama asia on joku Michael Jackson. Eihän hän ollut kummoinen laulajanakaan, mutta tähden karisma on se joka ihmisiä innostaa. Joku koulutettu taustalaulajakin voi olla taitavampi laulajana, mutta ei hänestä ole tähdeksi kun se tärkein puuttuu.

        Kyllä se Madonna on luksuksensa itse ansainnut näinä vuosina. Oma asiansa missä asuu. Kun kerran on varaa, niin mitä se kellekään kuuluu. Pitäisikö Madonnan mennä asumaan johonkin retkeilymajaan? Siitähän vasta poru noususi, että mitä se Madonna köyhäilee...julkisuustemppua? Asuisit varmaan sinäkin luksushotellissa ja ajelisit luksusautolla, jos sinulla olisi siihen varaa.

        Täysin samaa mieltä.


      • muuten
        Hienoa silti kirjoitti:

        Tiimi saa varmasti palkkansa siitä, että tekee työnsä hyvin. Mutta, ilman Madonnaa ei tiimi ole kuin tiimi. 85.000 ihmistä tuskin lähtisi paikan päälle pelkkää tiimiä ihastelemaan.

        Kyllä se on tähden karisma ja ainutlaatuisuus, mikä ihmisiä liikuttaa. Muistan 80-luvulla Live Aidin, jossa näin Madonnan eka kertaa. Jotain ihmeellistä siinä silloinkin jo oli. Ihan sama asia on joku Michael Jackson. Eihän hän ollut kummoinen laulajanakaan, mutta tähden karisma on se joka ihmisiä innostaa. Joku koulutettu taustalaulajakin voi olla taitavampi laulajana, mutta ei hänestä ole tähdeksi kun se tärkein puuttuu.

        Kyllä se Madonna on luksuksensa itse ansainnut näinä vuosina. Oma asiansa missä asuu. Kun kerran on varaa, niin mitä se kellekään kuuluu. Pitäisikö Madonnan mennä asumaan johonkin retkeilymajaan? Siitähän vasta poru noususi, että mitä se Madonna köyhäilee...julkisuustemppua? Asuisit varmaan sinäkin luksushotellissa ja ajelisit luksusautolla, jos sinulla olisi siihen varaa.

        oli kyllä hyvä laulajanakin, ja tanssijana


      • Hänen
        muuten kirjoitti:

        oli kyllä hyvä laulajanakin, ja tanssijana

        Muistolleen.Levätköön rauhassa.


    • henkilöpalvontaa

      Vanhan akan vanhoja mitäänsanomattomia kappaleita.
      Kyllä ihmiset ovat tohloja, kun maksavat tuollaisia rahoja että pääsevät
      kuulemaan mokomaa ämmää. Tulee mieleen vanhat neuvostoajat
      tuosta henkilöpalvonnasta.
      Kyllä tuli veronmaksajille kalliiksi koko paska. Poliisin pitäisi laskuttaa
      TODELLISTEN tuntien mukaan järjestäjiä mitä tämänkin homman
      poliisioperaatiot on tulleet maksamaan. Järjestäjät nettosivat
      kuitenkin mahtavat voitot tuollaisen massan rahastamisesta.

      • halutaan.

        myös vähän maksaakin ,polisin työ on pitää tilanne hallinnassa ja siitä ne myös saavat palkkansa, miksi pitää olla aina niin negatiivinen jos jotain hauskaa tapahtuu suomessa , pitäsi varmaan elää kuin entisessä neuvostoliitossa ,niin olisit tyytyväinen.


      • RattoMac3

        Oot just niin tylsä tyyppi ja tollasia tylsimyksiä jätetään parisuhteessakin tylsämielisyyden takia ellei kumppanikin ole tollanen samanlainen tylsimys!


      • ymmärrän

        En kutsuisi yleensä kuitenkaan 50-vuotiaita vanhoiksi. Ikää enemmän omaavia miespuolisiakin laulajia käy Suomessa, jolloin heitä usein pidetään charmantteina, tiukkoina osaajina, jaksavina rokkikukkoina yms. Yksin sukupuoleen perustuva nimittely ei ole älykästä.


      • dippidii

        Tyhmemmille pitää yleensä vääntää rautalangasta että joku tykkää riisipuurosta ja joku ei. Itse maksan mielelläni vaikkapa pari euroa valmiista riisipuuroateriasta, mutta joku toinen taas inhoaa sitä eikä söisi vaikka maksettaisi. Meillä on siitä hieno maailma että kaikki ihmiset on erilaisia ja kaikki tykkää eri asioista. Toisaalta sellaset ihmiset ärsyttää jotka olettaa että muiden pitäisi ajatella samalla tavalla. Yleensä sellaset on vähän tyhmiä kun eivät tunnu tajuavan mitä se tarkoittaa että ollaan kaikki erilaisia. Mutta niin kauan kuin löytyy ihmisiä jotka tykkää riisipuurosta, löytyy myös ihmisiä jotka myy riisipuuroa.


      • mitä paskaa
        dippidii kirjoitti:

        Tyhmemmille pitää yleensä vääntää rautalangasta että joku tykkää riisipuurosta ja joku ei. Itse maksan mielelläni vaikkapa pari euroa valmiista riisipuuroateriasta, mutta joku toinen taas inhoaa sitä eikä söisi vaikka maksettaisi. Meillä on siitä hieno maailma että kaikki ihmiset on erilaisia ja kaikki tykkää eri asioista. Toisaalta sellaset ihmiset ärsyttää jotka olettaa että muiden pitäisi ajatella samalla tavalla. Yleensä sellaset on vähän tyhmiä kun eivät tunnu tajuavan mitä se tarkoittaa että ollaan kaikki erilaisia. Mutta niin kauan kuin löytyy ihmisiä jotka tykkää riisipuurosta, löytyy myös ihmisiä jotka myy riisipuuroa.

        Mitä helvettiä riisipuuro tähän kuuluu.
        Vai yritätkö olla joku saatanan älykkö.
        Siinä olen samaa mieltä että tyhmiä löytyy
        joka maksaa tuosta skeidasta satoja euroja.


      • dorka
        RattoMac3 kirjoitti:

        Oot just niin tylsä tyyppi ja tollasia tylsimyksiä jätetään parisuhteessakin tylsämielisyyden takia ellei kumppanikin ole tollanen samanlainen tylsimys!

        koloos mistä olet kaivautunut. vitun surke hiiri . ratkomak vittu mikä tampio. pitäis leipoa kunnolla tollanen madonna fani juntti


      • sannisi__
        dippidii kirjoitti:

        Tyhmemmille pitää yleensä vääntää rautalangasta että joku tykkää riisipuurosta ja joku ei. Itse maksan mielelläni vaikkapa pari euroa valmiista riisipuuroateriasta, mutta joku toinen taas inhoaa sitä eikä söisi vaikka maksettaisi. Meillä on siitä hieno maailma että kaikki ihmiset on erilaisia ja kaikki tykkää eri asioista. Toisaalta sellaset ihmiset ärsyttää jotka olettaa että muiden pitäisi ajatella samalla tavalla. Yleensä sellaset on vähän tyhmiä kun eivät tunnu tajuavan mitä se tarkoittaa että ollaan kaikki erilaisia. Mutta niin kauan kuin löytyy ihmisiä jotka tykkää riisipuurosta, löytyy myös ihmisiä jotka myy riisipuuroa.

        okei moi. Olen samaa mieltä kanssasi ja mä vihaan jotain riisipuroo. Pienenä hoitopaikassani kun en halunnut syödä puuroa, niin kaksi hoitajaa tuli ja avas suun ja toinen laitto puroo suuhun. Sen jälkeen toinen laitto suun kiinni. Ne pitivät kättään mun suun edessä kun yökkäilin. Se oli hirvee kokomus mulle.
        Sama oli paprikan kaa. Ne laittoi sitä ihan kauheesti lautaselle ja piti kaikki syödä.
        Sitten kun oli mun lemppari ruokaa sitä sain aina vähemmän, ja joku taas joka ei tykänny siitä sai mua enemmän ja sama juttu sille. Musta ihan kauheeta, mä en ainakaan tee noin mun omille lapsille IKINÄ!!!!!


      • että ymmärrät
        sannisi__ kirjoitti:

        okei moi. Olen samaa mieltä kanssasi ja mä vihaan jotain riisipuroo. Pienenä hoitopaikassani kun en halunnut syödä puuroa, niin kaksi hoitajaa tuli ja avas suun ja toinen laitto puroo suuhun. Sen jälkeen toinen laitto suun kiinni. Ne pitivät kättään mun suun edessä kun yökkäilin. Se oli hirvee kokomus mulle.
        Sama oli paprikan kaa. Ne laittoi sitä ihan kauheesti lautaselle ja piti kaikki syödä.
        Sitten kun oli mun lemppari ruokaa sitä sain aina vähemmän, ja joku taas joka ei tykänny siitä sai mua enemmän ja sama juttu sille. Musta ihan kauheeta, mä en ainakaan tee noin mun omille lapsille IKINÄ!!!!!

        No eipä se riisipuuro meikän herkkuakaan ole. Heh
        Mutta siitä huolimatta hieno viikonloppu tulossa
        noin niin kuin ilmojen puolesta.


      • 4nileH

        No mitäs vittua sä sitten tohon viestiin vastailet? :D
        Taidat olla kaappihomo kun noin pitää vakuutella heterouttaan.


      • v.. juustopää

        todellakin, eihä madonna kerää ihmis massoja kun neuvosto-helsingissä, ja on aivan h..tin väärin jos järjetäjä nettooaa.. voi v....tu mikä juustopää !! hanki elämä äläkä kanna toisien pärjäämisestä huolta !!


      • Paul Anka,
        ymmärrän kirjoitti:

        En kutsuisi yleensä kuitenkaan 50-vuotiaita vanhoiksi. Ikää enemmän omaavia miespuolisiakin laulajia käy Suomessa, jolloin heitä usein pidetään charmantteina, tiukkoina osaajina, jaksavina rokkikukkoina yms. Yksin sukupuoleen perustuva nimittely ei ole älykästä.

        joka konsertoi keskiviikkona Finlandiatalossa. Konserttia markkinoitiin pelkän nostalgian turvin. Hesari kiitteli Ankaa arvioissaan tänään.


      • Artisti tulee

        Vihdoinkin keikalle Suomeen.Niin luonnollisestihan hän vaatii erikoisjärjestelyt.
        Kaikki sujui keikalla kumminkin hyvin.Vaikka paikalla oli lähes 100 000 ihmistä.
        Kiitos erikoisjärjestelyjen.


      • Tuota kirjoitustasi

        Ihan loppuun asti.Sen verran typerä oli tuo kirjoituksesi.
        Mutta ilmeisesti haluat sitä että sinua pidetään typeränä kirjoittelijana täällä.


      • Kirjoituksesi
        mitä paskaa kirjoitti:

        Mitä helvettiä riisipuuro tähän kuuluu.
        Vai yritätkö olla joku saatanan älykkö.
        Siinä olen samaa mieltä että tyhmiä löytyy
        joka maksaa tuosta skeidasta satoja euroja.

        Omasta mielestäsi jotenkin hieno ja älykäs?
        Eikös täälä vapaassa maassa nimeltä Suomi kaikki saa omilla rahoillaan tehdä mitä haluaa?


      • mieltä....

        Olen kanssasi samaa mieltä henkilöpalvonnasta. Ketään ei tarvitse palvoa, kaikki olemme ihan samanlaisia ja samanarvoisia kuolevaisia.
        Silti joitakin ihmisiä, kuten esim. Madonnaa tai Michael Jacksonia, voi ihailla ja heitä voi pitää esikuvinaan.
        Itse olen suuri MJ fani, Madonnasta en niin välitä. Silti arvostan Madonnan työtä ja hänen uraansa, sillä ei kukaan tuollaista mainetta ilmaiseksi saa. Varmasti hän on joutunut tekemään paljon töitä, ja vaatii aika paljon, että voi hyppiä ja pomppia noin vielä 50v. Ja muutenkin on hienoa, että jotkut ihmiset pystyvät tarjoamaan toisille ihmisille niitä elämän hienoja kokemuksia ja nautintoja.
        Mutta muistakaa kuitenkin, että elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin Madonna tai Michael Jackson. Niiden kautta ei kannata elää.

        Ja ois muuten hienoa joskus nähdä jossain uskonnollisessa tilaisuudessakin paikalla nuo 85 000 ihmistä. Voisivat välillä miettiä myös niitä elämän jälkeisiä asioita :)


      • sattu3

        täällä kateus paistaa ja pahasti kun toiset pääsivät konserttiin ja toiset eivät. Itse en ollut konsertissa mutta kunnioitan Madonnaa ihan satasella ja tykkään etenkin hänen vanhasta tuotannostaan. Miksi näillä palstoille pitää aina olla näitä jotka vain provosoivat ja ovat kaikkitietäviä vaikkeivät oikeasti tiedä mistään mitään..


      • Madonna on rautaa
        mitä paskaa kirjoitti:

        Mitä helvettiä riisipuuro tähän kuuluu.
        Vai yritätkö olla joku saatanan älykkö.
        Siinä olen samaa mieltä että tyhmiä löytyy
        joka maksaa tuosta skeidasta satoja euroja.

        Sä oot kyl tosi tyhmä,se maksaa jolla on varaa ja ruikuttajat jää rannalle,se on tosi se!


      • puhetta

        Et tainnut itse olla eilen paikalla, ja nyt harmittaa. Kyllä muakin harmittaisi.


    • Analytico

      Onhan teitä aivopestäviä sopuleita mualima täynnänsä! Mitä lisäleipää tuossa tilaisuudessa käynti sinulle ja/tai lapsillesi toi? Että suomalaisista löytyy toopeja! Miljoonia riittää rahaa maksaa pois!?
      Minua kiinnostaa asiassa vain se, että ihmiset ovat noin huijattavissa! No juu - onhan siinä hetkeksi duunia muutamille rudareille, yms.

      • Mielipide sinulla

        Mitä pahaa siinä on jos joku haluaa mennä Madonnan konserttiin?
        Ja maksaa siitä vielä omilla rahoillaan.Kyllähän kaikki saa tehdä ihan mitä tykkää.


    • herrat voivat toilailla rauhassa.Sää oli mahtava ja siksi suuntasinkin pois Helsingin hälinästä. Ei oikein jaksa vanhat kalutut luut kiinnostaa......

      • maaryel

        ...tämäkin liene makuasiaa kaikki-toiset tykkää toiset ei,elikkä tuollainen arvostelu lienee aivan tyhmää ja ajan hukkaa...antaa muiden nauttia tuosta konsertista ja negatiiviset tyypit pysyköön lestissään-on teilläkin omat suosikkinne,ette tekään pitäisi moisesta arvostelusta!!Madonna on upea olemus noinkin iäkkääksi esiintyjäksi,että kadehtiahan tässä pitäisi pikemmin;)!!


      • LOLlo
        maaryel kirjoitti:

        ...tämäkin liene makuasiaa kaikki-toiset tykkää toiset ei,elikkä tuollainen arvostelu lienee aivan tyhmää ja ajan hukkaa...antaa muiden nauttia tuosta konsertista ja negatiiviset tyypit pysyköön lestissään-on teilläkin omat suosikkinne,ette tekään pitäisi moisesta arvostelusta!!Madonna on upea olemus noinkin iäkkääksi esiintyjäksi,että kadehtiahan tässä pitäisi pikemmin;)!!

        Siis että 50-vuotias iäkäs????? Ai niin, tehän olettekin ikiteinejä... LOL

        50-vuotias mies on mies parhaassa iässä (miesten mielestä), mutta nainen on kaluttu luu, vanha akka jne... Nämä tällaisen mielipiteen omaaavat miehet voivatkin hyvin nauttia toisistaan (ilman naisia) teinistä vaariin... :-) Ja hauskaa varmaan piisaakin... LOL


      • veronmaksajaHKI
        maaryel kirjoitti:

        ...tämäkin liene makuasiaa kaikki-toiset tykkää toiset ei,elikkä tuollainen arvostelu lienee aivan tyhmää ja ajan hukkaa...antaa muiden nauttia tuosta konsertista ja negatiiviset tyypit pysyköön lestissään-on teilläkin omat suosikkinne,ette tekään pitäisi moisesta arvostelusta!!Madonna on upea olemus noinkin iäkkääksi esiintyjäksi,että kadehtiahan tässä pitäisi pikemmin;)!!

        Eikö keikan järjestäjä maksa tosiaan tätä poliisioperaatiota? Meneekö kaikki veronmaksajien piikkiin?! Voitot ovat varmaan aika isot..Lipun myynnistä tuotot pelkästään 8 500 000 muut.. Madonna varmaan vie puolet tosta summasta vielä.


      • Analytico
        maaryel kirjoitti:

        ...tämäkin liene makuasiaa kaikki-toiset tykkää toiset ei,elikkä tuollainen arvostelu lienee aivan tyhmää ja ajan hukkaa...antaa muiden nauttia tuosta konsertista ja negatiiviset tyypit pysyköön lestissään-on teilläkin omat suosikkinne,ette tekään pitäisi moisesta arvostelusta!!Madonna on upea olemus noinkin iäkkääksi esiintyjäksi,että kadehtiahan tässä pitäisi pikemmin;)!!

        Ystävä Hyvä - ei kaikki arvostelu ole negatiivista! On myös ihan analysoivaa ja neutraalila! Eräs asia, johon voisi kiinnittää huomion, on Henkilöpalvonta!
        Sitä juuri tämänkaltainen sopulimaisuus on! Mitä itse Musiikin ja/tai Lavashown annista jää, kun se on tuollaisessa tungoksessa, yms?
        Mitä käynti po tapaisessa yleisötapahtumassa antaa? Kysyin edellä: Paljonko se leivänlisää toi? En ottanut kantaa kenenkään yksilön kohdalla....

        Mieluummin suosittelen nuorisolle kuulla huippuosaajia. Tuntemattomia tutkijoita, mutta heillä on KOKEMUS! Meillä muilla vain Asenne!

        Esim kuuntelin tri Oliver Schnorr'n luennon terveellisestä ravinnon saamisesta.
        Paljon enemmän omaan, lasteni ja lasten lapisen elämälle siitä sain!
        Eikä maksanut moisia summia!
        Kukin taaplaa tyylillään!
        Etsin Todellisia Visionäärejä yritykseeni ja kumppaneikseni!
        En henkilökultin perässä juoksijoita.


      • kunhan sanoin
        Analytico kirjoitti:

        Ystävä Hyvä - ei kaikki arvostelu ole negatiivista! On myös ihan analysoivaa ja neutraalila! Eräs asia, johon voisi kiinnittää huomion, on Henkilöpalvonta!
        Sitä juuri tämänkaltainen sopulimaisuus on! Mitä itse Musiikin ja/tai Lavashown annista jää, kun se on tuollaisessa tungoksessa, yms?
        Mitä käynti po tapaisessa yleisötapahtumassa antaa? Kysyin edellä: Paljonko se leivänlisää toi? En ottanut kantaa kenenkään yksilön kohdalla....

        Mieluummin suosittelen nuorisolle kuulla huippuosaajia. Tuntemattomia tutkijoita, mutta heillä on KOKEMUS! Meillä muilla vain Asenne!

        Esim kuuntelin tri Oliver Schnorr'n luennon terveellisestä ravinnon saamisesta.
        Paljon enemmän omaan, lasteni ja lasten lapisen elämälle siitä sain!
        Eikä maksanut moisia summia!
        Kukin taaplaa tyylillään!
        Etsin Todellisia Visionäärejä yritykseeni ja kumppaneikseni!
        En henkilökultin perässä juoksijoita.

        Niin-Madonnahan on kuuleman mukaan jopa ylikuntoinen...
        En suinkaan tarkottanut suorannaista kadehtimista(itsellänikin peppu samanlainen..),vaan että ihailtavaa on tuo antaumuksellisuus Madonnan puolelta,että tekee työtä rankasti näyttääkseen hyvältä!!
        Eikä Madonnankaan tapauksessa sillä iällä näytä olevan merkitystä,koska hän on eräällä tavoin ajaton!!
        Toki neutraaliakin arvostelua on,mutta aina arvostelu taipuu kuitenkin negatiiviseen puoleen!!
        Toiset vain haluavat riitaa joka asiasta ja sekaantua toisten makuun-tyypillistä-niin tyypillistä suomalaisuutta(kun naapuriakin kadehditaan ja haukutaan..)


    • donnako

      mistä madonnasta ny on kysymys ?

      • itte piru

        Ihan toisesta suunnasta! Tämä Madonna on Jesuksen hellu! Taivaallisen sadun mukaan!


      • PYHÄ PIETARI
        itte piru kirjoitti:

        Ihan toisesta suunnasta! Tämä Madonna on Jesuksen hellu! Taivaallisen sadun mukaan!

        Joo Jeesuksen mummu kävi heiluttelemasa paskareikää suomen Helsingissä ja siitä tyhmät ihmiset vielä maksavat,voi vitttttttu et on junttia massa passa paska touhua mut raha pyöri ja järkevimmät nettos hyvän potin,onnea voittajille


      • Nyt oikein viisaaksi
        PYHÄ PIETARI kirjoitti:

        Joo Jeesuksen mummu kävi heiluttelemasa paskareikää suomen Helsingissä ja siitä tyhmät ihmiset vielä maksavat,voi vitttttttu et on junttia massa passa paska touhua mut raha pyöri ja järkevimmät nettos hyvän potin,onnea voittajille

        Tämän kirjoituksesi jälkeen?


      • Asunut tynnyrissä

        Viimeiset 25 vuotta.Kun et tiedä kuka on Madonna.


    • Annika-JK

      En ollut konsertissa, mutta kuuntelin tiiviisti koko konsertin alueen Jätkäsaaren ulkopuolella. Itse olin keikkaan musiikillisesti hieman pettynyt. Paljon mixattuja "teknoversioita" ja vain pari suosituinta vanhaa hittia.

      Tottakai itse yleisön joukossa tunnelma on eri, kun mukaan lisätään lavashow, tunnelma ym., mutta puhun nyt sokean mielipiteellä pelkästä musiikista.

      • Nähnyt

        Olin paikalla ja parempi fiilis tuli kun katsoi 32" tv:stä Argentiinan konserttia samalta kiertueelta ja musa tuli kajareista.
        Toisaalta Live on live ja yleisö tekee viimekädessä tunnelman.Yleisössä puolestaan oli aika jäykkää meininkiä ainakin C-alueella.


      • Samaa mieltä
        Nähnyt kirjoitti:

        Olin paikalla ja parempi fiilis tuli kun katsoi 32" tv:stä Argentiinan konserttia samalta kiertueelta ja musa tuli kajareista.
        Toisaalta Live on live ja yleisö tekee viimekädessä tunnelman.Yleisössä puolestaan oli aika jäykkää meininkiä ainakin C-alueella.

        Kyllä live on aina tv- esitystä parempi.
        Ite olin B-aluella ja siellä oli kyllä hyvä meno päällä.
        Nyt on kämmenet arkana ja jalat kipeänä armottomasta bailaamisesta.Mutta kestettäköön tuo:)


    • Reiskamainen

      Ajatella, että jollain riittää viitsiä ja intoa tulla valittamaan Madonnasta ja todistelemaan ihan keskustelupalstoilla asti, kuinka hän itse ei "todellakaan ole kiinnostunut mistään vanhasta akasta".

      • perkule

        kuulemaanne ja näkemäänne.Setin pituus,sisältö,bändi,tehosteet,lavasteet,tanssit,tanssijat,tekniikka,tehot,taustanauhojen käyttö,valot............nyt kun ovat tuoreina muistissa.


      • Arvostelija.

        Eikös ole tasapuolista, että saa antaa myös negatiivista palautetta?? Positiivisen palautteen antajat ovat yleensä agressiivisia jos joku on vastaan heitä.


      • jeppistäjee
        Arvostelija. kirjoitti:

        Eikös ole tasapuolista, että saa antaa myös negatiivista palautetta?? Positiivisen palautteen antajat ovat yleensä agressiivisia jos joku on vastaan heitä.

        joo mutta tämä negatiivinen palaute tuntuu olevan vaan pelkkää madonnan haukkumista vanhaksi akaksi ja muuta turhaa. huonoakin palautetta saa antaa, mutta sen pitää nimenomaan olla palautetta eikä mollaamista.


      • Aloittaja
        perkule kirjoitti:

        kuulemaanne ja näkemäänne.Setin pituus,sisältö,bändi,tehosteet,lavasteet,tanssit,tanssijat,tekniikka,tehot,taustanauhojen käyttö,valot............nyt kun ovat tuoreina muistissa.

        Madonnan keikka kesti noin kaksi tuntia.

        Sisältö oli loistavaa.

        Lavasteet olivat järkyttävän hyvät.

        Tanssin koreografiat olivat onnistuneet todella hyvin.

        Tanssijat olivat ammattilaisia.Osasivat siis hommansa todella hyvin.

        Laitteiden tehot olivat valtavat.Varmaan kuului Eestiin asti tuo konsertti.

        Taustanauhoja ei käytetty ollenkaan.Aina kun Madde oli lavalla.Niin lauloi aina itse.
        Muutama musiikkivideo näytettiin sillä aikaa kun madde vaihtoi esiintymisasujaan.

        Noin mahtavaa valoshowta Suomessa tuskin ennen on nähtykään.

        Riittikö tämä nyt aluksi?


    • Keskimittainen_

      Saatanan muutama urpo konsertissa kuvitteli omistavansa koko euroopan ja vähät välitti siitä miten muut kanssakuulijat kuulevat ja näkevät vaan tärkeintä oli saapua myöhässä paikalle ja rynniä muiden varpaille parhaille paikoille. Luulisi että moinen käytös edes pikkuriikkisen hävettäisi aikuisia ihmisiä.

      Samoin nämä 2 m karjut, jotka olisivat kyllä nehneet metrejä kauempaakin, nyt tämä itsekeskeisyys ja moukkamaisuus esti monen kymmenen tosifanin näkymät.

      Hävetkää perseenne punasiksi te yksinkertaiset itsekeskeiset moukkamaiset tollot, jotke ette osaa kun katsoa omaa napaanne.... kaikki muutkin maksoivat sen samaisen 100 e lipuista kun tekin.

    • kummastunut

      tuo paremman puutteessa mutta enpä maksaisi pennin jeesusta siitä että saan rämpiä kauheassa tungoksessa ja elämääni rajoitetaan mokoman luuskan takia. En voi sietää tuollaista että kun on rikas ja tunnettu niin on oikeutettu jakelemaan sääntöjä ja rajoituksia mitä saa ja voi tehdä

      • Alushoususillaan Esiinty

        Ihmetellä täytyy kun aluhosusillaan esiintyy yli 80,000 ihmisen edessä, luulisi olevan varaa parempiinkin asuihin kyseisellä henkilöllä. trippariklupilla näkee samanlaista vatkausta.


      • Alushoususillaan Esiinty

        Ihmetellä täytyy kun aluhosusillaan esiintyy yli 80,000 ihmisen edessä, luulisi olevan varaa parempiinkin asuihin kyseisellä henkilöllä. trippariklupilla näkee samanlaista vatkausta.


      • kholk
        Alushoususillaan Esiinty kirjoitti:

        Ihmetellä täytyy kun aluhosusillaan esiintyy yli 80,000 ihmisen edessä, luulisi olevan varaa parempiinkin asuihin kyseisellä henkilöllä. trippariklupilla näkee samanlaista vatkausta.

        Trippariklubeilla näkee varmasti hyvinkin mielenkiintoista vatkausta, kun sienissä yms. aineissa olevat hörhöt matkaavat ties missä ja ovat tripeillänsä. Varmasti vatkaavat sitten siellä. Uskoisin kuitenkin, että ennemmin menisin Madonnaa katsomaan.

        Jos otta huomioon sen työntekijöiden määrän ja matkakustannukset ja muut, niin ei ihmekään, että lipuilla on hintaa. Ja siihen pitää lisätä vielä itse Madonnan palkkio, niin ei siitä NIIN paljon jää. Ja kuka voisi rehellisyyden nimissä väittää, ettei ottaisi isoa palkkiota keikoista, kun kerran tietää, että sellaisen tulee varmasti saamaan.


      • näkee kylllä paljon
        Alushoususillaan Esiinty kirjoitti:

        Ihmetellä täytyy kun aluhosusillaan esiintyy yli 80,000 ihmisen edessä, luulisi olevan varaa parempiinkin asuihin kyseisellä henkilöllä. trippariklupilla näkee samanlaista vatkausta.

        parempaa takamuksen vatkausta. Osaavat suurin osa myös laulaa paremmin. Ai niin eikö se tämäkin joku entinen strippari ole.


    • NunnukaNunnuka

      Minä en olisi mennyt vaikka olisi maksettu, ei tuo tv:ssä ollut esityskään tuntunut lainkaan hivelevän korvia. Taas meni miljoonia euroja ulos maasta hetken huvitukseen ja suureen järjestelyyn. Ei tämän mukaan Suomessa lamaa ole, rahaa riittää!

    • siis mikä se semmonen...

      Kuka Saakelin Madonna,en oo koskaan kuulutkaa sellaisesta,onko se joku bändi vai joku semmoinen niin kun esim Alvar AAlto tai Adolf Hitlerin kaltainen otus,jaa kuulema joku 50vuotias pilalle hemmoteltu rupsu.
      Ihan sama niitä on maailma pullollaan,kanoja joka lähtöön ja tuloon
      Mikään ei ole niin järkyttävää kun kaakattava kanalauma,on se hyvä että en asu Helsingissä ilmeisesti ollu täynnä kanoja koko kaopunni
      Hyh olkoon mikä tahansa ei kiinnosta !

      • TIETOAsinulle

        Se on sama kun esim M.A-Numminen,nimi vaan tulee MA-donna,voivat olla sukua toisille,se donna vaan hämää että kyseessä vois olla joku italialainen makarooni
        mafia suku,onhan se sylvester stallonekin alun perin Italiasta
        Se on kumminkin faktaa että älä rupee hyppii siellä turhaa kun muitakin kiinnostaa se rahamäärä mikä siellä donna domino festareilla on pyöriny
        LORDI vetää MAdonnaa turpaa millon vaan jos haluaa


      • sticky & sweet

        Entäs sinä itse, et ole mitään.


      • sticky & sweet

        entäs sinä itse, et ole mitään!


      • HlooOOaaa

        Madonna on maailman rikkain nainen. Ja jos et oo ikinä siitä kuullu niin pitääkö tulla haukkumaan sitä?!? Ite oot aika suck...! Ja mitä h::::vettiä sä tuut tänne arvosteleen ku et tiedä asiasta mitään???!???


      • mölähdys perähikiältä?

        kun pitää oikein etsiä paikka kommentoida sitä.


      • wc-paskaharja
        sticky & sweet kirjoitti:

        Entäs sinä itse, et ole mitään.

        Ollaahan me kaikki jotakin kummiskin
        toiset tienaa rahalla ja toiset sillä että käy näyttämässä persekannikoita yleisellä paikalla
        Elämä ei ole oikeuden-mukaista ja me kaikki vain pahennetaan sitä sääntöä
        Samalla lailla se Madonnakin käy paskalla kuin tekin kaikki mitkä olette ihan hänen faneja vain,madonnan paskareikä vaan heiluu niin kun strippariluolissa vanhoilla vosuilla ja mitä sillä muka on tekemistä aidon musiikin kanssa
        ???????????minä vaan kysyn


      • vesuvius
        HlooOOaaa kirjoitti:

        Madonna on maailman rikkain nainen. Ja jos et oo ikinä siitä kuullu niin pitääkö tulla haukkumaan sitä?!? Ite oot aika suck...! Ja mitä h::::vettiä sä tuut tänne arvosteleen ku et tiedä asiasta mitään???!???

        Ai rahaako olitkin sielä palvomassa? Hmm...


      • Kehitystaso
        wc-paskaharja kirjoitti:

        Ollaahan me kaikki jotakin kummiskin
        toiset tienaa rahalla ja toiset sillä että käy näyttämässä persekannikoita yleisellä paikalla
        Elämä ei ole oikeuden-mukaista ja me kaikki vain pahennetaan sitä sääntöä
        Samalla lailla se Madonnakin käy paskalla kuin tekin kaikki mitkä olette ihan hänen faneja vain,madonnan paskareikä vaan heiluu niin kun strippariluolissa vanhoilla vosuilla ja mitä sillä muka on tekemistä aidon musiikin kanssa
        ???????????minä vaan kysyn

        "Samalla lailla se Madonnakin käy paskalla kuin tekin kaikki mitkä olette ihan hänen faneja vain,madonnan paskareikä vaan heiluu niin kun strippariluolissa vanhoilla vosuilla"....

        Jos ihmisellä tulee ensimmäiseksi mieleen ulostaminen, ja kaikki huomio kiinnittyy vain toisen suolistontoimintaan artistin konsertin arvoimisen sijaan, niin jotain kehitysviivettä ja häiriintyeisyyttä tuo näyttäisi merkkaavan. Et ole vielä päässyt sieltä kakka-asteeltakaan (2-vuotiaana) pois vaan ensimmäiseksi alat miettiä jotain kakkaamista, vaikkei sillä ole mitään tekemistä Madonnan konsertin kanssa. Harrastatko mm. kakkaleikkejä naapurin peräkammarin pojan kanssa? Naisia tuollaisen ajatusmaailma ja sivistystaso ja asenne tuskin puoleensa vetää, ja siitä pitää jotenkin "rankaista" varsinkin menestyneitä naisia - vika on kuitenkin siellä omassa päässäsi. Kun suhtautuminen maailmaan on kakkareikä-tasolla, niin aika turha ikinä haaveillä että itse tulisi arvostetuksi muuta kuin sillä samalla tasolla.

        Sitä "paskaa" suu täynnä, mitä sieltä sydämestä tulee. Tänne kun saa kirjoitella kukaa vaan, niin on tosiaan mielenkiintoinen havainto, että Suomessa on todella näin järkyttävän pimeitä ihmisiä.


      • tsiisös

        Mikä v*tun kaopunni? Ookko nää joku hölömö juntti jostain Rynttäänperän Taka-hikiältä?


      • sellaiseksi sua sanotaan

        Jotka häiriköi täällä turhaan...H-miehet saa hoidella sinut hiljaiseksi...Ei tällasta epätoivoisten kirjoittelua tarvita tänne!! Huh äijäkanat yrittä olla koviksia onnistumatta siinä...Häpeän alaiseksi sinut tarvii saada, huh mit ä porukkaa
        vanha äijän kääppänä!!


      • heti lääkkeesi
        TIETOAsinulle kirjoitti:

        Se on sama kun esim M.A-Numminen,nimi vaan tulee MA-donna,voivat olla sukua toisille,se donna vaan hämää että kyseessä vois olla joku italialainen makarooni
        mafia suku,onhan se sylvester stallonekin alun perin Italiasta
        Se on kumminkin faktaa että älä rupee hyppii siellä turhaa kun muitakin kiinnostaa se rahamäärä mikä siellä donna domino festareilla on pyöriny
        LORDI vetää MAdonnaa turpaa millon vaan jos haluaa

        Ja mene hiukan rauhoittumaan.
        lordi muka voittaa madonnan.
        Anna mun nauraa.
        HAHAHAHAHAHAHAAA.


    • toka rivissä

      valittaa vanhojen biisien vähyydestä. No tottakai niitä on vähän kun tällä sweet&sour kiertueella on tarkoitus myydä uusia levyjä ja tehdä kappaleita tunnetuksi. Siis ei tämä ole mikään jäähyväiskiertue! Menkää sen tullessa sellaiselle niin ehkä on enemmän vanhoja hittejä.

    • akka vm.-72

      Tykkään Madonnasta, loistava artisti. En kylläkään mennyt keikalle, koska tiedän, etten olisi nähnyt mitään. Kiikareita ei varmaan saanut ottaa mukaan...silkkaa rahastusta toisaalta vanhalta akalta, joka ikäisekseen kyllä näyttää hyvältä!

      • pelle983

        Madonna oli ihanaaa


      • aina näin

        Ja se toimii....Ja vaiks kuka julkkis mies 50 on se väistämättä se vanha äijänkäppänä...vastaavasti...Jota kartetaan....Nuorekkaita suositaan..Huonoitsetuntoiset äijänkäppänät painukoot suohon!!


    • termiitti 50

      Ootko tosiaan nähnyt kaikki Suomen konsertit kaikilta ajoilta , vau .
      Oikeesti konsertti oli varmaankin mittavin Suomessa ollut, mutta paras se on ollut sinun mielestäsi, ei varmasti kaikkien Suomalaisten .
      Sinä voit olla tätä mieltä mutta minä en ole yhtään kanssasi samaa mieltä .
      Kirjoituksesi on kuin 10 vuotiaan teinin joka ei muuta ole ennen nähnyt !

      • Kertomaan

        Jonkun toisen artistin joka kerää keikalleen melkein 100 000 katsojaa paikalle? Kun jo pelkät liputkin maksavat 100 euroa ja siitä ylöspäin.
        Minä en ainakaan pysty.


      • ....................
        Kertomaan kirjoitti:

        Jonkun toisen artistin joka kerää keikalleen melkein 100 000 katsojaa paikalle? Kun jo pelkät liputkin maksavat 100 euroa ja siitä ylöspäin.
        Minä en ainakaan pysty.

        niitä ei ehkä enää nyt löydy mutta sellainen oli Michael Jackson, harmi kun meni kuolemaan :( sillä oli sama yleisömäärä täällä 10 v. sitten, 2 kertaa olympia stadion täyteen, yht lähes 100 000 ihmistä, ja olis maikkeli myynyt takuuvarmasti jätkäsaarenkin tupaten täyteen jos sitä olis sillon käytetty keikkapaikkana, ja jos olis nyt tullu uudestaan suomeen ni varmasti olis liput menny kuin kuumille kiville

        mun henk koht mielestä Michaelin show oli hienoin koskaan suomessa nähty, vaikka kyllä tykkäsin tästä madonnankin keikasta. Jackson oli todellinen superlahjakkuus esiintyjänä ja sitä enempää ei voi lavakarismaa olla kuin sillä herralla oli

        madonna on varmasti viimeinen elossa oleva ns. megaluokan artisti joka yksin kykenee myymään ton kokoisen yleisömäärän. ei näistä nykypäivän nuoremmista artisteista oo mihinkään verrattuna vanhempiin megastaroihin. madonnan jälkeen sellaisia tuskin enää tulee.

        ainakaan näin pienessä suomen kokoisessa maassa ei tämän madonnan jälkeen enää kukaan muu yksittäinen artisti kykene myymään loppuun noin isoa konserttia!


      • Kyllä että
        .................... kirjoitti:

        niitä ei ehkä enää nyt löydy mutta sellainen oli Michael Jackson, harmi kun meni kuolemaan :( sillä oli sama yleisömäärä täällä 10 v. sitten, 2 kertaa olympia stadion täyteen, yht lähes 100 000 ihmistä, ja olis maikkeli myynyt takuuvarmasti jätkäsaarenkin tupaten täyteen jos sitä olis sillon käytetty keikkapaikkana, ja jos olis nyt tullu uudestaan suomeen ni varmasti olis liput menny kuin kuumille kiville

        mun henk koht mielestä Michaelin show oli hienoin koskaan suomessa nähty, vaikka kyllä tykkäsin tästä madonnankin keikasta. Jackson oli todellinen superlahjakkuus esiintyjänä ja sitä enempää ei voi lavakarismaa olla kuin sillä herralla oli

        madonna on varmasti viimeinen elossa oleva ns. megaluokan artisti joka yksin kykenee myymään ton kokoisen yleisömäärän. ei näistä nykypäivän nuoremmista artisteista oo mihinkään verrattuna vanhempiin megastaroihin. madonnan jälkeen sellaisia tuskin enää tulee.

        ainakaan näin pienessä suomen kokoisessa maassa ei tämän madonnan jälkeen enää kukaan muu yksittäinen artisti kykene myymään loppuun noin isoa konserttia!

        Vuonna 1997 tuo jaksonin mikon eka keikka oli kyllä loppuunmyyty.Mutta se toinen seuraavan päivän keikka ei sitten ollutkaan enää loppuunmyyty.

        Madonna sentään myi tuon 80 000 lippua ennätysajassa.Joten kyllä artisteissa on huomattavia eroja.


    • ja kattia kansssa

      Ei mahdu edes top 1000 listalle (olen nähnyt jotakuinkin noin 1500 - 2000 bändiä suomessa viimesen kolmenkymmenen vuoden aikana ulkomaat päälle).

      Madonna on heikohko tanssija ja surkea ellei toivoton laulaja...miten ihmeessä joku voi pitää tällaista keikkaa edes keskinkertaisena. Se että laitetaan rahaa törkeästi mauttomaan lavarakennelmaan ja tanssijoihin ei tee keikasta hyvää. Yhdessä asiassa Madonna kyllä on maailman paras, median manipuloinnissa, miten ihmeessä nämä iltapäivälehdet ja jopa yle sekä muut mediat saavat aikaan tällaisen hypetyksen surkeasta laulajasta ja sen keikasta.
      Ps. palkkaisivat edes kunnon miksaajan.

      • Laskuapua

        "miten ihmeessä joku voi pitää tällaista keikkaa edes keskinkertaisena."

        Varmaankin ne 85.000 ihmistä ainakin, jotka ovat ostaneet lipun. Pelkästään Suomessa. Madonna on monen artistin malli ja esikuva. Jotain taikaa hänessä siis on, kun niin monet jäljittelevät ja ihailevat.

        Miksi sinua häiritsee se, että Madonna laittaa rahaa johonkin?


      • mutta ei se tae
        Laskuapua kirjoitti:

        "miten ihmeessä joku voi pitää tällaista keikkaa edes keskinkertaisena."

        Varmaankin ne 85.000 ihmistä ainakin, jotka ovat ostaneet lipun. Pelkästään Suomessa. Madonna on monen artistin malli ja esikuva. Jotain taikaa hänessä siis on, kun niin monet jäljittelevät ja ihailevat.

        Miksi sinua häiritsee se, että Madonna laittaa rahaa johonkin?

        ole hyvästä keikasta. Eri keskustelupalstoilla on sanottu ylisanoja madonnan keikasta tyyliin "paras keikka ikinä suomessa" perusteluina on mm. olleet hieno show, lavasteet, puvut, tanssitaito (keskinkertainen!!!), madonnan hyvä kunto ja iso hauislihas, timmissä kunnossa oleva peppu, nopeasti vaihtuvat vaatteet, hienot ja kirkkaat valot...eli mielestäni lavarakennelmaan tuhlatulla rahalla ei voi ostaa laulutaitoa.
        Itse koen "keikan" musiikin kuuntelu ja näkemistilanteena jossa on mahdollisuus kuulla huippuartistin esiintyvän saavan ihmiset lähes ekstaasiin valomoimaisuudellaan. Mm. kaksi loistavaa keikkaa ovat tehneet artistit tuolilla istuen (j. l. Hooker ja B.B. King) ei siinä itään sirkushuveja ja ydinvoimalan sähköteholla paahtavia valoja tarvita jotta karismaattinen esiintyjä saa kuuntelijat mukaan fiilikseen. PS. En ole mikään blues- tai progepuristi vaan nähnyt myös loistavia rock- ja popkeikkoja sekä ulkomaisilta että kotimaisilta artisteilta ja joillakin keikoilla on ollut suuria lavashowmeninkejä ja timmissä kunnossa olevia laulajia mutta ei kukaan ole niiden keikkojen jälkeen todennut että loistava bändi kun oli laulajalla peppu hyvässä kunnossa tai hyvä bändi kun oli paljon valoja ja tanssijoita.


      • Olitko eilen
        mutta ei se tae kirjoitti:

        ole hyvästä keikasta. Eri keskustelupalstoilla on sanottu ylisanoja madonnan keikasta tyyliin "paras keikka ikinä suomessa" perusteluina on mm. olleet hieno show, lavasteet, puvut, tanssitaito (keskinkertainen!!!), madonnan hyvä kunto ja iso hauislihas, timmissä kunnossa oleva peppu, nopeasti vaihtuvat vaatteet, hienot ja kirkkaat valot...eli mielestäni lavarakennelmaan tuhlatulla rahalla ei voi ostaa laulutaitoa.
        Itse koen "keikan" musiikin kuuntelu ja näkemistilanteena jossa on mahdollisuus kuulla huippuartistin esiintyvän saavan ihmiset lähes ekstaasiin valomoimaisuudellaan. Mm. kaksi loistavaa keikkaa ovat tehneet artistit tuolilla istuen (j. l. Hooker ja B.B. King) ei siinä itään sirkushuveja ja ydinvoimalan sähköteholla paahtavia valoja tarvita jotta karismaattinen esiintyjä saa kuuntelijat mukaan fiilikseen. PS. En ole mikään blues- tai progepuristi vaan nähnyt myös loistavia rock- ja popkeikkoja sekä ulkomaisilta että kotimaisilta artisteilta ja joillakin keikoilla on ollut suuria lavashowmeninkejä ja timmissä kunnossa olevia laulajia mutta ei kukaan ole niiden keikkojen jälkeen todennut että loistava bändi kun oli laulajalla peppu hyvässä kunnossa tai hyvä bändi kun oli paljon valoja ja tanssijoita.

        Tuolla Madonnan hesan keikalla?
        Jos et ollut.Niin miten sitten voit arvostella näkemättä kyseistä keikkaa?


      • mutta en kyllä olsi
        Olitko eilen kirjoitti:

        Tuolla Madonnan hesan keikalla?
        Jos et ollut.Niin miten sitten voit arvostella näkemättä kyseistä keikkaa?

        maksanut konsertista mitään, kuten ei varmaan moni muukaan (arviolta puolet lipuista meni firmojen piikkiin tai lahjoiksi)

        ps. löytyy muuten madonnaa levyhyllystäkin ja ne kuulostavat ihan hyvältä, keikka vain oli heikko


    • milla_o

      Olin ite siellä töissä ja näin ilmaseksi ja sain jopa rahaa siitä:)enpä ois lipusta maksanu ees normi hintaa.mutta me netottii rahaa oikeen urakalla:) mut mukavampi siel oli olla töissä.

      No jaa joo, alko tympii kyl keikka jossai vaihees, ku samaa jyminää jauhettii..yleisökin alko poistumaan tunnin jälkeen pois..ja osa yleisöstä vaelsi ihan muualla ku katto keikkaa.Esim.kaljateltta veti hyvin porukkaa:)) Mutta alussa jakso itekki kattoo...Mun mielestä se oli venytetty liian pitkäksi.

      no tuli nähtyy reenit ja kaikki alusta asti...
      Ja tämä jonotus ja ruuhkahomma oli nii yliarvostettuu, ei mitää jonoja missää paitsi meiän ruokapisteessä koko ajan :D

      Mutta se on nyt nähty ja sanotaan että iha ok.

    • milla_o

      Olin ite siellä töissä ja näin ilmaseksi ja sain jopa rahaa siitä:)enpä ois lipusta maksanu ees normi hintaa.mutta me netottii rahaa oikeen urakalla:) mut mukavampi siel oli olla töissä.

      No jaa joo, alko tympii kyl keikka jossai vaihees, ku samaa jyminää jauhettii..yleisökin alko poistumaan tunnin jälkeen pois..ja osa yleisöstä vaelsi ihan muualla ku katto keikkaa.Esim.kaljateltta veti hyvin porukkaa:)) Mutta alussa jakso itekki kattoo...Mun mielestä se oli venytetty liian pitkäksi.

      no tuli nähtyy reenit ja kaikki alusta asti...
      Ja tämä jonotus ja ruuhkahomma oli nii yliarvostettuu, ei mitää jonoja missää paitsi meiän ruokapisteessä koko ajan :D

      Mutta se on nyt nähty ja sanotaan että iha ok.

      • Killermannn

        Musiikki oli huonoa ja keikkasetti aivan käsittämätöntä kuraa. Ämmä yrittää kokoajan näyttää tussuaan,eikä osaan tanssia. Hyppelyä pitkin lavaa oli jatkuvalla syötöllä. Kokonaisuutena keikka oli todella huono.

        PS. En muuten ollut keikalla.


      • kaamee krappis

        kyl kannatti käyrä kattoo madonna olin vaan niin helvetin kännisä ,ku viimeks kävin kattoo britneytä niin sillonki ajoin kännis 600km ja takastullessa polisit pysäytti ja puhalsin noin 3-4 promilen väliin ja kortti lähti myl britni oli kortin menettämisen arvoinen ,enkä muista siitä keikasta hevon helvettii no eilen ajoin taas sen 600km ja ihan jurrissa et nään madonnan ,nyt ajoin jo ilman korttii mut madonna oli senarvonen ja enkä mä oikeestaan muista koko konsertist hevon helvettii ,mut tärkein on osallistuminwen ja dokaaminen


      • lsödfsf
        Killermannn kirjoitti:

        Musiikki oli huonoa ja keikkasetti aivan käsittämätöntä kuraa. Ämmä yrittää kokoajan näyttää tussuaan,eikä osaan tanssia. Hyppelyä pitkin lavaa oli jatkuvalla syötöllä. Kokonaisuutena keikka oli todella huono.

        PS. En muuten ollut keikalla.

        Aika alaarvoista tekstiä ett mene itse 50 äijänkäppänänä kullias esittelee...ja laulat nii haukuttas lisää, ett loput muistan lopun ikääsi...Mikä häpeä olet... Näin arvostetaa joitakuita sinuntapasia äijänkäppänöitä!!


    • Virret Soi

      No ei ollu hääppönen keikka. Ei vedä vertoja Rammsteinin live showlle siihen verrattuna tämä oli pelkkää hiekkalaatikkolla leikkimistä

      • batman¨¨

        nyt olikin kyse musiikista ei lepakoiden syönnistä.


      • Ompi linnamme

        Joo, mutta eihän naiset ja homomiehet kestä Rammsteinin kaltaista raskasta musiikkia. Hyvä että heitä varten on tällaisia Madonnan kaltaisia heppoisia poplallattajia.


      • ramsten??
        Ompi linnamme kirjoitti:

        Joo, mutta eihän naiset ja homomiehet kestä Rammsteinin kaltaista raskasta musiikkia. Hyvä että heitä varten on tällaisia Madonnan kaltaisia heppoisia poplallattajia.

        Ei hän se ole mitään musiikkia.Vaan huutamista ja riehumista.


    • milla_o

      Asiakkaat oli kyllä tosi rentoja ja kaikki suju hyvin siinä mielessä:) ei ollu rähinää ei mitää ainakaa meiän pisteessä...Fiksuja olivat!! Ja en muutenkaa minä ainakaa nähny mitää rähinää.

      Kiitos siitä kuitenkin! Oli ilo olla töissä siinä mielessä, ku sai palvella tyytyväsiä asiakkaita!!

    • kriitikko40

      taustanauha pyöri hyvin , ei muuta..

      • Olla paikalla

        Kun tuommoisia kirjoittelet.


    • Effaleena

      päivä päivältä yhä enemmän broileria...

    • mitä kommentteja

      Kuulostais kyllä vähän katkeralta nämä ihmisten kommentit :D
      Ette varmasti itse ole yhtä timmissä kunnossa (ettekä TIETENKÄÄN edes haluaisi olla, sehän on selvä).

      Madonna on ollut useamman vuosikymmenen ajan pinnalla, moniko muu on tehnyt saman? Tuskin sitä huonolla laulutaidolla saa aikaiseksi. Naurettavaa väittää, että Madonnan tapauksessa kyseessä olisi TAUSTATIIMI, jonka ansiota menestys on.

      Ja ei, en ole mikään fani, enkä ollut keikalla. Mutta silti, hymyilyttää kyllä nämä katkerat "vanha akka, ei osaa laulaa" jne. kommentit :D

      • tuo pinnalla pyssyminen

        JUURI SILLÄLAILLA SE MENEE, TAUSTATIIMI JA MADONNA TIETYSTI ITSE OVAT SAANEET PR-TAIDOILLAAN SEKÄ BISNESOSAAMISELLAAN TÄMÄN KESKIMÄÄRÄISTÄ HUONOMMAN LAULAJAN MENESTYMÄÄN. En ole tavannut vielä ketään joka oikeasti ymmärtää laulamisesta väittävän että madonna olisi hyvä laulaja. Kysymykseesi että moniko muu on tehnyt saman vastaisin että rock puolella moni ja tällä popviihdeosastolla vielä useampi (siis olemattomilla laulutaidoilla pärjännyt).

        Pitää siis muistaa muutama asia, menestys ei ole välttämättä tae laadusta vaan monesti tulos hyvästä markkinoinnista. Maailmassa on myös satoja loistavia laulajia jotka eivät koskaan pääse pinnalle koska muun muassa markkinointiosaaminen puuttuu.


      • edelleen
        tuo pinnalla pyssyminen kirjoitti:

        JUURI SILLÄLAILLA SE MENEE, TAUSTATIIMI JA MADONNA TIETYSTI ITSE OVAT SAANEET PR-TAIDOILLAAN SEKÄ BISNESOSAAMISELLAAN TÄMÄN KESKIMÄÄRÄISTÄ HUONOMMAN LAULAJAN MENESTYMÄÄN. En ole tavannut vielä ketään joka oikeasti ymmärtää laulamisesta väittävän että madonna olisi hyvä laulaja. Kysymykseesi että moniko muu on tehnyt saman vastaisin että rock puolella moni ja tällä popviihdeosastolla vielä useampi (siis olemattomilla laulutaidoilla pärjännyt).

        Pitää siis muistaa muutama asia, menestys ei ole välttämättä tae laadusta vaan monesti tulos hyvästä markkinoinnista. Maailmassa on myös satoja loistavia laulajia jotka eivät koskaan pääse pinnalle koska muun muassa markkinointiosaaminen puuttuu.

        Just just :D

        Esiintyjä on paljon muutakin kuin se laulutaito.
        Laulutaito, esiintymistaito, markkinointitaito, brändin luominen, shown luominen jne.

        Sovitaan sitten niin, että Madonna ei osaa laulaa, on vain niin saatanan hyvä markkinoimaan itseään.
        Jopa niin hyvä markkinoimaan, että TODELLA, TODELLA moni haluaa välttämättä kuunnella hänen musiikkiaan.

        Katkeraa, katkeraa.....!! :D

        Jos ei olisi katkera, eikä pitäisi madonnan musiikista, ei tulisi palstoille kommentoimaan Madonnan huonoutta.
        En minäkään kommentoi artisteja/muita esiintyjiä, joista en pidä. Minulle ne ovat yhdentekeviä.

        Eikä Madonnakaan minulle henkilökohtaisesti mikään ykkösartisti ole, mutta kunnioitan kyllä hänen uraansa.

        Antaa kaikkien kukkien kukkia, toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, kolmas molemmista.
        Mikä siinä on niin häiritsevää, jos joku haluaa maksaa satoja euroja kys. konsertista? Mikä siinä häiritsee?


    • -JuuJuu-

      Aivan onneton show! Huonommaksi ei enää voi mennä!

    • -JuuJuu-

      Aivan onneton show! Huonommaksi ei enää voi mennä!

    • weskuu

      2-3 viikkoa siitä wosusta jo joka paikassa kirjoiteltukin ihan kylliksi.

      • älä ole katkera

        ei sitä turhaan vouhotettu ,hän on huippulahjakas sekä laulajana je esiintyjänä
        minä olen käynyt Sibeliusakatemian ja tiedän musiikista hieman enemmän luulisin kuin sinä.Madonnalla toki on jo ikää mutta lahjat tallella.
        Elvis tai ketään mukaan ei ole mittari ,Madonna on hyvin kaunis,lapsirakas,hoikka,sexikäs,kalpea,ja hänelle löytyisi vaermaannkin muiltakin taiteenosaalueilta töitä,kuten otamme esimerkiksi näytteliänä hän olisi myös loistava ja no toki kyseenalaistan Sexyelokuvat,toki voisi hän niissäkin menestyä
        jossain suuressa ryhmäpanoissa jos ei häntä liiemmin näkyisi ja varsinkaan hänen koipiaan.pääasia olisi äänitehoste ,että litinä ja lätinä kuuluisi hyvin.


      • se sibbe aina auta
        älä ole katkera kirjoitti:

        ei sitä turhaan vouhotettu ,hän on huippulahjakas sekä laulajana je esiintyjänä
        minä olen käynyt Sibeliusakatemian ja tiedän musiikista hieman enemmän luulisin kuin sinä.Madonnalla toki on jo ikää mutta lahjat tallella.
        Elvis tai ketään mukaan ei ole mittari ,Madonna on hyvin kaunis,lapsirakas,hoikka,sexikäs,kalpea,ja hänelle löytyisi vaermaannkin muiltakin taiteenosaalueilta töitä,kuten otamme esimerkiksi näytteliänä hän olisi myös loistava ja no toki kyseenalaistan Sexyelokuvat,toki voisi hän niissäkin menestyä
        jossain suuressa ryhmäpanoissa jos ei häntä liiemmin näkyisi ja varsinkaan hänen koipiaan.pääasia olisi äänitehoste ,että litinä ja lätinä kuuluisi hyvin.

        Ei millään pahalla, enkä yhtään halua väheksyä tietämystäsi. Mutta vaikka olisit käynyt kymmenen kertaa sibeliusakatemian, niin ei tarkoita sitä, että tietäisit musiikista enemmän kuin joku joka ei sitä ole opiskellut. Itse olen musikaalisesta perheestä ja musiikkia harrastanut koko ikäni, mutta ilman Sibelius akatemiaakin voin kyllä sanoa, että osaako joku laulaa vai ei....Kiitos


    • VeeraS

      Känniääliöiden suuresta määrästä johtuen konsertin pääosassa tuntui olevan kuningas alkoholi, eikä kuningatar Madonna. What ever!

      • Näkyi juopuneita

        Paikanpäällä eilisessä megatähden konsertissa.


    • Santeri X

      Ei wörki mummopop tähän päähän.
      Musiikki on täyttä paskaa, lähinnä äänijätettä. Tanssi ja vaate -show ei konserteissa kiinnosta sekuntiakaan, menen kuuntelemaan musiikkia.

      Joukkopsykoosi ei myöskään kiinnosta minuuttiakaan, lampaat on eri tapauksia.
      Sattuneesta syystä näin heterona tässä jäisi ainoana mielenkiinnon kohteena esiintyjän erinomaisuus...mutta se onkin viimeinen niitti. Muusikkona Madonna on täysin keskinkertainen karaokelaulaja ja ulkoinen olemus ei juurikaan kiinnostusta lisää, lähellä eläkeikää oleva naisihminen ei erityisemmän seksikäs näky ole.

      • Uuh...

        ...Santeri todellinen musiikin asiantuntija... ilmeisesti kuitenkin karaokeakin on tullut kuunneltua, kun verrata osaat...? Sehän onkin sitä musiikkia parhaimmillaan ja esiintyjien erinomaisuus eliittiä, taidat itsekin olla paikallisen pubin sulokurkku... ei mitään äänijätettä vaan seksikäs uros, lavojen kunkku, ihana käheä ääni... uuh Santeri..


      • Mira_neito

        Ei musta muutu valkeaksi vaikka kuinka sitä toistelet. Tule vain rohkeasti kaapista ulos!


      • Hyväntuulinen_N

        Sellainen yleisömäärä mikä keikalla oli ei voi olla ihan täysin väärässä. Katkerat rannalla ruikuttajat ne täällä purkavat kestopahaa oloaan taas yhdellä tavalla :D
        On tää niin nähty ennenkin, kullä suomalaiset luulevat osaavansa alaspainamisen jalon taidon!


      • Santeri X
        Mira_neito kirjoitti:

        Ei musta muutu valkeaksi vaikka kuinka sitä toistelet. Tule vain rohkeasti kaapista ulos!

        Kaapista ulos tulin ja itsestäni heteron löysin. Perversiot ei oikein pure eli jätän lampaat ja mummot rauhaan, muitten iloksi.
        Niissä karaoke-pubeissa on valitettavasti joutunut käymään ja siihen joukkoon laulunlahjoiltaan madonnan "lahjat" juuri riittävät.
        Madonnan suosio perustuu kysynnän ja tarjonnan lakiin sekä julkisuuskuvan tehokkaaseen rakentamiseen sekä siihen tosiasiaan että suuri osa ihmisistä on merkkiuskollisia hokemalla "mikään ei muuttua saa", tähän vielä bonuspallona näitten ns.pienien ihmisten vimma rakentaa päähänsä mielikuvia auktoriteeteistä eli palvonnan kohteita pitää näillä reppanoilla oleman.


      • scriptus
        Hyväntuulinen_N kirjoitti:

        Sellainen yleisömäärä mikä keikalla oli ei voi olla ihan täysin väärässä. Katkerat rannalla ruikuttajat ne täällä purkavat kestopahaa oloaan taas yhdellä tavalla :D
        On tää niin nähty ennenkin, kullä suomalaiset luulevat osaavansa alaspainamisen jalon taidon!

        Aivan" ihana "keikka ja parasta oli siinä ,ettei tarvinnut olla paikalla kuuntelemassa massojen musiikkia.


      • Tebaz
        Hyväntuulinen_N kirjoitti:

        Sellainen yleisömäärä mikä keikalla oli ei voi olla ihan täysin väärässä. Katkerat rannalla ruikuttajat ne täällä purkavat kestopahaa oloaan taas yhdellä tavalla :D
        On tää niin nähty ennenkin, kullä suomalaiset luulevat osaavansa alaspainamisen jalon taidon!

        Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paska on hyvää !


      • Lenttu-Kalle
        scriptus kirjoitti:

        Aivan" ihana "keikka ja parasta oli siinä ,ettei tarvinnut olla paikalla kuuntelemassa massojen musiikkia.

        Minäkin kuuntelen muuta kuin massojen musiikkia. Invalidit kaljaveikot -bändi on hyvä, eikö olekkin!


      • SanteriSatuSetä
        Santeri X kirjoitti:

        Kaapista ulos tulin ja itsestäni heteron löysin. Perversiot ei oikein pure eli jätän lampaat ja mummot rauhaan, muitten iloksi.
        Niissä karaoke-pubeissa on valitettavasti joutunut käymään ja siihen joukkoon laulunlahjoiltaan madonnan "lahjat" juuri riittävät.
        Madonnan suosio perustuu kysynnän ja tarjonnan lakiin sekä julkisuuskuvan tehokkaaseen rakentamiseen sekä siihen tosiasiaan että suuri osa ihmisistä on merkkiuskollisia hokemalla "mikään ei muuttua saa", tähän vielä bonuspallona näitten ns.pienien ihmisten vimma rakentaa päähänsä mielikuvia auktoriteeteistä eli palvonnan kohteita pitää näillä reppanoilla oleman.

        "Niissä karaoke-pubeissa on valitettavasti joutunut käymään ja siihen joukkoon laulunlahjoiltaan madonnan "lahjat" juuri riittävät."

        Kiertele sä ihan rauhassa karaokebaareja ja katsele niitä "Madonnia", ihan on sinun oma valintasi... ja kun mietit näitä valintojasi, niin mieti siinä samalla kuka on reppana ja kuka ei.


      • Mira-neito
        Santeri X kirjoitti:

        Kaapista ulos tulin ja itsestäni heteron löysin. Perversiot ei oikein pure eli jätän lampaat ja mummot rauhaan, muitten iloksi.
        Niissä karaoke-pubeissa on valitettavasti joutunut käymään ja siihen joukkoon laulunlahjoiltaan madonnan "lahjat" juuri riittävät.
        Madonnan suosio perustuu kysynnän ja tarjonnan lakiin sekä julkisuuskuvan tehokkaaseen rakentamiseen sekä siihen tosiasiaan että suuri osa ihmisistä on merkkiuskollisia hokemalla "mikään ei muuttua saa", tähän vielä bonuspallona näitten ns.pienien ihmisten vimma rakentaa päähänsä mielikuvia auktoriteeteistä eli palvonnan kohteita pitää näillä reppanoilla oleman.

        Mikä sinun seksuaalinen suuntauksesi olikaan?


      • S.S.
        Mira-neito kirjoitti:

        Mikä sinun seksuaalinen suuntauksesi olikaan?

        Osaatko lukea? Heterohan hän oli, ja fanitti Madonnaa.


      • Mira-neito
        S.S. kirjoitti:

        Osaatko lukea? Heterohan hän oli, ja fanitti Madonnaa.

        Fanitti, eikös se ollut päinvastoin. Eikä hän ollut hetero koska ei tykännyt mummoista ja lampaista.


      • logiikan kukkanen
        Hyväntuulinen_N kirjoitti:

        Sellainen yleisömäärä mikä keikalla oli ei voi olla ihan täysin väärässä. Katkerat rannalla ruikuttajat ne täällä purkavat kestopahaa oloaan taas yhdellä tavalla :D
        On tää niin nähty ennenkin, kullä suomalaiset luulevat osaavansa alaspainamisen jalon taidon!

        17 277 180 saksalaista äänesti kansallisosialisteja ja Hitleriä vuoden 1933 parlamenttivaaleissa.

        Ei tuollainen ihmismäärä voi olla väärässä. Natsit valtaan!


      • 85 000+lähirannat
        Hyväntuulinen_N kirjoitti:

        Sellainen yleisömäärä mikä keikalla oli ei voi olla ihan täysin väärässä. Katkerat rannalla ruikuttajat ne täällä purkavat kestopahaa oloaan taas yhdellä tavalla :D
        On tää niin nähty ennenkin, kullä suomalaiset luulevat osaavansa alaspainamisen jalon taidon!

        olen kanssasi samaa mieltä Suomalaiset eivät osaa muuta kun olla katkeria .lueppas tuosta hieman ylempää mitä jo kirjoitin Madonnasta ,tuolle
        weskuuu älä ole katkera,,siinä näet kuinka puolustan Madonnaa ja suurta taiteiliaa.minussa on ainesta ,litinä ja lätinä kuuluu asiaan.


      • kommari halosta
        logiikan kukkanen kirjoitti:

        17 277 180 saksalaista äänesti kansallisosialisteja ja Hitleriä vuoden 1933 parlamenttivaaleissa.

        Ei tuollainen ihmismäärä voi olla väärässä. Natsit valtaan!

        tyhmä sä oot. halonenko muka hyvä ihminen. älä valehtele.


        suomi natoon


      • Loistavaa
        Mira-neito kirjoitti:

        Fanitti, eikös se ollut päinvastoin. Eikä hän ollut hetero koska ei tykännyt mummoista ja lampaista.

        Viiltävä kuitti.Olet 100-0 johdossa.
        Madden morkkaajat saivat nyt pahasti siipeensä.


      • sitä kauniit ja rohkeat
        Hyväntuulinen_N kirjoitti:

        Sellainen yleisömäärä mikä keikalla oli ei voi olla ihan täysin väärässä. Katkerat rannalla ruikuttajat ne täällä purkavat kestopahaa oloaan taas yhdellä tavalla :D
        On tää niin nähty ennenkin, kullä suomalaiset luulevat osaavansa alaspainamisen jalon taidon!

        jatkumoa, eikä niitä saippuasarja "tähtiä"kin käynyt ihmise töllöttämässä kymmeniä tuhansia, myös aikoinaan payton placen näyttelijöden näkemisestä maksettiin, eikä suomalasten tarvitse olla häpeissään, isossa amerikassakin atlanttin takaa konsertit vetää sitä enemmän väkeä mitä surkeempi bändi...muuten 85 000 on aika vähän, matti ja teppo ovat vetäneet suomessa keikoilleen noin 1 000 000 ihmistä.


      • Kirjoituksesi oikein
        sitä kauniit ja rohkeat kirjoitti:

        jatkumoa, eikä niitä saippuasarja "tähtiä"kin käynyt ihmise töllöttämässä kymmeniä tuhansia, myös aikoinaan payton placen näyttelijöden näkemisestä maksettiin, eikä suomalasten tarvitse olla häpeissään, isossa amerikassakin atlanttin takaa konsertit vetää sitä enemmän väkeä mitä surkeempi bändi...muuten 85 000 on aika vähän, matti ja teppo ovat vetäneet suomessa keikoilleen noin 1 000 000 ihmistä.

        Rauhassa uudestaan.Ja mieti sen jälkeen.Mitä oikein tuli taas kirjoittettua.


      • Santeri X
        SanteriSatuSetä kirjoitti:

        "Niissä karaoke-pubeissa on valitettavasti joutunut käymään ja siihen joukkoon laulunlahjoiltaan madonnan "lahjat" juuri riittävät."

        Kiertele sä ihan rauhassa karaokebaareja ja katsele niitä "Madonnia", ihan on sinun oma valintasi... ja kun mietit näitä valintojasi, niin mieti siinä samalla kuka on reppana ja kuka ei.

        Sattuko pienen ihmisen pieneen sieluun noin kovasti, sniff.
        Ota luturätti ja itke surusi pois, äiti sitten illalla silittää pientä päätäsi kun "paha-setä" kertoi totuuden.


      • Totuuden?
        Santeri X kirjoitti:

        Sattuko pienen ihmisen pieneen sieluun noin kovasti, sniff.
        Ota luturätti ja itke surusi pois, äiti sitten illalla silittää pientä päätäsi kun "paha-setä" kertoi totuuden.

        Pelkkää sontaahan sinä suollat tälle saitille koko ajan.
        Kirjoituksillasi ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä.


      • Santeri X
        Totuuden? kirjoitti:

        Pelkkää sontaahan sinä suollat tälle saitille koko ajan.
        Kirjoituksillasi ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä.

        Minä kirjoitan vain absoluuttista totuutta, vääräuskoiset (kaltaisesi) kapinoivat...mutta tietävät että totuus asuu kirjoittamissani sanoissa.


      • sitten kumota
        Santeri X kirjoitti:

        Minä kirjoitan vain absoluuttista totuutta, vääräuskoiset (kaltaisesi) kapinoivat...mutta tietävät että totuus asuu kirjoittamissani sanoissa.

        Tämä väitteeni.Se on pelkästään sitten tuota sinunkin mainostamaasi absoluuttista totuutta.

        Väitän että Madonna on maailman suosituin artisti.

        Koitahan nyt sitten kumota tuo väitteeni jos siihen vain jotenkin pystyt.

        Mutta pysy sitten todistelussasi vain ja pelkästään oikeaksi todistetussa faktatiedossa.

        Jos alat valehtelemaan.Niin olet samantien tienannut itsellesi aasin lakin.

        Onnea yrityksellesi.Tulet tarvitsemaan sitä.


      • Santeri X
        sitten kumota kirjoitti:

        Tämä väitteeni.Se on pelkästään sitten tuota sinunkin mainostamaasi absoluuttista totuutta.

        Väitän että Madonna on maailman suosituin artisti.

        Koitahan nyt sitten kumota tuo väitteeni jos siihen vain jotenkin pystyt.

        Mutta pysy sitten todistelussasi vain ja pelkästään oikeaksi todistetussa faktatiedossa.

        Jos alat valehtelemaan.Niin olet samantien tienannut itsellesi aasin lakin.

        Onnea yrityksellesi.Tulet tarvitsemaan sitä.

        1. Levynmyynti koko uran ajalta eli mummo aloitti joskus vuonna miekka ja kypärä, joten myytyjen levyjen määrä jaetaan niillä vuosilla jotka alalla on ollut.

        2. Indeksikorotus eli tarjonnan kasvu vuosittain, tarjonnan määrä on kasvanut joka vuosi nykyisiin järjettömiin määriin. Kaukaisien vuosien myyntiluvut pitää tasoittaa indeksillä koska aikoinaan ei todellista kilpailua ollut juuri nimeksikään.

        3. Kiertueilla käyvien määrä. Madonnalla ei ole mitään jakoa suurimpien kassamagneettien kanssa, lähinnä suomen kaltaisia lukuja pukkaa ja konserttejakin perutaan koska liput eivät mene kaupaksi.

        Tähän ei kuulu mediahype tietenkään, koska mediahype perustuu fiktioon...mediahypen rakentamisessahan madonna onkin varsin lahjakas.


      • lol11
        Santeri X kirjoitti:

        1. Levynmyynti koko uran ajalta eli mummo aloitti joskus vuonna miekka ja kypärä, joten myytyjen levyjen määrä jaetaan niillä vuosilla jotka alalla on ollut.

        2. Indeksikorotus eli tarjonnan kasvu vuosittain, tarjonnan määrä on kasvanut joka vuosi nykyisiin järjettömiin määriin. Kaukaisien vuosien myyntiluvut pitää tasoittaa indeksillä koska aikoinaan ei todellista kilpailua ollut juuri nimeksikään.

        3. Kiertueilla käyvien määrä. Madonnalla ei ole mitään jakoa suurimpien kassamagneettien kanssa, lähinnä suomen kaltaisia lukuja pukkaa ja konserttejakin perutaan koska liput eivät mene kaupaksi.

        Tähän ei kuulu mediahype tietenkään, koska mediahype perustuu fiktioon...mediahypen rakentamisessahan madonna onkin varsin lahjakas.

        madonna ura on kestänyt noin 26 vuotta myynyt noin yli 180-miljoonaa albumia. 180 jaetaan 26 tulee noin 7-miljoonaa per vuosi ihan hyvin.

        madonnan sticky and sweet kietue on tuottanut yli 310-miljoonaa dollaria ja on kaikkien aikojen tuottavin kiertue artistille. slovenian konserti jouduttiin perumaan koska asukkaita oli kaupungissa vain 250 000 michael jacksonin konsertti jouduttiin perumaan aikoinaan myös siellä.

        madonna myi viime vuonna lähes 10-miljoonaa singleä.


      • Santeri X
        lol11 kirjoitti:

        madonna ura on kestänyt noin 26 vuotta myynyt noin yli 180-miljoonaa albumia. 180 jaetaan 26 tulee noin 7-miljoonaa per vuosi ihan hyvin.

        madonnan sticky and sweet kietue on tuottanut yli 310-miljoonaa dollaria ja on kaikkien aikojen tuottavin kiertue artistille. slovenian konserti jouduttiin perumaan koska asukkaita oli kaupungissa vain 250 000 michael jacksonin konsertti jouduttiin perumaan aikoinaan myös siellä.

        madonna myi viime vuonna lähes 10-miljoonaa singleä.

        Ei siihen kiertuelaskelmaan dollareita lasketa vaan ihmisiä ketkä ovat tulleet keikan katsomaan, eli nuppiluku/vuosi.
        Tyypillinen pissis. Kaikki lasketaan rahassa ja suurimman summan saanut on jeesus (superihminen).

        Teeppä sama laskelma esim.Metallican kohdalle, urat ovat kestäneet lähes yhtä kauan...eikä esim.metallica harrasta mediahuoraamista ollenkaan koska heidän ei tarvitse moiseen ala-arvoiseen sontaan alistua. Metallica on vain esimerkki, ei muuta. Veikkaisin että metallican nähneitä ihmisiä on kymmenkertaisia määriä verattuna Madonnaan, se kertoo suosiosta...onhan ne vissiin pari levyäkin myyneet, ainakin kaksi.


      • Hömhk

        Kertoo kyllä ERITTÄIN paljon väittelijän tasosta, jos tämä väittää omaa mielipidettään universaaliksi totuudeksi........

        Madonna osaa laulaa, vaikkei tämän lauluääni sinua miellytä (musiikillinen korva puuttuu?).


      • hömhk
        Santeri X kirjoitti:

        Ei siihen kiertuelaskelmaan dollareita lasketa vaan ihmisiä ketkä ovat tulleet keikan katsomaan, eli nuppiluku/vuosi.
        Tyypillinen pissis. Kaikki lasketaan rahassa ja suurimman summan saanut on jeesus (superihminen).

        Teeppä sama laskelma esim.Metallican kohdalle, urat ovat kestäneet lähes yhtä kauan...eikä esim.metallica harrasta mediahuoraamista ollenkaan koska heidän ei tarvitse moiseen ala-arvoiseen sontaan alistua. Metallica on vain esimerkki, ei muuta. Veikkaisin että metallican nähneitä ihmisiä on kymmenkertaisia määriä verattuna Madonnaan, se kertoo suosiosta...onhan ne vissiin pari levyäkin myyneet, ainakin kaksi.

        Taidat olla näitä todella kovia Metallica-yms metallifaneja, jotka eivät voi sulattaa kevyempää musiikkia, koska imago ja katu-uskottavuus menisi siinä samassa, kun tunnustaisi jonkin pop-artistin hyväksi. Koska Madonna kuuluu näihin poppareihin, on hänen hyväksi tunnustaminen mahdotonta.
        Huomioi silti, ettei lauluääni, joka ei omaa korvaa miellytä, kerro universaalia totuutta siitä, onko artisti hyvä laulamaan. Ja vaikka olisikin universaali totuus, että jonkun lauluääni olisi huono, tämä pystyisi silti laulamaan hyvin: nuotilleen, korkealta ja matalalta jne.... Madonnalla on kuitenkin kaikki asiat kunnossa.

        Metallica sitä paitsi kuitenkin keikkailee paljon enemmän ja tiuhemmin, johtuisiko siitä kävijämäärä?

        PS. 14.6. Metallican keikalla olin eturivissä. Mielelläni olisin ollut myös Madonnan keikalla, vaikkei tämä suosikkiartisteihini kuulu.


      • Osoitat
        Santeri X kirjoitti:

        Ei siihen kiertuelaskelmaan dollareita lasketa vaan ihmisiä ketkä ovat tulleet keikan katsomaan, eli nuppiluku/vuosi.
        Tyypillinen pissis. Kaikki lasketaan rahassa ja suurimman summan saanut on jeesus (superihminen).

        Teeppä sama laskelma esim.Metallican kohdalle, urat ovat kestäneet lähes yhtä kauan...eikä esim.metallica harrasta mediahuoraamista ollenkaan koska heidän ei tarvitse moiseen ala-arvoiseen sontaan alistua. Metallica on vain esimerkki, ei muuta. Veikkaisin että metallican nähneitä ihmisiä on kymmenkertaisia määriä verattuna Madonnaan, se kertoo suosiosta...onhan ne vissiin pari levyäkin myyneet, ainakin kaksi.

        Tietämättömyytesi Madonnasta todella hyvin selvästi.
        Teet itsesi vielä tyhmäksi vertaamalla Madonnaa johonkin metallicaan.
        Madonnahan on joka asiassa paljon parempi kuin joku metallica.
        Eihän niitä voi edes verrata keskenään.
        Madonnahan on maailman suosituin artisti.Sitten kun joku metallica pystyy samaan.Palataan sitten asiaan.


      • Etkö kestä totuutta?
        Santeri X kirjoitti:

        Ei siihen kiertuelaskelmaan dollareita lasketa vaan ihmisiä ketkä ovat tulleet keikan katsomaan, eli nuppiluku/vuosi.
        Tyypillinen pissis. Kaikki lasketaan rahassa ja suurimman summan saanut on jeesus (superihminen).

        Teeppä sama laskelma esim.Metallican kohdalle, urat ovat kestäneet lähes yhtä kauan...eikä esim.metallica harrasta mediahuoraamista ollenkaan koska heidän ei tarvitse moiseen ala-arvoiseen sontaan alistua. Metallica on vain esimerkki, ei muuta. Veikkaisin että metallican nähneitä ihmisiä on kymmenkertaisia määriä verattuna Madonnaan, se kertoo suosiosta...onhan ne vissiin pari levyäkin myyneet, ainakin kaksi.

        http://xstaticprocess.wordpress.com/2008/01/30/madonna-musiikkiteollisuuden-rikkain-nainen/

        Toivottavasti nyt sinäkin opit jotain.


      • ???????????
        Santeri X kirjoitti:

        Ei siihen kiertuelaskelmaan dollareita lasketa vaan ihmisiä ketkä ovat tulleet keikan katsomaan, eli nuppiluku/vuosi.
        Tyypillinen pissis. Kaikki lasketaan rahassa ja suurimman summan saanut on jeesus (superihminen).

        Teeppä sama laskelma esim.Metallican kohdalle, urat ovat kestäneet lähes yhtä kauan...eikä esim.metallica harrasta mediahuoraamista ollenkaan koska heidän ei tarvitse moiseen ala-arvoiseen sontaan alistua. Metallica on vain esimerkki, ei muuta. Veikkaisin että metallican nähneitä ihmisiä on kymmenkertaisia määriä verattuna Madonnaan, se kertoo suosiosta...onhan ne vissiin pari levyäkin myyneet, ainakin kaksi.

        Mikä ihmeen metallica, vai mikä se oli?

        http://yle.fi/uutiset/viihde/2009/02/madonna_oli_parhaiten_tienaava_artisti_viime_vuonna_545521.html


    • näin auton

      mustat lasit oli autossa, en nähnyt sisälle. menin kaljalle...

    • zzman

      madonna on katollinen pyhä!!
      mikä oikea nimi??? laulaja koskaan edes,kuulunut??
      eli badass!!

      • ahhh...

        Tähän ei ole enää lisättävää ja tämä jotenkin kitetyttää tämän koko ketjun. ZZman iski siis asian ytimeen ja mielestäni hän voisi hyvin ruveta vaikka johtamaan tätä vittu -joukkoa, olisi kyllä joukkueen näköinen johtaja...


      • Pahasti kyllä väärässä

        Madonnan oikea ristimänimi on Madonna Louise Veronica Ciccone.


      • Mitä oikein
        ahhh... kirjoitti:

        Tähän ei ole enää lisättävää ja tämä jotenkin kitetyttää tämän koko ketjun. ZZman iski siis asian ytimeen ja mielestäni hän voisi hyvin ruveta vaikka johtamaan tätä vittu -joukkoa, olisi kyllä joukkueen näköinen johtaja...

        Tarkoitat tuolla mainitsemallasi v***u joukolla?


    • Keskustelua koko ajan

      kaikkien artistien mielestä on erittäin mukavaa kun heistä kirjoitellaan.Tästä artistit tietävät että heidät muistetaan.
      Madonnakin olisi todella tyytyväinen jos näkisi esim. tämän keskusteluketjun.
      Megatähdethän herättävät keskustelua ympäri maailmaa koko ajan.
      Tämäkin keskustelu on siitä erittäin loistava osoitus.

      • siinä

        on,kumma tälläinen paskaa ,kuka heittää??


      • Siis maailman
        siinä kirjoitti:

        on,kumma tälläinen paskaa ,kuka heittää??

        Suosituin artisti ei ole mikään MEGATÄHTI.

        BUUUUUUHHHHAAAAAHHHHHAAAAAHHHHAAAA!!!

        Näin me nauretaan sinunlaisillesi reppanoille.


    • Jo löytyy

      Youtubesta pätkiä tuosta madden elisestä hesan keikasta.

      http://www.youtube.com/watch?v=-BFBs6jegYI

      • mahtava!!

        yleisö oli huono, olis voinut olla enemmän mukana tossa biisissä.


      • niin syvältä että...

        Like a prayer on surkea kappale kaikin puolin. Siitä ei tarvitse mollata Madonnaa, koska eihän se itse osaa kappaleita tehdä, kuten esimerkiksi Neil Young.


      • se?
        niin syvältä että... kirjoitti:

        Like a prayer on surkea kappale kaikin puolin. Siitä ei tarvitse mollata Madonnaa, koska eihän se itse osaa kappaleita tehdä, kuten esimerkiksi Neil Young.

        neng iung okein on. joku tuntematon varmaan, ei voi verrata edes madonnaan.


      • siis se on sitä
        se? kirjoitti:

        neng iung okein on. joku tuntematon varmaan, ei voi verrata edes madonnaan.

        Neil Young on legenda, joka tekee kaikki kappaleet itse, soittaa loistavasti kitaraa ja saa yleisön ekstaasiin. Siis hän edustaa kaikkea sitä mitä MAD onna ei edusta.


      • Samalla viivalla
        siis se on sitä kirjoitti:

        Neil Young on legenda, joka tekee kaikki kappaleet itse, soittaa loistavasti kitaraa ja saa yleisön ekstaasiin. Siis hän edustaa kaikkea sitä mitä MAD onna ei edusta.

        Madonnahan on maailman suosituin artisti.Siis megatähti.
        Kun Neil Young on joskus maailman suosituin artisti.Niin palataan sitten asiaan.
        Nyt nuo eivät ole vielä mitenkään vertailukelpoisia.Madonna on todella paljon edella jotain Neil Youngia ihan joka asiassa.


      • ..........
        Samalla viivalla kirjoitti:

        Madonnahan on maailman suosituin artisti.Siis megatähti.
        Kun Neil Young on joskus maailman suosituin artisti.Niin palataan sitten asiaan.
        Nyt nuo eivät ole vielä mitenkään vertailukelpoisia.Madonna on todella paljon edella jotain Neil Youngia ihan joka asiassa.

        Suosituin? Michael Jackson ja Elvis Presley pitää vain mainita niin johan muuttuu ääni kellossa.


      • Kirjoitustasi
        .......... kirjoitti:

        Suosituin? Michael Jackson ja Elvis Presley pitää vain mainita niin johan muuttuu ääni kellossa.

        Miten sinä perustelet että nuo mainitsemasi artistit ovat suosituimpia kuin esim.Madonna?
        Pelkkä levyalbumien myyntitilastohan ei vielä todista yhtään mitenkään sitä että kuka on se maailman suosituin artisti.
        Siihen tarvitaan artistilta paljon muutakin.


      • - mutta
        siis se on sitä kirjoitti:

        Neil Young on legenda, joka tekee kaikki kappaleet itse, soittaa loistavasti kitaraa ja saa yleisön ekstaasiin. Siis hän edustaa kaikkea sitä mitä MAD onna ei edusta.

        hyvä kun mainitsit neil Youngin, siinä on elävä esimerkki siitä että "aidon ja rehellisen" rokinkin joukosta löytyy artisteja joita surkeasta lauluäänestä huolimatta palvotaan neroina, kun ne on joskus tehneet jonkin tarttuvan rallin.


      • hohhoijaaa
        - mutta kirjoitti:

        hyvä kun mainitsit neil Youngin, siinä on elävä esimerkki siitä että "aidon ja rehellisen" rokinkin joukosta löytyy artisteja joita surkeasta lauluäänestä huolimatta palvotaan neroina, kun ne on joskus tehneet jonkin tarttuvan rallin.

        tehnyt iskevän ralli, toisin kuin madonna.


      • Näin se menee
        hohhoijaaa kirjoitti:

        tehnyt iskevän ralli, toisin kuin madonna.

        Madonnalla ei ole yhtään rallia.Vaan pelkästään hittejä.
        Kaikki biisit mitkä Madonna esittää on hittejä.
        Siinä se ero juuri on Madonnan ja muiden artistien välillä.


      • meliini
        Kirjoitustasi kirjoitti:

        Miten sinä perustelet että nuo mainitsemasi artistit ovat suosituimpia kuin esim.Madonna?
        Pelkkä levyalbumien myyntitilastohan ei vielä todista yhtään mitenkään sitä että kuka on se maailman suosituin artisti.
        Siihen tarvitaan artistilta paljon muutakin.

        Kuinka sinä perustelet sen, että Madonna ON maailman suosituin artisti?


      • On rikkonut
        meliini kirjoitti:

        Kuinka sinä perustelet sen, että Madonna ON maailman suosituin artisti?

        Kaikki mahdolliset ennätykset mitä vain musiikin saralla voi rikkoa.
        Joten eiköhän tuossa ollut tarpeeksi perusteluja sinulle.


      • saanko kysyä??
        On rikkonut kirjoitti:

        Kaikki mahdolliset ennätykset mitä vain musiikin saralla voi rikkoa.
        Joten eiköhän tuossa ollut tarpeeksi perusteluja sinulle.

        mitäs kaikkia mahdollisia ennätyksiä se madonna on musiikissa rikkonut?? mulle ei ainakaan tuu yhtään mieleen.. sen sijaan muita nimiä kyllä tulee mieleen jotka on niitä ennätyksiä rikkonut!


      • Hiukan tietoa
        saanko kysyä?? kirjoitti:

        mitäs kaikkia mahdollisia ennätyksiä se madonna on musiikissa rikkonut?? mulle ei ainakaan tuu yhtään mieleen.. sen sijaan muita nimiä kyllä tulee mieleen jotka on niitä ennätyksiä rikkonut!

        Tietämättömälle.

        Tämä on nyt vain yksi esimerkki Madonnan ylivoimaisuudesta.

        http://xstaticprocess.wordpress.com/2008/01/30/madonna-musiikkiteollisuuden-rikkain-nainen/

        Noita esimerkkejähän löytyy sitten vaikka kuinka paljon.


    • klassinen11

      Madonna on lahjaton, kuka täysjärkinen sitä viittii kuunnella! En oo kuullut siltä yhtään hyvää kappaletta koskaan!

      • Siis maailman

        Suosituin artisti on täysin lahjaton ja hänellä ei ole yhtään hyvää kappaletta.

        Jos näin on asia.Niin kuulut siihen 0.1%;n vähemmistöön jotka eivät tykkää Madonnasta ja hänen musikkiinsa.


      • et ole

        Täysijärkinen kun tommoisia kirjoittelet.


    • mutta......

      Aika outoa käytöstä kuitenkin madonnalta faneja kohtaan koko suomessa vietetyn ajan. Olisiko levyjen myynti vähentynyt jos olisi käynyt kerran parvekkeella huikkaamassa sinnikkäille faneille jotain. Tai heittänyt parvekkeelta nimmareita nipun, tai ohi ajaessa vilkuttanut ikkunasta. Onko kyse diivailusta vai mistä ihmeestä johtuu tällainen piilottelu? Ei tuollainen käytös ainakaan faneja lisää. Nyt jätti tosi fanit nimmarivihkojensa kanssa jääkylmäksi. Lady gagakin oli tässä valovuoden edellä vaikka sinällään vasta aloittelee.
      Ehkä popin kuningatar mutta kaytöksen kerjäläinen. Jäätävä täti kävi rahat ja häipyi.

      • Olevan todella

        Katkera ihminen.Mistä moinen katkeruus oikein johtuukaan?


      • Kaipaan tietoa

        Kuka tämä on, sano, tämä Matonna? Onko se joku Ameriikan osakekauppias?

        Onko tämä, sano, Matonna ihminen? Onko se oikein, sano, Ameriikan elävä?

        Laulaako se, sano, Matonna kauniisti niinkuin tämä Ameriikan mies, sano, jo edesmennyt Frank Sinatra?

        On se hyvä, sano, että suomalaiset tykkää hyvästä laulusta ja soitosta.


      • Myös sinulle
        Kaipaan tietoa kirjoitti:

        Kuka tämä on, sano, tämä Matonna? Onko se joku Ameriikan osakekauppias?

        Onko tämä, sano, Matonna ihminen? Onko se oikein, sano, Ameriikan elävä?

        Laulaako se, sano, Matonna kauniisti niinkuin tämä Ameriikan mies, sano, jo edesmennyt Frank Sinatra?

        On se hyvä, sano, että suomalaiset tykkää hyvästä laulusta ja soitosta.

        Madonna on ylivoimaisesti maailman suosituin artisti.


      • ex-fani
        Myös sinulle kirjoitti:

        Madonna on ylivoimaisesti maailman suosituin artisti.

        Ilkeä diiva se on. Ei välitä faneistaan paskaakaan, ei edes hetkeksi jäänyt juttelemaan ja kirjoittamaan nimmareita. En enää tykkää Madonnasta. Ostaa pr-temppuna pari lasta afrikasta eikä edes itse hoida niitä vaan antaa lastenhoitajien kontolle. Eräässä dokumentissa Madonnan tytär Lourdes valittaa kun näkee äitiään niin harvoin:( Olin pettynyt myös konserttiin. Jäi rahastuksen maku suuhun.


      • .......................

        madonna on aina ollut samanlainen, ehkä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, mutta pääsääntöisesti tosi kylmä faneilleen. keikoilla ne saakin siitä varmaan eniten irti, mutta muuten, ei se anna faneille minkäänlaista huomiota, mulla on ainakin sellainen vaikutelma että sitä ei kiinnosta hevon p***** sen fanit

        madonna ei edes vaivaudu vilkuttamaan faneilleen, saati sitten että tulis muuten tervehtimään faneja tai jakamaan nimmareita tai vilkuttais hotellihuoneensa ikkunasta. ei siinä mitään, jokainen tyylillään, se on ihan ok. eniten vaan ihmetyttää sen uskollisimmat fanit jotka sitä jaksaa palvoa, varsinki ne jotka on reissannu kattomaan useampia keikkoja ja päivystää hotellin ulkopuolella. ihmettelen mitä ne siitä saa?? itelleni tulisi ainakin vähän säälittävä olo päivystää jonkun artistin hotellilla jota ei vois mun läsnäolo vähempää kiinnostaa..

        kertokaa ihmeessä te suuret madonna fanit vastauksia, mua ainakin kiinnostaa tietää


      • Madonna on kylmä
        ....................... kirjoitti:

        madonna on aina ollut samanlainen, ehkä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, mutta pääsääntöisesti tosi kylmä faneilleen. keikoilla ne saakin siitä varmaan eniten irti, mutta muuten, ei se anna faneille minkäänlaista huomiota, mulla on ainakin sellainen vaikutelma että sitä ei kiinnosta hevon p***** sen fanit

        madonna ei edes vaivaudu vilkuttamaan faneilleen, saati sitten että tulis muuten tervehtimään faneja tai jakamaan nimmareita tai vilkuttais hotellihuoneensa ikkunasta. ei siinä mitään, jokainen tyylillään, se on ihan ok. eniten vaan ihmetyttää sen uskollisimmat fanit jotka sitä jaksaa palvoa, varsinki ne jotka on reissannu kattomaan useampia keikkoja ja päivystää hotellin ulkopuolella. ihmettelen mitä ne siitä saa?? itelleni tulisi ainakin vähän säälittävä olo päivystää jonkun artistin hotellilla jota ei vois mun läsnäolo vähempää kiinnostaa..

        kertokaa ihmeessä te suuret madonna fanit vastauksia, mua ainakin kiinnostaa tietää

        Vois Madonnakin vähän miettiä kuka sen luksushotelliyöpymiset jne kustantaa... No me FANIT tietenkin! Me jotka ostamme levyjä, konserttilippuja, paitoja ja kaikkea krääsää!

        En muista missä maassa tämä tapahtui mutta kaksi 6-vuotiasta tyttöä odotti koko päivän hotellilla nähdäkseen idolinsa. Kun Madonna lopulta pyyhälsi ohi, toisen tytön äiti pyysi kauniisti josko Madonna voisi antaa nimmarit tytöille. Madonna tokaisi vaan tylysti: "I don't have time!"

        En tiedä ketään muuta artistia joka suhtautuisi yhtä kylmästi faneihinsa =/ Eikö se todellakaan tajua että ilman faneja hän ei olisi mitään! Ei se paljoa vaadi että vilkuttaisi faneille, rupattelisi hetken hotellin edessä ja jakaisi parit nimmarit. Se antaisi vaikutelman että tajuaa mistä ne rikkaudet ja suosio on saatu.


      • Sadonna
        Madonna on kylmä kirjoitti:

        Vois Madonnakin vähän miettiä kuka sen luksushotelliyöpymiset jne kustantaa... No me FANIT tietenkin! Me jotka ostamme levyjä, konserttilippuja, paitoja ja kaikkea krääsää!

        En muista missä maassa tämä tapahtui mutta kaksi 6-vuotiasta tyttöä odotti koko päivän hotellilla nähdäkseen idolinsa. Kun Madonna lopulta pyyhälsi ohi, toisen tytön äiti pyysi kauniisti josko Madonna voisi antaa nimmarit tytöille. Madonna tokaisi vaan tylysti: "I don't have time!"

        En tiedä ketään muuta artistia joka suhtautuisi yhtä kylmästi faneihinsa =/ Eikö se todellakaan tajua että ilman faneja hän ei olisi mitään! Ei se paljoa vaadi että vilkuttaisi faneille, rupattelisi hetken hotellin edessä ja jakaisi parit nimmarit. Se antaisi vaikutelman että tajuaa mistä ne rikkaudet ja suosio on saatu.

        Mad onna on lehmä ja typerys.


      • Kirjoituksesi
        Sadonna kirjoitti:

        Mad onna on lehmä ja typerys.

        Nyt joku asiantuntijalausunto?


      • Kirjoittelet
        ....................... kirjoitti:

        madonna on aina ollut samanlainen, ehkä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, mutta pääsääntöisesti tosi kylmä faneilleen. keikoilla ne saakin siitä varmaan eniten irti, mutta muuten, ei se anna faneille minkäänlaista huomiota, mulla on ainakin sellainen vaikutelma että sitä ei kiinnosta hevon p***** sen fanit

        madonna ei edes vaivaudu vilkuttamaan faneilleen, saati sitten että tulis muuten tervehtimään faneja tai jakamaan nimmareita tai vilkuttais hotellihuoneensa ikkunasta. ei siinä mitään, jokainen tyylillään, se on ihan ok. eniten vaan ihmetyttää sen uskollisimmat fanit jotka sitä jaksaa palvoa, varsinki ne jotka on reissannu kattomaan useampia keikkoja ja päivystää hotellin ulkopuolella. ihmettelen mitä ne siitä saa?? itelleni tulisi ainakin vähän säälittävä olo päivystää jonkun artistin hotellilla jota ei vois mun läsnäolo vähempää kiinnostaa..

        kertokaa ihmeessä te suuret madonna fanit vastauksia, mua ainakin kiinnostaa tietää

        Ihan mitä sattuu.

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1717470


      • Taas näitä
        ex-fani kirjoitti:

        Ilkeä diiva se on. Ei välitä faneistaan paskaakaan, ei edes hetkeksi jäänyt juttelemaan ja kirjoittamaan nimmareita. En enää tykkää Madonnasta. Ostaa pr-temppuna pari lasta afrikasta eikä edes itse hoida niitä vaan antaa lastenhoitajien kontolle. Eräässä dokumentissa Madonnan tytär Lourdes valittaa kun näkee äitiään niin harvoin:( Olin pettynyt myös konserttiin. Jäi rahastuksen maku suuhun.

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1717470

        Ihan turhaan sinä olet katkera.


      • ........................
        Taas näitä kirjoitti:

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1717470

        Ihan turhaan sinä olet katkera.

        siis toi artikkelihan nimenomaan kertoo kuinka sitä tuntikausia odottaneet fanit pettyi kun se ei mitään huomiota niille antanut! hei haloo, ei se paljon ketään lämmitä että stara kuvaa ittelleen autosta video kuvaa faneistaan!

        säälittää noiden fanien puolesta


      • taas sama artikkeli!
        Kirjoittelet kirjoitti:

        Ihan mitä sattuu.

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1717470

        siis naurettavaa..

        edelleenkin siis toi artikkelihan nimenomaan kertoo kuinka sitä tuntikausia odottaneet fanit pettyi kun se ei mitään huomiota niille antanut! hei haloo, ei se paljon ketään lämmitä että stara kuvaa ittelleen autosta video kuvaa faneistaan!

        säälittää noiden fanien puolesta

        madonna on tosi kylmä faneilleen, on aina ollut, ja toi artikkeli vaan vahvistaa sitä kuvaa

        tietty toisaalta te uskollisimmat madonna fanit ette ole varmaan koskaan muunlaista fanikohtelua nähneet niin ette edes näe tossa kylmässä meiningissä mitään vikaa! ette ole koskaan mitään muuta nähneet


      • voi voi..
        Madonna on kylmä kirjoitti:

        Vois Madonnakin vähän miettiä kuka sen luksushotelliyöpymiset jne kustantaa... No me FANIT tietenkin! Me jotka ostamme levyjä, konserttilippuja, paitoja ja kaikkea krääsää!

        En muista missä maassa tämä tapahtui mutta kaksi 6-vuotiasta tyttöä odotti koko päivän hotellilla nähdäkseen idolinsa. Kun Madonna lopulta pyyhälsi ohi, toisen tytön äiti pyysi kauniisti josko Madonna voisi antaa nimmarit tytöille. Madonna tokaisi vaan tylysti: "I don't have time!"

        En tiedä ketään muuta artistia joka suhtautuisi yhtä kylmästi faneihinsa =/ Eikö se todellakaan tajua että ilman faneja hän ei olisi mitään! Ei se paljoa vaadi että vilkuttaisi faneille, rupattelisi hetken hotellin edessä ja jakaisi parit nimmarit. Se antaisi vaikutelman että tajuaa mistä ne rikkaudet ja suosio on saatu.

        siis jos toi tarina on totta niin huh huh, kyllä voi sanoa että tosi tylyä meininkiä!

        pakostakin vertaa michael jacksoniin, joka kayttäytyi täysin päinvastaisesti, hän oli faneilleen aivan unelma artisti vaikka olikin maailman kuuluisin megatähti

        hän antoi aina tavattomasti huomiota faneilleen, oli sitten missä hyvänsä, varsinkin hotellilla ja jopa shoppailu reissuilla! hän kirjoitti aina nimmareita ihan missä tahansa, jopa auton ikkunasta. hänellä oli aina aikaa faneilleen, hän tapasi heitä, otti yhteiskuvia ja tuli aina tervehtimään heitä hotellillakin, jos ei muuten niin vähintäänkin ikkunastaan. ja aina jaksoi muistuttaa kuinka paljon hän rakasti fanejaan. ei ihme että hänellä oli niin super lojaalit fanit

        ja lukemattomat muut artistit tajuavat myös fanien merkityksen


      • ettekö te
        voi voi.. kirjoitti:

        siis jos toi tarina on totta niin huh huh, kyllä voi sanoa että tosi tylyä meininkiä!

        pakostakin vertaa michael jacksoniin, joka kayttäytyi täysin päinvastaisesti, hän oli faneilleen aivan unelma artisti vaikka olikin maailman kuuluisin megatähti

        hän antoi aina tavattomasti huomiota faneilleen, oli sitten missä hyvänsä, varsinkin hotellilla ja jopa shoppailu reissuilla! hän kirjoitti aina nimmareita ihan missä tahansa, jopa auton ikkunasta. hänellä oli aina aikaa faneilleen, hän tapasi heitä, otti yhteiskuvia ja tuli aina tervehtimään heitä hotellillakin, jos ei muuten niin vähintäänkin ikkunastaan. ja aina jaksoi muistuttaa kuinka paljon hän rakasti fanejaan. ei ihme että hänellä oli niin super lojaalit fanit

        ja lukemattomat muut artistit tajuavat myös fanien merkityksen

        nyt ymmärrä, miten tämä menee? Madonna on Madonna. Tuo kylmyys ja rautarouvamaisuus ovat osa imagoa. Jos Madonna alkaisi jaella nimmareita kaikille faneille, vilkuttelisi joka maassa ikkunasta jne. hänestä karsiutuisi aika paljon sitä, mikä tekee hänestä niin mielenkiintoisen.

        Eräs suomalainen pikkujulkkis sanoi kerran tavanneensa Madonnan ja kätelleensä häntä. Hän sanoi, että Madonna oli sellainen kylmä ja etäinen rouva, ja sitä hän oli odottanutkin. Muuten hän olisi pettynyt.

        Ja toisaalta olen sitä mieltä, että kai sitä jokainen haluaa välillä rauhaa. Itse olisin varmaan starana sellainen (koska olen niin kiltti), että jakelisin kaikille halukkaille nimmareita ja tekisin heidän puolestaan mitä vain, mutta vetäisinkin itseni loppuun aika nopeasti. Pakko kai se on joku raja vetää. Ei se välttämättä Madonnastakaan ole aina mukavaa, mutta pakollista. Madonna osaa hallita julkisuutta hyvin. Monet tähdet eivät ja siksi heille käy, miten käy. Madonna osaa tarvittaessa olla kova ja tuollaisessa busineksessa se on varmaan pelkästään etu.

        Madonnan yksi salaisuus piilee siinä, että hän ei ole helppo tai ennalta arvattava. Sitä me fanit haluammekin!


      • Megakonsat katoavat?

        Nythän on todettu lisäksi, etteivät Madonnan välispiikit konsertissakaan olleet muuta kuin koreografiaa, joka toistuu konsertista toiseen samanlaisena.

        Kyllä on niin, että jos lippujen hinnat vain kallistuvat entisestäänkin, voidaan myös artisteilta odottaa jotain muutakin kuin täydellisen koreografian läpiviemistä huippuunsa kireässä aikataulussa. Täytyy olla aitoa vuorovaikutusta yleisön kanssa, edes jollain tasolla. Jos tähän ei ole aikaa, on jokin pahasti pielessä.

        Kysymys kuuluu, onko teollistyyppinen kiireisten kiertueiden järkkääminen jo aikansa elänyt instituutio? No, jos lippuhinnat jatkossa ryöstäytyvät käsistä, myös yleisömäärät varmasti pienenevät huomattavasti. Piratismihan vie jo tätä kohti.


    • MMSEE

      Empä jaksanut lähteä keikalle kun näin mitä biisejä siellä soitetaan. Vain pari hyvää, ja niistäkin oli kuulemma tehty jotkut uudet diskopumppuversiot. Madonnan olisin halunnut nähdä silloin Immaculate-kiertueella, joskus 90-luvun alkupuolella(kohan se oli). Silloin M olisi ollut kokemisen arvoinen.

      Jättimäiset ulkoilmakonsertit eivät muutenkaan ole paras paikka keikan katsomiseen. Etummalla ihmiset näkevät ja kuulevat, mutta loput 70.000 katsojaa saavat tyytyä screenin tuijotteluun heiluvan ihmismassan välistä. Eikä se äänikään ole häävi.

      Lehdet menivät kyllä vähän liian sekaisin yhdestä laululintusesta. Onhan Suomessa käynyt paljon kovempia nimiä, mutta ei niistä näin revetä. Madonna sitä, madonna tätä, antakaa jo olla!

      Heh, Varjosanomien mukaan kyseessä oli vissiin journalistiliiton sääntö, että Madonnaa on pakko uutisoida 24-7.
      http://varjosanomat.com/?p=1121

      • Olen nähnyt

        Madonnan keikan ekan kerran vuonna 1990 Göteborgissa.
        Taisi olla se blond ambition kiertue kyseessä.
        Silloin Madonna oli tosi iskussa.Näin 19 vuoden jälkeenkin muistelee kaiholla noita aikoja.

        Mutta ei tätä Madonnan Suomen keikkaakaan voi kyllä mitenkään huonoksi sanoa.
        Madonna on nyt vain niin hyvä artisti ettei hän yksinkertaisesti tee ollenkaan huonoja keikkoja.


    • Lörtsy

      Mitä jännää muka siinä mummelissa on? Madonna on vaan kaupallisen musiikin rappeuttama mummo. Arvostaisin Madonnaa enemmän, jos tekisi oikeaa musiikkia. Laulaa varmaan siksi, että saa tuohta kivasti takataskuun.

      • Hömhk

        Väitätkö, ettet itse tekisi samaa, jos mahdollisuus siunaantuisi?
        Kuka voi rehellisesti sanoa, että jos on siunattu edes jonkinlaisella lauluäänellä ja ovet rikkauksiin avautuisivat, ei käyttäisikään mahdollisuutta?


      • Tunnut olevan

        Madonnan menestyksestä.
        Tiedoksesi vain että Madonna on joutunut tekemään paljon töitä sen eteen että hänestä on tullut maailman suosituin artisti.


      • Aloittaja
        Tunnut olevan kirjoitti:

        Madonnan menestyksestä.
        Tiedoksesi vain että Madonna on joutunut tekemään paljon töitä sen eteen että hänestä on tullut maailman suosituin artisti.

        Joo,samaa ihmettelen minäkin.
        Kovin on kateellista porukkaa liikkeellä.
        En ymmärrä miksi jonkun täytyy kadehtia Madonnaa.


    • Hyvälaatuista kuvaa
      • Perusteella

        Voidaan nyt todeta että Madonna todella laulaa itse laulunsa.
        Playpackistä ei ole tietoakaan.


      • material girl
        Perusteella kirjoitti:

        Voidaan nyt todeta että Madonna todella laulaa itse laulunsa.
        Playpackistä ei ole tietoakaan.

        Kyllä Madde lauloi kaikki biisinsä itse.


    • Radio riittää.

      Hyvinhän se laulaa. Ja niin laulaa kaikki muutkin radiossa. Se riittää minulle.
      Ainuttakaan levyä en koskaan ole ostanut. Enkä osta. Suun aukomisesta en maksa. Osaan laulaa itsekin, ja kuuntelen sitä oikein mielelläni. Se on oikeuteni.

      • madge vaan

        Laulaa keikoilla ihan itse.Ei ole playpackeistä tietoakaan.


    • true blue

      Kohta on kulunut viikko tuosta Madonnan Suomen ennennäkemättömästä spektaakkelista.
      Vieläkin olen ihan fiiliksissä.Niin hieno ja hyvä tilaisuus oli kyseessä.

    • Madonnafani
      • vielä ...............

        fiiliksissä. Pakko vaan kuunnella konserttikappaleita ja muistella mahtavaa kokemusta! Madonna on paras!


      • true blue
        vielä ............... kirjoitti:

        fiiliksissä. Pakko vaan kuunnella konserttikappaleita ja muistella mahtavaa kokemusta! Madonna on paras!

        Eipä ole Madonnan voittanutta edes olemassa.


    • lavaesiintymisen

      hallitsee, vaikka kovin hyvin ei laulaa osaakaan.

      • Oikein tarkoitat?

      • ei, ei,ei, ei ,
        Oikein tarkoitat? kirjoitti:

        Mistä ihmeen roikkuperseestä sinä oikein kirjoittelet?

        http://www.youtube.com/watch?v=TSNT3eVR6ME&feature=related

        Kun katsoo tuon yllä olevan klipin.Niin on pakko kyllä todeta että nuo mainitsemasi roikkuperseet olivat ihan muualla.

        ole niin kimmoisa ja muodokas kuin kiinteillä nuoremmilla, esim. niillä tanssijoilla. Madonna on myös aika leveä kasvoinen, kuitenkin suikkuleuka kärjestä, lyhyt niska, laulut ei kovin hyviä. Koskaan en ole kovin pitänyt. Silti show on varmaan ammattitaitoinen, Amerikassahan ollaan siinä sukupolvia edellä, siellä on paljon parempiakin show-esiintyjiä.


      • Sitten Madgea
        ei, ei,ei, ei , kirjoitti:

        ole niin kimmoisa ja muodokas kuin kiinteillä nuoremmilla, esim. niillä tanssijoilla. Madonna on myös aika leveä kasvoinen, kuitenkin suikkuleuka kärjestä, lyhyt niska, laulut ei kovin hyviä. Koskaan en ole kovin pitänyt. Silti show on varmaan ammattitaitoinen, Amerikassahan ollaan siinä sukupolvia edellä, siellä on paljon parempiakin show-esiintyjiä.

        Hänen ikäisiinsä naisiin.Tosi timmissä kunnossa madge on 51 vuotiaaksi naiseksi.
        Vai oletko kyseisestä asiasta eri mieltä?


      • on ohi jo
        Sitten Madgea kirjoitti:

        Hänen ikäisiinsä naisiin.Tosi timmissä kunnossa madge on 51 vuotiaaksi naiseksi.
        Vai oletko kyseisestä asiasta eri mieltä?

        ja mennyt tuossa muodossa esiintymiseen. Liiaksi myös reipasta "marssimista" showssa. Miksi käyttää aina noita samankaltaisia asuja. Ei ne sovi sille enää. Tyylikkäämpää olisi hakea jotain vaikka "äiti-madonnaa"


      • On se
        on ohi jo kirjoitti:

        ja mennyt tuossa muodossa esiintymiseen. Liiaksi myös reipasta "marssimista" showssa. Miksi käyttää aina noita samankaltaisia asuja. Ei ne sovi sille enää. Tyylikkäämpää olisi hakea jotain vaikka "äiti-madonnaa"

        Avainsana.

        http://www.uusisuomi.fi/kulttuuri/68138-madonna-keikan-suurin-yllatys-yleisossa

        Kaikilta artisteiltahan ei tuota lavakarismaa löydy ollenkaan.Siinä varmaan tuo suurin syy siihen että Madonna on maailman suosituin artisti.


      • Madonnafani
        On se kirjoitti:

        Avainsana.

        http://www.uusisuomi.fi/kulttuuri/68138-madonna-keikan-suurin-yllatys-yleisossa

        Kaikilta artisteiltahan ei tuota lavakarismaa löydy ollenkaan.Siinä varmaan tuo suurin syy siihen että Madonna on maailman suosituin artisti.

        Ei pelkkä levynmyynti tee mistään artistista vielä minkäänlaista legendaa.
        Artistilta täytyy löytyä myös sitä kuuluisaa lavakarismaa.
        Madonnahan on tästä loistava esimerkki.
        Ei maailman suosituimmaksi artistiksi yksinkertaisesti pääse ilman kovaa lavakarismaa ja suurta levyjen myyntiä.


    • keikalla..

      ..ja pakko todeta, että Madonna on parhaan päivänsä nähnyt. Ehkä kannattas siirtyä eläkkeelle..

      • ikää tulee

        Joo itekkin olin tuolla madden hesan keikalla.
        Olen nähnyt madden ekan kerran livenä vuonna 1990 göteborgissa.
        Kyseessähän oli se blond ambition tour.
        Tuo kyseinen blond ambition tourhan on ehkä se madden kaikkien aikojen paras maailmankiertue.Tuolloin madde oli todella hyvässä vedossa ja iskussa.
        Tosin tätä vuoden 2006 confession touriakin kehutaan kyllä hyväksi.
        Ite en ole tuota confession touria nähnyt muuta kuin dvd:ltä.Ja siinä madde kyllä loistaa edukseen.


      • Madonna fani
        ikää tulee kirjoitti:

        Joo itekkin olin tuolla madden hesan keikalla.
        Olen nähnyt madden ekan kerran livenä vuonna 1990 göteborgissa.
        Kyseessähän oli se blond ambition tour.
        Tuo kyseinen blond ambition tourhan on ehkä se madden kaikkien aikojen paras maailmankiertue.Tuolloin madde oli todella hyvässä vedossa ja iskussa.
        Tosin tätä vuoden 2006 confession touriakin kehutaan kyllä hyväksi.
        Ite en ole tuota confession touria nähnyt muuta kuin dvd:ltä.Ja siinä madde kyllä loistaa edukseen.

        Ikäähän tulee kaikille aina tasapuolisesti.Kukaan ei jää ilman.
        Mutta kyllä nyt täytyy rehellisesti todeta että tosi hyvässä kunnossa Madonna on 51 vuotiaaksi ihmiseksi.


    • Madonnafani

      Tuota elokuun alun yhtä torstai-iltaa Helsingin jätkäsaaressa.
      Tuolloinhan tapahtui Suomessa jotain historiallista mitä ei ole ikinä ennen Suomessa nähtykään.
      Pääosan esittäjähän tuossa historiallisessa spektaakkelissa oli itse popin kuningatar Madonna.

    • saas nähä!!

      Kuinka nyt oikein käy.

      Oikein nyt jännityksellä odotan tuota reilun kuukauden päässä olevaa madgen olympiastadionin keikkaa.

      Jos madge pystyy "vetämään" saman kaltaisen keikan kuin 2009 jätkäsaaressa.

      Niin on se vaan ikäisekseen kova mimmi.

      Joten stadikalla nähdään 12.8.2012 MADONNA

      • madonnaMDNA

        Tämä MDNA-show on miljoona kertaa parempi kuin Jätkäsaaressa 2009 nähty konsertti! Näin konsertin Berliinissä ja se on visuaalisesti, musiikillisesti ja lavasteiden puolesta uskomaton! Madonna näyttää ja kuulostaa upealta. Stadikalla nähdään huippuspektaakkeli!


      • joo o
        madonnaMDNA kirjoitti:

        Tämä MDNA-show on miljoona kertaa parempi kuin Jätkäsaaressa 2009 nähty konsertti! Näin konsertin Berliinissä ja se on visuaalisesti, musiikillisesti ja lavasteiden puolesta uskomaton! Madonna näyttää ja kuulostaa upealta. Stadikalla nähdään huippuspektaakkeli!

        Ite näin tuon MDNA-shown göteborissa tuossa heinäkuun alussa.
        Ja kyllä kyseessä oli todella mahtava spektaakkeli.

        Kyllä madge tuntuu,kuulostavan ja näyttävän vielä todella kovassa vedossa vahoilla päivilläänkin.

        Ja kolmen viikon päästä/12.8) sitten on taas stadikalla se Suomen tämän kesän kohokohta.


      • pari viikkoa
        joo o kirjoitti:

        Ite näin tuon MDNA-shown göteborissa tuossa heinäkuun alussa.
        Ja kyllä kyseessä oli todella mahtava spektaakkeli.

        Kyllä madge tuntuu,kuulostavan ja näyttävän vielä todella kovassa vedossa vahoilla päivilläänkin.

        Ja kolmen viikon päästä/12.8) sitten on taas stadikalla se Suomen tämän kesän kohokohta.

        Parin viikon päästä sitten kajahtaa stadikalla.
        Pääesiintyjänä itse MADONNA


      • Yksi viikko
        pari viikkoa kirjoitti:

        Parin viikon päästä sitten kajahtaa stadikalla.
        Pääesiintyjänä itse MADONNA

        Enää Yksi viikko tämän kesän kohokohtaan.


    • tää se päivä on

      Tänään illalla on sitten se tämän kesän kohokohta.
      Stadikalla nimittäin pääosassa itse MADONNA.
      Näyttää olevan jo kovasti jonoa stadikan ulkopuolella.

    • LAULU ON PÄÄASIA

      ei siellä Madonna ole oikeastaan pääosassa, vaan kaikenmaailman krääsä ja vempeleet tanssijat yms. oheispaska.itse Madonnalla on loppujen lopuksi hyvin pieni rooli koko showssa,keskinkertaisine lauluäänineen.kyllä siinä show on pääosassa.EI VOIS VÄHEMMÄN KIINNOSTAA.ENNEMMIN KUUNTELEN HYVIÄ LAULAJIA ILMAN OHEISHÄRPÄKKEITÄ!

      • niinkö??

        Madonnahan on itsekkin sanonut että hänellä on nimenomaan show

        Ja kyllä madonna ainakin eilen oli ihan jatkuvasti pääosassa tuossa showssaan.

        Vaikuttaa nyt siltä että sinä et ollut eilen paikan päällä stadikalla Suomen tämän kesän kohokohdassa..

        Ainakin kirjoituksesi perusteella päättelen nyt näin.Joten sinulla ei nyt sitten ole minkäänlaista kompotenssia keskustella edes kyseisestä asiasta yhtään mitenkään.


    • ei hyvä

      kyllä olin paikalla,mutta eipä saanut kyseinen rouvashenkilö meikäläistä minkäänlaiseen eufooriseen tilaan.ehkä en kuulu näihin massahypnotisoitaviin tapauksiin.tarkkailin aivan selväpäisenä Madonnan touhuja ja kuuntelin aika kriittisin korvin madamen laulua.täytyy sanoa että en vaikuttunut,sorry!

    • katsoja

      Liityn samaan porukkaan valittajien kanssa tällä kertaa. Show ok mutta musiikillisesti tosi vaisua...no en pidä Madonnan uudesta musiikista,joten kun vanhoja tuli vain muutama ja osa niistä nauhalta 20s pätkis,kun artisti vaihtaa vaatteita,niin ei uponnu.
      Tulipa nähtyä mutta ei enää seur.kerralla jos joskus vielä Suomeen eksyy.

      • erilaista

        Erilainenhan tuo madgen keikka oli mihin tähän asti on totuttu.
        Mutta sehän on vain hyvä asia että on monipuolinen ja muuntautumiskykyinen artisi kyseessä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe