aurinkovoiteita olette käyttäneet kasvoille.Super herkkä,couperoottinen ikääntyvä sekaiho.Eli korkeilla kertoimilla,mikä ei ärsytä ihoa,eikä tuki huokosia.
Vastaukset 1
- aurinngon ystävä
Ehdottomasti ostat aurinkotuotteen joko apteekista tai kosmetologilta. Käytän itse Dermalogican korkealla suojakertoimella varustettua värillistä päivävoidetta, joka on todella tehokas aurinkosuoja. Sitä myy kosmetologit ja ainakin Helsingissä Ruskeasuolla ihan erillinen myymälä.
Apteekeissahan on myös monia vaihtoehtoja. Sitten vaan varjossa olemista lippis päähän kasvoja suojaamaan ja niin edelleen. En tosin usko, että aurinko järjellisesti otettuna olisi ihotyypillesi mitenkään pahasta, ellet sitten ole herkkä palamiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391165Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3981095- 102905
- 82817
- 78792
- 82746
- 37676
- 50675
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670- 103664