aurinkovoiteita olette käyttäneet kasvoille.Super herkkä,couperoottinen ikääntyvä sekaiho.Eli korkeilla kertoimilla,mikä ei ärsytä ihoa,eikä tuki huokosia.
Kertkaahan
minkä nimisiä
1
1052
Vastaukset
- aurinngon ystävä
Ehdottomasti ostat aurinkotuotteen joko apteekista tai kosmetologilta. Käytän itse Dermalogican korkealla suojakertoimella varustettua värillistä päivävoidetta, joka on todella tehokas aurinkosuoja. Sitä myy kosmetologit ja ainakin Helsingissä Ruskeasuolla ihan erillinen myymälä.
Apteekeissahan on myös monia vaihtoehtoja. Sitten vaan varjossa olemista lippis päähän kasvoja suojaamaan ja niin edelleen. En tosin usko, että aurinko järjellisesti otettuna olisi ihotyypillesi mitenkään pahasta, ellet sitten ole herkkä palamiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512202
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9775- 67713
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35711Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27620Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap81514- 44510
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479