aurinkovoiteita olette käyttäneet kasvoille.Super herkkä,couperoottinen ikääntyvä sekaiho.Eli korkeilla kertoimilla,mikä ei ärsytä ihoa,eikä tuki huokosia.
Kertkaahan
minkä nimisiä
1
1052
Vastaukset
- aurinngon ystävä
Ehdottomasti ostat aurinkotuotteen joko apteekista tai kosmetologilta. Käytän itse Dermalogican korkealla suojakertoimella varustettua värillistä päivävoidetta, joka on todella tehokas aurinkosuoja. Sitä myy kosmetologit ja ainakin Helsingissä Ruskeasuolla ihan erillinen myymälä.
Apteekeissahan on myös monia vaihtoehtoja. Sitten vaan varjossa olemista lippis päähän kasvoja suojaamaan ja niin edelleen. En tosin usko, että aurinko järjellisesti otettuna olisi ihotyypillesi mitenkään pahasta, ellet sitten ole herkkä palamiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2251883- 831163
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92669Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante119660- 22637