Epäilen, että yrittäessäni löytää internetistä uuden hälytysäänen puhelimeen, sieltä hivuttautui "lutikka verta imemään".
Jo muutaman kuukauden ajan olin pannut merkille puhelinlaskujeni kasvamisen, mutta epäilin siitä itseäni. Mutta kun lopulta mätkähti harvinaisen suuri lasku, otin laskun erittelyn syyniin.
Sieltä löytyi 44 kpl palvelutekstiviestejä, ne yhteensä 44 euroa. Niitä en ole tekstannut.
Vaihdan puhelinnumeron.
VAROKAA HUIJARIA!
3
355
Vastaukset
- justde123
eks ne nyt oo ihan sama et mikä pirinä siin luuris on et ku pitäis lähtee netist hakee ku soittoääniä riittää puhelimes jo valmiiks ?? :D et täysin oma moka tollane toilailu..
- Sherlok
mutta oma vikani. Maksoin laskun.
Otin opiksi, enkä enää ava niitä tekstiviestejä. Odottelen uutta Sim -korttia.
Olin muuten ekaviestiin laittanut väärin palvelutekstiviestien määrän viime laskussa. Yhdessä laskussa niitä oli 12, ja niiden hinta oli 44 euroa.
Viiden numeron sarjassa on 3 kertaa numero 7 ja lisäksi numerot 1 ja 2 . Sarja alkaa ykkösellä, mutta en laita tähän enempää missä järjestyksessä numerot ovat. - Sherlok
Sherlok kirjoitti:
mutta oma vikani. Maksoin laskun.
Otin opiksi, enkä enää ava niitä tekstiviestejä. Odottelen uutta Sim -korttia.
Olin muuten ekaviestiin laittanut väärin palvelutekstiviestien määrän viime laskussa. Yhdessä laskussa niitä oli 12, ja niiden hinta oli 44 euroa.
Viiden numeron sarjassa on 3 kertaa numero 7 ja lisäksi numerot 1 ja 2 . Sarja alkaa ykkösellä, mutta en laita tähän enempää missä järjestyksessä numerot ovat.viimeisessä kappaleessa melkein koko puhelinnumero, josta rahoistani osille pyrkivä tarttui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013