Luuttuksemme soida -
sydäntemme aalloilla karkeloida
Aamuinen tieni -
sielä askeleeni vieny -
sydämeni malljaa ylitsevuotavaa
Sinulle rakas - tahdon sen juottaa
Miten kaunis - onkaa tämä tie
saanu Sinutki - avautumaan
saanu minutki - uskomaan
Rakas -
Sinä jaksoit - uskoa
vielä kaatuu esteet
Hyvä Luoja
alastoman puet aamun herkillä lehdillä
teet polun - sydänten välille
Yön helmat kastuu - kastuu
aamun kasteisella tiellä
sama polte - sama jano
Katsoa pois -
väliltämme epätoivon metsät
- koskee -
niin syvältä kaatuu
rakkaus verta vuotaa
Sydänten välinen - tie
- lahjaa -
Alkoi
4
143
Vastaukset
- Minanoita
Ikävästä soi runosi, mutta kauniisti!
Yön helmat vaikka kastuu
Päivällä helmat ovat jo kuivat
Ja sydänten välinen tie
se todellakin on lahjaa=)))
Sinulle terveiseni täältä auringon keskeltä,
olen nuhanenänä joutunut vuodelepoon=)))Pitkä odotus kasvaa isoks epätoivon puut.
Uskoakko uskaltaako
laittaa yönselkään vaikka paljain jaloin.
Tiedäthän
vesiki miten seki herkästi värähtää
ja aalloiks innostuu laukkaan.
Minänoita
Sinulle täältä lämmin kiitos jaksoit piipahtaa ajatusteni äärellä.
Voih tuo kesänuha ei kivaa, toipumista ja hyvää elokuuta.
- lindalinda1
miten herkkää jälkeä sulkasi onkaan jättänyt,
aamukaste - Luojan luoma kauneus sekin
niin kuin kaikki ympärillämme oleva.
Liikuttuneena luin ja ihastelin runoasi,
kiitos.
Lempeää uutta päivää Sinulle toivottaa linda.Mikä voima onkaa - rakkaus
Yhä syvemmin koen sen suuruuden,
"sillä on kaikki valta"
Kuinka herättää - rakkauden
jonka sydämen tyhjä huone saa - vieraakseen.
*hymyy* joko pitäs sitä päivänkakkaraa alkaa nyppiin
rakastaa, ei rakasta , rakastaa.
lindalindal1
Olet taiten kulkennu tuntojeni tiellä,
myönnän koen niin suurta, joka täyttää minut.
Aika availee ovia joista sisään vie ja - yllättää.
Sinulle rakkaudellista aikaa, kesän ihmeessä käydä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
