...eli kertokaa ystävät miten sen asteittaisen mykistymisen korjaua menikään.
Onko nopeussäärimen vai moottorin yhteydessä jokin säätövastus tms joka pitää vaihtaa?
Kiitos etukäteen mahdollisesta avusta.
Lagu -2 lämmityslaitteen
2
539
Vastaukset
- säätönuppi
...lisäys edelliseen. Moottori on DELPHI TEMIC.
Aikaisemmin vika on ollut esim. Passatissa lämpövastus (kuten kahdinkeittimissäkin), mutta nyt Lagunan lämpöpuhaltimen nopeussäätimessä on erilainen "tatsi". Ennen se jotenkin takerteli puöritettäessä, nyt pyörii ilman takertelu. Onko katkasimen takana jonkinlaista kosketuspintaa joka voisi olla kulunut pois?
Todennäköisin vika lienee resistorissa koska itse puhaltimen moottori tuntuu kuitenkin pyörivän ilman suurempaa vastusta (käsin käännettäessä).- vinkiksi muille
... vastaan tässä samalla itselleni ja ehkä vinkiksi jollekin toiselle Lagunan omistajalle. Vika oli säätimessä. Varaosapurkamolta hankitty säädinpaneli toimii moitteitta eikä asennus vaatinut kummoisia taitoja koska itsekin pystyin sen helposti tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043