no huh hohhoijaa

seemann

Siis olitteko oikeasti tyytyväisiä eiliseen keikkaan. Konserttijärjestäjille plussaa, homma hoitui tyylikkäästi. Mutta mutta...minun mielestäni se että kaikki kääritään kiiltävään paperiin, ei tee konsertista mitenkään hyvää. Täysin sieluton veto, virkamieskeikka oikein viimisen päälle, olen todella pettynyt koko riekon vetoon. Se että sulla on päivän suurin subbari, ei takaa vielä mitään. Lisäksi runsaan playbackin käyttö latisti entisestään sielutonta vetoa. Olen jonkun verran viettänyt aikaa americoissa ja tuli vahvat fiilikset siitä americcalaisten tavasta tehdä ammattimaista jälkeä ulkoisesti tanssijoineen yms...mutta kun sisällys puuttuu niin paskasta ei saa konvehtia vaikka kääre olisi kuinka korea. Veikkaan, että suomalainen konserttiyleisö on sen verran vaativaa, että lisää kuuluu.
Biisilista lienee kaikille pettymys, jotka omistavat Riekon vinyylejä. On aika ylimielistä soittaa settiä, jossa juuret tavallaan halutaan peittää.
Esimerkkinä vaan vaikka PSB keikka joku aika sitten, oli toteutettu aika pienieleisesti, mutta oli valovuoden edellä tätä eilistä "spectaaccelia". Siis aivan eriluokan viihdetapahtuma. Soitetaan mistä yleisö maksaa ja tehdään se hyvin. Toki PSB käyttää paljon playbackiä, mutta se oli ainakin rehellistä ja vocalit soi todella hyvin ja puhtaasti, just siis sitä mitä väki odotti.
Noilla palkoilla olisin halunnut nähdä shown jossa olisi ollut ainutlaatuinen tunnelma, ei auta laaserverkot siihen. Kylmä peura! Ja mikä se valkovenäjän euroviisuehdokas-biisi oikein oli, joku troppiculli ailanpriiz...laislaaböniittää. -Ende_

4

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suustani

      olen täysin samaa mieltä. Sielutonta vetelyä.

      • ylitti

        kaikki odotukset, Madonna veti mahtavan keikan, JÄLLEEN KERRAN.

        Jotkut vaan ei osaa arvostaa oikeaa taitoa ja kykyä esiintymiseen.


      • niiiiin
        ylitti kirjoitti:

        kaikki odotukset, Madonna veti mahtavan keikan, JÄLLEEN KERRAN.

        Jotkut vaan ei osaa arvostaa oikeaa taitoa ja kykyä esiintymiseen.

        karsean näköinen ämmä pikkupöksyissä.Huh huh, mikä lepakko,joka luulee olevansa vielä nuori nainen.


    • mää olin ainski pettynyt

      olis nähnyt jotain.... Lava oli kyllä suoraan sanottuna aivan perssiistä. c-katsomon etuosasta näki muutaman kerran vilahduksen postimerkin kokoisista screeneistä ja lavasta katon valot

      Oli kyllä pettymys. Ihmeteltiin porukalla miksi hitossa ei edes niitä screena voinut nostaa kokeammalle tai koko lavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe