Kolmannen kerran

supertähteyteen

Robbie oli supertähti ensimmäisen kerran vuosina 92-95. Sen jälkeen hän floppasi pahasti. Toisen kerran hän nousi uuteen supertähteyteen keväällä -98. Hän valloitti vuosien saatossa melkein koko maailman, muttei sitä isointa markkina-aluetta: USA:ta. Nyt miehen uusin levy julkaistaan siellä. Paikalliset lehdet kirjoittavat hänestä ylistäviä kommentteja. Hän on saanut roppakaupalla uusia faneja siellä. Jos uusi levy nousee siellä listoille, Amerikan kiertue on mahdollinen. Ja megasuosio. Sitten voitaisiinkin sanoa, että Robbie Williams on ollut supertähti kolme kertaa elämänsä aikana.

35

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.V

      Robbie Williams on ollut jo vähän aikaa pieni legenda. Mää en tajua, että aina jauhetaan samaa paskaa, että Robbie Williams floppasi. Viittaan Rudebox- albumiin. Eihän sitä ensinnäkään promottu ja toiseksi mies oli maailmankiertuueella. Mää en usko, että hän menestyksen takia julkaisi Rudeboxia, vaan luomisen takia. Yhdysvalloissa Robbie Williams ei ole breikannut koskaan, yksinkertaisesta syystä. Hän ei ole tarpeeksi promonnut siellä, eikä tehnyt duunia valloittaakseen Yhdysvaltojen musiikkimarkkinoita. Ja hienoa kuulla Robbie Williams-fanilta tuollainen uutinen. :)

      • V.T.

        Joo kova ''pieni'' legenda.

        Myyny 55milj. levyä. Ajaijai. Pelkkä pikkupaska Robbie vielä on. 10-vuoden kuluttua voi asiat olla toisin, kunhan ei satu piipahtamaan alkossa(c)


      • T.V
        V.T. kirjoitti:

        Joo kova ''pieni'' legenda.

        Myyny 55milj. levyä. Ajaijai. Pelkkä pikkupaska Robbie vielä on. 10-vuoden kuluttua voi asiat olla toisin, kunhan ei satu piipahtamaan alkossa(c)

        Ainut vaan, että Robbie Williams ei ole myynyt 55 miljoonaa levyä, 40-45 miljoonaa kuullostaa realistiselta arviolta. Ja ei pikkupaska artisti myy edes tuon vertaa levyjä. Että sillai.;D


      • TTVT
        T.V kirjoitti:

        Ainut vaan, että Robbie Williams ei ole myynyt 55 miljoonaa levyä, 40-45 miljoonaa kuullostaa realistiselta arviolta. Ja ei pikkupaska artisti myy edes tuon vertaa levyjä. Että sillai.;D

        http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_music_artists

        Paljon enemmän artisteja, jotka on myyny paljon enemmän. Elämä on julmaa. heh ;)

















































        hehe


        heha

        hahahaaahahaah !


      • T.V

      • Miukumauku@
        T.V kirjoitti:

        Ja monta on takanakin. ;D

        Noni ei tuollainen ole mikään pikku legenda. Normi transu. Ei ole mullistanut mitenkään musiikkia. Ei tuollaiseen transuu aikaa tuhlata. Julma totuus. ;)


      • T.V
        Miukumauku@ kirjoitti:

        Noni ei tuollainen ole mikään pikku legenda. Normi transu. Ei ole mullistanut mitenkään musiikkia. Ei tuollaiseen transuu aikaa tuhlata. Julma totuus. ;)

        Ei saatana. :D:D


      • eli itse
        T.V kirjoitti:

        Ei saatana. :D:D

        myönnät, että olen oikeassa. itkunauru on myöntymisen merkki. hehe


      • T.V
        eli itse kirjoitti:

        myönnät, että olen oikeassa. itkunauru on myöntymisen merkki. hehe

        Robbie Williams on voittanut 15 brit awardsia ja viimesimmällä maailmankiertueella oli 2.6 miljoonaa katsojaa ja lippuja myytiin siiheen tahtiin, että hän pääsi Guinnesin ennätysten kirjaan. 1.6 miljoona myytyä lippua vuorokauden aikana. Muuten onko sulla faktoja asettaa pyötään muuta kuin tuota paskanhölinää. Mää en oo missään vaiheessa väittänyt, että Robbie olisi suuri legenda enkä edes legendaa, mutta pieni legenda ja kyllähän legendan statuksen voi saada muunkin, kuin levynmyynnin perusteella. Esim. Ramonesin levynmyynti on laskettavissa yhden käden sormissa, mutta heitä pidetään legendana. Mulla on ollut tässä faktoja, jotka ovat julmia totuuksia, niitä et pysty sinä, eikä kukaan itse muuttamaan.


      • T.V
        T.V kirjoitti:

        Robbie Williams on voittanut 15 brit awardsia ja viimesimmällä maailmankiertueella oli 2.6 miljoonaa katsojaa ja lippuja myytiin siiheen tahtiin, että hän pääsi Guinnesin ennätysten kirjaan. 1.6 miljoona myytyä lippua vuorokauden aikana. Muuten onko sulla faktoja asettaa pyötään muuta kuin tuota paskanhölinää. Mää en oo missään vaiheessa väittänyt, että Robbie olisi suuri legenda enkä edes legendaa, mutta pieni legenda ja kyllähän legendan statuksen voi saada muunkin, kuin levynmyynnin perusteella. Esim. Ramonesin levynmyynti on laskettavissa yhden käden sormissa, mutta heitä pidetään legendana. Mulla on ollut tässä faktoja, jotka ovat julmia totuuksia, niitä et pysty sinä, eikä kukaan itse muuttamaan.

        Mää otin tilastot vain esiin sen takia, että noiden saavutusten perusteella häntä voi kutsua pieneksi legendaksi.


      • Matti N.
        T.V kirjoitti:

        Mää otin tilastot vain esiin sen takia, että noiden saavutusten perusteella häntä voi kutsua pieneksi legendaksi.

        Pieneksi legendaksi kutsutaan kun on myynyt vähintään 200milj. levyä

        Hah jopa täysi vitsi Eminem on myynyt enemmän levyjä kuin Transu Williams.

        75milj.


        Voi voi... Ei näytä Transu monelle kelpaavan.


      • T.V
        Matti N. kirjoitti:

        Pieneksi legendaksi kutsutaan kun on myynyt vähintään 200milj. levyä

        Hah jopa täysi vitsi Eminem on myynyt enemmän levyjä kuin Transu Williams.

        75milj.


        Voi voi... Ei näytä Transu monelle kelpaavan.

        Eminem on yhdysvalloissa suosittu ja levynmyynti on luonnollisesti korkeampaa, kuin Robbie Williamsilla ja muistaakseni Robbie oli vuosien 1997-2007 parhaiden myyty artisti Yhdysvaltojen ulkopuolella ja kokonaistilaston 3. heti Eminemin (65 miljoonaa ja Britney Spearsin (50-60 miljoonaa) jälkeen. Pitäähän transuille ihmisillle olla transun musiikkia.


      • noin paljon?
        T.V kirjoitti:

        Eminem on yhdysvalloissa suosittu ja levynmyynti on luonnollisesti korkeampaa, kuin Robbie Williamsilla ja muistaakseni Robbie oli vuosien 1997-2007 parhaiden myyty artisti Yhdysvaltojen ulkopuolella ja kokonaistilaston 3. heti Eminemin (65 miljoonaa ja Britney Spearsin (50-60 miljoonaa) jälkeen. Pitäähän transuille ihmisillle olla transun musiikkia.

        Hehe


      • on myynyt
        T.V kirjoitti:

        Ainut vaan, että Robbie Williams ei ole myynyt 55 miljoonaa levyä, 40-45 miljoonaa kuullostaa realistiselta arviolta. Ja ei pikkupaska artisti myy edes tuon vertaa levyjä. Että sillai.;D

        soolourallaan 72 miljoonaa levyä, joista 55 miljoonaa albumia. Hän on kuitenkin vielä nuori eikä hänen levymyyntinsä ole vielä saavuttanut huippuaan. Sinänsä täysin turhaa kinastella jonkun kateellisen, ilmiselvästi heikkolahjaisen henkilön kanssa tällaisista asioista. Tottakai maailmassa on laulajia, jotka ovat myyneet enemmän. Ei kai kukaan luullut, että Robbie Williams olisi maailman myydyin laulaja?


      • väittää
        T.V kirjoitti:

        Robbie Williams on voittanut 15 brit awardsia ja viimesimmällä maailmankiertueella oli 2.6 miljoonaa katsojaa ja lippuja myytiin siiheen tahtiin, että hän pääsi Guinnesin ennätysten kirjaan. 1.6 miljoona myytyä lippua vuorokauden aikana. Muuten onko sulla faktoja asettaa pyötään muuta kuin tuota paskanhölinää. Mää en oo missään vaiheessa väittänyt, että Robbie olisi suuri legenda enkä edes legendaa, mutta pieni legenda ja kyllähän legendan statuksen voi saada muunkin, kuin levynmyynnin perusteella. Esim. Ramonesin levynmyynti on laskettavissa yhden käden sormissa, mutta heitä pidetään legendana. Mulla on ollut tässä faktoja, jotka ovat julmia totuuksia, niitä et pysty sinä, eikä kukaan itse muuttamaan.

        Ramonesin myyneen yli viisi levyä.


      • osa Robbien
        Matti N. kirjoitti:

        Pieneksi legendaksi kutsutaan kun on myynyt vähintään 200milj. levyä

        Hah jopa täysi vitsi Eminem on myynyt enemmän levyjä kuin Transu Williams.

        75milj.


        Voi voi... Ei näytä Transu monelle kelpaavan.

        faneista on homoja ja naisia, joita ei transvestismi juuri hätkäytä. Viestisi tarkoitus oli kuitenkin provosoida heteromiehiä, joten oletat heitä kuitenkin Robbien fanikannasta löytyvän.

        Mahtavaa, että vittuilumylly pyörii taas. Robbie is back...


      • näin se on
        osa Robbien kirjoitti:

        faneista on homoja ja naisia, joita ei transvestismi juuri hätkäytä. Viestisi tarkoitus oli kuitenkin provosoida heteromiehiä, joten oletat heitä kuitenkin Robbien fanikannasta löytyvän.

        Mahtavaa, että vittuilumylly pyörii taas. Robbie is back...

        Sitä, joka on pinnalla ja menestyy, haukutaan. Vain ylhäällä olevaa ihmistä painetaan alas.


      • RobbienMaha
        on myynyt kirjoitti:

        soolourallaan 72 miljoonaa levyä, joista 55 miljoonaa albumia. Hän on kuitenkin vielä nuori eikä hänen levymyyntinsä ole vielä saavuttanut huippuaan. Sinänsä täysin turhaa kinastella jonkun kateellisen, ilmiselvästi heikkolahjaisen henkilön kanssa tällaisista asioista. Tottakai maailmassa on laulajia, jotka ovat myyneet enemmän. Ei kai kukaan luullut, että Robbie Williams olisi maailman myydyin laulaja?

        Heti otatte herneen nenään. Vittu ihan läpällä kirjotin tollasta paskaa, koska halusin nähdä ovatko Robbien kuuntelija todellakin transuja itsesäälissä eläviä. Nähtävästi se olikin totta. heh


      • sitten esittänyt
        RobbienMaha kirjoitti:

        Heti otatte herneen nenään. Vittu ihan läpällä kirjotin tollasta paskaa, koska halusin nähdä ovatko Robbien kuuntelija todellakin transuja itsesäälissä eläviä. Nähtävästi se olikin totta. heh

        nimimerkki T.V:tä, viestini ei ollut vastaus sinun kirjoitukseesi. Läpällä tai ei, jos joku ilmoittaa vääriä myyntilukuja, korjaan lukeman. On tietty sanomattakin selvää, että tekstisi oli "läppä" ja vinoilu. Ja itse olen transu, enkä häpeä sitä mitenkään. Ja jos nimimerkki T.V on lyhenne transvestiitista, hänkin on. Robbien faneihin mahtuu kaikenlaista porukkaa. Jump on board, take a ride.


      • jengiä...
        sitten esittänyt kirjoitti:

        nimimerkki T.V:tä, viestini ei ollut vastaus sinun kirjoitukseesi. Läpällä tai ei, jos joku ilmoittaa vääriä myyntilukuja, korjaan lukeman. On tietty sanomattakin selvää, että tekstisi oli "läppä" ja vinoilu. Ja itse olen transu, enkä häpeä sitä mitenkään. Ja jos nimimerkki T.V on lyhenne transvestiitista, hänkin on. Robbien faneihin mahtuu kaikenlaista porukkaa. Jump on board, take a ride.

        Robbien faneissa on tosiaan kaikenlaisia perusheteroäijistä stereotyyppiseen homoon, 15-vuotiaita tyttöjä ja 58-vuotiaita naisia. Ainakin englannissa. Ja mikäs siinä, paras popartisti hän tällä hetkellä onkin.


      • T.V
        noin paljon? kirjoitti:

        Hehe

        Sinua.


      • T.V
        sitten esittänyt kirjoitti:

        nimimerkki T.V:tä, viestini ei ollut vastaus sinun kirjoitukseesi. Läpällä tai ei, jos joku ilmoittaa vääriä myyntilukuja, korjaan lukeman. On tietty sanomattakin selvää, että tekstisi oli "läppä" ja vinoilu. Ja itse olen transu, enkä häpeä sitä mitenkään. Ja jos nimimerkki T.V on lyhenne transvestiitista, hänkin on. Robbien faneihin mahtuu kaikenlaista porukkaa. Jump on board, take a ride.

        Tuota toi lyhenne ei tule mistään. Mää heitin sen vain huvin vuoksi ja olen täysin hetero mies ja RW- fani ja mää oon kans ihan läpällä heittänyt noita,että transuille, transun musaa. Mää yritän jakaa tietoa Robbie Williamsista ja pysyä aiheessa, enkä jauhaa paskaa. Muuten, onko näin, että Williams on myynyt tuon verran levyjä? Mää oon kanssa useasti vieraillu tuolla wikipediassa, mutta ne lukemat ovat aikka yliarvioituja. EMI:n vuosiraporteista ilmenee tämäkin totuus. Esim. Rudeboxia on rahdattu 2.8 miljoonaa kappaletta kauppoihin, mutta se määrä mitä on myyty on vähemmän. Greatest hits oli vuoteen 2006 mennessä rahdattu 7.1 miljoona kappaletta, myyntiluvut tietty kasvaa, mutta en usko, että hän on myynyt 55 miljoona albumia. Singlet, albumit ja dvd:t yhteenlaskettuna tulos näyttää tuota 55 miljoonaa. Tämän voi nähdä EMI:n sivuilta.


      • T.V
        RobbienMaha kirjoitti:

        Heti otatte herneen nenään. Vittu ihan läpällä kirjotin tollasta paskaa, koska halusin nähdä ovatko Robbien kuuntelija todellakin transuja itsesäälissä eläviä. Nähtävästi se olikin totta. heh

        Mutta, mutta mistä päättelet, että olen transu? häh? todennäkösesti sää oot 16-vuotias poika, joka haluaa vaan kasvattaa egoansa. Näiden viestien jälkeen sää meet jonnekkin esson parkkiin kavereilles lesoo kuinka kova jätkä sää oot ollu, kun oot vähän vittuilut. Ja okei, mää myönnän tein väärin siinä vaiheessa, kun rupesin syyttämään jostain paskanjauhamisesta sinua. Anteeksi. Mutta tällaset alkossa käynnit ja transu jutut eivät liity koko keskustelun aiheeseen.


      • T.V
        T.V kirjoitti:

        Mutta, mutta mistä päättelet, että olen transu? häh? todennäkösesti sää oot 16-vuotias poika, joka haluaa vaan kasvattaa egoansa. Näiden viestien jälkeen sää meet jonnekkin esson parkkiin kavereilles lesoo kuinka kova jätkä sää oot ollu, kun oot vähän vittuilut. Ja okei, mää myönnän tein väärin siinä vaiheessa, kun rupesin syyttämään jostain paskanjauhamisesta sinua. Anteeksi. Mutta tällaset alkossa käynnit ja transu jutut eivät liity koko keskustelun aiheeseen.

        Totta kai sinulla on oikeus sanoa mielipiteesi Robbie Williamsista, koska kyseessä on julkinen foorumi. :)


      • T.V
        sitten esittänyt kirjoitti:

        nimimerkki T.V:tä, viestini ei ollut vastaus sinun kirjoitukseesi. Läpällä tai ei, jos joku ilmoittaa vääriä myyntilukuja, korjaan lukeman. On tietty sanomattakin selvää, että tekstisi oli "läppä" ja vinoilu. Ja itse olen transu, enkä häpeä sitä mitenkään. Ja jos nimimerkki T.V on lyhenne transvestiitista, hänkin on. Robbien faneihin mahtuu kaikenlaista porukkaa. Jump on board, take a ride.

        Ja minulla ei ole mitään transuja vastaan, se on hienoa, että on erillaisia ihmisiä. :)


      • T.V
        väittää kirjoitti:

        Ramonesin myyneen yli viisi levyä.

        Tarkkoja lukuja en tiedä, mutta onhan se totta ja tarkoituksena ei ollut aliarvioida faneja, eikä Ramonesia. :)


      • ei aina tiedä
        T.V kirjoitti:

        Tuota toi lyhenne ei tule mistään. Mää heitin sen vain huvin vuoksi ja olen täysin hetero mies ja RW- fani ja mää oon kans ihan läpällä heittänyt noita,että transuille, transun musaa. Mää yritän jakaa tietoa Robbie Williamsista ja pysyä aiheessa, enkä jauhaa paskaa. Muuten, onko näin, että Williams on myynyt tuon verran levyjä? Mää oon kanssa useasti vieraillu tuolla wikipediassa, mutta ne lukemat ovat aikka yliarvioituja. EMI:n vuosiraporteista ilmenee tämäkin totuus. Esim. Rudeboxia on rahdattu 2.8 miljoonaa kappaletta kauppoihin, mutta se määrä mitä on myyty on vähemmän. Greatest hits oli vuoteen 2006 mennessä rahdattu 7.1 miljoona kappaletta, myyntiluvut tietty kasvaa, mutta en usko, että hän on myynyt 55 miljoona albumia. Singlet, albumit ja dvd:t yhteenlaskettuna tulos näyttää tuota 55 miljoonaa. Tämän voi nähdä EMI:n sivuilta.

        Jossain vaiheessa siellä väitettiin Robbien myyneen 90 miljoonaa levyä, mikä ei tosiaankaan pidä paikkaansa. On se paljon myynyt, mutta ehkei ihan niin paljon kuin Wikipediassa lukee.


      • mitä ...
        T.V kirjoitti:

        Tuota toi lyhenne ei tule mistään. Mää heitin sen vain huvin vuoksi ja olen täysin hetero mies ja RW- fani ja mää oon kans ihan läpällä heittänyt noita,että transuille, transun musaa. Mää yritän jakaa tietoa Robbie Williamsista ja pysyä aiheessa, enkä jauhaa paskaa. Muuten, onko näin, että Williams on myynyt tuon verran levyjä? Mää oon kanssa useasti vieraillu tuolla wikipediassa, mutta ne lukemat ovat aikka yliarvioituja. EMI:n vuosiraporteista ilmenee tämäkin totuus. Esim. Rudeboxia on rahdattu 2.8 miljoonaa kappaletta kauppoihin, mutta se määrä mitä on myyty on vähemmän. Greatest hits oli vuoteen 2006 mennessä rahdattu 7.1 miljoona kappaletta, myyntiluvut tietty kasvaa, mutta en usko, että hän on myynyt 55 miljoona albumia. Singlet, albumit ja dvd:t yhteenlaskettuna tulos näyttää tuota 55 miljoonaa. Tämän voi nähdä EMI:n sivuilta.

        wikipediassa lukee, kenen kanssa Robbie seukkaa.. Luotettava lähde kyllä..http://en.wikipedia.org/wiki/Robbie_Williams


      • T.V
        ei aina tiedä kirjoitti:

        Jossain vaiheessa siellä väitettiin Robbien myyneen 90 miljoonaa levyä, mikä ei tosiaankaan pidä paikkaansa. On se paljon myynyt, mutta ehkei ihan niin paljon kuin Wikipediassa lukee.

        Paljon on myyny tosiaan . Aiotko käydä hakemassa kaupasta uuden albumin, kun ilmestyy kauppoihin?


      • aion ostaa
        T.V kirjoitti:

        Paljon on myyny tosiaan . Aiotko käydä hakemassa kaupasta uuden albumin, kun ilmestyy kauppoihin?

        Mulla on kaikki sen levyt.


      • Onkohan toi

      • T.V
        aion ostaa kirjoitti:

        Mulla on kaikki sen levyt.

        Vielä kovempi fani, kuin minä. :)


      • Robbie on
        T.V kirjoitti:

        Totta kai sinulla on oikeus sanoa mielipiteesi Robbie Williamsista, koska kyseessä on julkinen foorumi. :)

        rappiotilassa.
        Vieläpä samassa ohjelmassa moitti Madonnaa ja ihmetteli sen palvontaa.

        Tommi voi mennä sinne takaisin mistä tulikin, olikohan se Imatran poikii.


      • kyseinen-
        Robbie on kirjoitti:

        rappiotilassa.
        Vieläpä samassa ohjelmassa moitti Madonnaa ja ihmetteli sen palvontaa.

        Tommi voi mennä sinne takaisin mistä tulikin, olikohan se Imatran poikii.

        ihminen tuntea Robbieta henkilökohtaisesti ja kenties omata jotain sisäpiiritietoa? Koska jos ihminen, joka on juuri laihduttanut itsensä lihavasta hoikaksi ja raitistunut kaikista päihteistä on juuri julkaisemassa uutta levyä, ei se ihan selkein rappion merkki kyllä ole.


      • tää oli
        Robbie on kirjoitti:

        rappiotilassa.
        Vieläpä samassa ohjelmassa moitti Madonnaa ja ihmetteli sen palvontaa.

        Tommi voi mennä sinne takaisin mistä tulikin, olikohan se Imatran poikii.

        hauska. Chat-juontajillahan on varaa kyllä sanoa. Maailman himotuin ammatti ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe