Hiljaista "fanitusta"

Hevidiggari -64

Olen tykännyt Arista heti kun vahingossa näin Piano Manin Idolsissa. En kirjoittele kuitenkaan missään Arin omilla sivuilla tms, tuntuu että ne kuuluu vähän nuoremmille, keskityn vain nauttimaan hänen lauluistaan. Äänestän kyllä aina kun häntä voi jossain äänestää, ja mahtavaa, että Tartu Mikkiin - jakso tulee taas. Kiitos kun muutkin äänestivät jaksoa! Paras mitä olla voi. Muutkin kuin Ari loistivat ohjelmassa. Hienoa, että Suomessa on tällainen genre näin voimissaan! Eipä olisi seitkytluvulla uskonut.

Idolsista lähtien olen ollut Ari -koukussa. Ja hirveän moni tuttavapiirissä samoin. Onko tällä forumilla muita kaltaisiani? Taisi olla ainoa Idols -kausi, jossa aikuiset rokki-ihmiset heräsivät ja vain Arin takia.

Ari on jotain niin helvetin hienoa ettei mitään tolkkua! Hän osaa vaihtaa tyylilajista toiseen täysin suvereenisti, jätkä laulaa vaikka pesukoneen käyttöohjetta. Siksipä ostan aina levyt missä Ari edes vilahtaa. Seuraan taustalla hänen polkuaan musiikkimaailmassa. Aivan upeaa on hänen pääsemisensä ulkomaille ja ulkomaalaiset fanit, jotka ovat Arin lumoissa itsekin. Tusinalaulajia on niin paljon että Arin tyyli erottuu kaikilla tavoilla, samoin kuin Kakko, Kotipelto ja kumppanit omalla tavallaan.

Ari on sellainen karhea suurisuu, kuten Remukin oli, paitsi että Ari on paljon kiltimpi ja siivompi. =) Nuo voi laittaa nuoruuden piikkiin. Ari on kuitenkin äärettömän vilpitön, teeskentelemätön ja rehellinen, eikä nuoleskele kenenkään p***ttä. Jos Remua pidetään legendana, niin kyllä Aristakin sellainen tulee seuraavalle sukupolvelle. Sillä erolla vaan, että Ari osaa laulaa ja pärjää sooloartistinakin.

Hyvää tulevaa syksyä vaan kaikille Arin äänekkäille ja hiljaisemmille faneille!

125

1551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      vaihteeksi tällä törkypalstalla. Kiitos siitä.

      Harmi vain että kohta se eläköitynyt, katkeroitunut, nettiaddiktoitunut wannabe-martta Sysipaska tulee 100% varmuudella tänne hekottelemaan.

      • Hevidiggari -64

        Ei se yhtään tahtia haittaa. Onhan Ari tarpeellinen niillekin, joilla ei ole mitään muuta räyhäämis- ja vihanpurkamiskanavaa. Ari toimii tavallaan terapeuttina. En tosin tajua, eikö räyhäporukka keksi mitään muita epäkohtia tässä yhteiskunnassa, kuin Ari Koivusen menestyksen ja uran. Jotkut vain alkavat lähestyä kriminaalirajaa tappouhkauksineen. Sitten on kai joutuu Arikin reagoimaan.


      • siinnä kyllä
        Hevidiggari -64 kirjoitti:

        Ei se yhtään tahtia haittaa. Onhan Ari tarpeellinen niillekin, joilla ei ole mitään muuta räyhäämis- ja vihanpurkamiskanavaa. Ari toimii tavallaan terapeuttina. En tosin tajua, eikö räyhäporukka keksi mitään muita epäkohtia tässä yhteiskunnassa, kuin Ari Koivusen menestyksen ja uran. Jotkut vain alkavat lähestyä kriminaalirajaa tappouhkauksineen. Sitten on kai joutuu Arikin reagoimaan.

        toimivat Arin fanitkin terapeuttina.

        Mitä tulee noihin epäkohtiin, niin niiden todellisten epäkohtien poistaminen tai ainakin lieventäminen saattaa olla sen verran työlästä ja tarmoa vaativaa, että ei niistä räyhääjistä siihen ole. Vaatii vain vähän energiaa kirjoitella nimettömänä nettipalstoilla ja dissailla artisteja ja heidän fanejaan. Oikeiden tekojen ja asioiden kanssa toimiessa saattaa taas joutua vähän vaivautumaan, puhumattakaan siitä, että joutuu ottamaan vastuuta jostain, vaikkapa sanomisistaan ja tekemisistään.


      • kaikki ootte
        Hevidiggari -64 kirjoitti:

        Ei se yhtään tahtia haittaa. Onhan Ari tarpeellinen niillekin, joilla ei ole mitään muuta räyhäämis- ja vihanpurkamiskanavaa. Ari toimii tavallaan terapeuttina. En tosin tajua, eikö räyhäporukka keksi mitään muita epäkohtia tässä yhteiskunnassa, kuin Ari Koivusen menestyksen ja uran. Jotkut vain alkavat lähestyä kriminaalirajaa tappouhkauksineen. Sitten on kai joutuu Arikin reagoimaan.

        En tiedä kumpaa pitäs pitäää huolestuttavampana sitä, että fanit täällä ihkutta kuinka hyvin Arin ura kehittyy ja hyökkää aina jonkun kimppuun joka ilmaisee huolen sen tulevaisuudesta, vai sitä että jotku ilmaisee huolensa siitä? Jotkut ilmaisee voimakkaasti provosoiden mutta perustellen huolen ja toiset eivät vaan hyväksy sitä ja hyökkää huolehtijoita vastaan.

        Toisilla on joku ihme pakkomiele olla huolissaan ja huolehtia / toiset taas eivät voi sietää mitään negatiivista kritiikkiä Aria kohtaan vaan pakkomielteisesti sitä puolustetaan. Molempi pahempi?

        sivusta tarkkailtuna koomista;)


      • ja huoli,
        kaikki ootte kirjoitti:

        En tiedä kumpaa pitäs pitäää huolestuttavampana sitä, että fanit täällä ihkutta kuinka hyvin Arin ura kehittyy ja hyökkää aina jonkun kimppuun joka ilmaisee huolen sen tulevaisuudesta, vai sitä että jotku ilmaisee huolensa siitä? Jotkut ilmaisee voimakkaasti provosoiden mutta perustellen huolen ja toiset eivät vaan hyväksy sitä ja hyökkää huolehtijoita vastaan.

        Toisilla on joku ihme pakkomiele olla huolissaan ja huolehtia / toiset taas eivät voi sietää mitään negatiivista kritiikkiä Aria kohtaan vaan pakkomielteisesti sitä puolustetaan. Molempi pahempi?

        sivusta tarkkailtuna koomista;)

        mitä ihmeen huolta meidän tulee kantaa kenenkään urasta. Asianomainen kantaa sen huolen kyllä ihan itse, jos huolenaihetta on -uskoisin. Ollan iloisia, että Arppa laulaa ja tuottaa iloa meille, jotka äänestään ja musiikistaan pidämme.

        Minun mielestäni täällä kyllä aika paljon harrastetaan tahallaan ärsyttämistä. Näinhän se on ip-lehtienkin kohdalla, että ei asiallinen otsikko ja artikkeli myy, mutta ilkeily ja provosoiva kylläkin ja sama pätenee täälläkin. Varma vastaus, kun vähän ilkeilevät. Ja kummsti se "negatiivinen" kritiikkikin pitäytynee ihan samansuuntaisissa mielipiteissä ja vanhan toistelussa.

        Joo hassuja voidaan olla -ei ole keneltäkään pois.


      • tällä kertaa
        kaikki ootte kirjoitti:

        En tiedä kumpaa pitäs pitäää huolestuttavampana sitä, että fanit täällä ihkutta kuinka hyvin Arin ura kehittyy ja hyökkää aina jonkun kimppuun joka ilmaisee huolen sen tulevaisuudesta, vai sitä että jotku ilmaisee huolensa siitä? Jotkut ilmaisee voimakkaasti provosoiden mutta perustellen huolen ja toiset eivät vaan hyväksy sitä ja hyökkää huolehtijoita vastaan.

        Toisilla on joku ihme pakkomiele olla huolissaan ja huolehtia / toiset taas eivät voi sietää mitään negatiivista kritiikkiä Aria kohtaan vaan pakkomielteisesti sitä puolustetaan. Molempi pahempi?

        sivusta tarkkailtuna koomista;)

        omaan nilkkaasi;D

        toki yritit olla sarkastinen? onnistuit kyllä olemaan tahattoman koominen;))


      • joutuu.
        siinnä kyllä kirjoitti:

        toimivat Arin fanitkin terapeuttina.

        Mitä tulee noihin epäkohtiin, niin niiden todellisten epäkohtien poistaminen tai ainakin lieventäminen saattaa olla sen verran työlästä ja tarmoa vaativaa, että ei niistä räyhääjistä siihen ole. Vaatii vain vähän energiaa kirjoitella nimettömänä nettipalstoilla ja dissailla artisteja ja heidän fanejaan. Oikeiden tekojen ja asioiden kanssa toimiessa saattaa taas joutua vähän vaivautumaan, puhumattakaan siitä, että joutuu ottamaan vastuuta jostain, vaikkapa sanomisistaan ja tekemisistään.

        Palstat joilla on elämää on varmaan monelle ainoa henkireikä ulkomaailmaan. Joskus tuntuu siltä että jotkut ryhtyy aridissareiksi tai "faneiksi" vain että pääsis väleihin jonkun kanssa. Hese taitaa olla tän palstan merkittävin terapiatyöntekijä;)


      • sillä on
        joutuu. kirjoitti:

        Palstat joilla on elämää on varmaan monelle ainoa henkireikä ulkomaailmaan. Joskus tuntuu siltä että jotkut ryhtyy aridissareiksi tai "faneiksi" vain että pääsis väleihin jonkun kanssa. Hese taitaa olla tän palstan merkittävin terapiatyöntekijä;)

        joskus mielettömän hyviä kielikuvia, jotka nostavat hymyn huulille. Eikäpä tuo ainakaan minun huomioni mukaan liiemmälti ole toisia loukannut. No minähän en täällä alvariinsa roiku, mutta pitää toki käydä välillä vilkaisemassa, miten maa makaa.


      • et mitenkä
        sillä on kirjoitti:

        joskus mielettömän hyviä kielikuvia, jotka nostavat hymyn huulille. Eikäpä tuo ainakaan minun huomioni mukaan liiemmälti ole toisia loukannut. No minähän en täällä alvariinsa roiku, mutta pitää toki käydä välillä vilkaisemassa, miten maa makaa.

        makaa..no joo;))


      • Hevidiggari -64
        kaikki ootte kirjoitti:

        En tiedä kumpaa pitäs pitäää huolestuttavampana sitä, että fanit täällä ihkutta kuinka hyvin Arin ura kehittyy ja hyökkää aina jonkun kimppuun joka ilmaisee huolen sen tulevaisuudesta, vai sitä että jotku ilmaisee huolensa siitä? Jotkut ilmaisee voimakkaasti provosoiden mutta perustellen huolen ja toiset eivät vaan hyväksy sitä ja hyökkää huolehtijoita vastaan.

        Toisilla on joku ihme pakkomiele olla huolissaan ja huolehtia / toiset taas eivät voi sietää mitään negatiivista kritiikkiä Aria kohtaan vaan pakkomielteisesti sitä puolustetaan. Molempi pahempi?

        sivusta tarkkailtuna koomista;)

        Tota tota.... "...En tiedä kumpaa pitäs pitäää huolestuttavampana sitä, että...."

        ja heti sen perään:

        "...Toisilla on joku ihme pakkomiele olla huolissaan ja huolehtia / ..."

        Eli sinulla on omien sanojesi mukaan pakkomielle olla huolestunut siitä, että joku on huolestunut ja joku ei. Taidan olla aika ongelmaton ja simppeli ihminen, kun minulle riittää, että Ari saa laulaa ja minä saan kuunnella kun se laulaa. En ole mistään huolestunut. Pitäisikö minun huolestua siitä, etten ole huolestunut? No, en kuitenkaan aio olla. Oman elämän problematiikka riittää.


      • tarkkaillut
        kaikki ootte kirjoitti:

        En tiedä kumpaa pitäs pitäää huolestuttavampana sitä, että fanit täällä ihkutta kuinka hyvin Arin ura kehittyy ja hyökkää aina jonkun kimppuun joka ilmaisee huolen sen tulevaisuudesta, vai sitä että jotku ilmaisee huolensa siitä? Jotkut ilmaisee voimakkaasti provosoiden mutta perustellen huolen ja toiset eivät vaan hyväksy sitä ja hyökkää huolehtijoita vastaan.

        Toisilla on joku ihme pakkomiele olla huolissaan ja huolehtia / toiset taas eivät voi sietää mitään negatiivista kritiikkiä Aria kohtaan vaan pakkomielteisesti sitä puolustetaan. Molempi pahempi?

        sivusta tarkkailtuna koomista;)

        en muuten ymmärtänyt yhtään mitä kirjoitit. Koomista tai ei ,toi sun kirjoittelu oli anakin sitä...kannattas jättää omaan aivolokeroon!!!!!!!!


      • yritys
        tarkkaillut kirjoitti:

        en muuten ymmärtänyt yhtään mitä kirjoitit. Koomista tai ei ,toi sun kirjoittelu oli anakin sitä...kannattas jättää omaan aivolokeroon!!!!!!!!

        luuseri.


    • ihan samanlainen

      koukkuun jäänyt. Pakko seurata koko ajan mitä Arille kuuluu, missä esiintyy tai miten levyt menestyy. Kaikki levyt tietenkin ostettava ja TV-ohjelmat nähtävä.
      Muutamalle keikallekin olen päässyt. Tämä on minulle ikäänkuin harrastus. Koskaan
      ennen ei ole kukaan tehnyt tällaista vaikutusta, eikä varmaankaan tule enää tekemäänkään. Arin äänessä on varmaankin jotain maagista. Toivottavasti tekee lisää melodista musiikkia, vähemmän sitä kärinää...

      • se "kärinäkin"

        sopii, ainakin minulle, sillä saa kivasti aamulla potkua persauksilleen. Tosin minäkin siihen korkealta ja kovaa kliinisti-ääneen ihastuin, mutta oma viehätyksensä on tuossa "kärinässäkin", pääasia, että sitä musiikkia tulee jatkossakin.


    • on myös

      yksi jonka mielestä tossa sun kirjotuksessa on kovasti tuttuja juttuja. Kun Ari tuli esiin, muisti yhtäkkiä mikä hevissä oli niiiiin hyvää...

    • vanitetaan hillitysti

      Itse olen myös nuoruuttani -70 ja -80-lukujen taitteessa viettänyt ja totta on, että Ari Koivunen on pitkästa aikaa se artisti, johon olen jäänyt ihmeellisellä tavalla koukkuun juuri tuon nostalgisen soundin ja taitavan laulutavan vuoksi. Hänessä hämmästyttää myös muutautumiskyky. Olen myös ajatellut, että hänellä on joku "syvällisempi" kyky ymmärtää musiikkia kuin keskivertoartistella, vaikkei hänellä ole vars. muusiikkialan koulutusta.

      Erityisen tyytyväinen olen siitä, että Koivunen arvostaa tai on oppinut arvostamaan laulua hyvänä instrumenttina. Tämän osoittaa mielestäni se, että hän on vetänyt noita akustisia keikkoja viimeaikoina. Nykyään kun levy-yhtiöt onnistuvat tekemään menestystuotteita vaikka miten kapealla äänialalla varustetuista. Mieslaulajilla riittää, kun on riittävän pitkä tukka ja naisilla riittävän angstaava ja miesvihainen asenne. Arvostan Koivusta myös siinä, ettei hän pelaa köykäisillä seksikkyys- ja ulkonäkökorteilla, vaikka hänellä olisi siihen varmasti ulkoisia avuja - sanokoot naista ilman jääneet rumat "tytöttelijät" mitä hyvänsä.

      Toivoisin, että joskus johonkin maailman aikaan Koivunen tekee jonkun konserttisalikiertueen Suomessa, vaikka akustisella ohjelmistolla. Lupaan tulla ja raahata kaikki keski-ikäiset tuttuni. Klubi- ja festarikeikoille meikäläistä ei enää saada.

      T. Japa Savosta

    • piano manin

      ari veti idolsissa todella komeesti omiin nimiinsä, muutoin oli kyllä aika epävireistä kiekumista. esim. karaoken mm-kisoissa se veti maidenia huomattavasti komeemmin, ja musta se on edelleen yksi arin parhaista vedoista. maidenin musa sopiikin arin äänelle paljon paremmin kuin esim purplen, josta osoituksena toi musan jalkoihin jäävä surkea idols-tulkinta perfect strangersista.

      fftf:llä pojan ääni soi myös mageesti, mutta sitten kehitys jotenkin pysähtyi. epävireiset ja ääni hajalla vedetyt keikat tiputti fiilistä, becomingilla ääni oli ohut ja tunetettu, ja sysipaskalla sycillä laulu on musaan verrattuna aivan liian heikkoa. amoralin vanhaa matskua se on vetänyt hyvin, ja on herännyt pieni toivonkipinä, josko siitä sittenkin tulisi vielä kunnon metallilaulaja.

      • että sä

        Sysipaska et tule pilaamaan tätä asiallista ketjua. Sun mielipide tiedetään jo, koska ollaan kuultu se liian monta kertaa.


      • Strangers...

        taas oli se biisi joka herätti mun kiinnostuksen Ariin ensimmäisen kerran, helvetin hyvä veto. SYC on mun mielestä Arin paras albumi tähän menessä. Sen ääni on siinä luonteva ja vivahteikas taipuen monenmoiseen tulkintaan.


      • mielipideasia
        että sä kirjoitti:

        Sysipaska et tule pilaamaan tätä asiallista ketjua. Sun mielipide tiedetään jo, koska ollaan kuultu se liian monta kertaa.

        saahan täällä kai esittää oman mielipiteen? turha ruveta ketään sen takia täältä häätämään saati haukkumaan.

        mäkin tykkään arin perfect strangersversiosta kun taas iron maiden-veto ja fftf oli melkein kokonaan sysipaskaa:D

        mun mielestä arilla suunta on ollut koko ajan ylöspäin, myös live-esiintymisen myötä. toki mokiakin sattuu, mutta niinhän kaikille, paitsi ehkä näille kaikkitietäville arin neuvojille;D

        muistakaa, ettei roomakaan päivässä poltettu..


      • eli pelkkä
        että sä kirjoitti:

        Sysipaska et tule pilaamaan tätä asiallista ketjua. Sun mielipide tiedetään jo, koska ollaan kuultu se liian monta kertaa.

        kritiikitön kehuminen tekee ketjusta asiallisen, ja toisaalta jos antaa kriitiikkiä kehumisen kylkiäisenä, niin pilaa ketjun :) toisekseen, mä en oo sopinut sun kanssa yhtään mitään :)


      • jankutat
        eli pelkkä kirjoitti:

        kritiikitön kehuminen tekee ketjusta asiallisen, ja toisaalta jos antaa kriitiikkiä kehumisen kylkiäisenä, niin pilaa ketjun :) toisekseen, mä en oo sopinut sun kanssa yhtään mitään :)

        samaa paskaa, se tekee sun jutuista epäasiallisen. Kaikkihan täällä antaa kritiikkiä, sitä on olemassa myös postiivista. Vai onks sulla pinkit fftf-lasit?


      • edes...
        jankutat kirjoitti:

        samaa paskaa, se tekee sun jutuista epäasiallisen. Kaikkihan täällä antaa kritiikkiä, sitä on olemassa myös postiivista. Vai onks sulla pinkit fftf-lasit?

        välillä pysyä asiassa eli suolla oma paskas eli perusteltu mielipitees arin idols-vedoista, idols-levyistä, sysipaskasta sycistä, sekä arin tulkinnoista vanhasta amoral-tuotannosta :)


    • ihmisten päässä

      on naksahtanut kun Ari Koivusesta on saatu tuollainen kuningas. Olen alusta asti nähnyt siinä vain pienikokoisen, itsestään epävarman tyypin, joka on melko hyvä laulaja. Ei mitään erikoista, ehkä ainoastaan vain se, kuinka iso hinku sillä on ollut sanoa oma mielipiteensä asioista tökerösti.

      • se..

        karisma :)


      • "naksahtamista"

        ole.

        Se on ääni ja äänenkäyttö joka koukuttaa. Deep Purple coverista se alkoi....


      • kyl varmaan

        ja sä heilut täällä sitä tuikitavallista tyyppiä koskevassa keskustelussa koska.....???? niin, miks helvetissä? Käytkö kertomassa kaikille muillekin tavallisille tyypeille, kuinka tavallisia ne on, on siinä sulla hommaa :DDDD


      • kun karisma
        se.. kirjoitti:

        karisma :)

        ja sääli tarkoittavat ihan eri asioita!


      • sama...
        kun karisma kirjoitti:

        ja sääli tarkoittavat ihan eri asioita!

        useammalla sanalla. Kuka säälii ja ketä ja miksi oletat että joku rinnastaisi säälin ja karisman. Toinen on tunnetila ja toinen on olemus.


      • Hevidiggari -64

        (...)on naksahtanut kun Ari Koivusesta on saatu tuollainen kuningas. Olen alusta asti nähnyt siinä vain pienikokoisen, itsestään epävarman tyypin, joka on melko hyvä laulaja.(...)

        Komppaan toista kommentaattoria tässä että se on se karisma, joka tehoaa Arissa. Toisia se ärsyttää, mutta näin on ollut aina Suurten Tapausten kohdalla. Liian imelät tapaukset haihtuvat historiaan mitäänsanomattomina. On täysin epäolellinen juttu, minkä kokoinen tai näköinenkään ihminen on kun karismaattinen ihminen omistaa jotain sisäistä paloa, joka sieltä kurkunpäästä pääsee ilmoille. Arista näkyy se, että hän elää laulaakseen eikä laula elääkseen, mikä viimeksi mainittu sekin kyllä on hyvä juttu.
        Ari on näin vanhan räähkän silmissä täysin vilpitön, mikä saattaa nuoren ihmisen silmissä vaikuttaa epävarmuudelta. Ari ei kerää sääliä ja erottaa myös sen mikä musiikkimaailmassa on oleellista ja mikä ei. Arista kertovat lööpit jätän omaan arvoonsa. Arista on tehty vaan pahis aina silloin kuin ei ketään tuhmempaa satu olemaan saatavilla eikä arkistojen kätköistä löydy muuta materiaalia kuin Teppo Ruohosen Mattia kauhistuttanut uskoontulo 15v sitten.

        En nyt Aria ihan kuninkaaksi tituleeraisi, mutta hänestä voi sellainen kyllä tulla. Häntä ihaillaan kuten legendoja ihaillaan nyt, jos saa elää ja pysyy terveenä ja ääni kunnossa. Hieno ja uniikki tapaus suomalaisessa musiikkielämässä niille, jotka on jotain tällaista kovin odottaneet.


      • Ari Koivunen

        kuningas? Aina jotain uutta:)


      • kuinmyös
        Hevidiggari -64 kirjoitti:

        (...)on naksahtanut kun Ari Koivusesta on saatu tuollainen kuningas. Olen alusta asti nähnyt siinä vain pienikokoisen, itsestään epävarman tyypin, joka on melko hyvä laulaja.(...)

        Komppaan toista kommentaattoria tässä että se on se karisma, joka tehoaa Arissa. Toisia se ärsyttää, mutta näin on ollut aina Suurten Tapausten kohdalla. Liian imelät tapaukset haihtuvat historiaan mitäänsanomattomina. On täysin epäolellinen juttu, minkä kokoinen tai näköinenkään ihminen on kun karismaattinen ihminen omistaa jotain sisäistä paloa, joka sieltä kurkunpäästä pääsee ilmoille. Arista näkyy se, että hän elää laulaakseen eikä laula elääkseen, mikä viimeksi mainittu sekin kyllä on hyvä juttu.
        Ari on näin vanhan räähkän silmissä täysin vilpitön, mikä saattaa nuoren ihmisen silmissä vaikuttaa epävarmuudelta. Ari ei kerää sääliä ja erottaa myös sen mikä musiikkimaailmassa on oleellista ja mikä ei. Arista kertovat lööpit jätän omaan arvoonsa. Arista on tehty vaan pahis aina silloin kuin ei ketään tuhmempaa satu olemaan saatavilla eikä arkistojen kätköistä löydy muuta materiaalia kuin Teppo Ruohosen Mattia kauhistuttanut uskoontulo 15v sitten.

        En nyt Aria ihan kuninkaaksi tituleeraisi, mutta hänestä voi sellainen kyllä tulla. Häntä ihaillaan kuten legendoja ihaillaan nyt, jos saa elää ja pysyy terveenä ja ääni kunnossa. Hieno ja uniikki tapaus suomalaisessa musiikkielämässä niille, jotka on jotain tällaista kovin odottaneet.

        Olen hevidiggari-64 kanssa samoilla tunnelmilla. Kuinka löytyikin niin samat fiilikset. Olen hieman vielä vanhempi hevidiggari ja samalla tapaa Ari on koukuttanut minut. Juuri se vilpittömyys, mitä nuorempi sielu ei pysty vielä tunnistamaan, on saanut minut seuraamaan Arin joskus kivistäkin taivalta. Se sisäinen palo, joka tätä nuorta hevisoturia vetää eteenpäin ei voi sammua, sillä se mikä ON ei voi lakata olemasta.


      • Tukossa

        Sä toteet itsekin, että "ihmisten päässä on jotenkin kummallisesti naksahtanut" ja monet sanoo jääneensä mystisesti koukkuu Arin ääneen ja olemukseen. Mä ihmettelen, ettet sä pysty aistimaan Koivusesta mitään muuta kuin sen, paljonko se painaa ja pysyykö se koko ajan metronomin tarkkuudella vireessä. Koivunen ei kokonaisuutena ole mikään nero tai kaikkien alojen asiantuntija, mutta sillä on hieno, erikoinen ääni ja valtava psyykkinen energia, jonka aistii sen tavassa käyttää ääntään. Kun se viestii tunnetta, sen vire huojuu. Sille on myös pitkäkestosen musiikkiharrastuksen myötä tullu tyylitajua, semmonen oma maku.
        Nyt sitte vähä kyökkipsykologiaa ja luulemisen luulemista. Jokaisella meistä on nk. mielen teoria eli käsitys siitä, miten ihmiset yleensä ajattelee ja se pohjautuu meidän omaan tapaan ajatella. Luulen, siis vaan luulen, et Koivunen luulee ihmisten olevan likimain yhtä suoria ja kritiikkiä sietäviä kuin se itte on, mut näinhän ei ole. Me on totuttu valkosiin valheisiin ja monien mielestä ne on sitä sivistystä. Keltanen lehdistö on yrittänyt repiä rahaa Koivusen "totuuksista", vaikka sen heitot on ollu ihan vaarattomia. Sillä kaikki totuudet ei oo vaarattomia ja olis niitä varmaan Koivusellakin hallussa, jos tosissaan haluis hämmentää, muttei se taida enää lehtitalojen lypsylehmäks ruveta.


      • ole mitään tekemistä
        Tukossa kirjoitti:

        Sä toteet itsekin, että "ihmisten päässä on jotenkin kummallisesti naksahtanut" ja monet sanoo jääneensä mystisesti koukkuu Arin ääneen ja olemukseen. Mä ihmettelen, ettet sä pysty aistimaan Koivusesta mitään muuta kuin sen, paljonko se painaa ja pysyykö se koko ajan metronomin tarkkuudella vireessä. Koivunen ei kokonaisuutena ole mikään nero tai kaikkien alojen asiantuntija, mutta sillä on hieno, erikoinen ääni ja valtava psyykkinen energia, jonka aistii sen tavassa käyttää ääntään. Kun se viestii tunnetta, sen vire huojuu. Sille on myös pitkäkestosen musiikkiharrastuksen myötä tullu tyylitajua, semmonen oma maku.
        Nyt sitte vähä kyökkipsykologiaa ja luulemisen luulemista. Jokaisella meistä on nk. mielen teoria eli käsitys siitä, miten ihmiset yleensä ajattelee ja se pohjautuu meidän omaan tapaan ajatella. Luulen, siis vaan luulen, et Koivunen luulee ihmisten olevan likimain yhtä suoria ja kritiikkiä sietäviä kuin se itte on, mut näinhän ei ole. Me on totuttu valkosiin valheisiin ja monien mielestä ne on sitä sivistystä. Keltanen lehdistö on yrittänyt repiä rahaa Koivusen "totuuksista", vaikka sen heitot on ollu ihan vaarattomia. Sillä kaikki totuudet ei oo vaarattomia ja olis niitä varmaan Koivusellakin hallussa, jos tosissaan haluis hämmentää, muttei se taida enää lehtitalojen lypsylehmäks ruveta.

        vireen kanssa, vaan se on temporeferenssiväline. Lisäksi toi epävireisyys=tunne on aika mielenkiintoinen näkemys. Tästä lähtien siis epävireessä laulavat vetävät fiiliksellä...


      • metronomiläppä
        ole mitään tekemistä kirjoitti:

        vireen kanssa, vaan se on temporeferenssiväline. Lisäksi toi epävireisyys=tunne on aika mielenkiintoinen näkemys. Tästä lähtien siis epävireessä laulavat vetävät fiiliksellä...

        oli ihan vaan heitto palstakyylille, että pääsevät jostain pätemään;D


      • XXDX
        kuinmyös kirjoitti:

        Olen hevidiggari-64 kanssa samoilla tunnelmilla. Kuinka löytyikin niin samat fiilikset. Olen hieman vielä vanhempi hevidiggari ja samalla tapaa Ari on koukuttanut minut. Juuri se vilpittömyys, mitä nuorempi sielu ei pysty vielä tunnistamaan, on saanut minut seuraamaan Arin joskus kivistäkin taivalta. Se sisäinen palo, joka tätä nuorta hevisoturia vetää eteenpäin ei voi sammua, sillä se mikä ON ei voi lakata olemasta.

        niin samoja tunteita Arista kuin muilla tänne kirjoittaneilla 60-luvulla syntyneillä. En minäkään

        ikipäivänä kirjautuisi millekään fanifoorumille mutta koska minua on jo pitkään painanut eräs asia niin

        otin ja kirjoitin elämäni ensimmäisen ja viimeisen fanikirjeen.. heh no loput on kohtalon huomassa.


    • sanana sekä

      ajatuksena. ihan ok mietelmä toi alotus eikä mul sitä wastaan mitään mut kaikenlainen riippuwuus ylipääns mistää( noh röökii ja kahwii ei mukaanlasketa) herättää wastustust.

      joo diggaan kyl itekki äänenkäytöst ja saundist ei siin mitään ja amoralin musat on jees mut en kyl fanita koiwust enempää ku ketään muutakaan musalähdet..tai no itteeni kyl mut itteensä aina pitääkin;)))

    • vilpitön kirjoitus

      Arin ihaileminen on täysin sallittua. Ja ymmärrettävää. Onhan se huippuhyvä laulaja, ja teeskentelemätön ja kiinnostava persoona. Varmasti myös mukava. Ainakin faneilleen, kavereilleen ja läheisilleen.

      Mutta silti rehellisyyden nimissä voitaisiin myöntää että opittavaa on hänelläkin. Mm. toisten kunnioittamisesta.

      Ari ei varmaankaan ole ilkeä ihminen. Siinä mielessä että nauttisi toisen ihmisen satuttamisesta. Mutta saa ilmeisesti (negatiivisten) mielipiteidensä laukomisesta jonkinlaista tyydytystä.

      Hän ei myöskään ilmeisesti välitä paskaakaan siitä miltä muista tuntuu ja mitä mahdollisesti puheillaan ja "rehellisillä mielipiteillään" muille aiheuttaa.
      Toisin sanoen ei ole erityisen empaattinen. (Empatia ei siis tarkoita sääliä, vaan kykyä asettua toisen asemaan)
      Tämä on huono juttu. Sellainen puute, jota ei ole helppo oppia. Muuten kuin kantapään kautta.

      Ihan kaikkea ei voi laittaa nuoruuden piikkiin.

      Ja minäkin arvostan suorapuheisuutta ja jopa kovaa kritiikkiä. SILLOIN kun siitä on jotain hyötyä. Sillä pyritään saamaan aikaan jotain, edistämään ja kehittämään asioita.
      Ja kaikkein mieluiten niin että siitä kritiikistä on jotain hyötyä sille ihmiselle jota kritisoidaan. JA KAIKKI YSTÄVÄLLISYYS JA KOHTELIAISUUS EI TODELLAKAAN OLE P****N NUOLMISTA!

      Tarkoitukseton ja epäempaattinen kritiikki on haukkumista. Mielestäni.


      Ja minusta Ari-fanienkin olisi hyvä opetella vähän kriittisyyttä Aria ja Arin käytöstä kohtaan. Pelkkä ylistyslaulu ja aplodit joka tilanteessa ei ole hyväksi kenellekään.

      Vaikka juuri sitä Ari tuntuu kaipaavan. Kun hän kirjoittelee omalle foorumilleen, siitä miten huonosti häntä kohdellaan mediassa jne, ja heittää sinne "kyllä mä kestän" -tyylisiä kommentteja. Koska sieltähän niitä hurraahuutoja, ymmärrystä ja selkääntaputuksia aina saa.


      Kunpa olisi edes yksi TODELLA vilpitön ja rehellinen Ari-fani, joka ei ole niin sokea ihailusta ja "Arin lumoissa", ettei voisi antaa (tai edes sallia) vähän kritiikkiäkin.

      • Hevidiggari -64

        Mitä nyt olen asioita seurannut, on Ari kyllä saanut aika suhteettoman paljon kritiikkiä ja toisaalta juuri sitä kannustusta ja ymmärrystä juuri sen suhteettoman kritiikin vuoksi. Jos joku mielipidekysely tehtäisiin, jossa otos koko Suomen kansasta, niin jakauma negatiivisen ja positiivisen suhtautumisen välillä olisi aika fifty-sixty. Mutta keltainen lehdistö on tyytyväinen kun sai oman lööppipahiksen Arista ja tekee naurettavia juttuja naurettavalta pohjalta. Arilla on monta funktiota, tuskin uskoi sitä, kun tähän lähti, mitä kaikkia tehtäviä hänellä on. =))

        Mitä tulee Arin käytökseen, niin oikeastaan se ei ole oleellista. Arin työ on se, joka kiinnostaa eikä nämä ulkomusiikilliset jutut. Provosoitutuminen Idolsissa Nina Tapion kanssa oli Arille yksi opin paikka, ja hän osoitti kykyä muuttumiseen. Taiteilijalle kyllä voi sallia vähän rosoisemmankin käytöksen eikä se huononna häntä eikä varsinkaan jos se ei vaikuta hänen kykyynsä tulkita tunteita. Itselle tuli aivan tippa linssiin, kuinka kunnoittavasti hän puhuu omasta idolistaan, edesmenneestä Jaska Vitikaisesta ja muista läheisistään, niin että empaattisuutta löytyy, hän ei vain käyttäydy muiden toivomusten mukaisesti ja ehkä siksi negatiiviset asiat Arista nostetaan mielummin esille kuin positiiviset.

        Eikä kenestäkään kyllä tee lahjakkutta tai ainutlaatuista laulajaa se, että osaa käyttäytyä "hienosti median hihnassa" ja pyrkii olemaan kaikkia miellyttävä robotti. Lahjakkuus on kuitenkin se, josta ihminen muistetaan ja tunnetaan.


      • itse ole just

        sellainen "TODELLA vilpitön ja rehellinen Ari-fani". Et kai sä muuten kyyläis sen forkaa ja roikkuisi täällä vääntämässä kilometrin pituisia raportteja siitä miten Arin ja sen muiden fanien pitäis käyttäytyä?;D


      • jolle jäi
        itse ole just kirjoitti:

        sellainen "TODELLA vilpitön ja rehellinen Ari-fani". Et kai sä muuten kyyläis sen forkaa ja roikkuisi täällä vääntämässä kilometrin pituisia raportteja siitä miten Arin ja sen muiden fanien pitäis käyttäytyä?;D

        tuo sama levy pyörimään jo kaks ja puol vuotta sitten. Se saa jonkinlaista tyydytystä levittämällä tuota tekstiään ympäri nettiä ja muistuttamalla, että Jässe floppasi. Kaipa se luulee, että kaikki muutkin toistaa samoja asioita vuodesta toiseen, vaikka valehtelee väittäessään Arin jatkuvasti laukovan mielipiteitään. Oikeastaan tässä alkaakin jo kaivata Koivusen yleensä hyvinkin asiallisia, harkittuja ja perusteltuja mielipiteitä.


      • tosissas=DDD

        Olet kyllä toivoton hölmö.


      • löytyy

        """Kun hän kirjoittelee omalle foorumilleen, siitä miten huonosti häntä kohdellaan mediassa jne, ja heittää sinne "kyllä mä kestän" -tyylisiä kommentteja. Koska sieltähän niitä hurraahuutoja, ymmärrystä ja selkääntaputuksia aina saa.

        Kunpa olisi edes yksi TODELLA vilpitön ja rehellinen Ari-fani, joka ei ole niin sokea ihailusta ja "Arin lumoissa", ettei voisi antaa (tai edes sallia) vähän kritiikkiäkin."""

        Kyllä näitä rehellisiä ja vilpittömiä löytyy useita tuolta foorumiltakin, kun osaa seuloa kirjoittajia. Niitä, jotka diggailevat täysillä ja ovat myös "Arin lumoissa", mutta uskaltavat antaa rehellistä ja piikikästäkin kritiikkiä, jos jotain menee pieleen. Kritiikin antaminen ei siellä vain ole päätöntä dissaamista tai haukkumista, vaan hyvässä hengessä suoritettua keskustelua, joskus napakkaakin sananvaihtoa.

        Ymmärrän tosin, ettei näitä juttuja ja nimimerkkejä foorumilta äkkinäinen pysty seulomaan, ellei seuraa keskusteluja tarkoin ja tottahan toki monesti se suuri ihku ja puolustus peittää alleen monta hyvää neutraalimpaa pohdiskelua.


      • kyllä...

        ilkka pärjää :)


      • mielipide:
        löytyy kirjoitti:

        """Kun hän kirjoittelee omalle foorumilleen, siitä miten huonosti häntä kohdellaan mediassa jne, ja heittää sinne "kyllä mä kestän" -tyylisiä kommentteja. Koska sieltähän niitä hurraahuutoja, ymmärrystä ja selkääntaputuksia aina saa.

        Kunpa olisi edes yksi TODELLA vilpitön ja rehellinen Ari-fani, joka ei ole niin sokea ihailusta ja "Arin lumoissa", ettei voisi antaa (tai edes sallia) vähän kritiikkiäkin."""

        Kyllä näitä rehellisiä ja vilpittömiä löytyy useita tuolta foorumiltakin, kun osaa seuloa kirjoittajia. Niitä, jotka diggailevat täysillä ja ovat myös "Arin lumoissa", mutta uskaltavat antaa rehellistä ja piikikästäkin kritiikkiä, jos jotain menee pieleen. Kritiikin antaminen ei siellä vain ole päätöntä dissaamista tai haukkumista, vaan hyvässä hengessä suoritettua keskustelua, joskus napakkaakin sananvaihtoa.

        Ymmärrän tosin, ettei näitä juttuja ja nimimerkkejä foorumilta äkkinäinen pysty seulomaan, ellei seuraa keskusteluja tarkoin ja tottahan toki monesti se suuri ihku ja puolustus peittää alleen monta hyvää neutraalimpaa pohdiskelua.

        Sitten on paljon meitä, joille Koivunen riittää loistavasti juuri sellaisena kuin on ja saa kehittyä omaa tahtiaan. Me ihastuttiin Koivusen lahjakkuuteen jo idolsin aikana ja mieshän on kehittynyt vielä valtavasti noista ajoista. Koivusen bändien esiintymiset ja keikat on olleet oikein nautinnollisia elämyksiä ja Ari on käyttäytynyt hyvin niin julkisuudessa kuin mediassakin. Ei mulla ole mitään kritisoitavaa. Tykkään äänestä, laulusta, musiikista, bändeistä, persoonasta ja ulkonäöstä. Säästän kritiikkini asioille, jotka on pielessä ja vaatii korjaamista.

        terv. TODELLA vilpitön ja rehellinen Ari-fani


      • edellistä
        mielipide: kirjoitti:

        Sitten on paljon meitä, joille Koivunen riittää loistavasti juuri sellaisena kuin on ja saa kehittyä omaa tahtiaan. Me ihastuttiin Koivusen lahjakkuuteen jo idolsin aikana ja mieshän on kehittynyt vielä valtavasti noista ajoista. Koivusen bändien esiintymiset ja keikat on olleet oikein nautinnollisia elämyksiä ja Ari on käyttäytynyt hyvin niin julkisuudessa kuin mediassakin. Ei mulla ole mitään kritisoitavaa. Tykkään äänestä, laulusta, musiikista, bändeistä, persoonasta ja ulkonäöstä. Säästän kritiikkini asioille, jotka on pielessä ja vaatii korjaamista.

        terv. TODELLA vilpitön ja rehellinen Ari-fani

        kirjoittajaa. Ei minullakaan ole mitään kritisoitavaa. Kiitokset vain ihanista keikoista ja lauluista. Ari on vain tuonut paljon iloa elämääni. Ihastuin hänen ääneen idolsin aikana. Pisti heti silmään, kun se lauleskeli siellä Kriden kanssa. Tulen seuraamaan hänen uransa kehitystä laulaisi hän, missä kokoonpanossa tahansa. läh. Arin todellinen fani.


      • varmaankin
        löytyy kirjoitti:

        """Kun hän kirjoittelee omalle foorumilleen, siitä miten huonosti häntä kohdellaan mediassa jne, ja heittää sinne "kyllä mä kestän" -tyylisiä kommentteja. Koska sieltähän niitä hurraahuutoja, ymmärrystä ja selkääntaputuksia aina saa.

        Kunpa olisi edes yksi TODELLA vilpitön ja rehellinen Ari-fani, joka ei ole niin sokea ihailusta ja "Arin lumoissa", ettei voisi antaa (tai edes sallia) vähän kritiikkiäkin."""

        Kyllä näitä rehellisiä ja vilpittömiä löytyy useita tuolta foorumiltakin, kun osaa seuloa kirjoittajia. Niitä, jotka diggailevat täysillä ja ovat myös "Arin lumoissa", mutta uskaltavat antaa rehellistä ja piikikästäkin kritiikkiä, jos jotain menee pieleen. Kritiikin antaminen ei siellä vain ole päätöntä dissaamista tai haukkumista, vaan hyvässä hengessä suoritettua keskustelua, joskus napakkaakin sananvaihtoa.

        Ymmärrän tosin, ettei näitä juttuja ja nimimerkkejä foorumilta äkkinäinen pysty seulomaan, ellei seuraa keskusteluja tarkoin ja tottahan toki monesti se suuri ihku ja puolustus peittää alleen monta hyvää neutraalimpaa pohdiskelua.

        isestäsi. hyvä sinä;) Eikö kuitenkin ole parempi itse osallistua keskusteluun kuin arvostella muiden foorumeiden keskustelijoita ulkopuolelta.


      • oikein kunnolla
        varmaankin kirjoitti:

        isestäsi. hyvä sinä;) Eikö kuitenkin ole parempi itse osallistua keskusteluun kuin arvostella muiden foorumeiden keskustelijoita ulkopuolelta.

        ymmärrä mitä tarkoitat?

        Juurihan puolustin lukuisia keskustelijoita ja ilmaisin mielipiteeni siitä, että Arin faneista löytyy monia täpöllä fanittavia, mutta myös hyvässä hengessä kriittisiä ihmisiä. En mielestäni arvostellut ketään ulkopuolelta.


      • jössez

        jässenkin ihaileminen ja puolustaminen on ihan sallittua, mutta tekisit sen jässen omalla palstalla, plz.


      • Hevidiggari -64

        Piti vielä tällaiseen kohtaan tarttua, en huomannut tätä kehotusta:

        "Ja minusta Ari-fanienkin olisi hyvä opetella vähän kriittisyyttä Aria ja Arin käytöstä kohtaan."

        Kritisoin työkseni, joten kritiikinantamista tässä iässä enää tuskin tarvitsee alkaa opetella. Ari tekee työnsä ja me nautitaan työn tuloksista, niin yksinkertaista se vaan on. Ostan levyjä, ja kuuntelen ja katselen eikä mikään riko sitä auvoa. Ulkomusiikillisilla jutuilla tai muiden mielipiteillä ei ole mitään tekoa tässä, eikä vaikuta meikäläisen osto- tai kuuntelupäätöksiin.

        Kaivele sinä jotain moitittavaa, jos se tuntuu sopivalta puuhalta. Ari on jostain kumman syystä melkein taivaallisessa tehtävässä, kun hän saa kantaa toistenkin ihmisten pahan olon ja toimia vikaisuuden ja huonokäytöksisyyden toteemina, jota jokaisella on oikeus ja halu kivittää ja jonka yläpuolelle lähes jokainen tuntee yltävänsä. :D Eiköhän keskitytä jokainen omiin vikoihimme, niissä sitä riittää oikomista....


      • annuman 49
        Hevidiggari -64 kirjoitti:

        Piti vielä tällaiseen kohtaan tarttua, en huomannut tätä kehotusta:

        "Ja minusta Ari-fanienkin olisi hyvä opetella vähän kriittisyyttä Aria ja Arin käytöstä kohtaan."

        Kritisoin työkseni, joten kritiikinantamista tässä iässä enää tuskin tarvitsee alkaa opetella. Ari tekee työnsä ja me nautitaan työn tuloksista, niin yksinkertaista se vaan on. Ostan levyjä, ja kuuntelen ja katselen eikä mikään riko sitä auvoa. Ulkomusiikillisilla jutuilla tai muiden mielipiteillä ei ole mitään tekoa tässä, eikä vaikuta meikäläisen osto- tai kuuntelupäätöksiin.

        Kaivele sinä jotain moitittavaa, jos se tuntuu sopivalta puuhalta. Ari on jostain kumman syystä melkein taivaallisessa tehtävässä, kun hän saa kantaa toistenkin ihmisten pahan olon ja toimia vikaisuuden ja huonokäytöksisyyden toteemina, jota jokaisella on oikeus ja halu kivittää ja jonka yläpuolelle lähes jokainen tuntee yltävänsä. :D Eiköhän keskitytä jokainen omiin vikoihimme, niissä sitä riittää oikomista....

        olen, kuin edellinenkin kirjoittaja.On tässä jo ikää minullakin vaikka toisille jakaa,mutta silti olen uskaltautunut keikoilla käymään ja sieltä on jäänyt paljon positiivisia asioita muisteltavaksi ja ajateltavaksi.Ei ole moitittavaa Arin eikä yhtyeidensä poikien käyttäytymisessä.Sanon poikien,koska minulle he ovat poikia.Mutta,mutta,yleisön käytös joskus hieman hämmästyttää,koska itse en lähtisi keikalle,jos siellä pitäisi keskisormea heiluttaa ja teko-oksentaa,haukkua homoksi ja paskaksi ym.ym.kaikkea siellä näkee ja kuulee,mutta onneksi näitä on kuitenkin pieni osa yleisön joukossa,usein ei ollenkaan.Arin Amoraliin liittyminen on tehnyt minusta myös Amoral-fanin.Koska fanitus iski minuun heti,kun Arin ensikerran kuulin laulavan silloisessa kilpailussa,ja se on kestänyt ja vahvistunut vain edelleen.Ja siihen ei todellakaan vaikuta mikään eikä kukaan.Tällainen fanius on aina oma juttu ja tällaisen päätä ei käännetä joutavilla juoruilla.Tähän ei vaikuta ulkonäöt eikä vaatetukset ems:tekijät,eikä bändimuutokset.Aria seuraan kuin hai laivaa ja toivon uralleen pitkää ikää,sekä monta ihanaa nautiskelun hetkeä faneilleen tulevaisuudessa.Osaan minäkin ajatella asioita punniten ja harkiten,mutta en näe mitään järkeä lähteä ns.kritisoimaan ketään esim.keikoille ja yleisön tavoista puhuessani en halua kritisoida ketään se on vain asia joka on minua oikeasti hämmentänyt ja mietityttänyt jälkeenpäin.Meillä on siis jokaisella funtsimista omassa itsessämme,ollakko vai eikö olla ns.fani.Ei kuin ihania fanitushetkiä Arin ja kmp.seurassa.


      • joka olet

        ilmeisesti sama jumalaapelkäävä, joka tätä katkeraa vuodatusta jatkaa jo kolmatta vuotta, lopeta muiden epärehellisiksi nimittely. Mieti, mistä tarve syyttelyysi kumpuaa? Onko joku tehnyt sinulle jotain, mihin kaipaat hyvitystä? Mieti, onko se sittenkään Ari Koivunen tai tuntemattomat, kasvottomat kirjoittajat foorumilla?


      • ilmeisesti saat

        kiksejä Arin ja hänen faniensa jatkuvasta arvostelusta?

        Maailma on täynnä ihmisiä, jotka pitävät itseään pätevinä toisten elämän ja tapojen mestaroijina. On se vaan kummallista, että maailma ei ole yhtään parempi paikka. Jos te toisten "opettajat" eläsitte itse niin esimerkillisesti toisia ihmisiä kunnioittaen ja auttaen, niin eiköhän monen asian pitäisi olla paremmin - vaan ei ole...


      • kirjottaja..
        joka olet kirjoitti:

        ilmeisesti sama jumalaapelkäävä, joka tätä katkeraa vuodatusta jatkaa jo kolmatta vuotta, lopeta muiden epärehellisiksi nimittely. Mieti, mistä tarve syyttelyysi kumpuaa? Onko joku tehnyt sinulle jotain, mihin kaipaat hyvitystä? Mieti, onko se sittenkään Ari Koivunen tai tuntemattomat, kasvottomat kirjoittajat foorumilla?

        voin sanoa että ihan hyvää asiaakin tossa viestissä on, eikä suinkaan katkeruutta tai syyttelyä. Päinvastoin, kirjoittaja yrittää asialinjalla pysyen perustella kantaansa ja saada myös teitä katsomaan asioita useammalta kuin yhdeltä kantilta. Miks sulla taas on tarve hyökätä kimppuun heti kun joku lausuu asiallista kritiikkiä?

        Niin ja mielipiteeni on että pari Arin mielipidettä/töksäytystä silloin joskus oli lähempänä suoraa haukkumista kuin asiallista kritiikkiä ja rehellistä mielipiteenilmaisua (ainakin se Ilkka-kommentointi), eikä Ari aina antanut itsestään kovin empaattisen ihmisen vaikutelmaa. Mulla ei siis fanina ole ongelmaa myöntää että Arissa on vikansa ja ne on nimenomaan ton kirjottajan mainitsemia seikkoja. Mutta ne seikat on mulle myös autuaan yhdentekeviä, fanittaisin Arin ääntä ja laulua vaikka se kuristais koiranpentuja huvikseen. Muu kuin Arin musiikki on sivuseikkaa.


      • aika toivoton
        kirjottaja.. kirjoitti:

        voin sanoa että ihan hyvää asiaakin tossa viestissä on, eikä suinkaan katkeruutta tai syyttelyä. Päinvastoin, kirjoittaja yrittää asialinjalla pysyen perustella kantaansa ja saada myös teitä katsomaan asioita useammalta kuin yhdeltä kantilta. Miks sulla taas on tarve hyökätä kimppuun heti kun joku lausuu asiallista kritiikkiä?

        Niin ja mielipiteeni on että pari Arin mielipidettä/töksäytystä silloin joskus oli lähempänä suoraa haukkumista kuin asiallista kritiikkiä ja rehellistä mielipiteenilmaisua (ainakin se Ilkka-kommentointi), eikä Ari aina antanut itsestään kovin empaattisen ihmisen vaikutelmaa. Mulla ei siis fanina ole ongelmaa myöntää että Arissa on vikansa ja ne on nimenomaan ton kirjottajan mainitsemia seikkoja. Mutta ne seikat on mulle myös autuaan yhdentekeviä, fanittaisin Arin ääntä ja laulua vaikka se kuristais koiranpentuja huvikseen. Muu kuin Arin musiikki on sivuseikkaa.

        tapaus. Kenelle teille oikein kirjoitat??
        Kokeile keskustelua vaikka vastaamalla minulle, vain minulle, ei kaikille niille jotka ovat ehkä kirjoittaneet jonnekin viimeisen kahden kolmen vuoden aikana.

        Minä siis kirjoitan:

        "Ari on virheetön ja jumala." Olenko oikeassa vai väärässä?


      • faneille :)
        aika toivoton kirjoitti:

        tapaus. Kenelle teille oikein kirjoitat??
        Kokeile keskustelua vaikka vastaamalla minulle, vain minulle, ei kaikille niille jotka ovat ehkä kirjoittaneet jonnekin viimeisen kahden kolmen vuoden aikana.

        Minä siis kirjoitan:

        "Ari on virheetön ja jumala." Olenko oikeassa vai väärässä?

        vaikka oikeestaan täällä on ihan sama kirjottaako mulle vai sulle vai meille, kun itse kullakin voi olla just niin monta sivupersoonaa ku huvittaa. Oikea ja väärä on periaattees subjektiivinen kokemus, mutta objektiivisesti voi sanoa että jotkut mielipiteet on vähemmän fiksuja ja perusteltuja kuin toiset. Tuo mitä kirjoitit oli siis sellainen mielipide. :)


      • jumala:)
        faneille :) kirjoitti:

        vaikka oikeestaan täällä on ihan sama kirjottaako mulle vai sulle vai meille, kun itse kullakin voi olla just niin monta sivupersoonaa ku huvittaa. Oikea ja väärä on periaattees subjektiivinen kokemus, mutta objektiivisesti voi sanoa että jotkut mielipiteet on vähemmän fiksuja ja perusteltuja kuin toiset. Tuo mitä kirjoitit oli siis sellainen mielipide. :)

        ei ole järjellä käsitettävä, niin Ari Koivunen voi olla joillekin jumala. Älä siis vähättele häntä äläkä ihmisten uskoa.


      • Hevidig
        kirjottaja.. kirjoitti:

        voin sanoa että ihan hyvää asiaakin tossa viestissä on, eikä suinkaan katkeruutta tai syyttelyä. Päinvastoin, kirjoittaja yrittää asialinjalla pysyen perustella kantaansa ja saada myös teitä katsomaan asioita useammalta kuin yhdeltä kantilta. Miks sulla taas on tarve hyökätä kimppuun heti kun joku lausuu asiallista kritiikkiä?

        Niin ja mielipiteeni on että pari Arin mielipidettä/töksäytystä silloin joskus oli lähempänä suoraa haukkumista kuin asiallista kritiikkiä ja rehellistä mielipiteenilmaisua (ainakin se Ilkka-kommentointi), eikä Ari aina antanut itsestään kovin empaattisen ihmisen vaikutelmaa. Mulla ei siis fanina ole ongelmaa myöntää että Arissa on vikansa ja ne on nimenomaan ton kirjottajan mainitsemia seikkoja. Mutta ne seikat on mulle myös autuaan yhdentekeviä, fanittaisin Arin ääntä ja laulua vaikka se kuristais koiranpentuja huvikseen. Muu kuin Arin musiikki on sivuseikkaa.

        alan olla sitä mieltä että Ari Koivunen on virheetön ja perun aiemmat kirjoitukseni. Tapasin hänet eilen ja hän osoittautui virheettömäksi.


      • ole aloittaja.
        Hevidig kirjoitti:

        alan olla sitä mieltä että Ari Koivunen on virheetön ja perun aiemmat kirjoitukseni. Tapasin hänet eilen ja hän osoittautui virheettömäksi.

        Alan vain olla hänen kanssaan samaa mieltä joten otin vähän samanlaisen nikin:)
        t.uskis


      • sama......
        kirjottaja.. kirjoitti:

        voin sanoa että ihan hyvää asiaakin tossa viestissä on, eikä suinkaan katkeruutta tai syyttelyä. Päinvastoin, kirjoittaja yrittää asialinjalla pysyen perustella kantaansa ja saada myös teitä katsomaan asioita useammalta kuin yhdeltä kantilta. Miks sulla taas on tarve hyökätä kimppuun heti kun joku lausuu asiallista kritiikkiä?

        Niin ja mielipiteeni on että pari Arin mielipidettä/töksäytystä silloin joskus oli lähempänä suoraa haukkumista kuin asiallista kritiikkiä ja rehellistä mielipiteenilmaisua (ainakin se Ilkka-kommentointi), eikä Ari aina antanut itsestään kovin empaattisen ihmisen vaikutelmaa. Mulla ei siis fanina ole ongelmaa myöntää että Arissa on vikansa ja ne on nimenomaan ton kirjottajan mainitsemia seikkoja. Mutta ne seikat on mulle myös autuaan yhdentekeviä, fanittaisin Arin ääntä ja laulua vaikka se kuristais koiranpentuja huvikseen. Muu kuin Arin musiikki on sivuseikkaa.

        Jässe-trolli tai ainakin kuulostat yhtä typerältä. Kaikki ihmiset haukkuu ja arvostelee julkkiksia ja tuntemiaan ihmisiä. Naurettavaa hössöttää vuodesta toiseen Arin parista pienestä kommentista, joiden suurentelulla roskalehdet ja te trollit pyritte vaan jostakin syystä jatkuvasti mustamaalaamaan Aria. Sanot, että Arissa on vikansa, mutta koita jo tajuta, että kaikissa meissä on ihan yhtä paljon vikaa. Tosin teissä täyspäiväisissä anonyymeissä nettidissaajissa on erityisen pahasti jotain vialla.


      • dissaajassa
        sama...... kirjoitti:

        Jässe-trolli tai ainakin kuulostat yhtä typerältä. Kaikki ihmiset haukkuu ja arvostelee julkkiksia ja tuntemiaan ihmisiä. Naurettavaa hössöttää vuodesta toiseen Arin parista pienestä kommentista, joiden suurentelulla roskalehdet ja te trollit pyritte vaan jostakin syystä jatkuvasti mustamaalaamaan Aria. Sanot, että Arissa on vikansa, mutta koita jo tajuta, että kaikissa meissä on ihan yhtä paljon vikaa. Tosin teissä täyspäiväisissä anonyymeissä nettidissaajissa on erityisen pahasti jotain vialla.

        on enemmän vikaa kuin muissa. Veikkaan että olisivat usein avun tarpeessa.


      • jos kaikki
        dissaajassa kirjoitti:

        on enemmän vikaa kuin muissa. Veikkaan että olisivat usein avun tarpeessa.

        jotka dissaa netissä ja elävässä elämässä (mitä eroa?) joutuis hoitoon, täyttyisivät laitokset aika nopeasti äärimmilleen. :)

        Täällähän tietysti eriävän mielipiteen tai kritiikin esittäminen on heti dissausta, mutta onneksi sä sentään et ikinä ole dissannut ketään missään etkä koskaan.


      • enkä ole
        sama...... kirjoitti:

        Jässe-trolli tai ainakin kuulostat yhtä typerältä. Kaikki ihmiset haukkuu ja arvostelee julkkiksia ja tuntemiaan ihmisiä. Naurettavaa hössöttää vuodesta toiseen Arin parista pienestä kommentista, joiden suurentelulla roskalehdet ja te trollit pyritte vaan jostakin syystä jatkuvasti mustamaalaamaan Aria. Sanot, että Arissa on vikansa, mutta koita jo tajuta, että kaikissa meissä on ihan yhtä paljon vikaa. Tosin teissä täyspäiväisissä anonyymeissä nettidissaajissa on erityisen pahasti jotain vialla.

        myöskään Sysipaska jos sitä meinasit ehdottaa, ja mä kuulostan paljon fiksummalta kuin sä. :) Korostin juurikin sitä, ettei mulla ole ongelmaa myöntää että Arin "rehelliset mielipiteet" oli välillä tökeröä haukkumista. Mutta teillä äärilaidan faneilla on edelleen suuria vaikeuksia myöntää että nämä "rehelliset mielipiteet" oli välillä tökeröä haukkumista, ja siksi haukutte kaikki ne jotka muuta ehdottavat, kuten nytkin. :)

        Korostin myös sitä että asia ei mua loppujen lopuksi liikuta, joten en suinkaan ole hössöttänyt asiasta vuosikausia. Huvitti kommentoida, kun "Jässe-trollin" suht perustellun ja asiallisen viestin kimppuun hyökättiin niin kuin vain vihaisimmat Arifanit osaa. :)

        Mitä tulee täyspäiväisiin anonyymeihin nettidissaajiin, no, padat ja kattilat kolisee jne.


      • olet?
        jos kaikki kirjoitti:

        jotka dissaa netissä ja elävässä elämässä (mitä eroa?) joutuis hoitoon, täyttyisivät laitokset aika nopeasti äärimmilleen. :)

        Täällähän tietysti eriävän mielipiteen tai kritiikin esittäminen on heti dissausta, mutta onneksi sä sentään et ikinä ole dissannut ketään missään etkä koskaan.

        Minkä takia pitää dissata netissä? Kerro kun tuntuu asia olevan tuttu? Ja täsmennä myös mikä on eriävä mielipide? Sekö joka on aloituksen kanssa eri mieltä?


      • fiksulta,
        enkä ole kirjoitti:

        myöskään Sysipaska jos sitä meinasit ehdottaa, ja mä kuulostan paljon fiksummalta kuin sä. :) Korostin juurikin sitä, ettei mulla ole ongelmaa myöntää että Arin "rehelliset mielipiteet" oli välillä tökeröä haukkumista. Mutta teillä äärilaidan faneilla on edelleen suuria vaikeuksia myöntää että nämä "rehelliset mielipiteet" oli välillä tökeröä haukkumista, ja siksi haukutte kaikki ne jotka muuta ehdottavat, kuten nytkin. :)

        Korostin myös sitä että asia ei mua loppujen lopuksi liikuta, joten en suinkaan ole hössöttänyt asiasta vuosikausia. Huvitti kommentoida, kun "Jässe-trollin" suht perustellun ja asiallisen viestin kimppuun hyökättiin niin kuin vain vihaisimmat Arifanit osaa. :)

        Mitä tulee täyspäiväisiin anonyymeihin nettidissaajiin, no, padat ja kattilat kolisee jne.

        sori. Kuulostat edelleen patologiselta dissaajalta, joka on hoidon tarpeessa.


      • olisin-
        enkä ole kirjoitti:

        myöskään Sysipaska jos sitä meinasit ehdottaa, ja mä kuulostan paljon fiksummalta kuin sä. :) Korostin juurikin sitä, ettei mulla ole ongelmaa myöntää että Arin "rehelliset mielipiteet" oli välillä tökeröä haukkumista. Mutta teillä äärilaidan faneilla on edelleen suuria vaikeuksia myöntää että nämä "rehelliset mielipiteet" oli välillä tökeröä haukkumista, ja siksi haukutte kaikki ne jotka muuta ehdottavat, kuten nytkin. :)

        Korostin myös sitä että asia ei mua loppujen lopuksi liikuta, joten en suinkaan ole hössöttänyt asiasta vuosikausia. Huvitti kommentoida, kun "Jässe-trollin" suht perustellun ja asiallisen viestin kimppuun hyökättiin niin kuin vain vihaisimmat Arifanit osaa. :)

        Mitä tulee täyspäiväisiin anonyymeihin nettidissaajiin, no, padat ja kattilat kolisee jne.

        varovainen. Sisäpiirin tietona voin kertoa että vihaisimmat arfanit tulevat yön pimeydessä ja purevat. Ainakin kannattaa pitää jalat ja kädet sängyssä peiton alla tiukasti .


      • saa ja
        olisin- kirjoitti:

        varovainen. Sisäpiirin tietona voin kertoa että vihaisimmat arfanit tulevat yön pimeydessä ja purevat. Ainakin kannattaa pitää jalat ja kädet sängyssä peiton alla tiukasti .

        pitääkin purra arfanit ja akfanit ja vaikka kaikki .


      • aina haukut
        enkä ole kirjoitti:

        myöskään Sysipaska jos sitä meinasit ehdottaa, ja mä kuulostan paljon fiksummalta kuin sä. :) Korostin juurikin sitä, ettei mulla ole ongelmaa myöntää että Arin "rehelliset mielipiteet" oli välillä tökeröä haukkumista. Mutta teillä äärilaidan faneilla on edelleen suuria vaikeuksia myöntää että nämä "rehelliset mielipiteet" oli välillä tökeröä haukkumista, ja siksi haukutte kaikki ne jotka muuta ehdottavat, kuten nytkin. :)

        Korostin myös sitä että asia ei mua loppujen lopuksi liikuta, joten en suinkaan ole hössöttänyt asiasta vuosikausia. Huvitti kommentoida, kun "Jässe-trollin" suht perustellun ja asiallisen viestin kimppuun hyökättiin niin kuin vain vihaisimmat Arifanit osaa. :)

        Mitä tulee täyspäiväisiin anonyymeihin nettidissaajiin, no, padat ja kattilat kolisee jne.

        Aria tökerösti? Sussa on paljon enemmän vikaa kuin Arissa, koska jatkat haukkumistasi vuodesta toiseen. Et ole Sysipaska, vaikka hänkin provoilee tarkoituksella eikä osaa tai halua keskustella asiallisesti. Kyllä teidät on helppo tunnistaa, koska toistatte aina samoja asioita.

        Dissaajat, trollit ja provoilijat kerjää kritiikkiä. Parasta olisi tietysti jos forkalla olisi moderaattori, joka pitäisi palstan siistinä ja asiallisena.


      • ei kun
        saa ja kirjoitti:

        pitääkin purra arfanit ja akfanit ja vaikka kaikki .

        nukkumaan. Ja valituksia ei kuulemma vastaanoteta.


      • itsellesi
        aina haukut kirjoitti:

        Aria tökerösti? Sussa on paljon enemmän vikaa kuin Arissa, koska jatkat haukkumistasi vuodesta toiseen. Et ole Sysipaska, vaikka hänkin provoilee tarkoituksella eikä osaa tai halua keskustella asiallisesti. Kyllä teidät on helppo tunnistaa, koska toistatte aina samoja asioita.

        Dissaajat, trollit ja provoilijat kerjää kritiikkiä. Parasta olisi tietysti jos forkalla olisi moderaattori, joka pitäisi palstan siistinä ja asiallisena.

        vastailu, muuten sinut bannataan.
        T. moderaattori


      • Hevidiggari -64
        faneille :) kirjoitti:

        vaikka oikeestaan täällä on ihan sama kirjottaako mulle vai sulle vai meille, kun itse kullakin voi olla just niin monta sivupersoonaa ku huvittaa. Oikea ja väärä on periaattees subjektiivinen kokemus, mutta objektiivisesti voi sanoa että jotkut mielipiteet on vähemmän fiksuja ja perusteltuja kuin toiset. Tuo mitä kirjoitit oli siis sellainen mielipide. :)

        Meitä Arin kuuntelijoita on niin moneen lähtöön. On paksunahkaista ja sitten herkkähipiäistä, enemmän ja vähemmän. Luulisin ettei suurin osa kuitenkaan tänne kirjoita, vaan pitää mielipiteensä ominaan. Minusta on erikoista, että Ari ja Arista tykkääminen herättää niin valtavasti närää ja suorastaan vihaa, ja joku näkee niin valtavasti vaivaa, että menee keikoillekin osoittaman halveksuntansa. En ole ennen tällaiseen ilmiöön törmännyt. Olen ihmetellyt, ketä Ari oikein uhkaa. Keneltä se on pois, kun Ari laulaa ja menestyy? Ymmärrän sitten, jos joku aloitteleva hevilaulaja ei voi sietää kun toinen vieressä korjaa potin toisensa jälkeen. Mutta ei Ari-vastaisuus todellakaan vaikuta toisten ostokäyttäytymiseen ja tykkäämiseen. Hukkaan menee nallit.


      • on, kuten sanoin,
        olet? kirjoitti:

        Minkä takia pitää dissata netissä? Kerro kun tuntuu asia olevan tuttu? Ja täsmennä myös mikä on eriävä mielipide? Sekö joka on aloituksen kanssa eri mieltä?

        ainakin täällä Ari-maailmassa normista eriävän mielipiteen tai kritiikin esittämistä. Eli olen ilman muuta "dissannut" :) "Dissaan" siksi, että erilaisia mielipiteitä ja kritiikkiä on tässä maassa lupa esittää, ja keskustelun kannalta suotavaakin niin kauan kuin mielipiteet on asiallisia eivätkä luiskahda haukkumisen puolelle. Pieni esimerkki lienee paikallaan:

        "Ilkka Jääskeläinen on floppi."
        "Ari Koivunen on floppi."

        Kumpi toteamus on haukkumista, kumpi ei? Jos esittäisin ylemmän toteamuksen täällä, ihan noinniinkuin rehellisenä mielipiteenä vähän niinquin Arsba itse, moni ilmaisisi suorasti tai epäsuorasti olevansa samaa mieltä. Jos taas laukoisin alempana olevan "totuuden", ois "vitun dissaritrolli"-palaute taattu. Ite asiassa tää on taidettu jossain aiemmassa triidissä empiirisesti testatakin. :)

        Eli kaksinaismoralismia suolikaksnelosen Ari-palstan malliin, olkaa hyvät.

        Juu ja ennen kuin joku innokas ennättää: en edelleenkään ole Jässe-trolli (mikä lieneekin) tai Ilkka itse, Ilkka henkilönä tai laulajana ei kiinnosta, ja oon Arin fani. Näin siis ovat asiat, mutta en nyt oikein voinut olla kiinnittämättä huomiota eräidenkin tän palstan kirjoittajien kaksinaismoralismiin ja herkkähipiäisyyteen ja tarttumatta niihin. Suonette anteeksi.:)


      • huomannut
        Hevidiggari -64 kirjoitti:

        Meitä Arin kuuntelijoita on niin moneen lähtöön. On paksunahkaista ja sitten herkkähipiäistä, enemmän ja vähemmän. Luulisin ettei suurin osa kuitenkaan tänne kirjoita, vaan pitää mielipiteensä ominaan. Minusta on erikoista, että Ari ja Arista tykkääminen herättää niin valtavasti närää ja suorastaan vihaa, ja joku näkee niin valtavasti vaivaa, että menee keikoillekin osoittaman halveksuntansa. En ole ennen tällaiseen ilmiöön törmännyt. Olen ihmetellyt, ketä Ari oikein uhkaa. Keneltä se on pois, kun Ari laulaa ja menestyy? Ymmärrän sitten, jos joku aloitteleva hevilaulaja ei voi sietää kun toinen vieressä korjaa potin toisensa jälkeen. Mutta ei Ari-vastaisuus todellakaan vaikuta toisten ostokäyttäytymiseen ja tykkäämiseen. Hukkaan menee nallit.

        täällä muuta kuin dissausaloituksia Arista aikoihin. Tämä on niitä harvoja poikkeuksia. Syy ei kuitenkaa ole Arissa vaan siinä että dissarit saa täällä kaipaamaansa huomiota. Mun mielestä taas keikoilla ei kovin paljon häiriköitä ole näkynyt, mitä nyt muutama pakollinen Amoral.-kuvioon liittyvä. Netissä sen sijaan riitelijöitä riittää joka lähtöön jossa on tappelua tiedossa.


      • edelleen
        fiksulta, kirjoitti:

        sori. Kuulostat edelleen patologiselta dissaajalta, joka on hoidon tarpeessa.

        siltä tyypiltä, joka alkaa jankata hoitoon menemisestä siinä vaiheessa kun ei muuta keksi.


      • sallittua
        on, kuten sanoin, kirjoitti:

        ainakin täällä Ari-maailmassa normista eriävän mielipiteen tai kritiikin esittämistä. Eli olen ilman muuta "dissannut" :) "Dissaan" siksi, että erilaisia mielipiteitä ja kritiikkiä on tässä maassa lupa esittää, ja keskustelun kannalta suotavaakin niin kauan kuin mielipiteet on asiallisia eivätkä luiskahda haukkumisen puolelle. Pieni esimerkki lienee paikallaan:

        "Ilkka Jääskeläinen on floppi."
        "Ari Koivunen on floppi."

        Kumpi toteamus on haukkumista, kumpi ei? Jos esittäisin ylemmän toteamuksen täällä, ihan noinniinkuin rehellisenä mielipiteenä vähän niinquin Arsba itse, moni ilmaisisi suorasti tai epäsuorasti olevansa samaa mieltä. Jos taas laukoisin alempana olevan "totuuden", ois "vitun dissaritrolli"-palaute taattu. Ite asiassa tää on taidettu jossain aiemmassa triidissä empiirisesti testatakin. :)

        Eli kaksinaismoralismia suolikaksnelosen Ari-palstan malliin, olkaa hyvät.

        Juu ja ennen kuin joku innokas ennättää: en edelleenkään ole Jässe-trolli (mikä lieneekin) tai Ilkka itse, Ilkka henkilönä tai laulajana ei kiinnosta, ja oon Arin fani. Näin siis ovat asiat, mutta en nyt oikein voinut olla kiinnittämättä huomiota eräidenkin tän palstan kirjoittajien kaksinaismoralismiin ja herkkähipiäisyyteen ja tarttumatta niihin. Suonette anteeksi.:)

        suolessa.
        Mitä esimerkkiisi tulee, niin ei ole ihme että Ari on floppi väitteeseen tulee eriäviä mielipiteitä missä tahansa. Eikö saisi? Herkkähipiäisyys taitaa olla ihan sun henkilökohtainen "ongelmasi". Usein ihmiset peilaavat ongelmiaan muiden kautta.
        Tämä palsta on mitä ilmeisimmin sun wnb-arimaailmasi.


      • mä haukuin
        aina haukut kirjoitti:

        Aria tökerösti? Sussa on paljon enemmän vikaa kuin Arissa, koska jatkat haukkumistasi vuodesta toiseen. Et ole Sysipaska, vaikka hänkin provoilee tarkoituksella eikä osaa tai halua keskustella asiallisesti. Kyllä teidät on helppo tunnistaa, koska toistatte aina samoja asioita.

        Dissaajat, trollit ja provoilijat kerjää kritiikkiä. Parasta olisi tietysti jos forkalla olisi moderaattori, joka pitäisi palstan siistinä ja asiallisena.

        Aria tökerösti? En niin missään. Ehkä viittaat "Jässe-trollin" viestiin (jossa ei kyllä siinäkään nähdäkseni haukuttu ketään)? Haukuskelet siinä tapauksessa väärää puuta väärässä metsässä, vaikuttaa nimittäin siltä, ettei kyseinen trolli oo ees ollu koko päivänä paikalla. Juu ja ne sun mee hoitoon -jutut on kyllä hiukan tökeröjä jos haukkumisen laatua arvotetaan. Sori jos tää oli sun mielestä haukkumista.

        Muistutan vielä, että kuuntelisin Aria vaikka se kuristais koiranpentuja. Mitä muita uskollisuuden osoituksia vielä kaipaat? :)


      • sä...
        mä haukuin kirjoitti:

        Aria tökerösti? En niin missään. Ehkä viittaat "Jässe-trollin" viestiin (jossa ei kyllä siinäkään nähdäkseni haukuttu ketään)? Haukuskelet siinä tapauksessa väärää puuta väärässä metsässä, vaikuttaa nimittäin siltä, ettei kyseinen trolli oo ees ollu koko päivänä paikalla. Juu ja ne sun mee hoitoon -jutut on kyllä hiukan tökeröjä jos haukkumisen laatua arvotetaan. Sori jos tää oli sun mielestä haukkumista.

        Muistutan vielä, että kuuntelisin Aria vaikka se kuristais koiranpentuja. Mitä muita uskollisuuden osoituksia vielä kaipaat? :)

        otat kantaa näihin juttuihin, jos arin sanomisilla ei ole mitään väliä? Arinkin fanit on erilaisia persoonia.


      • mennä..
        sallittua kirjoitti:

        suolessa.
        Mitä esimerkkiisi tulee, niin ei ole ihme että Ari on floppi väitteeseen tulee eriäviä mielipiteitä missä tahansa. Eikö saisi? Herkkähipiäisyys taitaa olla ihan sun henkilökohtainen "ongelmasi". Usein ihmiset peilaavat ongelmiaan muiden kautta.
        Tämä palsta on mitä ilmeisimmin sun wnb-arimaailmasi.

        perille se mitä sanoin "dissaamisesta"? Eikä kyllä oikein mikään muukaan viestissäni, mutta joo, vaikenen ennen kuin saan taas niskaani syytteet sun, toisten kirjoittajien ja Arin armottomasta haukkumisesta, ahkerasta provoilusta ja antaumuksellisesta "dissaamisesta".


      • tai kuka on
        mä haukuin kirjoitti:

        Aria tökerösti? En niin missään. Ehkä viittaat "Jässe-trollin" viestiin (jossa ei kyllä siinäkään nähdäkseni haukuttu ketään)? Haukuskelet siinä tapauksessa väärää puuta väärässä metsässä, vaikuttaa nimittäin siltä, ettei kyseinen trolli oo ees ollu koko päivänä paikalla. Juu ja ne sun mee hoitoon -jutut on kyllä hiukan tökeröjä jos haukkumisen laatua arvotetaan. Sori jos tää oli sun mielestä haukkumista.

        Muistutan vielä, että kuuntelisin Aria vaikka se kuristais koiranpentuja. Mitä muita uskollisuuden osoituksia vielä kaipaat? :)

        Jässe trolli?

        Niille jotka täällä mellastaa tiedoksi ote s24:n säännöistä:

        Valitse oikea palsta aiheellesi. Jos haluat kirjoittaa esim. uskonnosta, käytä uskontoon liittyviä palstoja. Viestit jotka eivät mitenkään liity palstan aiheeseen poistetaan tai siirretään oikeaan paikkaan.

        Keskusteluissa ei saa:

        Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista


      • keksimisestä
        edelleen kirjoitti:

        siltä tyypiltä, joka alkaa jankata hoitoon menemisestä siinä vaiheessa kun ei muuta keksi.

        vaan ystävällisestä neuvosta apua tarvitsevalle.


      • palstan aihe
        sä... kirjoitti:

        otat kantaa näihin juttuihin, jos arin sanomisilla ei ole mitään väliä? Arinkin fanit on erilaisia persoonia.

        on Ari Koivusen musiikki, ei Ari Koivusen eikä myöskään sen fanien sanomiset, elleivät ne liity Koivusen musiikkiin.


      • että...
        sä... kirjoitti:

        otat kantaa näihin juttuihin, jos arin sanomisilla ei ole mitään väliä? Arinkin fanit on erilaisia persoonia.

        tapa jolla "Jässe-trollin" asialliseen viestiin vastattiin (trolli, mee hoitoon, mitä jankkaat) ärsytti mua. :) Mua ärsyttää yleensäkin se että pikkuiseenkin kritiikkiin reagoidaan täällä aina tuolla tavalla.


      • herkkähipiäisyytesi
        mennä.. kirjoitti:

        perille se mitä sanoin "dissaamisesta"? Eikä kyllä oikein mikään muukaan viestissäni, mutta joo, vaikenen ennen kuin saan taas niskaani syytteet sun, toisten kirjoittajien ja Arin armottomasta haukkumisesta, ahkerasta provoilusta ja antaumuksellisesta "dissaamisesta".

        tuli selväksi. Itsehän sinä tiedät parhaiten mitä teet. Jos et dissaa niin älä kutsu toimintaasi dissaukseksi, niin vältyt väärin ymmärtämiseltä.


      • siltä..
        tai kuka on kirjoitti:

        Jässe trolli?

        Niille jotka täällä mellastaa tiedoksi ote s24:n säännöistä:

        Valitse oikea palsta aiheellesi. Jos haluat kirjoittaa esim. uskonnosta, käytä uskontoon liittyviä palstoja. Viestit jotka eivät mitenkään liity palstan aiheeseen poistetaan tai siirretään oikeaan paikkaan.

        Keskusteluissa ei saa:

        Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista

        joka koko ajan jankkaa täällä Jässe-trollista.

        t. ei-Jässetrolli, ei-Sysipaska, kyllä-kriittinen Arin fani :)


      • jässetrollin
        että... kirjoitti:

        tapa jolla "Jässe-trollin" asialliseen viestiin vastattiin (trolli, mee hoitoon, mitä jankkaat) ärsytti mua. :) Mua ärsyttää yleensäkin se että pikkuiseenkin kritiikkiin reagoidaan täällä aina tuolla tavalla.

        viesti että muutkin kuin sinä tietäisivät mitä höpötät.


      • niin älä
        siltä.. kirjoitti:

        joka koko ajan jankkaa täällä Jässe-trollista.

        t. ei-Jässetrolli, ei-Sysipaska, kyllä-kriittinen Arin fani :)

        vastaa. No mutta sähän oot luuseri joten ei ihme.


      • tässä nyt
        Hevidiggari -64 kirjoitti:

        Meitä Arin kuuntelijoita on niin moneen lähtöön. On paksunahkaista ja sitten herkkähipiäistä, enemmän ja vähemmän. Luulisin ettei suurin osa kuitenkaan tänne kirjoita, vaan pitää mielipiteensä ominaan. Minusta on erikoista, että Ari ja Arista tykkääminen herättää niin valtavasti närää ja suorastaan vihaa, ja joku näkee niin valtavasti vaivaa, että menee keikoillekin osoittaman halveksuntansa. En ole ennen tällaiseen ilmiöön törmännyt. Olen ihmetellyt, ketä Ari oikein uhkaa. Keneltä se on pois, kun Ari laulaa ja menestyy? Ymmärrän sitten, jos joku aloitteleva hevilaulaja ei voi sietää kun toinen vieressä korjaa potin toisensa jälkeen. Mutta ei Ari-vastaisuus todellakaan vaikuta toisten ostokäyttäytymiseen ja tykkäämiseen. Hukkaan menee nallit.

        siihen, että minä tai "Jässe-trolli" olisi joku niistä Ari-vastaisista keikoilla huutelijoista?

        Aika hyvin taas kerran, että kun jotkut esittää tällä palstalla hiukan asiallista kritiikkiä, tyypeistä saadaan paitsi dissareita, provoja, trolleja, Jässe-faneja ja ties mitä, myös keikoille varta vasten tunkevia häiriköitä.


      • tekee...
        herkkähipiäisyytesi kirjoitti:

        tuli selväksi. Itsehän sinä tiedät parhaiten mitä teet. Jos et dissaa niin älä kutsu toimintaasi dissaukseksi, niin vältyt väärin ymmärtämiseltä.

        sen eron.


      • jo se
        tässä nyt kirjoitti:

        siihen, että minä tai "Jässe-trolli" olisi joku niistä Ari-vastaisista keikoilla huutelijoista?

        Aika hyvin taas kerran, että kun jotkut esittää tällä palstalla hiukan asiallista kritiikkiä, tyypeistä saadaan paitsi dissareita, provoja, trolleja, Jässe-faneja ja ties mitä, myös keikoille varta vasten tunkevia häiriköitä.

        jässe sinne minne aurinko ei paista. Eiköhän ole jo aika.


      • nyt..
        keksimisestä kirjoitti:

        vaan ystävällisestä neuvosta apua tarvitsevalle.

        ees keksiä jotain muuta. :) Kyl sä siihen pystyt.


      • 20:24
        tekee... kirjoitti:

        sen eron.

        viestissä.


      • ylempänä..
        jässetrollin kirjoitti:

        viesti että muutkin kuin sinä tietäisivät mitä höpötät.

        pitkä viesti kirjoitettu 11.8. klo 17:02. Luulin että olisi ollut selvää mistä on kyse.


      • multahan
        niin älä kirjoitti:

        vastaa. No mutta sähän oot luuseri joten ei ihme.

        kysyttiin. Kysyttäessä vastaaminen on kohteliasta, ja erityisen suositeltavaa on ohjata kysyjä sen luo joka tietää. :)
        Ja sun vastineet on edelleen kovin hampaattomia.


      • vai Jässetrolli
        ylempänä.. kirjoitti:

        pitkä viesti kirjoitettu 11.8. klo 17:02. Luulin että olisi ollut selvää mistä on kyse.

        Ei ollut sellaista nimeä viestissä. Sehän on uskiksen vanha mantra, jolle harakatkin nauraa.


      • Jässe..
        jo se kirjoitti:

        jässe sinne minne aurinko ei paista. Eiköhän ole jo aika.

        ollu pikkukakkosessa säätiedottajana? Löytyköhän kartalta paisteeton paikkakunta?


      • sen-
        multahan kirjoitti:

        kysyttiin. Kysyttäessä vastaaminen on kohteliasta, ja erityisen suositeltavaa on ohjata kysyjä sen luo joka tietää. :)
        Ja sun vastineet on edelleen kovin hampaattomia.

        tiedät koska olet mainostamasi vajaaälyisen mantran kirjoittaja.


      • provoilija........
        tässä nyt kirjoitti:

        siihen, että minä tai "Jässe-trolli" olisi joku niistä Ari-vastaisista keikoilla huutelijoista?

        Aika hyvin taas kerran, että kun jotkut esittää tällä palstalla hiukan asiallista kritiikkiä, tyypeistä saadaan paitsi dissareita, provoja, trolleja, Jässe-faneja ja ties mitä, myös keikoille varta vasten tunkevia häiriköitä.

        on tällä hetkellä suurin häirikkö tällä forkalla. Jässe-trolli kirjoittaa Arin haukkumisjuttunsa tänne ehkä kerran kuukaudessa, mutta muille foorumeille viikottain.

        Kumpikaan ei ole keikoilla huutelijoita, koska eivät edes käy keikoilla.


      • perseestäs
        Jässe.. kirjoitti:

        ollu pikkukakkosessa säätiedottajana? Löytyköhän kartalta paisteeton paikkakunta?

        löytyy, tunge sinne.


      • minä..
        vai Jässetrolli kirjoitti:

        Ei ollut sellaista nimeä viestissä. Sehän on uskiksen vanha mantra, jolle harakatkin nauraa.

        joka tyypin risti Jässetrolliksi :)

        Uskismantroista en tiedä enkä välitä, mutta tossa viestissä oli enemmän asiaa kuin valtaosassa näistä muista, olipa uskovaisen näppäimistä tai ei.


      • kutsuisin
        sen- kirjoitti:

        tiedät koska olet mainostamasi vajaaälyisen mantran kirjoittaja.

        sua, mutten halua, koska se olisi haukkumista. Sanottakoon siis vain että on vähintään naiivia olettaa että tuon "vajaaälyisen mantran" kirjoittaja ois sama henkilö kuin minä. :)


      • se itse
        sen- kirjoitti:

        tiedät koska olet mainostamasi vajaaälyisen mantran kirjoittaja.

        koivusen herra taas kun täällä taas haukkuu kaikkea mikä liikkuu ?kyllä vaan .


      • oli kaikki
        minä.. kirjoitti:

        joka tyypin risti Jässetrolliksi :)

        Uskismantroista en tiedä enkä välitä, mutta tossa viestissä oli enemmän asiaa kuin valtaosassa näistä muista, olipa uskovaisen näppäimistä tai ei.

        mitä sun umpilahosta päästäsi on irronnut viimeisen kahden ja puolen vuoden aikana.


      • fakta:)
        kutsuisin kirjoitti:

        sua, mutten halua, koska se olisi haukkumista. Sanottakoon siis vain että on vähintään naiivia olettaa että tuon "vajaaälyisen mantran" kirjoittaja ois sama henkilö kuin minä. :)

        =D


      • koska
        se itse kirjoitti:

        koivusen herra taas kun täällä taas haukkuu kaikkea mikä liikkuu ?kyllä vaan .

        säkin olet ilkkauskis.


      • hyvällä,
        oli kaikki kirjoitti:

        mitä sun umpilahosta päästäsi on irronnut viimeisen kahden ja puolen vuoden aikana.

        etkä varmaan pahallakaan, niin olkoon. Mitä väliä. :) Oot varmaan sama tyyppi joka oli taannoin vakuuttunut siitäkin että mä ja Sysipaska ollaan sama henkilö. Oisko muka mahollista että mä oon kaikki kolme yhtäaikaa, oma ihana itteni, Sysipaska ja joku jässetrolliuskis?

        Ja ennen kuin innostut - ei ole. Mut joku muu saa kyllä yrittää. :)


      • faktat..
        fakta:) kirjoitti:

        =D

        noin vinossa jo koulussa? :)


      • oon...
        koska kirjoitti:

        säkin olet ilkkauskis.

        ilkkauskis ja w on kanssa, se ei oo vaan kehannu kertoo.


      • olla mutta
        oon... kirjoitti:

        ilkkauskis ja w on kanssa, se ei oo vaan kehannu kertoo.

        hese ei ole.


      • syytellään

        Ari Koivusta osallistumisesta asiattomaan väittelyyn nimeltä mainiten. Tämä keskustelija tulisi bannata.


      • sut tietää
        faktat.. kirjoitti:

        noin vinossa jo koulussa? :)

        täällä. Paljastit itsesi jälleen kerran.


      • ja mä
        olla mutta kirjoitti:

        hese ei ole.

        oon ilkkauskis ja sä oot ja se välimerkkityyppi on ja kaikki on mä nään ilkkauskiksia joka paikassa!!! ne vilistää puskissa kuin abreumeurmanfanit ja trollit ja provot ja dissarit ja "dissarit" ja kaikki muu mikä pitää ampua!


      • tarvitse
        syytellään kirjoitti:

        Ari Koivusta osallistumisesta asiattomaan väittelyyn nimeltä mainiten. Tämä keskustelija tulisi bannata.

        bannata vaikka se haukkuukin kyllä se varmaan oppii kun tulee ikää .


      • oletko^
        hyvällä, kirjoitti:

        etkä varmaan pahallakaan, niin olkoon. Mitä väliä. :) Oot varmaan sama tyyppi joka oli taannoin vakuuttunut siitäkin että mä ja Sysipaska ollaan sama henkilö. Oisko muka mahollista että mä oon kaikki kolme yhtäaikaa, oma ihana itteni, Sysipaska ja joku jässetrolliuskis?

        Ja ennen kuin innostut - ei ole. Mut joku muu saa kyllä yrittää. :)

        sama vai eri, koska edustat hyvin niitä tai sitä kaikkea:) Anonyymipalstalla yksi voi olla kymmenen tai kymmenen yksi. Turhaan edes vedät niitä haamuja mukaan keskusteluun. Pysy mieluummin aiheessa jos sulla sellainen on.


      • mainita et
        olla mutta kirjoitti:

        hese ei ole.

        ariki on ilkkauskis, ne haukkumiset sillon oli vaan hämäystä.


      • se ei ole
        tarvitse kirjoitti:

        bannata vaikka se haukkuukin kyllä se varmaan oppii kun tulee ikää .

        täällä, ellet sinä ole Ari. Ilmoitus meni kuitenkin eteenpäin.


      • myös että
        mainita et kirjoitti:

        ariki on ilkkauskis, ne haukkumiset sillon oli vaan hämäystä.

        olet luuseri=D


      • on viehko
        sut tietää kirjoitti:

        täällä. Paljastit itsesi jälleen kerran.

        elää, mutta tieto on vain harvoille suotu, kaikista vähiten tän palstan puskajusseille kuten todistit jälleen kerran:D


      • fjoaifjooijo
        se ei ole kirjoitti:

        täällä, ellet sinä ole Ari. Ilmoitus meni kuitenkin eteenpäin.

        ilmoittelija-martta is back!


      • on kyllä
        se ei ole kirjoitti:

        täällä, ellet sinä ole Ari. Ilmoitus meni kuitenkin eteenpäin.

        parempi suunta usein kuin taaksepäin jos sillä on suunta .


      • oli ihan
        ilmeisesti saat kirjoitti:

        kiksejä Arin ja hänen faniensa jatkuvasta arvostelusta?

        Maailma on täynnä ihmisiä, jotka pitävät itseään pätevinä toisten elämän ja tapojen mestaroijina. On se vaan kummallista, että maailma ei ole yhtään parempi paikka. Jos te toisten "opettajat" eläsitte itse niin esimerkillisesti toisia ihmisiä kunnioittaen ja auttaen, niin eiköhän monen asian pitäisi olla paremmin - vaan ei ole...

        mukava seurata sen alkupuolella, kun eräät fiksut ja aikuiset ihmiset (siis oikeasti, en virnistele) keskustelivat Arista ja hänen musiikistaan, niin kuin palstan aihekin kai on. Sitten paikalle sauhusivat taas normaalit räyhähenget, jankuttajat, trollit, dissarit, antidissarit ja muut vakijurnuttajat. Tähän se homma taas kusi.


      • tärkeää
        oli ihan kirjoitti:

        mukava seurata sen alkupuolella, kun eräät fiksut ja aikuiset ihmiset (siis oikeasti, en virnistele) keskustelivat Arista ja hänen musiikistaan, niin kuin palstan aihekin kai on. Sitten paikalle sauhusivat taas normaalit räyhähenget, jankuttajat, trollit, dissarit, antidissarit ja muut vakijurnuttajat. Tähän se homma taas kusi.

        saada ulos .


      • muuten se
        tärkeää kirjoitti:

        saada ulos .

        pakkautuu päähän. sen huomaa kun tarkkailee ympäristöään. kaikille muille paitsi ittelle on käyny niin;D


      • se pois
        muuten se kirjoitti:

        pakkautuu päähän. sen huomaa kun tarkkailee ympäristöään. kaikille muille paitsi ittelle on käyny niin;D

        jossain muualla.


      • kuvittelet
        fjoaifjooijo kirjoitti:

        ilmoittelija-martta is back!

        palstan olevan jo omasi.


      • Hevidiggari -64
        huomannut kirjoitti:

        täällä muuta kuin dissausaloituksia Arista aikoihin. Tämä on niitä harvoja poikkeuksia. Syy ei kuitenkaa ole Arissa vaan siinä että dissarit saa täällä kaipaamaansa huomiota. Mun mielestä taas keikoilla ei kovin paljon häiriköitä ole näkynyt, mitä nyt muutama pakollinen Amoral.-kuvioon liittyvä. Netissä sen sijaan riitelijöitä riittää joka lähtöön jossa on tappelua tiedossa.

        Kai tämä on jonkinlainen aggressionpurkukanava niille, joilla ei ole muita keinoja hoitaa omaa mieltä kuin räyhätä keskustelupalstoilla. Ehkä sitä mielen tasapainoa tavoitellaan sillä. Johonkinhan niitä vihoja on purettava. Tämä nykymeno on semmoista, että osa nuorisosta notkuu pelkästään tietokoneella eikä harrasta liikuntaa ja muuta fyysistä, jolla purkaa syntyneitä aggressioita eikä veri kierrä enää aivoissa. Jotkut ei hanki koulutus- ja työpaikkaakaan eikä elämällä tunnu olevan mitään tarkoitusta. Kyllähän se alkaa vähemmästäkin snurraamaan päässä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe