Eli olen ostamassa toista järkkäriäni, ensimmäinen on Olympus E400, olen harkinnut vakavasti tota E520, onko se oikeasti hyvä ja minkätasosia kuvia tulee? mitä plussia ja miinuksia?
Vastaukset 2
- jooo-o
samoin myin e-400 rungon ja tilalle tuli e-520. Vaihto kyllä kannatti. Vakaaja on hyvä ja live-näyttöäkin on tullut nyt käytettyä. Ominaisuudet ovat riittäneet hyvin ja akku kestää muutamia satoja kuvia.
Kuvien taso tuntuu riippuvan enemmänkin kuvaajasta. Suosittelen. - hehez
itselläni on Olympus E520, ja tämä on toiminut nyt ensimmäisenä digijärkkärinä ehkä kuukauden, siinä ajassa ei pahemmin kerkeä kameraan _ihan_ pohjamyöten tutustua mutta itse olen tykännyt. Vakaaja on hyvä ja tuo liveview-toimintokin on melko kätevä, vaikka puhutaan ettei sitä suuremmin tarvitse, eihän sitä tarvitse ellei itse halua :D
Ainoa mikä on pienoisena ongelmana itselläni ollut niin valokkojen sekavuus, nappeja ja nupikoita on melko paljon, tosin sehän on selvää pokkarista siirtyessäni, mutta mikäli omistat jo yhden olympuksen entuudestaan, uskon että tulet noilla nupikoilla helpommin alkuun pääsemään kuin minä :D Ehdottomasti kannatan vaihtoa/ostoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 96941
- 59868
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun68683- 41635
- 61632
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22552Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33538Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37478- 45476