Eli olen ostamassa toista järkkäriäni, ensimmäinen on Olympus E400, olen harkinnut vakavasti tota E520, onko se oikeasti hyvä ja minkätasosia kuvia tulee? mitä plussia ja miinuksia?
Ostaisinko E520?
2
757
Vastaukset
- jooo-o
samoin myin e-400 rungon ja tilalle tuli e-520. Vaihto kyllä kannatti. Vakaaja on hyvä ja live-näyttöäkin on tullut nyt käytettyä. Ominaisuudet ovat riittäneet hyvin ja akku kestää muutamia satoja kuvia.
Kuvien taso tuntuu riippuvan enemmänkin kuvaajasta. Suosittelen. - hehez
itselläni on Olympus E520, ja tämä on toiminut nyt ensimmäisenä digijärkkärinä ehkä kuukauden, siinä ajassa ei pahemmin kerkeä kameraan _ihan_ pohjamyöten tutustua mutta itse olen tykännyt. Vakaaja on hyvä ja tuo liveview-toimintokin on melko kätevä, vaikka puhutaan ettei sitä suuremmin tarvitse, eihän sitä tarvitse ellei itse halua :D
Ainoa mikä on pienoisena ongelmana itselläni ollut niin valokkojen sekavuus, nappeja ja nupikoita on melko paljon, tosin sehän on selvää pokkarista siirtyessäni, mutta mikäli omistat jo yhden olympuksen entuudestaan, uskon että tulet noilla nupikoilla helpommin alkuun pääsemään kuin minä :D Ehdottomasti kannatan vaihtoa/ostoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852167- 431750
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!691513- 751274
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261174- 771171
- 481153
- 591061
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai38974- 37943