Onko kellään kokemuksia kyseisestä puhelimesta.Siinä näyttäisi olevan kohtuu kamera ja muut ominaisuudet hintaansa nähden metalliset kuoret. 149 euroa on halvin hinta tarjouksessa.
Nokia 6303
18
2838
Vastaukset
- JeeJeesafd
Juuri hankin kyseisen pelin, enkä voi muuta kuin lämpimästi suositella. Oikein hyvä kännykkä.
kamera
kaikki perustoiminnot
musiikin kuuntelu - pikoo
minullakin on tämä puhelin ja olen tosi tyytyväinen
- j...m
millainen kamera,kuinka pitkää videokuvaa voi ottaa,youtubissa näytti ainakin hyvältä.
- toope_
j...m kirjoitti:
millainen kamera,kuinka pitkää videokuvaa voi ottaa,youtubissa näytti ainakin hyvältä.
kuinka isoja muistikortteja tää puhelin tukee??? isompia ku 4gt?
- noksu
toope_ kirjoitti:
kuinka isoja muistikortteja tää puhelin tukee??? isompia ku 4gt?
6303c tukee enimmillään 4gt muistikorttia joten kyllhän siihen jotain jo mahtuukin,puhelin muutenkin on riittävä perustoiminnoiltaan.Hyvä akku, iso näyttö vaikka muuten on kapea ja pienikokoinen,näppäimistö hyvä,kuoret ruostumatonta terästä.
- toope__
noksu kirjoitti:
6303c tukee enimmillään 4gt muistikorttia joten kyllhän siihen jotain jo mahtuukin,puhelin muutenkin on riittävä perustoiminnoiltaan.Hyvä akku, iso näyttö vaikka muuten on kapea ja pienikokoinen,näppäimistö hyvä,kuoret ruostumatonta terästä.
ei ihan mulle riitä 4 gt :D
- toope__
toope__ kirjoitti:
ei ihan mulle riitä 4 gt :D
pitää sitte varmaan hommata 6600i slide :)
- toope_
toope__ kirjoitti:
pitää sitte varmaan hommata 6600i slide :)
ei kukaan olis koittanu että toimiiko tässä puhelimessa 8gt muistikortti sillä omassa n73 toimii 4gt muistikortti vaikka tukee vain 2gt:n kortteja... että olisi ihan kiva saada tietää että toimiiko 8gtn kortti 6303 ku kerra n73:kin toimii 4gt:n kortti....
- .-.
Tämä puhelin on ollut mulla nyt pari kuukautta ja hyvältä vaikuttaa,ainoa asia jota jäin kaipaamaan vanhasta sporttipuhelimesta on taskulamppu jolle olis aina silloin tällöin käyttöä.Sopivan pienikokoinen peruspuhelin ilman 3Geetä.
- huuihaai
.-. kirjoitti:
Tämä puhelin on ollut mulla nyt pari kuukautta ja hyvältä vaikuttaa,ainoa asia jota jäin kaipaamaan vanhasta sporttipuhelimesta on taskulamppu jolle olis aina silloin tällöin käyttöä.Sopivan pienikokoinen peruspuhelin ilman 3Geetä.
mikä väri ois mukavin teistä? itse kannatan ehkä mustaa: )
- hyvä on:)
huuihaai kirjoitti:
mikä väri ois mukavin teistä? itse kannatan ehkä mustaa: )
mulla tää puhelin on nyt 3 pv vanha ja oon ollu tosi tyytyväinen.. ja värinä on se musta pinkki(illuvial pink collection) tosi kiva väri.. ja musiikkia pystyy kuuntelemaan samalla kuin esim pelaa.. :D
- 6303i
hyvä on:) kirjoitti:
mulla tää puhelin on nyt 3 pv vanha ja oon ollu tosi tyytyväinen.. ja värinä on se musta pinkki(illuvial pink collection) tosi kiva väri.. ja musiikkia pystyy kuuntelemaan samalla kuin esim pelaa.. :D
Tästä puhelimesta näkyisi olevan tulossa uudistettu painos jossa on akun kestävyyttä paranneltu ennestään ja isompi muistikortti tulee puhelimen mukana muita pieniä parannuksia.Jos hinta pysyy suurinpiirtein samana niin voisi olla harkinnan arvoinen luuri.
- gwrw
6303i kirjoitti:
Tästä puhelimesta näkyisi olevan tulossa uudistettu painos jossa on akun kestävyyttä paranneltu ennestään ja isompi muistikortti tulee puhelimen mukana muita pieniä parannuksia.Jos hinta pysyy suurinpiirtein samana niin voisi olla harkinnan arvoinen luuri.
Joo, mutta videokuvaus on karsittu surkeeks.. Puolet pienempi ja hitaampi..
Vaikka tässä ei i-mallissakin videokuvaus on melko huono.
15kuvaa/sekunnissa.. paremmissa kännyköissähän se on 30kuvaa/sekuntti.
Omassa luurissanihan mukavan kokoinen 848 × 480 resoluution (25fps) videokuvaus.
Mutta tossa i-mallissa Videokuvaus 320 x 240 pikseliä (QVGA) 8 kuvaa/sekuntti
tai 176 x 144 pikseliä (QCIF) 15 kuvaa. Naurettavaa että noin huonoja "videokameroita"
edes tehdään, miksi se piti huonontaa muuten päivitettyyn malliin??
No joo, käyttöikä pidentyny puheluissa 1 tunnilla ja 8gb muistikortit kelpaa,
tiedä sitten onko toi niin suuri mullistus, että kannattaa noita satasen perusluureja
ruveta vaihtelemaan.. Ennemmin sitte joku 5xxx-sarjan musaluuri, jos haluaa sitä
tilaa ja ominaisuuksia. - Poropetteri
toope_ kirjoitti:
ei kukaan olis koittanu että toimiiko tässä puhelimessa 8gt muistikortti sillä omassa n73 toimii 4gt muistikortti vaikka tukee vain 2gt:n kortteja... että olisi ihan kiva saada tietää että toimiiko 8gtn kortti 6303 ku kerra n73:kin toimii 4gt:n kortti....
Kyllä 6303c:ssa toimii hyvin 8 gigan kortti.
- N -84
joo mulla toi puhelin toimi tasan yhden päivän ja pimeni! käynnistettäessä kysyy pin-koodin ja hyväksyy sen, mut sitten lakkaa toimimasta,pimenee. (akku on täynnä,eikä ole kertaakaan kolahtanu tai tippunu mihkään).
- kyselijä.
omistan 6303 mallin,onko kukaan lähettäny tämmöisellä puhelimella mms-viestinä videokuvaa,minulla tiedosto on kait liian suuri kun ei onnistu.laite lyhentää sen vain 2 sekuntiin.onnistuukohan lähettää pitempää,edellinen puhelin 3500 malli lähetti 15 sekunnin pätkän.
- LuuriOK
Viikon vanha i. OK mutta pitäisikö kellon yläreunassa olla koko ajan näkyvissä ?
Mulla se näkyy miten sattuu.
Tiedosta kiitollinen ) - TOIMIIII
puhelin ollu kolme vuotta ja toimii vieläkin kuin unelma. ei ole edes hidastunut pahemmin ja toiminnot toimii loistavasti vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä202188Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri251572Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t201350- 821327
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171062Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624896- 93882
Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa224826kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!11664- 10650