Madonnan vartalo oli uskomaton, erittäin hyvässä kunnossa, en ole nähnyt sellaista edes kenelläkään kaksikymppisellä.
Madonna näytti kauniilta, vielä ihanammalta kuin kuvissa.
Ääni kuulosti hyvältä, ja lauloi selvästi itse.
Lahjakas nainen ja Esiintyjien esiintyjä isolla E:llä! Popin kuningatar joka osaa ottaa yleisönsä ja tarjosi uskomattoman elämyksen.
Tahdoin tuoda oman mielipiteeni näin esille kun täällä liikkuu niin paljon haukkumista. (niiltä jotka väittävät olleensa konsertissa ja niiltä ketkä eivät ole olleet siellä).
Kiitos Madonna ihanasta illasta! =)
Yhteenveto
keikasta
4
236
Vastaukset
- myöhästynytkö?
Oletko se Kellokosken sairaalan bussista myöhästynyt hörö, joka vaelteli bussia etsien keikan jälkeen? Keikka oli huono, Madonna kulahtanut ja show tylsä.
- kovasti
Katkera siitä kun Madonna esiintyi eilen Suomessa.
Miksi ihmeessä olet katkera Madonnalle?
25 vuottahan tuota on odotettu että Madonna saapuisi Suomeen esiintymään.
- taustalaulaja
veti kyllä sen pidemmän korren eilen illalla. Laulua kuului ja Madonnan suu ei liikkunut. Olkikohan koko konsertti Playback???
- koko konsert
ti playbackia, selvästihän sen kuuli että lauloi osan myös ihan itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662982Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91781- 1111646
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2201212- 123945
- 93933
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790