Eilinen konsertti !!

Hehe...

Eilinen konsertti oli ihan ok, mutten kuitenkaan hehkuttaisi mahtavaksi. Aika Dance pohjaista musiikkia oli.

Mutta sitä ihmettelen, että 80 000 ihmistä seisoo silmät päässä zombeina ja 5000 ihmistä on konsertissa mukana. SIIS MITÄ IHMETTÄ?!!

Siinä vaiheessa kun Jacksonia kunnoitettiin oli porukka joten kuten messissä, mutta pian oli outo zombi-lauma seisoskelemassa ja muutamat oli messissä mukana.

Oliko paskan haju niin vahva? Mitä nyt luin Iltalehdestä niin jotku oli hankkinu vaipat!

Voe elämän kevät.

7

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkä ihmettele ettei

Madonna edes lausunut hyvästiksi mitään, kuten esim. "Good Night Helsinki" tms. Varmaan ajatteli ettei Suomeen enää ikinä. Porukka oli kuin sen kuuluisan seipään niellyt.
      Vielä noista ravintola/baari alueesta. Miten se oli järjestetty niin huonosti. Kuulin jonkun jonottaneen 45 minuuttia ostaakseen juotavaa. Me käytiin kääntymässä mutta kun nähtiin se ryysis siellä niin käännyttiin takaisin.

• sanoi kyllä

thank you ja good night.

Innokkuudesta en osaa sanoa yleisesti mitään, a-osiossa oli mahtava meininki mutta olinkin melkein ekassa rivissä..

• Myrsi

Samaa mieltä, konsertti oli IHAN ok. Mutta jäi kyllä sellainen olo, että kusetettiin katsojaa aika hyvin.

Eniten jäi nyrpimään huono näkyvyys. Miten ihmeessä voit fiilistellä konertissa mukana kun näet korkeintään pienen kulman isosta skreenistä ja suurimmaksi osaksi ihmisten niskoja. Fiilistele siinä sitten. Olin itse C alueella ja lyhyenä ihmisenä en nähnyt takaa paljon mitään. Muutaman kerran onnistuin näkemään mikroskooppisen Madonnan suurelta lavalta. Tuli sama olo kuin lapsena Korkeasaareen mennessä. Maksat täyden hinnan lipusta, mutta kaikki hienot eläimet ovat piilossa häkeissään. Masentavaa.

Tulipahan koettua, mutta meno ei todellakaan ollut niin hyvä kuin olisin toivonut.
      Tänään olen uutisista kurkkinut "ai tuoltako siellä lavalla näytti!". Ihan sanonko mistä. Lyhyesti siis - konsertti oli pettymys.

• ytimeen

Juuri sellaista se on kun kyseessä on raaka rahastus. Ja niin tulee myös jatkumaan niin kauan kuin (lama?) kansa maksaa.

• MJ.R.i.p

Ainut kerta , kun kaikki yleisöstä ympäriinsä oli mukana, oli Michael Jacksonin muisto-osuus. Tietää kuka on ainutlaatuinen! Michael Jackson!!

• Jauhaa

Ei todellakaan ollut tuo jaksonin mikko kuin murto-osa madden keikalla.
        Kyllä yleisö oli täysin mukana madden biiseissä koko ajan.
        Olisit itse ollut paikanpäällä niin ei sinun tarvitsisi kirjoitella mitä sattuu.

• DressYouUp

kai nyt osasitte ennakoida millaista siellä Jätkäsaaressa on...vai ettekö ? Sitäpaitsi kyseessä ei ollut konsertti vaan SHOW ! Eikä Madonna toista kertaa Suomeen tule,se oli siinä. ;D

MJ Suck's !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3037
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      72
      2605
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2344
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2085
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1456
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1383
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1376
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1264
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13