Eduskunta koolle ja valmistelemaan lakia, jonka nojalla ulkopuolinen pystyy tarkastelemaan keskusrikospoliisin toimia ja toimivaltaisesti toimimaan (lakiin poliisia koskeva pakkotoimimaininta).
Samoin valtakunnan oikeuden valmistelu käyntiin.
Pitkittämisellään keskusrikospoliisi pitää pinteessä 10.000 asianomistajaa ja 100.000 muuta lähipiiriläistä.
10.000:sta 8.000 on sitä mieltä, että kannattaa odottaa, 2.000 on tehnyt rikosilmoituksen enemmän tai vähemmän suuren painostuksen alaisena.
Eduskunnan pitää laajentaa tutkinta koskemaan tiettyjä poliittisia/rahatahoja ja siten, että keskusrikospoliisin sormet eivät ole mukana samoin kuin eivät erään oppositiopuolue.
Asia on noussut niin suuriin mittoihin, että tämä on jo kansallinen kysymys. Kansanedustajat herätkää nyt helskutissa ja ryhtykää edustamaan kansaa.
Jo syksyllä 2007 eräät maamme korkeat poliittiset/rahatahot ilmoittivat, että WinCapita pitää sulkea.
Eduskunta
9
249
Vastaukset
- tunnusmerkit
Keskusrikospoliisin toimet täyttävät kidutusta koskevan lain tunnusmerkit. Usealta osaltaan.
Kuka määrää keskurikospoliisin kiduttamaan 10.000 suomalaista ja heidän 100.000 lähipiiriläistään?- "Kidutus"
Turha täällä on itkeä ja inistä.
- se
"Kidutus" kirjoitti:
Turha täällä on itkeä ja inistä.
Juuri siihen on pyritty
Faktat pöytään. Pöytää on kaikin keinoin yritetty löytää, johon faktat lyödä.
Juuri tämän taki eduskunta koolle säätämään laki, jolla keskurikospoliisin toimiin voidaan puuttua ja faktat saadaan tarkasteluun.
Keskusrikospoliisi ei anna esittää ilmiselviä heidän väitteensä kumoavia todisteita.
Ryhdy tukemaan toimia, joilla eduskunta saadaan tarttumaan helkkarin tukevasti asiaan ja samalla valmistelemaan valtakunnan oikeutta.
Kaikki mukaan vaan.
Koko kansa - herätkää ja katsokaa mitä 100.000:lle ihmiselle muutaman hengen porukka saa aikaan. Jo yli 18 kk tätä vouhotusta on pidetty yllä.
Keskusrikospoliisin toiminta täyttää kidutuksen tunnusmerkistön. Kaikkia 100.000 suomalsiat kohtaan. Kaikkia. - niitä henkilöitä
se kirjoitti:
Juuri siihen on pyritty
Faktat pöytään. Pöytää on kaikin keinoin yritetty löytää, johon faktat lyödä.
Juuri tämän taki eduskunta koolle säätämään laki, jolla keskurikospoliisin toimiin voidaan puuttua ja faktat saadaan tarkasteluun.
Keskusrikospoliisi ei anna esittää ilmiselviä heidän väitteensä kumoavia todisteita.
Ryhdy tukemaan toimia, joilla eduskunta saadaan tarttumaan helkkarin tukevasti asiaan ja samalla valmistelemaan valtakunnan oikeutta.
Kaikki mukaan vaan.
Koko kansa - herätkää ja katsokaa mitä 100.000:lle ihmiselle muutaman hengen porukka saa aikaan. Jo yli 18 kk tätä vouhotusta on pidetty yllä.
Keskusrikospoliisin toiminta täyttää kidutuksen tunnusmerkistön. Kaikkia 100.000 suomalsiat kohtaan. Kaikkia.ei ole kuin yksi. HANNU!!!!
- jokaisella Winnkkarilla
muija ja 8 lasta vai mistä sinä satatuhatta saat .
Winkkarilla ei ole muuta lähipiiriä kuin oma perse .
- muodostumassa
Tämän rakkaan isänmaamme omatunto EOK:n kanssa ja yhdessä olemme vahvoja.
Vanokaamme valamme taisteluun viranomaisrikollisuutta, ihmisoikeusrikkomuksia, hyvävelijärjestöjä vastaan, ja tehkäämme sitä niin kauan kuin elämme, että jättäisimme paremman Suomen ja isänmaan lapsillemme ja lastemme lapsille.
Pitäkäämme huoli, että tuomiot oikeusasteissamme kestävät päivänvalon kaikilla mittareilla mitattuna.
Pitäkäämme huoli, että ennätyksellisen pitkät esitutkinta-ajat jäävät historiaan, sillä se on myös osa sivistysvaltion tunnusmerkeistä.
Pitäkäämme huoli jääviydestä myös poliisin toiminnassa, sillä eihän pukki voi olla kaalimaan vartijana.
Äänestäkäämme jatkossa vain sellaisia ihmisiä, jotka allekirjoittavat periaatteemme ja pyrkikäämme vaikuttamaan myös itse yhteisten asioidemme hoitoon mahdollisimman aktiivisesti.
Vain sinä itse voit vaikuttaa siihen millaisessa maassa elämme, sillä elämä ei ole kolikonheittoa.- on tekeillä
jotta roistot saadaan linnaan mahdollisimman verkaisesti, jotta voivat suunnitella linnatulevaisuutta rauhassa. Niin eiköhän "salaliitto- yms.teoriat" alkaa hiljentyä ja rikolliset alkavat katsoa peiliin, kun syyllisiä etsitään.
- Rikollisjärjestön
Eok:n kanssa vai mitä sinä horiset? Kohta suurin osa Eok:n jäsenistä voi saada tuomion rikoksistaan!
jäsentä varoitettiin riskistä menettää kaikki.
Nyt kun tämä riski näyttää toteutuvan niin eduskunnan on hyvä puuttua asiaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191622
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?35740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653