1. Mitä on koliikki haluaisin tietää
koliikki
1
717
Vastaukset
- Stan
hyvin kivuliaat vatsavaivat, jotka johtuvat suoliston kypsymättömyydestä, menevät itsestään ohi yleensä 3kk ikään mennessä (viimeistään 4kk) ja joihin ei auta mikään keino.
Ei ole siis sama kuin ilmavaivat mutta toki näilläkin vauvoilla ilmavaivoja voi lisäksi olla. Huuto ajoittuu yleensä iltaan ja toistuu joka päivä samoihin aikohin. Kivun aikana lapsi menee jäykäksi, ojentaa jalat tikkusuoriksi ja karjuu niin kovaa kuin kurkusta lähtee.
Sanotaan, ettei koliikki ala ennen 2 viikon ikää, mutta meillä on nyt kolmas koliikkivauva ja kaikilla alkanut koliikkivaivat jo alle viikon iässä. Mikään kokeilemamme keino ei ole auttanut, ei äidin ruokavaliot, ei Rela-tipat eikä Cuplaton, ei hieronta eikä vyöhyketerapia. Kantoliina saa hänet yleensä rauhoittumaan. Kanniskelemme ja taputtelemme lasta ja yritämme olla tulematta kuuroiksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait152940- 392547
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381413- 841330
- 631221
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40969Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124863- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606