KEVARIN KUULUU OLLA KYYKKY

1234554321

mun mielest ainoo oikee kevari on joku kyykky. noi supermotot ja endurot kuuluu enduro ja sm radoille! toki ne on hienoja ja tehokkaita!! Mut kyl kevari vaa pitää olla kyykky! Esim Honda Nsr, Aprilia RS, Cagiva Mito, Honda CBR, Yamaha yzf r125 jne..

19

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siksi s-moto

      Kun ne kyykyttimet ei kiihdy mihinkään niin niillä ajo käy hermoon !! Kyllä täystehonen kotari tai husse on poikaa, siellä mennään eikä kurnuteta ku kahvasta kääntää !!!

      • En oo ikinä ottanut kotarin kanssa kisaa. Eipä tässä paikkakunnalla missä minä asun niin ole yhtäkään enduroa joka kiihtyisi paremmin kuin kaverin TT Räsä. Oma vakio GPR125 voittaa ainakin vakio endurot.


      • totuus on tämä
        Lancer kirjoitti:

        En oo ikinä ottanut kotarin kanssa kisaa. Eipä tässä paikkakunnalla missä minä asun niin ole yhtäkään enduroa joka kiihtyisi paremmin kuin kaverin TT Räsä. Oma vakio GPR125 voittaa ainakin vakio endurot.

        Meehän koittaan tt-hussen kans ensin, siinä on vähemmän tehoa ku kotarissa, takaan että häviät kilometrin matkalla puolikilometriä !! Mutta kyllä husse huipuissa häviää se on selvä, ilmanvastus on iso. Kotari onkin jo toinen juttu, se nimittäin rajun kiihtymisen lisäksi myös ottaa kovat huiput, siinä on tehoa nääs !!


    • vanha mies

      3pyöräinen, apupyörillä varustettu ja sitten ilman oleva polkupyörä.
      Mopo, kevari,alle 25Kw moottoripyörä ja sitten ihan oikea moottoripyörä.

      Miksiköhän näin? Kirjoituksista voi päätellä kirjoitajan iän, varsinkin usein
      henkinen ikä laahaa joillakin pahasti perässä, siksi ko.kulkuneuvoluokitus,
      jotkut vois kasvaa jokusen vuoden ennenkuin voi päästää liikenteeseen
      muiden joukkoon.

      • J.K.P.

        Itselläsi taitaa henkinen ikä laahata perässä, kun et laske alle 25kw moottoripyöriä oikeiksi moottoripyöriksi. 350cc museorekisteröity veteraanipyöräni on ainakin minulle ihan oikea moottoripyörä, vaikkei siinä kilowateilla hurratakaan. Moottoripyöräily on muutakin kuin kuutioita ja tehoa, ainakin meille VMPK:laisille.


    • kevytmoottoripyörä

      Sun tarttee ottaa maahantuojiin yhteyttä ja pyytää välittämään viestiä valmistajille, että supermotojen ja enduroiden ajoasentoa on huononnettava.

    • Skytarilla 130km/h...

      No onhan tuossa kyykyssä enemmän sellaista motoristi fiilistä, mutta cc määrähän sen ratkaisee.
      Kyllähän ne endurot mettään kuuluu, mutta miksipä ei tielläkin ajaisi.

      • jaa a

        No hanki vaa kyykky oot ainaki heti helisemässä sil jossai hiekkateilla mis on kuoppia! =))


      • skytarilla 130km/h...
        jaa a kirjoitti:

        No hanki vaa kyykky oot ainaki heti helisemässä sil jossai hiekkateilla mis on kuoppia! =))

        Tuleehan siinä moto GP tunneltaa kun hiekkateillä keula luistaa niin pirusti.
        Mutta enskalla pääsee paremmin ja myös paikkoihin johon kyykyllä ei ole asiaa.


      • kugkhlg
        skytarilla 130km/h... kirjoitti:

        Tuleehan siinä moto GP tunneltaa kun hiekkateillä keula luistaa niin pirusti.
        Mutta enskalla pääsee paremmin ja myös paikkoihin johon kyykyllä ei ole asiaa.

        Jos nyt puhutaan samatehoisista/painoisista vehkeistä niin kyllähän se kyykky vie, niin lähdössä kuin huipuissa.
        Yleensä vain enskat ovat kevyempiä lyhyillä väleillä, niin totta ihmeessä ne kiihtyvät, mutta eivät sitten saavutakkaan samoja huippuja kuin kyykyt.

        Jos jollain on halua ajaa metsässä, niin ostaa enskan. Jos ei ole tarvetta, voi huoletta ostaa kyykyn, eikä täten menetä siinä yhtään mitään....

        FAIL


      • aetjjttjr
        kugkhlg kirjoitti:

        Jos nyt puhutaan samatehoisista/painoisista vehkeistä niin kyllähän se kyykky vie, niin lähdössä kuin huipuissa.
        Yleensä vain enskat ovat kevyempiä lyhyillä väleillä, niin totta ihmeessä ne kiihtyvät, mutta eivät sitten saavutakkaan samoja huippuja kuin kyykyt.

        Jos jollain on halua ajaa metsässä, niin ostaa enskan. Jos ei ole tarvetta, voi huoletta ostaa kyykyn, eikä täten menetä siinä yhtään mitään....

        FAIL

        täysin samaa mieltä! jos haluaa ajaa metässä ni siinähä ostaa enskan. kevarilla ei ole tarkotus ajaa missää mäntyjen välissä ja kantojen yli vaa maantiellä fiilistelemässä!!! kyykky sen olla pitää


      • ghjghjhgj
        aetjjttjr kirjoitti:

        täysin samaa mieltä! jos haluaa ajaa metässä ni siinähä ostaa enskan. kevarilla ei ole tarkotus ajaa missää mäntyjen välissä ja kantojen yli vaa maantiellä fiilistelemässä!!! kyykky sen olla pitää

        ja tämä fiilistely on sitä että saat ajaa motarilla 120km/h ??

        Suomessa kun mikään ei saa mennä lujaa....


      • dhdsfh
        ghjghjhgj kirjoitti:

        ja tämä fiilistely on sitä että saat ajaa motarilla 120km/h ??

        Suomessa kun mikään ei saa mennä lujaa....

        no ehkä sulle se on sitä... mä en kyllä kutsu fiilistelyks motarilla ajamista. se on iha perseestä ajaa jotai suoraa tunti tolkulla. johonki pienemmille ja mutkasemmille teille misson 80 rajotus ni siel on kivaa ei missää motaril vitun urpo


      • yuiyuiu
        dhdsfh kirjoitti:

        no ehkä sulle se on sitä... mä en kyllä kutsu fiilistelyks motarilla ajamista. se on iha perseestä ajaa jotai suoraa tunti tolkulla. johonki pienemmille ja mutkasemmille teille misson 80 rajotus ni siel on kivaa ei missää motaril vitun urpo

        Voi sua pikkupoikaa...
        Sulla ei taida olla edes mopoa vielä kun et ole ajellut.

        Sellaisia mutkaisia teitä ei löydy 80km/h rajoituksella kun niihin ne rajoitukset tupataan laittaa vähän alakanttiin.

        Itsellä' on aina yllättävän hauskaa ajaa 50km/h alueella skytarilla 130km/h mutkiin. Ja enskalla siis...

        Kyykkyihin en koske ellei ole yli 300cc.


      • muuten hyvä
        yuiyuiu kirjoitti:

        Voi sua pikkupoikaa...
        Sulla ei taida olla edes mopoa vielä kun et ole ajellut.

        Sellaisia mutkaisia teitä ei löydy 80km/h rajoituksella kun niihin ne rajoitukset tupataan laittaa vähän alakanttiin.

        Itsellä' on aina yllättävän hauskaa ajaa 50km/h alueella skytarilla 130km/h mutkiin. Ja enskalla siis...

        Kyykkyihin en koske ellei ole yli 300cc.

        mutta siinä tulee selkä kipeäksi :(

        (Ainakin mulla, sen takia smoto tai enduro)


      • dsrfgfdky
        yuiyuiu kirjoitti:

        Voi sua pikkupoikaa...
        Sulla ei taida olla edes mopoa vielä kun et ole ajellut.

        Sellaisia mutkaisia teitä ei löydy 80km/h rajoituksella kun niihin ne rajoitukset tupataan laittaa vähän alakanttiin.

        Itsellä' on aina yllättävän hauskaa ajaa 50km/h alueella skytarilla 130km/h mutkiin. Ja enskalla siis...

        Kyykkyihin en koske ellei ole yli 300cc.

        no, jos välttämättä haluat tietää, niin ikää on 16v ja A1 kortti taskussa jo paremman aikaa ollut. Ja kyllä varmasti löytyy kyseisiä teitä, sillä itsekkin sellaisilla ajelen


      • dsrfgfdky
        yuiyuiu kirjoitti:

        Voi sua pikkupoikaa...
        Sulla ei taida olla edes mopoa vielä kun et ole ajellut.

        Sellaisia mutkaisia teitä ei löydy 80km/h rajoituksella kun niihin ne rajoitukset tupataan laittaa vähän alakanttiin.

        Itsellä' on aina yllättävän hauskaa ajaa 50km/h alueella skytarilla 130km/h mutkiin. Ja enskalla siis...

        Kyykkyihin en koske ellei ole yli 300cc.

        no, jos välttämättä haluat tietää, niin ikää on 16v ja A1 kortti taskussa jo paremman aikaa ollut. Ja kyllä varmasti löytyy kyseisiä teitä, sillä itsekkin sellaisilla ajelen


      • dsrfgfdky
        yuiyuiu kirjoitti:

        Voi sua pikkupoikaa...
        Sulla ei taida olla edes mopoa vielä kun et ole ajellut.

        Sellaisia mutkaisia teitä ei löydy 80km/h rajoituksella kun niihin ne rajoitukset tupataan laittaa vähän alakanttiin.

        Itsellä' on aina yllättävän hauskaa ajaa 50km/h alueella skytarilla 130km/h mutkiin. Ja enskalla siis...

        Kyykkyihin en koske ellei ole yli 300cc.

        no, jos välttämättä haluat tietää, niin ikää on 16v ja A1 kortti taskussa jo paremman aikaa ollut. Ja kyllä varmasti löytyy kyseisiä teitä, sillä itsekkin sellaisilla ajelen


      • Kylätason mopokuski
        aetjjttjr kirjoitti:

        täysin samaa mieltä! jos haluaa ajaa metässä ni siinähä ostaa enskan. kevarilla ei ole tarkotus ajaa missää mäntyjen välissä ja kantojen yli vaa maantiellä fiilistelemässä!!! kyykky sen olla pitää

        Moottoripyöräilynhän kuuluisi olla harrastus, joka tarjoaa harrastajalle hupia ja elämyksiä. Ja jos joku haluaa ajaa pyärällään metsässä, niin miksi hän ei saisi toimia näin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko varattu minulle?

      Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5970
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

      Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5555
    3. Olen miettinyt kauan

      miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5247
    4. Vanhempi mies

      Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3255
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

      Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

      Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

      Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

      Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

      Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

      En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1821
    Aihe