Lauttasaaressa loistava meno

lauttasaaressamies23wee

Aivan sairaan hyvin kuului ääni ja näki kiikareilla screenille tosi hyvin! Kyllä kelpasi!

5

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööhks

muut ei kyllä nähneet yhtään mitään. Itse näin c-katsomon etuosasta screenit vilaukselta muutamaan kertaan, muutoin sai tujotella parin pidemmän miespuolisen orastavaa kaljua - että silleen....

• aloituspostaaja

Itse katselin kiikareilla screenille Lauttasaaren kallioilta ja näkyi todella hyvin ja äänikin kuului todella hyvin. Mitä se Madonnan luksusvene muuten siinä ajelehti vesialueella ja keitä oli kyydissä?

• liian lyhyt

Koolla todellakin oli väliä Madonnan konsertissa! Jumalattoman kallis lippu ja kirpunkokoista Madonnaa itseään onnistuin näkemään ehkä kolme kertaa. Muuten kurkin pitkien (enimmäkseen miesten) katsojien takaa ja turhautuneeksihan siinä tuli. Koko keikasta jäi hiukan karvas olo. Tulipa koettua, mutta ei olis tarvinnu mennä.

• Totuuden torvi

Esiintymislavahan oli ihan rannassa ja suunta oli suoraan merelle päin.
      Joten oli täysin mahdotonta nähdä Lauttasaaren suunnasta yhtään mitään.

• ---------

Varmasti joo, kun kuulemma lava oli käännetty niin, että keikan näki ne Lauttaseeressa Vattuniemessä asuvat ihmiset. :D Lauttasaaressa oli varmasti mahtava jumputus päällä kun Espoossa saakka kuulu! :DD Mietin, et mikä ihme pauke kuuluu taloon sisään ja menin ulos niin kuulu ihan sairas jumputus. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2798
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2641
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      36
      2163
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1937
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1905
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      35
      1602
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      112
      863
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      824
    Aihe